La Barca

• Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Top restaurant
Etiënne D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het was Koningsdag 2018, moe en hongerig zochten wij naar een gezellig restaurant om deze leuke dag af te sluiten. Zo kwamen wij via Iens bij La Barca. Hier werden wij ontvangen door een dame met een snotneus (er werd gezegd dat zij deze eerst even moest snuiten voordat zij ons kon helpen) die op deze 51ste verjaardag van onze koning Willy minder vrolijk was dan wij. Wanneer wij ter kennis brachten dat wij via Iens kwamen keek zij nóg iets minder blij. Toen wij eindelijk neerstreken bij de tafel aan het raam werd ons geduld op de proef gesteld, en ook onze hongerige buikjes begonnen na 3 kwartier te protesteren. Wanneer wij vroegen of het serveren van het eten nog lang zou duren werd ons verteld dat het erg druk was (4 volle tafels / misschien veel bezorgen). Uiteindelijk was het eten prima, maar voor de ervaring hoef je het niet te doen. Ps: controleer de bon, deze was bij ons verkeerd.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima eten. Ook wijn en koffie waren goed. Aardige persoonlijke bediening. Makkelijk parkeren voor de deur. Niet voor niets zit dit restaurant er al meer dan 30 jaar.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
prima pizza beetje gedateerde inrichting maar een prachtig uitzicht heerlijk rustig
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekkere pizza en pasta gegeten. Huiswijntjeis niks bijzonders. Vriendelijke mensen.
Jerry D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was goed. Inrichting vreselijk! Leek net alsof de gastvrouw het menu niet kende....
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor het eerst bij La Barca gegeten. We hadden voor 2 personen gereserveerd maar kwamen met zijn 3-en. Hierop werd niet echt vriendelijk gereageerd terwijl er nog wel ruimte was. Het koste zowel de bediening als de eigenaar de nodige moeite om onze reservering via IenS terug te vinden. Maar, uiteindelijk lukte het toch. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren zeer zeker de moeite waard. De bediening liet, qua snelheid, hier en daar te wensen over. Gelet op goede eten gaan we hier zeker nog een keer reserveren.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten. Hoofdgerecht was heel goed, voorgerecht matig. Ik had de vitelo tonate maar was ver onder de maat. Voor de rest een gezellige avond gehad
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Een klein restaurant met hele vriendelijke bediening en een heerlijke rode huiswijn! We hadden beiden de mixed grill besteld en deze werd heel origineel gepresenteerd op een warmhoudrekje (super idee!). De salade erbij en de groenten waren heerlijk.

Zeker een aanrader om nog eens terug te komen. De locatie is overigens ook heel leuk.
Lianne P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Redelijk simpele gerechten, prima eten maar niet erg bijzonder. Wat trage bediening. Alles prima maar niet bijzonder te noemen.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben met de actie erg lekker gegeten voor een vriendelijke prijs. Ook zonder actie zijn de prijzen goed in verhouding. Ook erg prettige bediening.
Lizeth B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima gegeten. Alleen de inktvisringen waren smakeloos met raar deeg eromheen. Carpaccio en pizza Barca lekker.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Christine K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen
Co P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wachten op hoofdgerecht was ruim 1 uur! Wel zijn er netjes excuses gemaakt dat het druk was in de keuken en hebben we een gratis rondje drank gehad.
Romy Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten, maar niet heel bijzonder. Het restaurant komt wat gedateerd over, maar je zit er wel gezellig. Al met al prima!
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
La Barca is een klassiek Italiaanse pizzeria/restaurant met een redelijk uitgebreide kaart. Wel opvallend is, dat er ook zaken als Shoarma en spare ribs op de kaart prijken. Prijzen zijn redelijk maar de kwaliteit van het gebodene wisselt nogal. De salade caprese was goed, de Vitello Tonato smaakte niet echt vers en bevatte veel te veel tonijn mayonaise. De lams koteletten zijn prima gegrilld, de pasta met zeevruchten is zozo. De Tiramisu was zo te proeven net ontdooid; de binnenkant was nog erg koud. Ook de bediening laat wel wat steekjes vallen. Omstreeks 21 uur op zaterdagavond is de zaak uitgestorven dus niet direct een restaurant waar je lang moet willen natafelen.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker gegeten, voldoende keuze op de kaart ! Bediening was zeer aardig! Gezellige inrichting! Voldoende parkeerplaats dichtbij
A. N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prijs kwaliteit uitstekend en vriendelijk personeel.