La Barca

Herenstraat 41 3431 CW Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Barca

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Italiaanse bol op terras. Droog en smakeloos. Heb 3 hapjes genomen. Zei er wat van. Geen reactie van de man waar ik afrekende.Kom hier niet meer.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
La Barca is een gewoon goede Italiaan, en daarmee bedoel ik dan ook dat je er echt Italiaans goed kan eten. Zowel pizza's als pasta's zijn authentiek en kloppen gewoon goed. De bediening is prima maar voorziet in de basis en net ietsje meer. De prijzen passen daar ook bij netzoals de wijnen.

Persoonlijk zou ik nog iets meer persoonlijke "touch" in het hele concept willen zien, wat meer passie zodat dit restaurant op gaat voor wen gemiddelde acht, daar is namelijk helemaal niet zo veel mee voor nodig.
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prachtige locatie en het restaurant zelf is mooi. We waren daar op een zaterdag avond en buiten ons waren er 2 andere tafeltjes vol.
Het eten is precies wat er op de kaart staat, geen extra toevoegingen oid. Een vitella tonato is alleen vlees met tonijnmayonaise en een klein hoopje rucola.
De pizza was goed, maar ik had een pizza met plakjes parmaham erop gedrapeerd.
De witte wijn erbij was goed!
Er werd ons geen dessertkaart of koffie aangeboden.
Agatha W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Ik heb daar nu 3 keer gegeten, en ik kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk was, ook mijn tafelgenoten hebben zitten smullen. Ik ben verzot op de dubbelgevouwen pizza, alleen de geur al, mmmmm. Maar ook het vlees en de andere gerechten waren heerlijk. Afgesloten met ijs en koffie.
De sfeer is prima en de bediening altijd vriendelijk aangetroffen. gezellige avond verzekerd.
Devi S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten was verrukkelijk. De spareribs waren erg mals en de pizza was heerlijk! En wat een leuke bediening! Erg aardige en vriendelijke mensen. Zeker voor herhaling vatbaar! Ik raad het iedereen aan!!!!
2Fred .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
gegeten met een voucher van socialdeal.
ontvangst vriendelijk en de bediening ook.
Tomatensoep was lekker, pizza en nagerecht maar net aan een voldoende
Esmae-Julie H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Lekker gegeten, niet duur en vriendelijk personeel. Ben er in de afgelopen maanden 3 keer geweest, leuke locatie! Zeker een aanrader!
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Leuk restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Ben er met collega's wezen eten. Eigenaar had een prima menu gemaakt. Als voorgerecht stokbrood met kruidenboter en een soort gekruide pizzabodem, als hoofdgerecht of een pizza naar keuze of spaghetti of penne met bolognese saus of roomsaus met kip of lasagna, een nagerecht naar keuze, 2 drankjes en koffie of thee na voor 20 euro pp. Ik mag echter geen koolhydraten/gluten, heeft hij voor mij een overheerlijke sparerib met wat groente geregeld en als toetje een kaasplankje. Heb lekker gegeten en morgen geen buikpijn! Spareribs zijn echt een aanrader, vlees viel van het bot af zo mals! Bedankt voor een gezellige avond.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
In een knusse(obollige) grot bediend door zeer vriendelijk personeel kregen we hier een smakelijke tomatensoep die er voor zorgt dat de eetscore niet op een 2 eindigt. De daarna geserveerde pasta bollognese was namelijk naast smakeloos ook nog een keer zeer zwaar overkookt het leek meer op vermicelli in de soep. Dit is echt niet acceptabel bij een italiaans restaurant.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Lekkere warme broodjes met kruidenboter vooraf en lekker pittige tomatensoep als voorgerecht! De lasagne en pizza waren lekker. Heel goede service, eten snel klaar en entertainment in de vorm van de eigenaar die zingt achter een keyboard.
Liefhebbervaneten11 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Bij binnenkomst werden we netjes ontvangen door de gastheer. We kregen een tafeltje toegewezen en al snel werden er drankjes opgenomen en gevraagd of we stokbrood met kruidenboter wilden, waar we dan vervolgens 20 minuten op moesten wachten. Toen de drankjes en de 4 mini broodjes werden geserveerd, werd ons gelijk naar een keuze gevraagd (maar we hadden nog geen kaart gezien). Hierna werd ons voorgerecht geserveerd (tomatensoep en carpaccio) Ik moet eerlijk bekennen dat deze niet verkeerd waren. 40 minuten nadat onze voorgerecht borden waren uitgehaald kregen we eindelijk ons hoofdgerecht (ossenhaas reepjes en een schaaltje patat) deze waren erg droog en taai, ook moesten we een schaaltje mayonaise bij bestellen à €0.75, die dan voor een kwart vol zat. Ik begrijp best dat we van €19.95 niet veel moeten verwachten, maar ik mag toch wel aannemen dat wat je serveert ook goed moet zijn. Als dessert kregen we ijs en tiramisu (niet veel, maar wel lekker). We hebben ons diner afgesloten met een kop koffie en een digestief.

Wat ons de gehele avond opviel was dat de gastheren/obers constant op hun telefoon bezig waren en hierdoor weinig oog hadden voor hun gasten. Ik hoop dat ze dit zeker gaan verbieden, want het kan echt niet dat als er 3 tafels zitten, je 20 minuten moet wachten op 2 glazen jus d'orange.
M-Goosen .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Verse broodjes met kruidenboter om te beginnen. Mijn man had vooraf de calamari (nadat er in de keuken was gecheckt dat die wel vers binnen waren gekomen). Goed geslaagd! Zelf de carpaccio genomen. Erg koud naar mijn smaak (extra gekoeld?) maar ook heel lekker. Vervolgens de (buiten de kaart) fettuccini puttanesca op aanraden van de ober/eigenaar(?). Eega nam de penne quattro formaggi van de kaart. Alles smaakt vers en met aandacht bereid. Als nagerecht een dama bianca en tiramisu. Ook goed. Lekkere fles rode wijn erbij. Afgesloten met elk cappuccino. Geslaagde avond waar we voor bovenstaande onder de €75 (excl fooi) hebben achtergelaten.
Mimi V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Op 1e Kerstdag 2013 hebben wij gegeten bij La Barca, wij hadden een 3-gangen menu wat ons heerlijk gesmaakt heeft.
Als voorgerecht kozen wij voor een compositie van diverse Italiaanse vleeswaren - hoofdgerecht een malse ossenhaas gevuld met gorgonzola en een hertenbiefstuk met bospaddenstoelen, vijgen en kastanjepuree.
Het dessert bestond uit Cassata Siciliana - Tiramisu en vanille roomijs met slagroom.
De bediening is er vriendelijk met keuze en uitleg over de diverse gerechten.
Het is een heel gezellig en sfeervol restaurant, vooral door de entertaining met muziek en zang.
Wij zullen er zeker vaker terugkomen.
John en Mimi.
Dahlia L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Het is een prima restaurant ,ze zijn beleefd alleen het is niet dat ze af en toe naar toe komen om te vragen hoe het eten smaakt. Het eten was wel erg lekker en het was ook heel rustig. het decor was niet zo heel bijzonder dus een prima restaurant soms een beetje slordig.
Baspa .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Traditioneel ingericht interieur, gastvrije ontvangst, maar het eten: wat een deceptie. Hebben hier met Groupon gegeten, zijn wel gewend aan 'aangepast menu', maar dit was ons slechtste etentje sinds jaren, hebben de koffie en de thee maar niet meer afgewacht. Voorgerecht was smakeloos (tomaat met mozarella, zonder goede dressing), hoofdgerecht was echt dieptepunt: kapotgekookte pasta, aangebrande (letterlijk zwart) champignons en uien tussen de pasta, waardoor deze niet meer te eten was. Ander gerecht bevatte eveneens kapotgekookte pasta. Na opmerking aan de zeer vriendelijke en behulpzame serveerster, kwam zij terug met de mededeling dat de chef het te druk had om onze klacht aan te nemen en dat ze het heel vervelend vond, maar niet direct een oplossing kon bieden. Wij hebben aangegeven graag de rekening te ontvangen, deze was enigszins aangepast aan het ongenoegen en we kregen een flesje rose mee als 'wiedergutmaching'. Komen hier nooit meer, personeel (serveerster) was erg vriendelijk, maar eten (en daar kom je toch voor) was echt een nachtmerrie!