La Barca

Herenstraat 41 3431 CW Nieuwegein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

6,7

Jouw recensie over het restaurant La Barca

Rappelman A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Via AH restaurantactie hier. Via Ienssite was keuze ruimer en zonder allerlei toeslagen bij gerechten. Voorgerecht minimale hoeveelheid, hoofdgerecht calzone pizza met kipshaorma. Heeel veeel kaas en heeel weinig kipshoarma. Desert ook minimaal. Had beter deze keer de rescenties moeten lezen. O ja de wijn redelijk van preis en smaakte lekker.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Met de AH restaurantactie bij La Barca gegeten. Volgens IENS zou je met de actie a la carte kunnen eten. Dit bleek helaas niet het geval; we kregen een aparte kaart, die speciaal voor de AH actie leek te zijn opgesteld. Erg jammer, we hadden La Barca uitgekozen vanwege de uitgebreide keuze en de leuke kaart. Verder waren de porties ronduit bescheiden en gold er voor diverse gerechten een meerprijs.
Erg jammer dat het speciale AH menu niet op de IENS site vermeld staat, zoals ook andere deelnemende restaurants doen. De smaak van het eten was redelijk tot goed, maar dit gedoe met een beperkte kaart met geknepen porties deed behoorlijk afbreuk aan de beleving. Tempo lag erg hoog, we waren binnen een uur weer buiten.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Volgens internet was AH actie met a la carte menu, maar we kregen andere menu-lijst, met heel veel pizza's maar weinig gewoon vlees. We hebben pizza gekozen, was niet onze bedoeling, de pizza was wel goed, maar dit was niet volgens afspraak qua menu. Viel ons zwaar tegen...nooit meer
Raffy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We vonden de ruimte wat donker, maar het eten verassend goed! En voor dat prijsje komen we zeker wel terug...
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Was niet wat wij verwachten, kleine kaart kon daardoor geen goede beoordeling maken.
Ga niet meer naar dit restaurant is niet van deze tijd.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker eten voor een juiste prijs.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Gisteren met 2 vrienden gaan eten bij La Barca. Zij hadden met Social Deal gereserveerd en wij met AH IENS actie.
Bij binnenkomst werd daar uiterst geïrriteerd en onvriendelijk op gereageerd door de eigenaar.
Hij zei dat we hadden moeten vermelden dat we 1 tafel wilden, terwijl wij dat netjes gedaan hadden.
Het restaurant was bijna leeg, dus wij snapten niet waarom hij zo moeilijk deed.
Na het serveren van de drankjes kwam de menukaart.
wij zouden volgens de IENS site a la carte mogen eten en hadden dus thuis al iets lekkers uitgezocht.
We waren dus uitermate teleurgesteld dat het niet bleek te kloppen en wij ook van de Social Deal
menukaart moesten kiezen. Een hele beperkte keuze, zeker als je niet voor pasta of pizza wil kiezen.
De eigenaar was zeer knorrig en onvriendelijk. Het is dat we met vrienden waren, anders waren we opgestapt.
Advies: als je met deze actie meedoet, zorg dan dat de regels kloppen op de site, zodat je gasten
niet voor een onaangename verrassing staan. Komen niet terug!
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Begin dit jaar fantastisch gegeten hier, dus waren wij blij dat zij meededen met t de AH restaurant actie. Helaas wijkt de menu keuze af van wat er op de Iens site vermeld staat. En kregen wij de menukaart van de Groupon actie waarbij je normaliter E 36,95 voor 2 personen kwijt zou zijn geweest, wij hebben echter voor het zelfde menu E 40 moeten betalen voor 2 personen. Uiteindelijk besloten wij toch te blijven. Wij kozen carpaccio als voorgerecht, helaas was dit teleurstellend vanwege de grootte (ontbijtbordje), het smaakte redelijk. De hoofdgerechten bestonden uit biefstuk en de ander uit spareribs, de biefstuk was klein (80 gram) en de spareribs bestonden uit 2 stukjes. De biefstuk smaakte redelijk en de spareribs waren prima. Maar het benaderd bij lange na niet wat er op de menukaart staat qua grootte bij de Groupon actie. De groenten die hierbij werden geserveerd leken net ontdooid te zijn. De nagerechten waren prima maar niet bijzonder, alleen de grootte viel weer tegen. Tips: wijzig de menukaart op de Iens website zodat mensen weten waar ze uit mogen kiezen, wijzig ook de portie grootte op de menukaart. Als je de menukaart van de Groupon aanbiedt vraag dan niet een hogere prijs voor de AH restaurant actie. De toeslagen die extra berekend worden wegen niet op tegen de grootte van de porties.
Jomakooy .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij hadden een grouponbon van 25 euro voor 2 personen. Wat kun je verwachten voor dat geld? Afwachten maar. Misschien wil het restaurant zich op de kaart zetten en er met deze actie dan financieel wat op toeleggen. In ieder geval zag de foto op de grouponsite er veelbelovend uit, maar dat was totaal niet aan de orde in het restaurant. Verre van dat. Een zeer, zeer beperkte kaart, met heel weinig verscheidenheid. De carpaccio paste ruim op een klein bordje, het hoofdgerecht -penne en spaghetti met een saus- kwam in een soepbord en een nagerechtje. Het smaakte wel, maar dat is niet zo'n kunst. Voor een frisdrank betaalden we 2,50 euro en voor een glaasje bier 2,75 en dat betekent dat het restaurant er niet op heeft moeten toeleggen.
Marielle G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Via ah restaurant actie. Volgens de actie konden we qua hoofdgerecht kiezen uit ribeye, entrecote of mixed grill. Maar daar aangekomen stond dit niet op de kaart! Konden kiezen uit pasta of pizza.
De carpaccio kregen we op een ontbijtbordje echt een mini portie. Hoofdgerecht redelijk. Alleen kregen we een glas rode wijn waarin meerdere fruitvliegjes lagen. Wel een nieuwe gekregen, maar wijn wel berekend. Gratis drankje was toch op zijn plaats geweest. Ook toetje cheesecake.... erg lekker maar ook hier een mini puntje.

Was één keer en niet nog een keer.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Pizza's prima!
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Top restaurant
Etiënne D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het was Koningsdag 2018, moe en hongerig zochten wij naar een gezellig restaurant om deze leuke dag af te sluiten. Zo kwamen wij via Iens bij La Barca. Hier werden wij ontvangen door een dame met een snotneus (er werd gezegd dat zij deze eerst even moest snuiten voordat zij ons kon helpen) die op deze 51ste verjaardag van onze koning Willy minder vrolijk was dan wij. Wanneer wij ter kennis brachten dat wij via Iens kwamen keek zij nóg iets minder blij. Toen wij eindelijk neerstreken bij de tafel aan het raam werd ons geduld op de proef gesteld, en ook onze hongerige buikjes begonnen na 3 kwartier te protesteren. Wanneer wij vroegen of het serveren van het eten nog lang zou duren werd ons verteld dat het erg druk was (4 volle tafels / misschien veel bezorgen). Uiteindelijk was het eten prima, maar voor de ervaring hoef je het niet te doen. Ps: controleer de bon, deze was bij ons verkeerd.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima eten. Ook wijn en koffie waren goed. Aardige persoonlijke bediening. Makkelijk parkeren voor de deur. Niet voor niets zit dit restaurant er al meer dan 30 jaar.
H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
prima pizza beetje gedateerde inrichting maar een prachtig uitzicht heerlijk rustig
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekkere pizza en pasta gegeten. Huiswijntjeis niks bijzonders. Vriendelijke mensen.
Jerry D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was goed. Inrichting vreselijk! Leek net alsof de gastvrouw het menu niet kende....
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voor het eerst bij La Barca gegeten. We hadden voor 2 personen gereserveerd maar kwamen met zijn 3-en. Hierop werd niet echt vriendelijk gereageerd terwijl er nog wel ruimte was. Het koste zowel de bediening als de eigenaar de nodige moeite om onze reservering via IenS terug te vinden. Maar, uiteindelijk lukte het toch. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren zeer zeker de moeite waard. De bediening liet, qua snelheid, hier en daar te wensen over. Gelet op goede eten gaan we hier zeker nog een keer reserveren.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten. Hoofdgerecht was heel goed, voorgerecht matig. Ik had de vitelo tonate maar was ver onder de maat. Voor de rest een gezellige avond gehad
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Een klein restaurant met hele vriendelijke bediening en een heerlijke rode huiswijn! We hadden beiden de mixed grill besteld en deze werd heel origineel gepresenteerd op een warmhoudrekje (super idee!). De salade erbij en de groenten waren heerlijk.

Zeker een aanrader om nog eens terug te komen. De locatie is overigens ook heel leuk.