La Baraque

Meer informatie over restaurant La Baraque

7,1
Jookoo .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met zes volwassenen, een puber en drie kleintjes wezen eten. Menu biedt voor elk wat wils en de porties zijn ruim voldoende. De prijs is vriendelijk, net als de bediening. Wij houden 'm erin.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Lekker eten voor weinig geld! Wat een porties zeg,verwacht geen luxe,daar is de prijs ook niet naar,maar voor ongeveer twintig euro een voorgerecht en hoofdgerecht vind ik helemaal prima.vriendelijke bediening,heerlijk gegeten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat oubollig restaurant waar je prima kunt eten. Wij waren met 10 personen. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Het restarurant is van het niveau: spareribs/saté.
Uitstekend klaargemaakt en ruime porties voor een zeer schappelijke prijs. Bediening vlot en erg vrolijk en gezellig. Voor een wat sneller en niet overprijsd etentje een aanrader zeker ook voor grotere groepen.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
We komen hier graag en eten hier dan ook regelmatig. Altijd vriendelijk en vrolijk personeel dat de benen onder het lijf vandaan loopt. Heel prima eten (vooral heerlijke spareribs!) voor een goede prijs en met een gezellige ambiance.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op een vrijdagavond om 19:00 uur met 6 personen wezen eten en de zaak zat goed vol.
Vriendelijke bediening in een wel wat oubollig ingericht restaurant. Een eenvoudige kaart met een hoog schnitzel en saté karakter, de gerechten worden op een plateau geserveerd met een bolletje aardappel salade en een handje friet. Kortom niet bijzonders maar ook zeker niet duur.
Bigblond .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Simpel maar afdoende ! Eten is ruim en niets mis mee. Daarin tegen is het ook zeker niet top. Super schnitzel 500 gram is gefrituurd (jammer). Wel smakelijk maar de sausjes zijn van prefab kwaliteit. Prijs kwaliteit is in orde voor het gebodene. Om die reden zullen we nog wel eens terug komen.
Sharona L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Gisteravond om 2045 wezen eten met me vriend. Personeel was zeer vriendelijk! Eten was perfect bereidt vooral mijn zalm,nogmaal mijn complimenten. Alleen had mn vriend aardappelblokjes gevraagd en kreeg frietjes, maar werd wel netjes gevraagd of we die alsnog wilde.
Riko S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Na een dagje klussen hier wezen eten. we waren wat later binnen 19:30 uur. Verschillende gerechten werden besteld, ik en mijn zwager namen beide de Suki Yaki, gesneden biestuk in pittige pindasaus met taugé, uien en paprika. Er werden door mijn tafelgenoten andere gerechten besteld, onder andere de reuze schnitzel. Maar laat ik mij beperken tot mijn eigen gerecht bij deze recensie. Ik weet niet wat men bij La Baraque verstaat onder pindasaus, maar ik kreeg een groot bord met geroerbakte taugé, uien, hier en daar een flintertje paprika (was het op?) en stukjes biefstuk. Alleen pindasaus? Nee dat niet, wel een enorme hoeveelheid soja-achtige saus waarvan zeker 90 procent ketjap manis betrof. Of een hierop gelijkende substantie. Maar nee, geen pindasaus. Mijn zus had de saté, daar zat wel pindasaus bij. Al met al viel het toch tegen, de biefstuk was in de overvloed aan nattigheid te gaar en taai gekookt. Niet smaakvol. Een enorme berg gefrituurde aardappelblokjes erbij, bleef op ieder bord over. Nee, vroeger vond ik het hier beter. Kom er denk ik niet meer terug.
Masknep .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Leuk restaurant om met je gezin te eten. Het eten is lekker, goed op smaak. Als je een grote eter bent zit je hier goed. Aardig personeel. Bruin cafe gevoel. Onze kinderen willen altijd graag bij de bioscoop stoelen zitten.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Wij aten altijd met veel plezier bij dit restaurant. We waren er nu bijna twee jaar niet geweest. En in die tijd is de kwaliteit erg achteruit gegaan.
Daar waar voorheen prima schnitzels werden gebakken, worden deze nu gefrituurd (en lijken van kip i.p.v. varken). De LaBa-burger was iets beter, maar het vlees leek wel zo'n diepvrieshamburger van de supermarkt. Echt zonde dat de kok of het management zo aan het bezuinigen is op de kwaliteit van het eten.

Maar dan de service.
Wij waren met twee volwassenen en twee kinderen (5 en 1). Voor de oudste namen we een kindermenu (frikadel, patat, appelmoes). Voor de jongste hadden we zelf eten meegenomen, maar we vroegen of ze ook appelmoes kon krijgen. Dat zat in een heel klein bakje (hetzelfde als waar de mayonaise in zat) en was ongeveer een eetlepel appelmoes. Op zich prima, want het was maar een extraatje voor onze jongste. Bij het afrekenen stond deze appelmoes voor 1 euro op de rekening!
Dat vonden wij toch echt wel erg overdreven. Je hoeft echt niet alles gratis weg te geven, maar om nou 1 euro te rekenen voor een eetlepel appelmoes...

In combinatie met de slechte kwaliteit van het eten hebben wij besloten hier niet meer terug te komen.
ClaudiavdD .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij komen hier regelmatig. Veel en lekker eten voor een leuke prijs. De carpaccio is hier altijd goed en de sate is ook heerlijk. Ook de royale broodje hamburgers zijn goed, alleen lastig te eten. De bediening is vriendelijk, al moet je soms wat lang wachten, maar dat komt omdat het hier meestal stampvol zit. Qua toetjes zouden ze wat creatiever mogen zijn. Toch blijft het een gezellig restaurant met goed eten.
MJHH .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
En super gezellig eetcafe dat 7 dagen in de week open is. De aankleding is knus en gezellig. Het nieuwe gedeelte heeft een mooie frisse aankleding met turquoise en donker blauw...erg smaakvol! Het eten is altijd meer dan genoeg en erg lekker! Mijn favoriete zijn het huisgemaakte stoofpotje, de suki yaki en de pas op de kaart verschenen LaBa-burger is ook echt een aanrader! De bediening is altijd vrolijk en ze werken heel hard. Voor ons echt een topper om vaak naar terug te komen.
Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Komen hier regelmatig, altijd lekker eten en vriendelijke en snelle bediening. Lopen letterlijk hun benen uit het lijf op een drukke zaterdag avond. Prima plek om met de familie en met kies te gaan eten. Erg uitgebreide menukaart, voor ieder wel wat wils en de porties zijn behoorlijk groot, wat bij dit restaurant niets af doet aan de kwaliteit. De tong Picasso is mijn favoriet hier, veel vis en heerlijke verse vruchten erbij. Een gerecht dat je niet vaak meer op de kaart ziet staan in restaurants.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Vanavond hier spareribs gegeten en ze waren voortreffelijk. Het vlees viel mooi van het bot, zo mals dat ze waren. Een heerlijke verse salade erbij. Nette en goede bediening. Heerlijk eten voor een normale prijs. We zijn met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd. Wij komen hier graag nog een keer terug!

Cher .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Slecht eten! Onze schnitzels waren waterig en bleek gefrituurd! De tournedos was heel erg gepeperd en taai. Als goedmaker kregen we lauwe koffie en thee! Voor ons nooit meer :)
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Geen poespas maar erg lekker! Gewoon lekker eten met een prima sfeertje. Prijs kwaliteit dik in orde. Hier krijg je bier uit een echt bierglas! :)
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Hier komen we wel meer als we even tussen door een makkelijke hap willen hebben. Eetcafé is het juiste woord. Het eten is goed, zeker betaalbaar, waardoor het dagelijks vol zit. Wij reserveren altijd wel, want je weet nooit of er nog een tafeltje vrij is. Buiten zijn enkele tafels als het mooi weer is, binnen is er voldoende plaats. Minpuntje is de hoge steile trap die je moet betreden om binnen te komen. Onze ouders mochten met de goederenlift mee naar boven via de keuken. Er is dus een oplossing als het moet. Verder prima eten voor een lage prijs. Wij gaan altijd voor de gebakken aardappeltjes i.p.v. frite.
Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Prima service in dit restaurant en bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben hier met 5 personen gegeten, allemaal een voorgerecht op ( de garnalen cocktail is echt aan te raden! ) en als hoofdgerecht is er ook voor ieder wat wils, vlees/vis/groenten/kindermenu's etc.
Wij komen hier regelmatig en is gewoon lekker eten voor een geweldige prijs.
Mvanzuijden .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Op 17 december hier met een gezelschap gegeten. Aardige behulpzame bediening. Apart is dat de kok in een normaal t shirt en spijkerbroek aan het werk is. De aankleding is van een bistro de kwaliteit van het eten komt niet boven een slechte snacbar uit, helaas, Een van ons had een Tournedos besteld en heeft daar snachts erg veel spijt van gekregen. De kwaliteit van de tournedos was dus ver beneden alle peil en deze teruggestuurd naar de keuken ( iets voor de Nvwa?) Na een simpel excuus een nieuwe Tournedos ontvangen die dus geen Tornedos was maar een gewone hollandse biefstuk. Bij het afrekenen was het weer een Tournedos? Na een tijdje een nieuw bord ontvangen met een biefstuk in reepjes gesneden en zo gebakken, en zo hoor je dus geen biefstuk te bakken! Bovendien waren de frites hard en niet gaar gebakken maar ja als je toch wel aan de hongerige bent na dat wachten smaakte dit toch wel! Een soort overleven dus..Een andere tafelgenoot had een Gorden Blue besteld na ontvagst hiervan bleek dat deze was gefrituurd..Hoezo snackbar en nog een slechte ook..
Groente was minimaal met sperciebonen. wel verse dat dan weer wel. Al met al een droevige vertoning van de kookbrigade .Conclusie; is duidelijk voor ons.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Het beste kan je hier naartoe gaan als het mooi weer is, kan je op het terras zitten, wat overigens uitkijkt op het grote parkeerterrein en een drukke doorgaande weg. Het eten is echt voor 'werkers' ofwel een groot bord met veel frites en grote stukken vlees, meestal drijvend in een lekkere saus. Mocht je echt veel honger hebben dan krijg je een houten plank met een giga schnitsel. Jammer dat er nooit eens gewisseld wordt met de kaart, daar staan al 10 jaar dezelfde gerechten op, en dan raak je uitgekeken op de sate, spare ribs en gebakken lever met spek en uien. Verder is het altijd gezellig en rumoerig aan de bar, dus als je daar een tafeltje in de buurt neemt moet je dat op de koop toe nemen.