La Bandera

Nieuwe Binnenweg 285A 3021 GG Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Bandera

Ontdek de Dominicaanse keuken

Maak kennis met de Dominicaanse keuken! Hier geniet je van een breed scala aan specialiteiten, van spareribs tot rijstpudding en van soep tot smoothie. Combineer een dagje winkelen of cultuur snuiven met een heerlijk diner waarbij je wordt blootgesteld aan fantastische smaakcombinaties!

Meer informatie over restaurant La Bandera

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Geen het was goed
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
lekker, vriendelijk personeel en betaalbaar
Odile D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het was niet druk en toch werd er pas een menukaart gebracht na 20min en werd er ook niet gevraagd of we wat wilde drinken. Daarna hebben we een uur en 35min gewacht op ons eten .We waren met zn 4-en de eerste 2 kregen dus na 1u en 35min wachten hun eten en pas 15min daarna de andere 2. Wanneer we wat drinken wilden bestellen kregen wij een arrogante blik van de serveerster. En we wachtte +/- 20 min op het toetje toen ben ik maar de bon gaan halen en gezegd dat we het toetje niet meer wilde.Ze waren het gewoon vergeten. Geen excuses aangeboden SUPER SLECHTE SERVICE van de 2 jonge meiden die daar werken .Het eten is echt lekker. Maar ik kom daar NOOIT MEER.
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een hartverwarmende sfeer
Roshaska N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Duurde bijna half uur voordat je je eten kon bestellen. Toen moesten we 45 wachten op onze eten, smaak valt mee. Alleen kregen we weinig geitenvlees. Dus Je bestel een grote portie maar krijgt in plaats daarvan ee kleinere portie. Zeker een aanrader maar aan de tempo mag er wel wat aan gedaan worden!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
In dit Dominicaanse restaurant nam ik het geitenvlees met rijst, salade en gebakken banaan. Even geduld voordat het werd opgediend door een vriendelijke medewerker. Gunstige prijs kwaliteit verhouding. Voor 15 euro lekker gegeten met daarbij 2x Spa rood.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Top :-)
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Simple keuken maar goed klaargemaakt. Het was binnen een beetje koud wat niet helemaal paste bij de tropische sfeer. Vriendelijke bediening.
Noes F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten. Knus en gezellige sfeer. Vrolijke caribische muziek op de achtergrond. Lekkere soulfood in een leuk restaurant. Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Charrel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mals en heerlijk gekruid vlees. Zowel van de grill als van de stoba rund mogen eten
Echt heerlijk. Datzelfde geld voor de moro. Verder heerlijk nagerecht. Dis met al uiterst tevreden, service ook uitstekend
Timothy W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten top. Prijs kwaliteit top. Bediening erg aardig. Wachttijden kunnen lang zijn, maar dat vergeef je ze snel, want het is een sympathiek gezelschap. Een aanwinst voor Rotterdam. Dit was de tweede keer voor ons.
Timothy W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten en prima sfeer. We hoorden van andere gasten dat ze erg lang moesten wachten, maar dat hadden wij gelukkig niet. Wat ons betreft een aangename verrassing!
Atalaya V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was overtreffelijk!! Een aanrader
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk eten, waar we wel een beetje lang op moesten wachten. Maar het restaurant is erg knus, dus dan is dat wachten niet zo'n probleem ;-)
Van Es B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs. Een aanwinst in Rotterdam. We komen hier zeker vaker terug.
EVELYN O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een klein knus restaurant, vriendelijk personeel. Alleen moesten we wel lang wachten op onze eten. Maar eten was echt lekker. Een aanrader.
De Heide D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
reservering was niet bekend. 2.25 euro voor 'n glas kraanwater (er was 'n grote fles spa blauw besteld) en 4.50 euro voor 2 plakjes cake met wat kokosmelk staat niet in verhouding. koffie wordt met de hand gezet. tafel wordt na hoofdgerecht (bacalhao en niet al te veel) wel afgeruimd maar er wordt niet meer gevraagd of men nog iets na wil. als ik idd na het hoofdgerecht was opgestapt, dan had ik met 'n minuut of 20-25 weer buiten gestaan.
natalie L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Super gezellig restaurantje! Heel sfeervol ingericht. Heerijk eten tegen een zeer betaalbare prijs! Zeker een aanrader!
Josimar B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
La Bandera is geweldig. Eten is overheerlijk!!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant! Het eten is uitstekend. De service is goed. Je wordt vriendelijk geholpen. La Bandera raad ik mijn vrienden zeker aan.