La Bandera

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant La Bandera

Ontdek de Dominicaanse keuken

Maak kennis met de Dominicaanse keuken! Hier geniet je van een breed scala aan specialiteiten, van spareribs tot rijstpudding en van soep tot smoothie. Combineer een dagje winkelen of cultuur snuiven met een heerlijk diner waarbij je wordt blootgesteld aan fantastische smaakcombinaties!

Meer informatie over restaurant La Bandera

Dinsdag t/m Vrijdag 16:30 - 22:00
Zaterdag en Zondag 14:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant La Bandera

Noes F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt heerlijk gegeten. Knus en gezellige sfeer. Vrolijke caribische muziek op de achtergrond. Lekkere soulfood in een leuk restaurant. Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Charrel A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mals en heerlijk gekruid vlees. Zowel van de grill als van de stoba rund mogen eten
Echt heerlijk. Datzelfde geld voor de moro. Verder heerlijk nagerecht. Dis met al uiterst tevreden, service ook uitstekend
Timothy W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten top. Prijs kwaliteit top. Bediening erg aardig. Wachttijden kunnen lang zijn, maar dat vergeef je ze snel, want het is een sympathiek gezelschap. Een aanwinst voor Rotterdam. Dit was de tweede keer voor ons.
Wetsteijn T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg lekker gegeten en prima sfeer. We hoorden van andere gasten dat ze erg lang moesten wachten, maar dat hadden wij gelukkig niet. Wat ons betreft een aangename verrassing!
Atalaya V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten was overtreffelijk!! Een aanrader
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk eten, waar we wel een beetje lang op moesten wachten. Maar het restaurant is erg knus, dus dan is dat wachten niet zo'n probleem ;-)
van Es B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs. Een aanwinst in Rotterdam. We komen hier zeker vaker terug.
EVELYN O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een klein knus restaurant, vriendelijk personeel. Alleen moesten we wel lang wachten op onze eten. Maar eten was echt lekker. Een aanrader.
de heide D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
reservering was niet bekend. 2.25 euro voor 'n glas kraanwater (er was 'n grote fles spa blauw besteld) en 4.50 euro voor 2 plakjes cake met wat kokosmelk staat niet in verhouding. koffie wordt met de hand gezet. tafel wordt na hoofdgerecht (bacalhao en niet al te veel) wel afgeruimd maar er wordt niet meer gevraagd of men nog iets na wil. als ik idd na het hoofdgerecht was opgestapt, dan had ik met 'n minuut of 20-25 weer buiten gestaan.
natalie L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Super gezellig restaurantje! Heel sfeervol ingericht. Heerijk eten tegen een zeer betaalbare prijs! Zeker een aanrader!
Josimar B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
La Bandera is geweldig. Eten is overheerlijk!!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant! Het eten is uitstekend. De service is goed. Je wordt vriendelijk geholpen. La Bandera raad ik mijn vrienden zeker aan.
Sanny D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig restaurantje, goede prijs-kwaliteitverhouding. Door de drukte duurde het alleen wat lang tot we ons eten kregen. Gastheer was erg leuk en gastvrij!
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op woensdagavond hier gegeten met een vriendin via Groupon. Zeer verrast door de heerlijke smaken van de gerechten. We aten de gefrituurde kip en de kabeljauw met garnalen en als nagerecht de gebakken banaan en cake. Zeer leuke en attente bediening. Wij komen hier graag een keer terug!
Jamie S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Ik en mijn man hebben hier heerlijk gegeten. Het eten was met zorg bereid, de porties waren echt heel ruim. Super verassend voor die prijzen. Het zijn ook nog hele beleefde jonge heren die daar bedienen. Dus de bediening was ook uitstekend. Mijn man en ik hadden een groupon dus hebben in totaal 35 euro betaald voor drinken, hoofdgerecht en een toetje. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en komen zeker terug door de kwaliteit van het eten, het heerlijke muziekje op de achtergrond en de vriendelijke ontvangst.
Ron L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was verrassend lekker, de kip had een heerlijk krokant jasje met een zachte marinade eronder, zeg maar de tropische variatie van de kip Kiev. Mijn dochter had het geitenvlees, ook lekker gestoofd en de sfeer was ontspannen, echt een aanrader!!
Soraya R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten is heerlijk, de porties riant en de atmosfeer super. Je zou het liefst in een hangmat liggen na het eten om de hele ervaring compleet te maken.
Gwyneth E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijke authentiek Dominicaanse keuken! Simpel, sfeervol en goed betaalbaar. Zeker voor herhaling vatbaar!
Manlief is Dominicaans en heeft genoten van de chivo con morro (gestoofde geit met rijst en bonen) met een sla-tje en ik van de carne de res con morro (gestoofd rundvlees met rijst en bonen). Tevens de tostones (gefrituurde hartige groene bakbananen) en platano maduro (gebakken zoete bruine bakbananen) waren heerlijk. Als dessert hebben we platano maduro met kaneelijs en de tres leches taart genomen en ook deze waren uitstekend! Achteraf nog een typische Dominicaanse koffie, niet te sterk met een beetje kaneel. We waren zo'n 45 euro kwijt. Zeker een restaurant om aan te raden!
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zeer vriendelijke bediening, leuke sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding. Ondanks dat niet alles meer leverbaar was uit de keuken wordt er meegedacht naar goed alternatief. Wij komen zeker terug!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Toen we niet konden kiezen kregen we een proeverij van verschillende gerechten. Bediening was erg vriendelijk.