La Bamba Dos

Hofcampweg 286 2241 KM Wassenaar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Bamba Dos

Lars J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Hier op een zondag gegeten en een positieve ervaring aan over gehouden. Ontvangst en service allervriendelijkst en beleefd. Voorgerechten bij waren avocado dip met buggels (lekker!), kipkluifjes (heerlijke marinade), soep (prima), garnalen (niet bijzonder) en calamares (prima maar geen aanrader). Hoofdgerechten vol vlees (je bent tenslotte bij de Argentijn) en goed van smaak. 1 bestelling was qua garing (medium ipv well done) niet goed doorgekomen maar dit werd snel hersteld. 'Live muziek' maakt het geheel erg leuk en enig minpuntje is de tocht om en nabij de nooduitgang.
Masjel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Hartelijke en warme ontvangst in een klein en sfeervol Argentijns restaurant. Gratis broodjes met huisgemaakte kruidenboter. Heerlijke huiswijn in flink gevulde glazen. We kozen voor carpaccio mixto en gevulde paprika. Eigenaar Inan bood meteen excuses aan toen per ongeluk gevulde tomaten met tonijnsalade werden geserveerd. We konden het laten corrigeren maar het was gratis als we dat niet deden. Beide voorgerechten waren heerlijk. Net als de beide brochettes met gepofte aardappel en frietjes. Incl. lekkere sausjes. Tot slot twee gratis kopjes koffie van Inan en zijn team. We komen hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Top gegeten met twee vrienden! Drie maal de Bife de Lomo (gegrild in open gedeelte bij de bar) ,lekkere frietjes en gegrilde maiskolven. Prima hoeveelheid, mooie stukken vlees met een perfecte smaak! Vooraf vers gebakken broodjes met huisgemaakte kruidenboter. Karaf rode huiswijn (welke overigens erg goed is) en de avond is compleet. Service was perfect, de eigenaar zelf hielp ons.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Voorgerecht mixte (worstjes, kip, spareribs) en Plato La Bamba Dos (specialiteit van het huis -3 soorten vlees) - lekker, maar veel - in een gezellige ambiance!
Marrie77 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Na een lange fietstocht hadden we enorme honger en toen belanden we in het centrum van Wassenaar, (verscholen) achterin een straatje vonden we dit restaurant. Bij binnenkomst oogde het wel donker, maar hier wen je snel aan. De inrichting doet Argentijns/Texaans aan, door gebruik van dierenhuiden op de stoelen en de vorm van de placemats. We kregen als aperitiefje een warm broodje met heerlijke, (zelfgemaakte) kruidenboter. Daarna bestelden we een grote salade voor 2: sla, komkommer,tomaat, schapenkaas, olijven en mais met een lekkere dressing. Als hoofdgerecht hadden we de gran parallida mixta. We kregen een soort barbecuetje op tafel compleet met kolen. Er werden spare-ribs en worstjes en verschillende, goede stukjes vlees geserveerd. De bediening was erg attend, kwam nog mayonaise brengen op verzoek. De kok kwam ook nog vragen of het lekker was! Hij kreeg daarop een bevestigend antwoord. Erg leuk was ook de gitarist; hij zorgde voor een leuk sfeertje, kortom een heerlijk avondje in dit restaurant!
Mikemichelin .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Dit is een Argentijns grill restaurant. We aten nu, ivm familie, voor de 2e keer hier; hier kom je voor ,t heerlijke vlees (ossehaas) van de houtskool grill; een 10 voor het vlees, door de onvermijdelijke doorsnee attributen erbij, friet,sla,mais,etc. zakt ,t nivo naar een mooie 7. Verder een knus en gedateerd restaurant, ,t vele personeel rookt zichtbaar in de keuken, en is wat nonchalant. Wederom enorm lang (irritant) moeten wachten op ,t (eenvoudige) eten, eenmaal gearriveerd werd ,t meteen gezelliger (livemuziek) Geen wijn van de kaart bestellen, desserts overslaan, alleen maar duurder.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Gister weer super lekker gegeten bij la Bamba dos met drie vrienden. Lekker stokbrood kruiden boter bij de borrel. Daarna 2 heerlijke bif de lomo's!! 1 rib eye en een spareribs!! Alles perfect gegrild en fantastisch van smaak! Meer dan voldoende porties en een smaakvolle rode huiswijn! Mooie avond en gaan snel weer een keer!
Joko46 K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Afgelopen week met drie personen gegeten bij La Bamba Dos, vriendelijk personeel die alles goed in de gaten hielden. Wij hebben het maandmenu genomen ( gegrilde biefstuk en kipfilet met salade en gepofte aardappel) wat heerlijk en meer dan genoeg was inclusief een mandje warm brood met kruidenboter vooraf voor maar 9,95! Wijn was prima en de koffie met Argentijnse likeur ook precies goed. Conclusie, voor een prima prijs heerlijk gegeten. Aanrader!
Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Met ons gezelschap van 7 personen (incl. kinderen tussen de 10 en 20 jaar) gegeten bij dit Argetijnse restaurant in Wassenaar. Het restaurant is niet al te groot en doet, ondanks dat het wat verouderd is qua inrichting, gezellig aan. Tafels zijn wat smoezelig. Ontvangst vriendelijk maar door een wat verlegen vrouwtje dat nauwelijks verstaanbaar was. Drankjes werden gebracht en er werden er twee teveel gebracht. Dit moesten wij corrigeren. Ook daarna werd alles min of meer willekeurig op tafel gezet en moesten we zelf de verdeling maar aanbrengen. De wijn, een malbec-merlot uit Agentinie was echt heel lekker voor een zeer schappelijke prijs. De biefstuk lomo was erg goed. De mixed grill viel erg tegen. Worstjes niet gaar, biefstuk taai. Op de kaart stond dat deze mixed grill geserveerd zou worden met 3 sauzen, speciaal nog nagevraagd welke sauzen dat waren. Dat bleken er in de praktijk slechts 2 te zijn, de chimichurrie en de knoflooksaus. De spareribs goed bereid maar weinig gekruid. De gamba's klein van stuk. De frieten gingen gewoon vanuit de plastic zak de frituur in. Het resultaat was te vet en weinig krokant gebakken. De mayonaise die erbij kwam was zat in den kapot bakje en de randen van de mayonaise waren uitgedroogd. Die stond er dus al wat langer. De gepofte aardappel was wel lekker. De salade weinig fantasievol met een saus die niet zelf was gemaakt. Bestel geen salade als bijgerecht want er komt genoeg salade bij de gerechten zelf. De maïskolven van de grill waren wat droog maar wel goed van smaak. De gebakken uienringen waren ook weer te vet. Er was live muziek die wel een leuke sfeer opleverde. Het personeel, zeker de keuken, leek niet echt geïnteresseerd.
Al met al een aardige maaltijd gezien de prijs-kwaliteit maar niet zo'n succes om nog een keer heen te gaan.
Juliette1980 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
We hadden iets te vieren, dus even met onze groep een bezoekje gebracht aan Wassenaar.We hadden besloten de Argentijnse keuken es uit te proberen,na enig zoeken kwamen we met 12pers. terecht bij La Bamba Dos waar we hartelijk welkom waren en er onmiddellijk een grote tafel voor ons geregeld werd.Er was op het moment dat we binnen kwamen een live band aanwezig erg sfeervol.Zelf ben ik al jaren werkzaam in de horeca, in verschillende hotels en restaurants,soms is het even zoeken om de juiste plaats te vinden om echt lekker te eten ,waar er echt vanuit het hart gekookt word.Gelukkig hebben we zo een plaats gevonden.Bij La Bamba Dos hebben we spareribs en sirloinsteak en andere vleesgerechten genuttigd die voortreffelijk waren en niet te vergeten de maïskolven die waren heerlijk.Wij willen chef/eigenaar Inan en Jalal danken voor hun gastvrijheid en vooral ieder genieter zeker aanraden om dit restaurant uit te proberen.Prijs kwaliteit 200% waard.En ook de wijn overigens was perfect.Sfeer,netheid en kwaliteit,ons zie je zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
We komen hier alweer regelmatig en eten hier bijna altijd de bife de lomo die super mals is, gecombineerd met een gemixte salade en een gegrilde maiskolf. De rode huiswijn is ook zeker in orde. Wellicht kan wel het interieur een kleine update krijgen.