L'oro di Napoli

9,1

Jouw recensie over het restaurant L'oro di Napoli

Stella W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker eten, ook voor vegetariërs! (Hoewel er natuurlijk altijd nog iets meer gerechten zonder vlees en vis mogen komen ) :). Heel aardige, hard werkende bediening/kok! En: reservering via IENS was niet doorgekomen, toch een mooie plek aan het raam gekregen.
Nico Hart H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Erg prettige bediening....
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Spontane jonge bediening. Echte Italiaanse cultuur.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
heerlijk gegeten met onze 3 kids! we hadden het lam, pizzas voor de kinderen. qua timing ook helemaal top we waren netjes om 19.00 weer klaar om te vertrekken wat fijn is met kinderen.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Hier weer prima gegeten. Soms wel lang wachten, ook omdat men gezellig de tijd neemt voor andere gasten.
Veel Italianen die hier ook komen eten.
Wij waren met 6 personen en iedereen vond zijn eten pasta of pizza lekker.
Vooraf kregen we een lekkere bruchetta v h huis en toen we af wilde rekenen werd ons nog limonchello aangeboden.. Maar die niet genomen omdat we op de maandagavond niet te laat naar huis wilden gaan en de chauffeur ook nog moest rijden na zijn reeds genuttigde rode wijn. Veel vrolijke aardige Italianen in de bediening ze spreken niet goed Nederlands. Dus soms Engels praten ook bij bedragen afrekenen. Nederlands bedrag wordt niet begrepen. Was een geslaagd etentje.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
prima Italiaans eten, bediening gezellig en hebben geen haast... zelfs tafelgenoot met rolstoel heeft rustig in het restaurant gezeten ondanks 2 kleine trapjes om daar te komen... aanrader voor rustige en gezellige Italiaanse avond
Christiaan G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Zeer vriendelijke en persoonlijke service, met heerlijk Italiaans eten en een leuke inrichting.
Philippe D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gisteren voor het eerst gegeten bij L'oro di Napoli. Het was heerlijk! Geweldige service, top eten. Alsof we even in Italië waren. Ik kom snel weer terug! Zeker een aanrader!!
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prima restaurant, vriendelijke, vrolijke en vlotte bediening en erg lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was vrij rustig toen wij er waren, maar qua geluid toch al redelijk rumoerig.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer gastvrije medewerkers. Kindvriendelijk en heerlijke pizza's! Mijn partner had de lamskotteletjes en was hier ook zeer te spreken over. Dit was de tweede keer dat we hier waren. Beide keren waten super! Aanrader dus
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten was prima en er word flexibel omgegaan met het feit dat je gerichten met elkaar deelt. Het voordeel is dat je zo meer gerechten kun proberen zonder dat je teveel eet. De Italiaanse keuken wordt hier in ere gehouden wat betekent dat er weinig garnituur bij het hoofdgerecht op het bord te vinden is. Je kunt dus naar hartlust kiezen uit pasta's en pizza vooraf, of zoals wij deden gefrituurde vis en risotto. Dat er geen kan kraanwater kan worden besteld en alleen een fles water is niet meer van deze tijd. Doet een beetje afbreuk aan de verder erg gastvrije ontvangst.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Verschrikkelijke veel te harde o solo mio muziek e.a. Helaas een reden om niet meer te konen, ondanks het goede eten.
Betty A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig restaurant met lekker eten.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg lekker eten en topservice!!
R. M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Nauwelijks lazen we de recensie van Annerieke Simeone van ons lijfblad Den Haag Centraal of we grepen de telefoon. Twee dagen later bleken we niet de enigen te zijn. Onze naaste buren aan tafel hadden dat ook gedaan en deelden ons enthousiasme voor Brancini, Amici en gaande de avond óók voor deze "Italiaan". Hoe is het mogelijk dat hier in deze zaak die nèt twee weken open is, de grote tafels volbezet zijn met Italiaanse families, oma's, ouders, tantes, kinderen groot en klein. Ruiken Italianen dat? We maakten deel uit van een kleine Nederlandse minderheid. Prima! Dat zegt iets over de authenticiteit van het eten. Het was heel onrustig, heel lawaaiig en... dol gezellig. We hebben lekker gegeten met als voor mij absolute top de in een diep bord van gesmolten kaas opgediende mooie portie tagliatelle carbonara met ècht vet spek. Het duurde wel héél lang, want de drie druk gebarende heren en een heel mooi meisje spraken nauwelijks Nederlands en namen de tijd voor gezellig overleg aan elke tafel. Toen we daar milde maar duidelijke kritiek op hadden, kregen we, naaste hartelijke verontschuldigingen, ter compensatie van het huis een reeks van drie dranken in oplopende bijzonderheid; eerst een mooi glas prosecco, dan een uitstekende limoncello en.....als uitzondering nog een bescheiden glas van de lekkerste grappa ooit geproefd. Iedereen omhelsde iedereen en fluitend fietste we, drie en een half uur later, naar huis. De rekening klopte en was minder dan gedacht. Wàt een avond! Een lange, koude fietstocht dubbel en dwars waard.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Een hele goede ervaring in dit onlangs geopende restaurant. De kaart omvat pizza, pasta en een aantal voor-
en hoofdgerechten.
Geen standaard pizza's. Ik had nog nooit pizza met pompoencreme gegeten, nu wel en dat Is goed bevallen. Dat ging samen met, naar mijn beleving, de lekkerste pizzabodem die ik het afgelopen jaar heb gegeten. We gaan zeker nog eens terug.