L'Italiano

Smidsstraat 1 6662 DR Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Italiano

Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Heerlijke pizza gegeten alhier ruime keuze, lekker en voor een eerlijke prijs.
Bekwaam, vriendelijk en goede bediening.
Gaan er regelmatig terug????????

Corinie bedankt voor de goede en correcte bediening.
Hauw .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Afhaalmaaltijd: spekjes van de spaghetti carbonara waren zwart geblakerd, de spaghetti van mijn echtgenote bevatte geen verkoolde spekjes, de spaghetti bevatte nl. helemaal geen spekjes zoals wel zou moeten. Ook het bakje met Parmazaanse kaas en een broodje ontbraken geheel, in het verleden kreeg men dit er altijd bij. Kennelijk te duur geworden of gewoon bar slechte controle op de afgeleverde waren. Uiteraard geklaagd en de klacht zou door worden gespeeld aan de eigenaar (deze bevestigde dat hij van de klacht notitie had genomen) die er vervolgens niets mee deed. Ook de mee bestelde tonijnsalade bevatte niet wat het zou moeten bevatten zoals bv. uien en wat dressing. Het geheel riekt naar totale desinteresse voor de geleverde maaltijden.

Op 24 december zouden wij een ijstaart die voor de Kerst was besteld, ophalen. Op het afgesproken tijdstip was de taart er niet, er was nog niet eens aan begonnen. Of mijn vrouw later maar even kon terugkomen....en dat op de dag voor Kerst. Er werd geen enkele reden opgegeven waarom de ijstaart er niet was en er werd ook geen excuus gemaakt.
De vrouw van de eigenaar probeerde nog te redden wat er te redden viel, maar dit zijn geen afspraken. Ik heb de eigenaar later in de middag op 24 december gebeld en gezegd dat ik geen ijstaart meer van hem nodig had en ook geen klant meer wenste te zijn na alle recente slechte ervaringen. Hij zei dat dat duidelijk was. Ik was dan ook met stomheid geslagen dat er iemand op 1-ste Kerstdag een ijstaart afgaf bij de buren, er zat geen briefje bij met excuses of iets dergelijks. Wel zou er gezegd zijn tegen de buurvrouw dat de taart "van het huis" was. De buurvrouw heeft - wegens gebrek aan plaats in haar vriezer - zich toegang moeten verschaffen tot onze woning met de huissleutel die slechts voor noodgevallen is bedoeld maar zag geen andere oplossing en voelde zich er niet prettig bij.

Aangezien ik niets meer van deze zaak wil hebben, heb ik de ijstaart achteraf betaald want ik heb geen behoefte aan "goedmakertjes".
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Vandaag pizza's meegenomen. Bodem vond ik net iets te dun. Je kon het partje niet goed in je handen houden. De bodem was ook een beetje vlak van smaak. Daarentegen waren de ingrediënten heel erg lekker en vers. De pizza was rijkelijk belegd.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
We kwamen er terecht omdat we zo'n dinerkortingskaart hebben. 25% korting maakte het net even aantrekkelijker. Die investering moest er ook een keer uit en L'Italiano accepteerde deze.

De ontvangst is echt Italiaans. Erg gastvrij en attent. Niet alleen de eigenaar, maar ook de jongere bedienden doen het vlot en leuk. De carpaccio vond ik wel een beetje waterig. Maar de champignons van mijn vrouw waren erg goed. Toch maar gekozen voor een pizza (had eigenlijk wel zin in ossobucco maar dat hebben ze af en toe. Dat maak je ook niet in een half uurtje. Maar daar heb ik geen spijt van gehad. Dit is pizza zoals pizza smaken moet. Lekker dunne bodem, zoals je ook in Rome krijgt. Verse dingen erop. Niet te zout. Niet teveel deeg. Gek dat je ook van zoiets eenvoudigs zo genieten kan.

En dan komt de eigenaar nog even aan het einde even langs met een glaasje ijskoude limoncello. Niet alleen lekker, maar ook super gastvrij.
En dan tot slot nog een rekening die 25% lager uitviel (nou ja, je geeft dan ook weer wat meer fooi). Ze zien ons binnenkort hier wel weer terug.
Jo99 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
Heerlijk gegeten. De tagliatelle a la moda is een echte aanrader. Een verassende bruscetta van het huis. Leuke bediening en goede gastvrouw. Een leuke avond culinair genoten.
Elstenaar38 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Lekker pizza gegeten (Messalina & 4-kazen), een klein voorafje van het huis met verse tomaat, vriendelijke en attente bediening. Heerlijk avondje gehad!