L'Hirondelle

Boslaan 7 2132 RJ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

Jouw recensie over het restaurant L'Hirondelle

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Vriendelijke, snelle bediening. Heerlijk eten. Boven is het relaxed om te eten, beneden is het acoustisch slecht maar wel extra gezellig door de drukte.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Was erg druk, maar een zeer gezellige sfeer. We werden snel en vriendelijk geholpen. De ossehaas salade en de kipburger zijn vol van smaak. Ook de warme appeltaats en citroentaart waren heerlijk. Echt een aanrader!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
mis een beetje de stijl van eerder. dessert macarons met vers fruit met teleurstellend weinig fruit. 3 x door verschillende bediening gevraagd of we al een keus hadden gemaakt voor het dessert terwijl we zaten te praten.
Mimi P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Erg lekker gegeten!
Maureen N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening. Wat we meteen leuk vonden is dat we zelf een tafel voor 2 mochten uitzoeken. Begonnen met lekker brood met aïoli. Verschillende soorten broodjes warm uit de oven, echt lekker maar de aïoli had meer knoflook gemogen.
Voorgerecht de proeferij met 3 voorgerechten. Mochten we zelf uitkiezen, erg lekker, mooi opgediend ook.
Hoofdgerecht van mijn man was hert van het speciale menu, dat was heerlijk. Ik had varkenshaas en was gortdroog. Ik bleef maar kauwen, dus niet alles gegeten en het ook gezegd. Kreeg een verhaal dat het een moeilijk stuk vlees is om gaarheid van te bepalen. Slecht excuus, ik neem aan dat de kok dit niet voor het eerst maakt. De hert was wel perfect gegeaar.
Nagerecht was de citroentaart met merengue en frambozenijs. Heerlijk, maar de merengue was veel te weinig en dun. Dat hoort een dikke laag en goed stijf te zijn. Een fijne avond gehad en lekker gegeten maar kan hier en daar zeker beter.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellige sfeer en salade was heerlijk
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Aardig personeel!Mooie locatie aan het water!
Els R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Vriendelijke en deskundige adviezen. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Gezellig, vriendelijk personeel prijs kwaliteitsverhouding goed!
Yvone V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten de ambiance prima maar heel duur!! 25 euro voor de huiswijn !!
Marchel V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was goed klaargemaakt. De risotto verdient aandacht. Iets te klef en mag meer smaak hebben. Verder was alles uitstekend.
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Uitstekende keuken en mooi terras met uitzicht op de vijver en het park.
André V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige zomerse avond aan de vijver. Perfecte bediening!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Personeel is aardig en service gericht , maar 1u tussen voor- en hoofd is wel erg lang. Als ik na 45m niets had gezegd hadden we waarschijnlijk niets gehad :(.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heel lekker gegeten in een prettige ambiance !
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Ik heb hier gegeten met de 2 = 1 actie van de Vomar. Je verwacht dan dat je als je het Menu kiest ook daadwerkelijk het Menu van de website krijgt. Niets is echter minder waar, je krijgt een een keuze uit een zeer beperkte kaart van 3 keuzes per gang. M.i. zeer teleurstellend en ik voelde me eigenlijk in de maling genomen.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Bediening is gejaagd, voorgerecht duurde een uur. Door alle harde materialen is het zeer geluidruchtig. Eten was goed.
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goede sfeer, aardige bediening. Maar alsjeblieft, geen witte dikke asperges. Ze zijn gewoon minder lekker, minder verfijnd en je kunt jonge en nieuwe gasten winnen met de groene. Geen saus bij die met ham, waarom niet?
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het personeel is vriendelijk, adequaat en in voor een praatje. Goede kennis van gerechten. Gezellige, romantische ambiance. Mooi sfeervol terras. Op het eten hebben we niets aan te merken, gewoon goed te doen. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan een keer bij l’Hirondelle te gaan eten.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
1,5 uur voor het eerste gerecht op tafel komt is echt te lang. Kwaliteit van eten niet opvallend of verrassend. Bediening duidelijk overbelast. Prachtige avond dus lekker buiten gezeten maar ik kan dit niet aanbevelen .