L'Hirondelle

Boslaan 7 2132 RJ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

Jouw recensie over het restaurant L'Hirondelle

Yvone V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten de ambiance prima maar heel duur!! 25 euro voor de huiswijn !!
Marchel V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was goed klaargemaakt. De risotto verdient aandacht. Iets te klef en mag meer smaak hebben. Verder was alles uitstekend.
Joseph S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Uitstekende keuken en mooi terras met uitzicht op de vijver en het park.
André V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige zomerse avond aan de vijver. Perfecte bediening!
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Personeel is aardig en service gericht , maar 1u tussen voor- en hoofd is wel erg lang. Als ik na 45m niets had gezegd hadden we waarschijnlijk niets gehad :(.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heel lekker gegeten in een prettige ambiance !
Rolf D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Ik heb hier gegeten met de 2 = 1 actie van de Vomar. Je verwacht dan dat je als je het Menu kiest ook daadwerkelijk het Menu van de website krijgt. Niets is echter minder waar, je krijgt een een keuze uit een zeer beperkte kaart van 3 keuzes per gang. M.i. zeer teleurstellend en ik voelde me eigenlijk in de maling genomen.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Bediening is gejaagd, voorgerecht duurde een uur. Door alle harde materialen is het zeer geluidruchtig. Eten was goed.
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goede sfeer, aardige bediening. Maar alsjeblieft, geen witte dikke asperges. Ze zijn gewoon minder lekker, minder verfijnd en je kunt jonge en nieuwe gasten winnen met de groene. Geen saus bij die met ham, waarom niet?
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Het personeel is vriendelijk, adequaat en in voor een praatje. Goede kennis van gerechten. Gezellige, romantische ambiance. Mooi sfeervol terras. Op het eten hebben we niets aan te merken, gewoon goed te doen. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan een keer bij l’Hirondelle te gaan eten.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
1,5 uur voor het eerste gerecht op tafel komt is echt te lang. Kwaliteit van eten niet opvallend of verrassend. Bediening duidelijk overbelast. Prachtige avond dus lekker buiten gezeten maar ik kan dit niet aanbevelen .
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wat een heerlijke avond hadden bij l’Hirondelle.
De ligging is midden in Hoofddorp, maar romantisch aan een plas met het rustgevende geruis van een fontein er bij.
We kwamen voor de asperges en dat werd bij de reservering al genoteerd
De ontvangst was hartelijk en we kregen en mooi tafeltje voor twee.
De gerant adviseerde ons het aspergemenu (uiteraard), en dat was heel smakelijk en goed geprijsd.
Ik had de Asperges á la Flamande, met ei en ham en gesmolten boter, mijn partner had een royaal stuk zalm erbij met ruim bearnaise saus.
Het toetje was een Tiramisu om van te watertanden.
Alles weggespoeld met een zalige jonge Spaanse witte wijn.
Daarna nog koffie met een Amaretto, gelukkig waren we niet met de auto.

Enige min puntje is dat het is toegestaan te roken op het terras, waardoor men toch weer een mee-roker wordt.
En dat terwijl er aan de andere kant naast de entree twee rokerbankjes staan!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooie locatie die vooral in de zomer iets extra’s heeft
smithson H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
proeverijtje van voorgerecthen was heerlijk, met een heerlijke zalm tataki, buikspek en peking eend loempia. daarbij ook nog een heerlijk winters erwten soepje. hoofdgerecht een hele forel was erg smaakvol
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima prijs kwaliteit verhouding . Leuke avond gehad.
Selma G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De hertenbiefstuk die wij aten was zonder meer prima!! Maar de wijn was zeer matig (aangeprijst als "fantastisch"..), het voorgerecht was erg 'gewoon' en de bediening was luid en onoplettend. Jammer: ik keek er erg naar uit hier te eten.
Evert B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Het eten smaakte flauw. Jammer. Dat had makkelijk beter gekund.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Afgelopen zaterdag (16 december) hier met een Social Deal van een 4-gangen wildmenu genoten. Het altijd gezellige restaurant was nu in een kerstsfeer gebracht door een witte “kerstboom”, witte kransen aan het plafond en nog een mini(kerst)boompje. Kortom, wit was de dominante “kleur”, want ook de raamkozijnen, het plafond en de wanden waren wit, als ik het wel heb. Het is duidelijk dat deze horecagelegenheid zich in de buurt van een of meerdere hotels bevindt, want de voertaal was zo’n beetje Engels. Aan de tafel naast ons werd Nederlands Engels en Frans Engels gesproken. Heerlijk die duidelijk herkenbare accenten. Moest even denken aan de comedy serie 'Allo 'Allo!
Als drankje vooraf nam mijn lief een zoete witte wijn en een kleine fles bruiswater en ik hield het bij een Duvel biertje.
Het voorgerecht van mijn gezellin werd de herten carpaccio met vijgen. Daarbij zat ook worst – althans dat dacht ze - waarop ze die ijlings op mijn bord schoof. Die worst was waarschijnlijk eendenlever, maar daar ze nu eenmaal geen varkensvlees mag eten, veroorzaakt alles dat aan varkensvlees doet denken, lichte paniek. Ik nam de Combinatie van wild zwijn. Deze combinatie bestond uit ham en een “pulled” vorm. Dit gerecht was verder gegarneerd met pijnboompitten, cherrytomaatjes, rucola en dus die “worst” van mijn partner. Een zeer smakelijk geheel. Ook mijn disgenote vond haar gerecht heel erg lekker.
Hierna kregen we een voortreffelijke pompoensoep. Smullen geblazen.
Beiden kozen we als hoofdgerecht de Hertenbiefstuk met puree en rode port saus. Die biefstuk werd mooi getrancheerd opgediend, waardoor meteen duidelijk was dat die precies volgens onze wens bereid was. Perfect medium. Zeer mooi van kleur en boterzacht en juicy. Hierbij werden een flink aantal spruiten, rode kool, peulen, een stoofpeer en chips van wortel geserveerd. Hoewel ik eigenlijk geen liefhebber van spruitjes ben, smaakte deze combinatie wel heel erg goed. Daar zal de saus wel voor verantwoordelijk zijn. Het zoet neutraliseert de bitterheid van de spruitjes. Bij het hoofdgerecht bestelde ik nog zo'n Duvel bier. Die stond nog geen 10 s later op onze tafel. Klasse!
Het dessert, tenslotte, zou volgens de menukaart op de website een sinaasappel-Grand Marnier parfait moeten zijn. Daar ik echter geen sinaasappel proefde, denk ik eerder dat het een panna cotta met room en bramen was. Wat het ook geweest mogen zijn, het proefde uitstekend en niet te zoet.
De jongeman en -dame in de bediening heb ik bij mijn voorgaande bezoeken ook gezien. Dat is altijd een gunstig teken. Dat betekent dat ze het naar de zin hebben in dit restaurant en dat ze een goed op elkaar ingespeeld team vormen. De bediening was dan ook super.
Maria N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017