Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
f.kennis .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit eten. We konden heerlijk buiten zitten. De ligging van het terras met uitzicht op een waterpartij, is fantastisch. Dit is een aanrader!
sturkjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie.
Goed verzorgd en lekker eten.
Proeverij voorgerechten is een aanrader en ook het trio aardbeien
Tournedos had iets meer garnituur kunnen hebben , denk ik , maar wel erg lekker
M. S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Er wordt heel goed naar de wensen van de gasten geluisterd. Prima locatie+bereikbaarheid En de gerechten waren ruim voldoende .we willen graag 29 Juli terug komen.
Familie Siljade
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Allie SMS ten spijt was er helamaal niet bekend over de reservering. Gelukkig was er plaats ( twee personen) maar wat al ik voor meer mensen dacht te hebben gereserveerd. Dus in het vervolg maar gewoon weer bellen.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed restaurant op een mooie plek.
Wij konden kiezen voor het menu uit de kaart
De bediening was vriendelijk. Leuke wijnkaart.
Wij waren zeker tevreden.
Asha K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Vriendelijk ontvangen, het eten was goed. De kaart voor vegetariërs is beperkt, maar er werd een alternatief aangeboden. Dus al met al prima.
Rune F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een leuke verrassing. AH-boeking. Wij konden kiezen uit de gewone kaart. Het eten, bediening, eigenlijk alles was helemaal naar wens.
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We moesten erg lang wachten op ons nagerecht, zeker wel drie kwartier. Verder was de bediening aardig en het eten erg lekker !!!
Jopie V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was een gezellige avond een goede bediening alles werd goed uit gelegd wat er op gediend werd.

Heerlijk op het terras aan het water gezeten .
marjantb .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke locatie met terras aan een watertje. Vriendelijke medewerkers. Moesten wat lang wachten maar we hadden geen haast. Aan 2 uur heb je niet genoeg.
Lutz M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten tegen zeer aannemelijke prijs. Sfeer bij L'hirondelle is erg aangenaam. Muziek mag wat zachter.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een heerlijk restaurant om ontspannen met vrienden te eten. Eten heerlijk en lekker de rust om tussendoor te praten. Wij waren een heerlijk avondje uit
Kaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het eten was goed
Duurde allemaal wel erg lang
We hebben er iets van gezegd en kregen als goedmakertje een drankje van het huis
c.lodders .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wij komen zo'n 4 tot 6 keer per jaar bij l'Hirondelle en dat was altijd tot volle tevredenheid.
Gisteren echter verlieten wij teleurgesteld het restaurant. De entrecote van het hoofdgerecht was kwalitatief zo slecht dat wij ons afvroegen hoe het management dit product kon inkopen. Er was niet doorheen te komen ondanks de goede messen. Wij hebben onze klacht kenbaar gemaakt en kregen te horen dat er geen klachten waren ontvangen over dit product. Ik ben zelf 40 jaar werkzaam geweest in de horeca en heb dus genoeg ervaring m.b.t. producten (vooral vlees). Ter compensatie kregen wij wel koffie aangeboden op rekening van de zaak.
Al met al een teleurstellende avond en ervaring.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij l'Hirondelle met moederdag met de AH zegels. Super goede attente, vriendelijke en vakkundige bediening. Ook zeer veel lof hoe jullie rustig bleven bij de tafel naast ons die een extra korting van 5 euro eisten. Omdat zij het belachelijk vonden dat er geen vast bedrag werd gerekend. Terwijl dat duidelijk allemaal door de gastheer is verteld. Wij zelf waarderen het enorm dat je de keuze hebt tussen een dagmenu en gewoon bestellen van de kaart. Heel duidelijk dat je bij a la carte de prijzen betaald die op de kaart vermeld staan. Als het eten voor bijna de helft niet afgerekend hoeft te worden zouden mensen die dan alsnog gaan zeuren toch gewoon beter thuis blijven. Is ook fijner voor de mensen er om heen. Nogmaals petje af voor hoe jullie dit hebben aangepakt. Trek het je maar niet aan. Die mensen hebben geen leuk leven en reageren dat op een ander af. Wij komen zeker en vast graag en snel weer bij jullie terug. Zeker omdat in tegenstelling tot andere restaurants je gewoon de keuze hebt.
catelijne E.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Vriendelijke, gastvrije bediening. Prima sfeer. Aspergesoep een beetje aan de zoute kant. Vlees (kalfsoester) hier en daar wat taai...
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij L'Hirondelle. De bediening was erg vriendelijk en attent. We hadden ruime keuze van de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gisteravond heb ik hier samen met mijn moeder het socialdeal menu geprobeerd. Helaas is het ons ontzettend tegen gevallen. Vooraf had m'n moeder tonijn carpaccio gekozen, welke een bijzonder sterke vislucht en zure smaak had! Deze terug gestuurd naar de keuken en gegaan voor een Cesar salade. Op zich niets mis mee, alleen jammer dat er bijna geen sla te bekennen was. Het tussengerecht was een bisque, deze was vooral zout en pittig. Als hoofdgerecht gingen wij voor de eendenborst en gamba's met pasta. Gamba's wederom erg zout en de pasta was veel te ver doorgekookt. Verder zat er weinig smaak aan het gerecht. De eendenborst was prima maar de aardappelpuree sloeg voor mij echt alles. Je vork bleef er rechtop in staan. Toen ik aan de bediening vroeg of de aardappelpuree zelf gemaakt werd kreeg ik als antwoord: nee, ja, euh deels. Je kunt begrijpen dat wij geen trek meer hadden in een dessert en een kopje koffie in plaats daarvan was niet mogelijk bij dit menu. Daarom hebben wij de rekening gevraagd en zijn we vertrokken. Wel kregen we nog een kortingsbon van 10% voor het volgende bezoek. Volledig de plank mis geslagen als je het mij vraagt, hier kom ik nooit meer.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Beperkte kaart
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie