L'Hirondelle

Boslaan 7 2132 RJ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

walhan .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten,alleen brood beloven en daar dan 20 min. Op moeten wachten,was minder.kwam wel kakel vers uit de oven en was smaakvol.leuk restaurant,met vriendelijk en gedienstig personeel.
Marjan J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben op het terras gegeten ,wat bij goed weer een aanrader is. We kozen voor het 3 gangen dagmenue.
Vooral de roodbaarsfilet op een bedje van risotto was heerlijk. Het dessert was ook niet te versmaden.
Hebben gebruik gemaakt van de ah restaurant actie, en dat is ons goed bevallen
p.vanhal .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was rustig in het restaurant. De ontvangst en bediening was goed. We hebben prima gegeten. We komen zeker een keer terug.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Afgaande op de goede recensies zijn we hier weer eens geweest. Helaas kan ik deze goede recensies niet onderschrijven. Bij binnenkomst werden onze jassen niet aangenomen, onze tafel werd aangewezen, de enige die nog vrij was. Mijn voorgerecht, een ceviche van roodbaars smaakte goed, de carpaccio van mijn tafelgenoot zag eruit alsof hij al een paar uur geleden was afgesneden en de saus van parmezaan viel niet in de smaak. Onze hoofdgerechten, kalfsoester en varkenshaas waren nogal taai, terwijl de kalfsoester op de site wordt aangeprezen als chef's special. Voor het dessert kozen we veilig voor de kazen van Bourgondisch Lifestyle. Vlotte bediening met wat humor, goed meubilair, tafels staan dicht op elkaar. Voor de gevraagde prijzen mag je meer kwaliteit verwachten. Een teleurstellend gevoel overheerst.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wederom een zeer prettige ervaring. Heerlijk buiten op het houten terras gezeten waar later op de avond de verwarming werd aangezet, zeer attent! Proeverij werd prachtig gepresenteerd op een houten plank en smaakte als vanouds fantastisch. Net als de Tournedos. We hadden nog even gebeld dat we later zouden arriveren maar dat was absoluut geen probleem. Eten en vooral de service zijn hier steeds geweldig. Vakmanschap en een juiste vleug humor van de ober maken het voor ons steeds weer een feest hier te komen. Grote waardering!
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
LOeuke tent, prima tent, vooral bij mooi weer is het leuk om op het terras aan het water
te zitten.
De bediening kan wel vlotter. Dit is al de tweede keer dat wij erg lang moeten wachten voor
we bediend werden.
LF V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De wachttijden waren echt te lang.
Er was te weinig groente en aardappelen of friet bij de vlees en vis gerechten.
verderv wel redelijk
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zaterdag 5 augustus door restaurant l’Hirondelle gered! Door een blunder mijnerzijds stonden we bij een restaurant in Haarlem voor een gesloten deur. Ik meende voor 5 augustus gereserveerd te hebben, maar het bleek 26 augustus te zijn. Nu was dat restaurant wegens verbouwing en vakantie gesloten. Daarop spoorslags naar l’Hirondelle gereden in de hoop dat er nog plek zou zijn voor ons. Wonderwel bleek dit het geval. Tenslotte was het zaterdagavond en dan zijn veel restaurants vol.
Dit restaurant is ons eerder uitstekend bevallen en het is een genot om daar te verblijven met het zicht op de mooie vijver. Helaas was de fontein dit keer buiten werking gesteld. Jammer, want die maakt het zicht op en over het water nog aantrekkelijker.
Vooraf namen we 6 (3 soorten) warme broodjes met aïoli en tapenade vooraf, nadat we eerst uiteraard een drankje hadden genomen: bruisende ijsthee voor mijn lief en een Duvel bier voor mezelf.
Als voorgerecht nam mijn partner een combinatie van gerookte zalm en paling. Dit werd zeer fraai gepresenteerd met gekrulde stukken zalm op de paling. Mijn gezellin vond dit verrukkelijk, al moest ze even over de streep getrokken worden, want sinds ze weet dat paling aas eet, is ze een stuk minder enthousiast voor paling geworden. Hopelijk is ze nu definitief over haar weerstand heen. Mijn voorgerecht was Iberico ham met mozzarella, gele tomaat en pesto. Ook dit zag er mooi uit en de smaak van de ham was ronduit hemels.
Bij het voorgerecht namen we nog een eender drankje. Dit werd voor mijn tafelgenote Lamsrack met een kruidenkorst en parel cous cous. Hier genoot ze ook zichtbaar van en ze vroeg zich nadrukkelijk af waarom ze het vlees zelf nooit zo mals kan krijgen. Ik besloot de tournedos te nemen. Daarbij werden groenten als babymais, groene asperge, wortel, peulen en haricots verts opgediend. De tournedos was gewoon prima te noemen, goed medium bereid. Toch vind ik zelf ribeye net even iets smakelijker door het beetje vet dat net even meer cachet geeft, maar dat is uiteraard een persoonlijke mening. Echter, ribeye stond dit maal niet op de kaart.
Voor het dessert liet mijn disgenote haar oog vallen op het Trio aardbei: een parfait, cremeux en Romanoff. Ik meen dat ze dat best lekker vond, maar ik denk dat ze toch liever mijn nagerecht had genomen: sorbetijs met vers fruit (druiven, aalbessen, meloen, frambozen en ananas). Dit sorbetijs was heerlijk fris met al dat fruit. Ronduit prima.

Hoewel er slechts twee mensen in de bediening waren, konden ze het werk ogenschijnlijk moeiteloos af. De gerechten werd vlot gebracht en ze waren continue scherp. Het kostte geen enkele moeite om hun aandacht te krijgen.
g.andela00 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor ons alle vier de eerste kennismaking met dit restaurant. Uitgezocht op sfeervolle lokatie aan het water. Gerechten goed verzorgd en smakelijk. Helaas zeer luidruchtige en rumoerige omgeving door een feest in de andere zaal, zó luid dat we in onze eetruimte elkaar bijna niet konden verstaan. Bovendien was het er benauwd warm. Onze ober bezige een irritante aanmatigende toon in het aanspreken van de klanten. Niet respectvol in zijn woordgebruik. Voor ons een reden om niet meer in dit restaurant terug te komen. Echter onze waardering voor de keuken en het bezoeken van de lokatie op een rustiger tijdstip geeft ons de overweging het toch nog eens te proberen.
e.j.stam .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima restaurant met goed eten en goede service. Parkeergelegenheid voor de deur. We komen hier graag terug en zijn al eens eerder geweest. Verder niets toe te voegen.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was weer super goed, lekker gegeten met de AH bon samen met partner en een vriendin na een dag Utrecht lekker uit eten bij L'Hirondelle gewoon super dank jullie wel.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
geweldig restaurant wat ons zeer verbaasde dit hadden wij niet verwacht

Eten was voortreffelijk bediening erg vriendelijk

Komen zeer keer terug
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras met overkapping. Gezellige inrichting, leuke en vakkundige bediening en natuurlijk heerlijk eten. Dan voel je je een bourgondier.
W.R. D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Ik en mijn Familie vonden het restaurant in een mooie omgeving gesitueerd en de maaltijden waren uitstekend. Ik had een vegetarisch menu,zeer goed! Het personeel is bijzonder vriendelijk! L,Hirondelle krijgt van mij een 10 !
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Perfecte ontvangst met zeer vriendelijk personeel, het menu met vlees en vis goed van kwaliteit en prijs.
Klein minpuntje is de kwaliteit van de frietjes, slecht van smaak en ook nog extra kosten bij menu's.
Harriet D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Herrlijk gegeten en heerlijk gezeten. Attente bediening met de juiste dosis humor. L hirondelle is een groene oase in Hoofddorp
Els-Alex B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Kleine porties, opdringerig personeel , voor brood, friet, sla extra betalen. Heel veel geld voor een matig diner. Is bij benadering niet meer van wat het geweest is.
NelK .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten! Met AH actie, konden van de kaart bestellen, duurste gerechten werden berekend. Dit is een heel mooi gelegen restaurant met zeer attente bediening!
Aanrader! Kiezen van de kaart vinden wij een dubbel pluspunt!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super aardige bediening, super heerlijke gerechten. Leuk opgemaakte borden. Super omgeving, heerlijk op het terras aan het water met rustgevende fontein. Wij komen hier altijd graag. Tot snel.
f.kennis .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening en uitstekende kwaliteit eten. We konden heerlijk buiten zitten. De ligging van het terras met uitzicht op een waterpartij, is fantastisch. Dit is een aanrader!