Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met 6 personen heerlijk gegeten. De bediening was goed, maar liet bij de laatste ronde even op zich wachten.. heerlijke gamba's , lekker voorgerecht en prima dessert.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Dit keer gelunched. Ook dit was helemaal top, leuke diverse kaart, en weer top bediening. Het was erg druk, maar toch werd er genoeg aandacht geschonken
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Zeker een aanrader om lekker te eten en drinken in een warme sfeer. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Leuke bediening ook.
Raissa T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooi restaurant, goede sfeer, heerlijk eten met een lekker wijntje!
Monica P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een echte aanrader!! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Het eten zag er mooi vers uit en werd als kunstwerkjes op het bord gepresenteerd! Ook de bediening was super. Ze deden er alles aan om je een ontspannen avond te bezorgen. En de wijn was ook heerlijk! Wij komen nog eens terug.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Op 11 februari mijn verjaardag gevierd met een gezelschap van 10 mensen. Wat zijn wij in de watten gelegd. De kaart was juist vernieuwd en wederom met geweldige gerechten. We hebben geweldig gegeten, alles goed samengesteld en prachtig opgediend. Zeer attente bediening, zo vriendelijk en behulpzaam. Heel hartelijk dank voor een zeer geslaagde avond. In Hoofddorp mijn favoriete restaurant, tot snel!!!
Afra ..
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij L'Hirondelle ! van het voorgerecht tot nagerecht echt genieten, alles was even smaakvol ! gezellige sfeer en fijne bediening. zeer de moeite waard.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij L'Hirondelle. De gerechten waren afwisselend en lekker. Ook de porties waren ruim voldoende! De hele avond hebben we vriendelijke en goede service gehad. Kortom, met veel plezier en lekker gegeten.
Zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug!
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten en een fantastische ambiance houdt.
de bediening is attent en zeer vriendelijk.
en de gerechten zijn spannend en verrukkelijk.
ik zal zeker weer komen!!
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
toprestaurant en ook een kind
vriendelijke sfeer.
goed advies van de bediening en bijpassende wijn.
diner was voortreffelijk en vers.
ik kom graag als het weer beter word en genieten op een zeer fraai terras.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij l'Hirondelle. De sfeer was gezellig, de koks en bediening hadden er duidelijk zin in. Het eten was lekker en werd op een leuke manier geserveerd: een schilderijtje op je bord????. Vooral het gerechtje met zalm en trekdrop (wie verzint het?!) was echt verrassend lekker.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Uitstekend hoofdgerecht, maar erg sober opgediend. Zonder salades en nauwelijk groente
Sarbani B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Great!
Mitchell S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat heb ik heerlijk gegeten in dit restaurant, geweldige service en een fantastische kok! Grote diversiteit aan heerlijke gerechten, dit restaurant is zeker aan te raden.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een AH bon. Mooie gerechten, meer dan voldoende zonder bijgerechten. Goede ontvangst, tafeltje in de bijkamer, daar zat een grotere groep wat het wel iets rumoerig maakte, maar prima. Mochten we weer in de buurt zijn, gaan we zeker nog een keertje eten hier, wellicht op het terras bij het water.
M. R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk personeel, hadden de tijd voor ons.
Heerlijke gerechten en gezellige sfeer.
Jammer dat er een parkeerkaart voor de deur nodig is. Bij langer dan 2 uur parkeren moet je even naar buiten...
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant, heerlijke keuken en geweldig personeel. Echt een avondje uit.
Een aanrader. Wij komen zeker terug
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
3-gangen diner gehad. Vooraf steak tartaar, hoofdgerecht tournedos en als nagerecht de stroopwafel parfait. Was uitstekend en smaakte perfect! Bediening is onwijs gastvrij en komen ook een praatje maken. Vragen ook naar de meningen van de gasten. Zeker aan te raden als je lekker wilt eten in omgeving hoofddorp!
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Super-de-luxe gegeten in een goed gevuld, gezellig en sfeervol restaurant. Petje af voor de bediening, de heren hadden de boel goed op de rit en ondanks drukte toch tijd voor een vriendelijk woord.
Michou V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
We zijn enorm in de watten gelegd. Het eten, de service en ambiance was zoals altijd weer fantastisch. Dit is een echte aanrader!!