L'Hirondelle

Boslaan 7 2132 RJ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

Jouw recensie over het restaurant L'Hirondelle

Loek V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prettige ontvangt en korte wachttijd. Wijnen prima. Weinig vleesgerechten bij hoofdmenu.Personeel aardig.
Jammer dat de akoestiek niet bijster goed is. Onderlinge verstaanbaarheid daardoor niet erg gemakkelijk.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Afgelopen vrijdag met onze gezellige buren (totaal 8 personen) eten bij L'Hirondelle. Bijna alle buurtjes hadden nog nooit bij L'Hirondelle gegeten en omdat wij enthousiast waren gingen zij met ons mee. Allen waren na afloop zeer overtuigd. L'Hirondelle, dank voor de gezellig avond met eten van een zeer hoog niveau. Tot weerziens. Trudi Huurman.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben hier met z ,n zessen gegeten en vonden het allemaal lekker en gezellig. Het was druk, groepjes, waardoor iets meer geluid.
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteravond hier met een vriend gegeten nav een AH actie. Wijnen zijn goed vooral de Merlot. Steak tartaar oogde niet helemaal fris. Tournedos en Rib-eye waren voortreffelijk. Het dessert kon niet geruild worden voor een kop koffie ivm de actie. Beetje kinderachtig. Cointreau werd geserveerd met ijs en een heel klein beetje cointreau. Toen ik ietsje meer vroeg werd dat gebracht maar ik moest wel 2x betalen. Hier maak je geen vrienden mee. Bediening verder goed.
s1chaflaar .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen! De open wijnen waren van goede kwaliteit even als de gerechten die mooi waren samengesteld en erg smaakvol waren! Prijs/kwaliteit chapeau????????
Met vrriendelijke groet,
Cees en Joke
Antoinette L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellig klein restaurantje met heerlijke gerechten op de kaart. Wij hebben hier met de AH restaurantactie gegeten. Dit is erg goed bevallen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten maar erg rumourig restaurant. Je kan elkaar nauwelijks verstaan. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar. Gerechten zijn lekker, maar stevig aan de prijs.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijk personeel, leuke sfeer, lekker eten en een mooie fontein om naar te kijken????

Een erg gezellige tijd gehad.
Ik kom zeker terug.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De reservering was niet goed doorgekomen. Verder alles keurig in orde. Het eten was goed en de bediening had humor. Zeker aanrader voor een andere keer.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijke gerechten op de juiste manier bereidt. Alles met zorg en passie samengesteld. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening. Alles met een lach en soms met een gepaste grap. Was een heerlijke avond.
apdr1 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De bediening was wel heel erg joviaal. Het is een voldoende hoeveelheid maar wel tamelijk eenvoudig. De schotels zien er wel aardig uit, maar de kwaliteit is niet bijzonder.
Ik zal het niet aanbevelen in mijn vrienden kring.
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
we hebben heerlijk gedineerd en het was allemaal tof, de cheese-cake was een beetje richting botercake, maar verder was het werkelijk klasse, zeker voor herhaling vatbaar.
Diane2 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vriendelijke bediening. Er ging even iets mis met de reservering maar dat is goed opgelost door het personeel. Heerlijk gegeten, prettige ambiance.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hadden een drie gangen menu, waarvan ik het nagerecht wilde ruilen voor een espresso. Dit was onmogelijk en ik moest de koffie apart betalen. Jammer, gemiste kans.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gegeten met 2 personen en onze hond was ook welkom.
Hartelijke ontvangst en we mochten alles van het a la carte menu kiezen!!!
Alles was FANTASTISCH. Wij komen hier zeker terug ook zonder de ah actie!!!
frans S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
heerlijk gegeten, leuke bediening, mooie omgeving. onbegrijpelijk dat het restaurant op zaterdagavond maar half vol zat.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
gerechten zijn heerlijk, vlees erg mals gegrild.
Groenten waren erg rauw. Heel vriendelijk personeel alleen vreemd dat je een parkeerschijf moet zetten bij een restaurant
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
MIjn partner en ik werden heel vriendelijk ontvangen. Leuk restaurant, prima eten. Komen binnenkort met vrienden nog een keer terug!
Joh L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was heel goed en prima verzorgd. Alleen het dessert was in verhouding met de prijs een beetje karig.
Reint H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
l'Hirondelle is een prachtige ambiance. Prettig personeel dat goed met de klanten omgaat. We hebben niet lang hoeven wachten op ons eten. Dankzij deze pluspunten kan ik vrede hebben met de prijs die niet aan de lage kant was. Maar dit is geen reden om niet nog eens te gaan. Fijn restaurant.