Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

Frank G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezeten in de erg rumoerige serre. Eten was voortreffelijk, maar duur. Reken op 40 euro p.p. Vreemd was dat het hoofdgerecht zonder (gebakken) aardappelen of frites geleverd wordt; dit is als extra bij te bestellen à €3,25 per portie.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op 20 november geweldig goed gegeten in een zeer gezellig restaurant. Super aardige ober. We werden door hem zeer correct en vlot geholpen. Waren hier al eerder en komen zeer zeker binnenkort terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren daar 19 november. De de verhouding prijs / kwaliteit was niet in balans. Voor ons is er geen reden om nog eens terug te komen.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De gerechten waren erg smaakvol.
Bij binnenkomst werd ons een tafeltje toegewezen en onze drankjes werden opgenomen. Ook de menu kaart werd ons overhandigd. Redelijk snel werd onze keuze opgenomen echter na een uur heb ik een ober aangeschoten met de vraag waar het voorgerecht bleef. Bleek dat deze niet (goed?) was doorgekomen in de keuken. Er werd ons als goedmakertje een broodje aangeboden van de zaak echter na 10 minuten hadden wij deze nog niet en heb ik aangegeven deze niet meer te willen omdat het voorgerecht er aan kwam.
Voorgerecht was erg lekker en smaakvol. Het hoofdgerecht kwam er vlak achteraan wat prima was. Frietjes kregen wij van het huis en 1 nagerecht hebben we mogen vervangen voor 1 koffie. Nagerecht (stroopwafel parfait) is een aanrader! Ze hebben de wachttijd ruimschoots goedgemaakt!! Vrijdag 9 december ga ik weer, hopelijk geen herhaling vwb bovenstaande........
Eggepie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige lokatie leuke inrichting.
Eten kwam snel achter elkaar. Had wat meer tijd tussen mogen zitten. Het etenwas erg goed en werd leuk opgediend.
Bediening vriendelijk.
Wat soms wat luidruchtig maar dit kwam door een wat druk gezelschap waaraan zij niets kunnen doen.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met 2 personen. Mijn man koos als voorgerecht het filodeeg met geitenkaas, hoofdgerecht de tornadeau en als toetje de stroopwafel parfrait met slagroom. Alles heel smaakvol en goed bereid. Ikzelf koos voor het 4 gangenwildmenu bestaande uit een heerlijke wildpaté vooraf en het stoofpotje van wildzwijn wat erg zacht en goed op smaak was. Daarna het heerlijke dessert warme wafels met kersen en vanille ijs.
In 1 woord geweldig!!! Een echte aanrader voor wie LEKKER wil dineren.
Wij komen hier graag nog een keer terug.
Jo O.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten in een warme gezellige omgeving. Top sfeer ! De hertenbiefstuk was super !! Een fijne service van de goeduitziende iets oudere professionele ober ! De bediening als zeer prettig ervaren ! we komen zeker nog eens terug : )
Evhvd .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Bij dit restaurant heb je dezelfde keuze als alle andere gasten en ook de porties zijn het zelfde, in tegenstelling tot veel andere restaurants! Top!
Nhjdl .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer, leuke locatie met name 's-zomers, om de drie maanden een nieuwe kaart, voor elke gelegenheid, zakelijk, familie, feestje.
Latifa E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vorig week vrijdag geweest met een vriendin. Het is niet de eerste keer dat ik daar diner of lunch. Altijd lekker gegeten. Ik moet alleen aangeven dat de laatst keer wel teleurgesteld was op een opmerking van een ober. Mijn vriendin had een wijn besteld en ik een fanta wanneer de ober terug kwam vroeg mijn vriendin om water en hij zei iets zoals: "kon je het niet eerder aangeven!". ik vond het niet passend. Jammer!.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wederom voortreffelijk gegeten. Dit keer hadden wij een 4 gangen wintermenu. Het voorgerecht was een combinatie van vis en vlees. Beide erg goed bereidt met smaken eromheen die de gerechtjes echt complimenteerde. Daarna goed op smaak zijnde pompoensoep. Beide hadden wij gekozen als hoofdgerecht voor het hert (andere optie was een kabeljauwfilet) en die was werkelijk om te zuigen. Zo mals als je maar weinig tegen komt. Als dessert een klassiek nagerecht de crepe suzette. Vers bereidt met de juiste samenstelling van ingredienten. Alles met smaak verorbert in een zeer gezellige omgeving met zeer vakkundige en aardige bediening.
J D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke en gezellige ambiance. Vlotte gezellige bediening, die de aandacht voor je hebben . En ook zeker de hoge kwaliteit van het eten is een aanrader.
Dolfijn02 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De ontvangst was goed De gerechten waren erg lekker.
De bediening liet af en toe een steekje vallen.
Over het algemeen genomen hebben we een fijne avond gehad .
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en goede service! Ondanks onze dieetwensen hebben ze een heerlijk menu op tafel gezet! Snelle, zeer vriendelijke en betrokken bediening
Fp.van.wijngaarden .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Was alweer een tijd geleden dat we bij L'Hirondelle geweest waren. Deze keer was het vrij rustig (free seating). De wijn die we gekozen hadden was ons toch iets te zoet en werd zonder problemen vervangen door een drogere. Voorgerecht van paling, zalm en Hollandse garnaaltjes was fantastisch; prima op temperatuur waardoor veel smaak en mooi opgediend. Beide hadden we hierna de Tournedos, op ons verzoek medium-rare. Ook deze viel goed in de smaak en was boterzacht. Als nagerecht kozen we voor yoghurt-ijs met wat rood fruit op een soort ananas-bodem. Origineel en zeer smakelijk. Aanrader !
Rlangerhorst .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuk restaurant - prima bediening, erg vriendelijk - uitstekend gegeten, gerechten mooi op de borden geserveerd. Wij gaan er nog een keer naar toe.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten (had misschien iets meer gekruid mogen zijn) luxe we mochten t 4 gangen winterdiner op de Ah kaarten nemen ???? Vriendelijk bediening, aanrader voor vrienden en we houden m zelf ook in ons hoofd voor een volgende keer
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een gastvrije ontvangst door een jonge enthousiaste medewerker. De kwaliteit van het eten is redelijk tot goed. Het kwaliteitsniveau is hoger geweest en de gerechten waren wat verfijnder voor eenzelfde prijs-/kwaliteitsverhouding. Hopelijk vindt de kok zijn oude gedrevenheid weer terug. Hoofddorp heeft namelijk veel alternatieven op het gebied van eetgelegenheden. Dus er is veel concurrentie. De locatie is prachtig, maar wij hadden meer kwaliteit verwacht.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Lekker gegeten,vlotte bediening voor herhaling vatbaar.
Mijn zuster vond het ook heerlijk .
Het menu bestond uit: Vitello tonato,Hertenbiefstukjes ,rode kool en puree en kersenappel crumble met ijs.
Heerlijk.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Leuke ambiance, gezellige uitstraling met goede inrichting. Goede service, vriendelijke bediening. Eten is prima, wijnen van hoge kwaliteit.