Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij L'Hirondelle. De bediening was erg vriendelijk en attent. We hadden ruime keuze van de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gisteravond heb ik hier samen met mijn moeder het socialdeal menu geprobeerd. Helaas is het ons ontzettend tegen gevallen. Vooraf had m'n moeder tonijn carpaccio gekozen, welke een bijzonder sterke vislucht en zure smaak had! Deze terug gestuurd naar de keuken en gegaan voor een Cesar salade. Op zich niets mis mee, alleen jammer dat er bijna geen sla te bekennen was. Het tussengerecht was een bisque, deze was vooral zout en pittig. Als hoofdgerecht gingen wij voor de eendenborst en gamba's met pasta. Gamba's wederom erg zout en de pasta was veel te ver doorgekookt. Verder zat er weinig smaak aan het gerecht. De eendenborst was prima maar de aardappelpuree sloeg voor mij echt alles. Je vork bleef er rechtop in staan. Toen ik aan de bediening vroeg of de aardappelpuree zelf gemaakt werd kreeg ik als antwoord: nee, ja, euh deels. Je kunt begrijpen dat wij geen trek meer hadden in een dessert en een kopje koffie in plaats daarvan was niet mogelijk bij dit menu. Daarom hebben wij de rekening gevraagd en zijn we vertrokken. Wel kregen we nog een kortingsbon van 10% voor het volgende bezoek. Volledig de plank mis geslagen als je het mij vraagt, hier kom ik nooit meer.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Beperkte kaart
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie
svlouman .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor de verjaardag van mijn partner hebben wij hier met een Social Deal gegeten afgelopen vrijdag. We waren met 4 personen. De deal was voor een 4 gangen diner. Het eten was erg goed. Vooraf had ik de Tataki van kalfsvlees met zoetzure komkommer, de overige gasten hadden de gerookte carpaccio en een caeser salad. Zag er allemaal erg goed uit en smaakte zeer goed. Tussengerecht de kreeftenbisque en de tomatensoep. Als hoofdgerecht hadden de gasten Gegrilde kalfs rib-eye met een truffelboter en ik zelf de Gebakken Black Tiger gamba’s met lint pasta en kreeftensaus. Ook allemaal erg lekker. De hoeveelheid gamba's was erg verassend (veel zelfs, maar daar klaag ik absoluut niet over!). De pasta zelf had wat meer gemogen. Dit was een hoeveelheid gelijk aan ongeveer 2 goede happen. Al met al dus tevreden over ons bezoek. Het minpuntje was echter het dessert. Op de menukaart staat letterlijk koffie met bonbons (meervoud) en waarbij er 3 van ons koffie namen kregen zij allemaal 1 bonbon erbij. Zelf de profiterols genomen als dessert en dit smaakte prima. Op de rekening stonden de 3 koffies berekend. Dit terwijl de deal inclusief dessert was. Na navraag blijkt dat koffie niet gezien wordt als dessert en dus wel in rekening gebracht wordt (dit terwijl koffie a €3 goedkoper is dan het dessert van € 8,50). Jammer dat dit niet op voorhand vermeld is en teleurstellend hoe hier mee omgegaan wordt. Omdat we een gezellige avond hadden wilde ik hier niet verder over in discussie gaan, maar het liet wel een wat teleurstellend gevoel achter. We hebben nog 2 bonnen over dus komen zeker nog een keer langs.
petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fijne sfeer, goede bediening en heerlijk eten! Echt een aanrader!! Zomers helemaal een heerlijke plek om aan het water te zitten. ????????
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vorige week zaterdag hier gegeten met een Social Deal: 4 gangen à la carte (bij sommige gerechten dient een supplement betaald te worden). Dit restaurant heeft een prachtige serre en ligt direct aan een mooie vijver met fontein. Ook heeft het een groot terras waar het in warmere tijden goed toeven zal zijn.
Lang geleden zijn we hier ook geweest, waarbij onze ervaringen toen wat minder goed waren. Hoe anders was het deze keer. Mogelijk is deze fraaie zaak van eigenaar veranderd of men heeft het roer compleet omgegooid. Natuurlijk is de personele bezetting in die tijd ook veranderd. Hoe dan ook, een verschil van dag en nacht met toen.
Heel netjes werden onze jassen aangenomen en weggehangen.
Aan onze tafel (op een verhoogde vloer t.o.v. de serre) werd keurig uitgelegd wat er buiten de kaart om ook nog kon worden besteld en dat voor de tweede gang een keuze kon worden gemaakt uit 3 soorten soep, als ik het wel heb.
Uiteraard begonnen we onze avond met drankjes: een zoete witte wijn met een klein flesje Spa Rood voor mijn lief en een Duvel bier voor mezelf.
Mijn partner neemt tegenwoordig vaak een salade als eerste gang. Dat deed ze ook nu met een Ceasar salade met kip en Parmezaanse kaas. Daarbij zat een gepocheerd ei. Daarvoor was ze kennelijk wat huiverig, want die schoof ze op mijn bord. Verder was ze buitengewoon tevreden met haar keuze. Mijn voorkeur ging uit naar de Tataki van kalfsvlees. Dit gerecht werd fraai gepresenteerd en proefde door de combinatie van vlees en zoetzure komkommer met cherrytomaatjes ronduit verrukkelijk.
Als tweede gang (soep) besloot mijn gezellin de kreeftenbisque te nemen. Deze soep werd aan tafel uitgeschonken in een kom waarin zich rivierkreeftstaartjes en kervel bevonden. Mijn geliefde smulde hiervan. Ik liet me een lekker pittige mosterdsoep goed smaken.
Bij het hoofdgerecht nam mijn tafelgenote nog een zoete witte wijn en ik liet nog een Duvel aanrukken. Bovenop het hoofdgerecht bestelden we nog een schaal met frites en een gemengde salade. Mijn prinses bestelde de gebakken Black Tiger gamba’s met lint pasta en kreeftensaus. Ze vond ze heerlijk, al waren het er zoveel en waren ze zo groot dat ze niet alles op kon eten. Zelf heb ik geen gebruik gemaakt van de salade en frites, dus kan ik die niet beoordelen. Wel zagen de patatten er mooi van kleur uit. Ik besloot weer eens rib-eye met truffelboter te nemen. Dit vlees werd gepresenteerd op een bedje van verschillende bonen en waarschijnlijk mini-broccoli. Het smaakte in ieder geval naar broccoli. Het vlees was mooi medium gebakken en bevatte precies het juiste vetrandje, niet te veel en niet te weinig, waardoor het vlees heerlijk mals en sappig was en het vet zeker een toegevoegde waarde had. Over het vlees heen lagen knapperige chips en zowaar een framboos. Aardappel was er in de vorm van een aantal rösties. Mijn hoofdgerecht was ook uitmuntend en net als bij mijn partner kon ik ook niet alles opeten vanwege de hoeveelheid. Maar veel beter zo dan te weinig, uiteraard. Ondertussen had ik nog een Duvel besteld.
Voor het dessert wilde mijn disgenote slechts twee bolletjes ijs. Dat kon en hierbij kon ze uit veel smaken kiezen, zoals kiwi-ijs, een van de soorten die ze nam. Ik besloot de avond met Limoncello Cheesecake met een bolletje frambozen sorbetijs met slagroom en een stengel witte chocolade. De limoncello werd in een apart glaasje gegoten, zodat dit naar believen over de cheesecake kon worden gedoseerd.
De bediening was attent, vlot, zeer vriendelijk en heel alert. Ik kon steeds heel makkelijk oogcontact maken.
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij l'hirondelle! Fijne sfeer, leuke bediening en het eten was heel erg goed. Vooraf de kalfscarpaccio, hoofdgerecht dorade op een bedje van risotto met seizoensgroente. En ook het nagerecht was om je vingers bij af te likken. De chardonnay was lekker en werd goed bijgeschonken. Een aanrader!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met 6 personen heerlijk gegeten. De bediening was goed, maar liet bij de laatste ronde even op zich wachten.. heerlijke gamba's , lekker voorgerecht en prima dessert.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Dit keer gelunched. Ook dit was helemaal top, leuke diverse kaart, en weer top bediening. Het was erg druk, maar toch werd er genoeg aandacht geschonken
Nick T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Zeker een aanrader om lekker te eten en drinken in een warme sfeer. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Leuke bediening ook.
Raissa T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooi restaurant, goede sfeer, heerlijk eten met een lekker wijntje!
M. P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Een echte aanrader!! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Het eten zag er mooi vers uit en werd als kunstwerkjes op het bord gepresenteerd! Ook de bediening was super. Ze deden er alles aan om je een ontspannen avond te bezorgen. En de wijn was ook heerlijk! Wij komen nog eens terug.
Afra ..
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij L'Hirondelle ! van het voorgerecht tot nagerecht echt genieten, alles was even smaakvol ! gezellige sfeer en fijne bediening. zeer de moeite waard.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij L'Hirondelle. De gerechten waren afwisselend en lekker. Ook de porties waren ruim voldoende! De hele avond hebben we vriendelijke en goede service gehad. Kortom, met veel plezier en lekker gegeten.
Zeker een aanrader en wij komen ook zeker terug!
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten en een fantastische ambiance houdt.
de bediening is attent en zeer vriendelijk.
en de gerechten zijn spannend en verrukkelijk.
ik zal zeker weer komen!!
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
toprestaurant en ook een kind
vriendelijke sfeer.
goed advies van de bediening en bijpassende wijn.
diner was voortreffelijk en vers.
ik kom graag als het weer beter word en genieten op een zeer fraai terras.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Op 11 februari mijn verjaardag gevierd met een gezelschap van 10 mensen. Wat zijn wij in de watten gelegd. De kaart was juist vernieuwd en wederom met geweldige gerechten. We hebben geweldig gegeten, alles goed samengesteld en prachtig opgediend. Zeer attente bediening, zo vriendelijk en behulpzaam. Heel hartelijk dank voor een zeer geslaagde avond. In Hoofddorp mijn favoriete restaurant, tot snel!!!
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij l'Hirondelle. De sfeer was gezellig, de koks en bediening hadden er duidelijk zin in. Het eten was lekker en werd op een leuke manier geserveerd: een schilderijtje op je bord????. Vooral het gerechtje met zalm en trekdrop (wie verzint het?!) was echt verrassend lekker.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Uitstekend hoofdgerecht, maar erg sober opgediend. Zonder salades en nauwelijk groente