L'Hirondelle

Boslaan 7 2132 RJ Hoofddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

Jouw recensie over het restaurant L'Hirondelle

Maria N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Bij binnenkomst was het bijzonder rumoerig, de akoestiek was heel onaangenaam. We kregen een heel klein tafeltje achter in de hoek. We zaten nogal opgepropt, het personeel kon er amper bij- en/of tussendoor komen. Mijn man bestelde de kalfs rib-eye van de grill en ik het 3-gangen menu. Helaas was er helemaal geen rib-eye meer. Zijn tweede keus werd de ossenhaaspuntjes met Stroganoff saus en rijst. Eerst kreeg ik 2 coquilles geserveerd op een bedje van wakamé en over de rest van het bord lag wat zeekraal verspreid. Ik weet niet of het een koud of half lauw voorgerecht diende te zijn, maar het zat er tussenin. De smaak was verder prima, alleen de lychee erbij droeg niet echt bij aan een mooie smaakbeleving. Het hoofdgerecht; De ossenhaaspuntjes waren droog en kruiden ontbraken. Mijn biefstuk was droog en smaakte alleen heel sterk naar bloed. Niet vers. Ik heb nieuw gekregen maar dit bord was nog slechter dan het eerste. De coquilles zijn helaas ook niet binnengebleven. Onze speciale avond was verpest.
Birgit C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tijdes de AH weken met 6 personen echt bijzonder lekker gegeten! Vriendelijk personeel en het zat gezellig vol. Voor dag-of week menu gekozen, de borden waren mooi opgemaakt en erg smaakvol met eerlijke producten. Vitello tonnato is een aanrader, ook de kabeljauw als hoofdgerecht was prima!
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Meerdere keren bij L'Hirondelle gegeten dus ik was erg kritisch. Werd herkend door het personeel, ga ervan uit dat dit positief is :) De gerechten waren allemaal erg lekker en mooi opgemaakt. Wat ik erg positief vindt is dat de gerechten niet worden 'opgeleukt' met brood en friet maar dat de gerechten puur zijn. Op deze manier kun je prima een 3-gangen diner nuttigen. Los bestellen is altijd mogelijk en dat hebben we dit keer gedaan.
De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. Kortom, een gezellige avond met lekker eten, goede ambiance en lekkere wijn!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De groep achter ons was zeer luidruchtig,was af en toe irritant.De ruimte die aanwezig is bij jullie is ook geschikt
voor groepen die dan ook in een andere ruimte kunnen verblijven,verder was alles naar wens.
Wij komen zeer zeker een keer langs,groeten fam Knijn.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige locatie, eten was prima maar het zou nog beter smaken als de binnen temperatuur aangenamer zou zijn.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige avond met goede service en lekker eten. Er is rekening gehouden met het feit dat we ivm theater-bezoek weer op tijd weg moesten.
inge R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren lekker van smaak en voor ons ook genoeg. De borden zagen er erg smaakvol opgemaakt uit. Vriendelijk personeel.
Bertus V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zeer flexibel in keuze bij het ah-arrangement voor vier personen. Prima eten in een gezellige ontspannen sfeer. Prijzen drankjes en (huis)wijn van een normaal niveau.
tkockelkoren7 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima gegeten met de ah restaurantactie. Personeel ook niets op aan te merken. Prijzen aan de hoge kant want een 3-gangen menu kwam op 46,50 omdat je daar voor de frietjes en salade, als je die wilt, elk 3,50 moet betalen. Verder ligt het restaurant heel gezellig met uitzicht op een fontein.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prettige ontvangt en korte wachttijd. Wijnen prima. Weinig vleesgerechten bij hoofdmenu.Personeel aardig.
Jammer dat de akoestiek niet bijster goed is. Onderlinge verstaanbaarheid daardoor niet erg gemakkelijk.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Afgelopen vrijdag met onze gezellige buren (totaal 8 personen) eten bij L'Hirondelle. Bijna alle buurtjes hadden nog nooit bij L'Hirondelle gegeten en omdat wij enthousiast waren gingen zij met ons mee. Allen waren na afloop zeer overtuigd. L'Hirondelle, dank voor de gezellig avond met eten van een zeer hoog niveau. Tot weerziens. Trudi Huurman.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben hier met z ,n zessen gegeten en vonden het allemaal lekker en gezellig. Het was druk, groepjes, waardoor iets meer geluid.
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gisteravond hier met een vriend gegeten nav een AH actie. Wijnen zijn goed vooral de Merlot. Steak tartaar oogde niet helemaal fris. Tournedos en Rib-eye waren voortreffelijk. Het dessert kon niet geruild worden voor een kop koffie ivm de actie. Beetje kinderachtig. Cointreau werd geserveerd met ijs en een heel klein beetje cointreau. Toen ik ietsje meer vroeg werd dat gebracht maar ik moest wel 2x betalen. Hier maak je geen vrienden mee. Bediening verder goed.
Cees J van S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen! De open wijnen waren van goede kwaliteit even als de gerechten die mooi waren samengesteld en erg smaakvol waren! Prijs/kwaliteit chapeau????????
Met vrriendelijke groet,
Cees en Joke
Antoinette L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een gezellig klein restaurantje met heerlijke gerechten op de kaart. Wij hebben hier met de AH restaurantactie gegeten. Dit is erg goed bevallen. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed eten maar erg rumourig restaurant. Je kan elkaar nauwelijks verstaan. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar. Gerechten zijn lekker, maar stevig aan de prijs.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijk personeel, leuke sfeer, lekker eten en een mooie fontein om naar te kijken????

Een erg gezellige tijd gehad.
Ik kom zeker terug.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De reservering was niet goed doorgekomen. Verder alles keurig in orde. Het eten was goed en de bediening had humor. Zeker aanrader voor een andere keer.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijke gerechten op de juiste manier bereidt. Alles met zorg en passie samengesteld. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening. Alles met een lach en soms met een gepaste grap. Was een heerlijke avond.