Meer informatie over restaurant L'Hirondelle

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
André G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Van een goede vriend een spaarkaart van. AH gehad. Nu heb ik in het verleden er erg slechte ervaringen mee gehad dus was wat sceptisch, Echter bij l'Hirondelle was deze scepsis niet nodig. We konden a la carte bestellen. PRIMA. Zeker als het een een winters wildmenuutje betreft. Een nette hertenpastei op een lekkere salade, daarna varkensfilet met winterse groenten en een beetje aardappel puree. Over dit laatste wel een opmerking. Dit stuk was wel erg dik. In plaats van door te snijden was het misschien beter geweest om het in drieën te verdelen. Een glas rode wijn erbij en het smaakte goed.
Het dessert bestond uit een wafel met een beetje ijs,slagroom en ingelegde aramenen.
Lekker gegeten een aanrader voor de toekomst.
Andre
JMC E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
prettige bediening, goede sfeer en goede keuken
in ons geval gunstig gelegen. het complete plaatje zorgde voor een fantastische avond uit.
walhan .
Heerlijk gegeten.deskundig personeel.
Het was erg druk,alle tafels bezet.
Ondanks dat was de wachttijd redelijk.
Gaan er nog een keer heen.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten. Voorgerecht fazant was een beetje droog en niet veel smaak. Hoofdgerecht hertebiefstuk met rode kool en aard. puree was heerlijk. Dessert pannenkoekje was erg klein en leek niet vers gebakken. Bediening vriendelijk en hulpvaardig.Prettige sfeer. Jassen moeilijk te vinden hingen op een te kleine en te donkere plek.
rijken .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Tafels staan dicht bijelkaar, soms wat last van geluid van tafel met grote groep gasten.
Eten prima kwaliteit en hoeveelheid.
Siebren21 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
een aangenaam restaurant.
Vlotte bediening met humor.
Medere kleinere ruimtes wat het heel gezellig maakt.
Moi uitzicht op de vijver.
Lis22 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was goed, werd vaak naar nog wat te drinken gevraagd. Kaart werd uitgelegd. Het zag er heel mooi modern uit.
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
inmiddels heeft het restaurant een nieuwe houten vloer met vloerverwarming gekregen dus de temperatuur was aangenaam en het geluid gedempt.
We hebben een gezellige en sfeervolle avond gehad.
Vera Charlotte O.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vriendelijk ontvangst.
Het eten was goed van smaak en het vlees heerlijk mals.
De locatie doet gezellig aan
De patat is extra te bestellen, wijntje 4.50 dat is aardig aan de prijs.
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Opnieuw een geweldige ervaring. Heerlijk gegeten. Fantastische Steak Tartaar, sublieme Tournedos en tongstrelende desserts. Het restaurant in een geweldige kerstsetting. Servetten getransformeerd naar toepasselijke kunstige kerstboom. Super aardige en gezellige bediening. Tot snel!
Simon T .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gegeten met de AH actie. We konden gewoon kiezen van de kaart wat leuk is. Het eten is op zich goed maar niet spectaculair.

Voorgerechten zijn op zich netjes opgediend en lekker.
Mijn vriendin had als hoofdgerecht de “vis van de dag” en de dagspecial “wafel” als toetje en dat was prima. Ik van de gewone kaart dat viel tegen. De dijfilet met gegrilde groente was niet bijzonder en kan wel wat kruiden gebruiken. Structuur van de dijfilet onduidelijk leek vooraf gegaard of slechte inkoop.

De crêpes Suzette een karige tegenvaller. Pannenkoekje (ja, eentje) niet warm en het leek of het al veel eerder gebakken was. Zeker voor het “duurste” nagerecht van de kaart het geld niet waard.

Bediening niet onaardig maar alertheid ontbreekt. Denk dat ook na een kort toiletbezoek het helpen met het vinden van de jassen wel gastvrijheid uitstraalt

L’Hirondelle stond al lang op ons lijstje en we hadden hoge verwachtingen. Dat is niet waargemaakt. Een keer lunchen waarschijnlijk goed plan, diner denk het niet meer.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was niet zo druk en we hadden een tafeltje in de hoek bij het raam. In tegenstelling tot de vorige keer zijn we niet vergeten en hielden ze ons keurig in de gaten vwb het bestellen van het eten en de drankjes.
Erg lekker gegeten, prijs-kwaliteit verhouding is goed maar wel de max wanneer je niet met de AH restaurantactie zou gaan eten.
JovdH .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Bij binnenkomst bleek onze reservering niet in de agenda te staan. Gelukkig was dit geen probleem, de serveersters hebben met een glimlach in allerijl een lange tafel voor ons klaargezet!
Voorgerecht een heerlijke romige pompoensoep. Andere tafelgenoten hadden een uiensoep. Deze vonden zij meer een uienbouillon. Dit is ook gemeld aan de serveerster.
Hoofdgerecht een hertenbiefstuk met puree, rode kool en spruitjes. Dit gerecht was smakelijk.
Nagerecht een stroopwafelparfait. Deze heb ik elders met meer stroopwafelsmaak gegeten.
Prettige sfeer in het restaurant. Wij zaten in een zijkamer waardoor wij rustig hebben kunnen dineren.
Klein minpuntje: zodra wij betaald hadden werd ons bijna geen blik waardig meer gegund. Denk dat het beter overkomt als bij vertrek van klanten een prettige avond en graag tot ziens wordt gezegd.
Lesley P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Op 4 december hier gegeten en dat was zeker voor herhaling vatbaar.
Als voorgerecht kwartel met een jus en een tournedos die wegsmolt op de tong.
Vriendelijke en oplettende bediening.
En een prachtige kerstsfeer.
Wij komen absoluut terug!!!
evhvd .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten. Werd goed rekening gehouden met allergieën, soms werd ter plekke een oplossing bedacht, perfect! Top bediening en top restaurant!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezeten in de erg rumoerige serre. Eten was voortreffelijk, maar duur. Reken op 40 euro p.p. Vreemd was dat het hoofdgerecht zonder (gebakken) aardappelen of frites geleverd wordt; dit is als extra bij te bestellen à €3,25 per portie.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op 20 november geweldig goed gegeten in een zeer gezellig restaurant. Super aardige ober. We werden door hem zeer correct en vlot geholpen. Waren hier al eerder en komen zeer zeker binnenkort terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij waren daar 19 november. De de verhouding prijs / kwaliteit was niet in balans. Voor ons is er geen reden om nog eens terug te komen.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. De gerechten waren erg smaakvol.
Bij binnenkomst werd ons een tafeltje toegewezen en onze drankjes werden opgenomen. Ook de menu kaart werd ons overhandigd. Redelijk snel werd onze keuze opgenomen echter na een uur heb ik een ober aangeschoten met de vraag waar het voorgerecht bleef. Bleek dat deze niet (goed?) was doorgekomen in de keuken. Er werd ons als goedmakertje een broodje aangeboden van de zaak echter na 10 minuten hadden wij deze nog niet en heb ik aangegeven deze niet meer te willen omdat het voorgerecht er aan kwam.
Voorgerecht was erg lekker en smaakvol. Het hoofdgerecht kwam er vlak achteraan wat prima was. Frietjes kregen wij van het huis en 1 nagerecht hebben we mogen vervangen voor 1 koffie. Nagerecht (stroopwafel parfait) is een aanrader! Ze hebben de wachttijd ruimschoots goedgemaakt!! Vrijdag 9 december ga ik weer, hopelijk geen herhaling vwb bovenstaande........
eggepie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige lokatie leuke inrichting.
Eten kwam snel achter elkaar. Had wat meer tijd tussen mogen zitten. Het etenwas erg goed en werd leuk opgediend.
Bediening vriendelijk.
Wat soms wat luidruchtig maar dit kwam door een wat druk gezelschap waaraan zij niets kunnen doen.