l'Entrecôte Museumpark

Museumpark 35 3015 CB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant l'Entrecôte Museumpark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Top franse bistro kwaliteit, sla-entrecote&franse frietjes met een goed glas rode wijn. Prima Rotterdamse service included. Kom zeker terug.
MenV .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik was hier met een vriend geweest voor diner op zaterdag 4 feb 2017. Het restaurant ligt op een mooie locatie. Tegenover het restaurant zit een grote ondergrondse parkeergarage, dus nooit parkeerproblemen. De inrichting van het restaurant is "eenvoudig", maar wel sfeervol te noemen. Het restaurant zag er aan de buitenkant groter uit, dan dat het van binnen is. Een beetje claustrofobisch gevoel had ik in het pand. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Bediening was gastvrij en attent. En het eten, dat was gewoon echt goed. Ze hebben geen kaart, er wordt maar 1 menu geserveerd. Een salade als voorgerecht en een stukje Australische entrecote als hoofdgerecht. Geen melkkoe, maar een gecastreerde stier (3 maanden gerijpt), gebakken in zijn eigen vet. Het stukje vlees was echt zalig! Als nagerecht hadden we een Bailey's coffee genomen. Al met al een zeer goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
Lucienne A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten echt super lang gelden zo lekker te hebben gegegeten
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Een gastvrije en hartelijke ontvangst. Een tafel met een leuk uitzicht op het Museumpark. De kaart is klein maar prima: je komt daar om een entrecôte van wereldklasse te eten en die krijg je dan ook. Niet aangebrand (wat in biefstukkententen haast regel lijkt te zijn), een afgesneden vetrandje dat in blokje is meegebakken, een prima truffelsaus die naar believen over de entrecôte kan worden gegoten en heel belangrijk: zo mals als boter, geen harde zenen of andere obstakels de je na lang kauwen uit je mond moet halen. Neen, deze entrecôte is zoals het moet zijn: mals, tussen saignant en à pointe in en zeker iet te klein. Een prima rode huiswijn en een passend kaasplankje toe.
Een absolute aanrader voor iedereen die eens echt een goede entrecôte wil eten!
Jorog .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Beste entrecote ooit in een Restaurant gegeten!
Subliem goede entrecote en perfect klaargemaakt. De keuken is zeerr professioneel en super gespecialiseerd op het bereiden van de perfecte entrecote. De bijgerechten zijn ook met veel zorg klaargemaakt en dat proef je. Een genot werkelijk. De rode was ook top kwaliteit. De bediening is bijzonder vriendelijk en attent.
Echt een aanrader.
Anton Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Als altijd weer voortreffelijk!
WIM H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
gewoon goed.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Groot terras, kleine binnenruimte met grappig zicht op een lichtkunstwerk buiten. Sfeer: op tafel met een schemerlampje, een charmante toegankelijke gastheer die meteen kraanwater mee naar boven neemt en jazz uit de speakers.
Als starter een Sauvignon en een iets te koude witte port. Een eenvoudig voorgerecht een vijftal boterslablaadjes met dun gesneden radijs, een walnootcrumble en een luchtige dressing, twee witte bolletjes brood en boter. Als hoofd DE entrecote, getrancheerd, perfect tussen rare en medium zonder zout en peper, maar helaas teveel afgekoeld, hete dunne gezouten Franse frietjes en homemade mayo. Erbij een Shiraz. Ik zou het zout op de frietjes ook weglaten, Na een espresso. Algemene indruk, simpel en goed maar het mag wat rusterig met afruimen. Gewoon wachten totdat ik uitgegeten ben.
Arjan I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk klein restaurant met een kleine kaart maar met de entrecote doen ze haar naam eer aan.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke locatie. Informele sfeer, goed ontvangst en eten was prima.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Bij restaurant l'Entrecôte Museumpark geen keuzestress. Vooraf een salade en als hoofdgerecht de overheerlijke perfect bereide entrecote. Bij het toetje viel er wel wat te kiezen. De keuze voor de crepe Suzett beviel uitstekend. Dit allemaal gecombineerd met veel gastvrijheid op een leuke locatie heeft ons een heerlijke avond bezorgd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Prima entrecote met fijne salade gegeten, leuk vlot personeel.
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Mooi terras en vriendelijk en vlot personeel. Het eten is precies zoals in Parijs. Ik had de slibtong, die was oke maar niet bijzonder, de entrecote van mn tafelgenoot was beter.
Nevelpanter .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Naar aanleiding van goede recensies naar restaurant l' Entrecote geweest. En inderdaad was de entrecote fantastisch. Als dessert namen we crêpe suzette en een selectie van verschillende desserts. Ook voortreffelijk.
De bediening was informeel, attent en zeer vriendelijk.
Kortom, we zijn zeer tevreden na de maaltijd naar ons hotel terug gegaan.
Eveline J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een echte aanrader voor steak frites. Echt op z'n Frans en prima bereid, zowel de steak (black angus) als de frites. Prima wijntjes erbij en met mooi weer zit je lekker op het terras.
Aaldrik T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Zoals de naam van het restaurant al zegt eet je hier steak. Een simpel concept volgens de eigenaar overgenomen uit Parijs. Vooraf een prima klaargemaakte salade. De steak was prima en geserveerd met een flinke dosis frites. De bediening was erg vriendelijk en attent. Leuk detail: het was zijn eerste werkdag. Soms nog even onwennig maar waar nodig prima bijgestaan door ervaren personeel.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ik moet zeggen inderdaad een mooi gebakken entrecote kun je hier zeker eten. De huiswijnen zijn prima en lokatie is apart! bediening vlot een aardig.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een lekkere entrecote, de naam van het restaurant echt waard. En ook nog voorzien van een heerlijke dragonsaus. Maar sowieso de moeite waard om hier eens te eten. Super vriendelijk personeel wat op de 'zwoele' avond, zonder vooraf te vragen, al rekening had gehouden met een tafel buiten. Gezien de kleine (onhandige?) indeling van het restaurant wel fijn dat ze een buiten hebben (nu alleen geen ervaring hoe het uitzicht vanuit binnen is..). Het tussengerecht (coquilles) was ook een echte topper. Maar daar komt wel de beperking van l'entrecote...er is geen kaart, dus geen keus uit voorgerechten. Keus dus enorm beperkt. Starter met salade is dus aan de magere kant. Maar verder helemaal niets te klagen. Heerlijke avond, goed wijntje en prima afsluitende nagerechten (hier dus wel meer keus). Gewoon een keer doen!
Esmer D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Allereerst werden we gastvrij ontvangen en hadden een mooi tafeltje voor 4. Prettige entourage van een klein en gezellig restaurant. Snelle en zeer goede bediening en aangezien er 3 keuzes voor hoofdgerecht waren was het makkelijk, we kwamen voor de entrecote! Heerlijk gegeten en goed glas wijn erbij. We komen graag terug.