l'Entrecôte Museumpark

Museumpark 35 3015 CB Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant l'Entrecôte Museumpark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Jorog .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Beste entrecote ooit in een Restaurant gegeten!
Subliem goede entrecote en perfect klaargemaakt. De keuken is zeerr professioneel en super gespecialiseerd op het bereiden van de perfecte entrecote. De bijgerechten zijn ook met veel zorg klaargemaakt en dat proef je. Een genot werkelijk. De rode was ook top kwaliteit. De bediening is bijzonder vriendelijk en attent.
Echt een aanrader.
Anton Z.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Als altijd weer voortreffelijk!
WIM H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
gewoon goed.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Groot terras, kleine binnenruimte met grappig zicht op een lichtkunstwerk buiten. Sfeer: op tafel met een schemerlampje, een charmante toegankelijke gastheer die meteen kraanwater mee naar boven neemt en jazz uit de speakers.
Als starter een Sauvignon en een iets te koude witte port. Een eenvoudig voorgerecht een vijftal boterslablaadjes met dun gesneden radijs, een walnootcrumble en een luchtige dressing, twee witte bolletjes brood en boter. Als hoofd DE entrecote, getrancheerd, perfect tussen rare en medium zonder zout en peper, maar helaas teveel afgekoeld, hete dunne gezouten Franse frietjes en homemade mayo. Erbij een Shiraz. Ik zou het zout op de frietjes ook weglaten, Na een espresso. Algemene indruk, simpel en goed maar het mag wat rusterig met afruimen. Gewoon wachten totdat ik uitgegeten ben.
Arjan I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuk klein restaurant met een kleine kaart maar met de entrecote doen ze haar naam eer aan.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke locatie. Informele sfeer, goed ontvangst en eten was prima.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Bij restaurant l'Entrecôte Museumpark geen keuzestress. Vooraf een salade en als hoofdgerecht de overheerlijke perfect bereide entrecote. Bij het toetje viel er wel wat te kiezen. De keuze voor de crepe Suzett beviel uitstekend. Dit allemaal gecombineerd met veel gastvrijheid op een leuke locatie heeft ons een heerlijke avond bezorgd.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Prima entrecote met fijne salade gegeten, leuk vlot personeel.
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Mooi terras en vriendelijk en vlot personeel. Het eten is precies zoals in Parijs. Ik had de slibtong, die was oke maar niet bijzonder, de entrecote van mn tafelgenoot was beter.
Nevelpanter .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Naar aanleiding van goede recensies naar restaurant l' Entrecote geweest. En inderdaad was de entrecote fantastisch. Als dessert namen we crêpe suzette en een selectie van verschillende desserts. Ook voortreffelijk.
De bediening was informeel, attent en zeer vriendelijk.
Kortom, we zijn zeer tevreden na de maaltijd naar ons hotel terug gegaan.
Eveline J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een echte aanrader voor steak frites. Echt op z'n Frans en prima bereid, zowel de steak (black angus) als de frites. Prima wijntjes erbij en met mooi weer zit je lekker op het terras.
Aaldrik T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Zoals de naam van het restaurant al zegt eet je hier steak. Een simpel concept volgens de eigenaar overgenomen uit Parijs. Vooraf een prima klaargemaakte salade. De steak was prima en geserveerd met een flinke dosis frites. De bediening was erg vriendelijk en attent. Leuk detail: het was zijn eerste werkdag. Soms nog even onwennig maar waar nodig prima bijgestaan door ervaren personeel.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ik moet zeggen inderdaad een mooi gebakken entrecote kun je hier zeker eten. De huiswijnen zijn prima en lokatie is apart! bediening vlot een aardig.
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een lekkere entrecote, de naam van het restaurant echt waard. En ook nog voorzien van een heerlijke dragonsaus. Maar sowieso de moeite waard om hier eens te eten. Super vriendelijk personeel wat op de 'zwoele' avond, zonder vooraf te vragen, al rekening had gehouden met een tafel buiten. Gezien de kleine (onhandige?) indeling van het restaurant wel fijn dat ze een buiten hebben (nu alleen geen ervaring hoe het uitzicht vanuit binnen is..). Het tussengerecht (coquilles) was ook een echte topper. Maar daar komt wel de beperking van l'entrecote...er is geen kaart, dus geen keus uit voorgerechten. Keus dus enorm beperkt. Starter met salade is dus aan de magere kant. Maar verder helemaal niets te klagen. Heerlijke avond, goed wijntje en prima afsluitende nagerechten (hier dus wel meer keus). Gewoon een keer doen!
Esmer D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Allereerst werden we gastvrij ontvangen en hadden een mooi tafeltje voor 4. Prettige entourage van een klein en gezellig restaurant. Snelle en zeer goede bediening en aangezien er 3 keuzes voor hoofdgerecht waren was het makkelijk, we kwamen voor de entrecote! Heerlijk gegeten en goed glas wijn erbij. We komen graag terug.
Job1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Goede formule waarbij werkelijk perfecte entrecote wordt geserveerd. Voor de niet vleeseters is er een alternatief. Leuk dat de bediening vertelt hoe lang het vlees gerijpt is en hoe de garing wordt gedaan. Goed geprijsde wijn en heerlijk dessert. Kaasplank was een royale portie. Zeker een aanrader en kom graag deze zomer terug op het terras!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Vanmiddag geheel onverwacht beland op het terras van dit restaurant voor een drankje met een goede vriend. De eigenaar liet, liet ons prettig verrast, proeven van een heerlijk stukje vlees. Dit deed ons besluiten om het diner te nuttigen op deze plek.

Vooraf een eenvoudige salade die, wat ons betreft, meteen in de top 10 van smaken mag. Knapperige botersla met een verrukkelijke dressing, dunne schijfjes radijs en walnoten. Hoe lekker kan een eenvoudige salade smaken! Alleen al voor dit gerecht komen wij graag terug.

Daarna een overheerlijke entrecote, precies goed gebakken, met knapperige huisgemaakte frietjes.

Ongevraagd werden wij door de eigenaar verrast met de uitleg voor zijn keuze voor dit heerlijke vlees. Ook de chef kwam informeren of alles naar wens was.

Dit restaurant is een absolute aanrader. Wij gaan er in ieder geval zeker terug.

Smit.vuuren .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Echt fantastisch gegeten. Entrecote heerlijk met inderdaad de speciale "Parijse" saus. Had me niet gerealiseerd dat het hetzelfde concept was, maar Jorit gaf aan dat hij hierdoor was geïnspireerd . Ook de coquilles waren om je vingers bij af te likken. De huisgemaakte chocolade mouse taart was ook geweldig. Bij toeval gegeten, maar komen zo snel mogelijk weer met onze kinderen. Echt een aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Hier op uitnodiging van onze vier dochters gegeten. Oudste dochter is een fan van uitgaan in Rotterdam, was hier al eens geweest en dit leek haar net iets voor ons en dat was ook zo.
Alleen al de formule belooft iets goeds; geen twintig keuzes aan gerechten, zodat je nooit weet of iets niet te lang heeft gelegen. Inleidend praatje met het vleesrijpingsverhaal al veelbelovend. Voorgerecht een gezonde en heerlijke salade. Maar de entrecote sloeg inderdaad alles qua malsheid en smaak. Ondergetekende neemt nooit nagerechten, maar de anderen wel en was ook super.
De bediening heel vriendelijk, attent en alert. Later kwam er een grote enthousiaste Franse groep binnen, die kennelijk met de marathon te maken had gehad, waarvoor de eigenaar bij herhaling zijn excuses aanbood, maar wij vonden dat Franse enthousiasme niet storen.
Beslist een restaurant om terug te keren.
Avanwinkelen .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vaak langs gereden nu is naar binnen gegaan. Vriendelijk ontvangen en toen de maaltijd...... Wat moet ik daar over zeggen ....... Het was in 1 woord FORMIDABEL, wat een heerlijke entrecote

helemaal super we hebben genoten en de recensies die we hier lazen gelukkig ter harte genomen

Raad echt iedereen aan hier een hapje te gaan eten, en wat het makkelijk maakt geen kaart