l'Entrecôte Museumpark

Museumpark 35 3015 CB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant l'Entrecôte Museumpark

In het hart van het museumkwartier, in de punt van Het Nieuwe Instituut vindt u ons restaurant met groot terras aan het water. Voor de borrel kunt u bij ons terecht vanaf 16.00 uur. De keuken is open om 17:30 uur. Dan serveren wij de beroemde Franse formule à € 24,50: frisse botersla met een mosterd vinaigrette vooraf, entrecôte met de beroemde dragon-botersaus & knapperige, huisgemaakte Franse frites als hoofdgerecht. Voor de vegetariër is er de Huisgemaakte kaassouffle uit de oven. Visliefhebbers kunnen bij ons verse in roonboter gebakken sliptongetjes nemen. Er is ook een wekelijks wisselende schotel die aansluit op het seizoen. Daarna is er een keuze uit negen klassieke Franse desserts zoals crème brûlée en tarte tatin vanaf € 4,50.

Meer informatie over restaurant l'Entrecôte Museumpark

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant l'Entrecôte Museumpark

Trinus .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Sublieme entrecote gegeten met dito eigen gemaakte frites. Service was als vanouds weer top. Komen snel weer. Dan gaan we ook de nagerechten proberen.
tarte-a-tien .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Altijd een feestje om hier te eten! De heerlijkste steak, perfect gebakken met een bijzondere saus, knapperige, verse frietjes en fantastische toetjes. Nergens eet ik die lekkerder dan hier!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke entrecote gegeten met een uitstekende wijn. Leuke bediening. Mooi uitzicht!
Sonja O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een eerste bezoek aan dit leuke restaurant: een heerlijke entrecote besteld en die overtrof onze verwachtingen, boterzacht, smakelijk stuk vlees met lekkere patatjes erbij en een zalig dessert. Vriendelijke, lieve bediening, warme ontvangst en snelle service, we komen zeker terug!
Quinten M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima restaurant, leuk wijnmenu
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat een leuk restaurant. Bediening goed. Klein puntje van kritiek. Lopen 2 medewerkers in de bediening. Zij komen vaak vlak achter elkaar vragen of alles goed is, of het smaakt, of dat er nog iets bij moet komen, of nog drinken. Soms is het wel een beetje veel. Vooral omdat dan door de 2 precies hetzelfde gevraagd wordt. Misschien toch beter om eigen tafels te hebben. Maar voor de rest top. Nog nooit zo'n lekkere entrecote gegeten!
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Was een leuke ervaring, vooral te horen hoe hun "beroemde" entrecote werd bereid. Heerlijk vlees, super desserts, maar alleen jammer dat je niet kan kiezen tussen voorgerecht... er is er maar een en als je dat niet lekker vindt heb je pech! Complimenten voor de bediening, super aardig!!
wil O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima gegeten -goede wijn- gezellige bediening prima kok. gelukkig niet zo lange wacht tijd als in Bordeaux fr
Corstin D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijke wijn, heerlijke entrecote en heerlijke tarte tatin. Snelle en goede bediening. Wat wil je nog meer?
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Er zijn 3 hoofdgerechten om uit te kiezen en 1 simpel voorgerecht
Op zich prima en lekker maar de hoofdgerechten kwamen vervolgens zonder groente en/of garnituur. Op onze vraag of dat er nog bijkwam kregen we de opmerking 'dat we dat bij het voorgerecht al hadden gehad'......
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voor de authentieke Franse gerechten goed bereid met prima wijnen ben je hier aan het juiste adres!
Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten en vriendelijke service. Vlees is fantastisch net als de tarte a la maison. Locatie is mooi. Goede avond gehad.
Kars V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Al vaker geweest en elke keer een ontzettend aangename sfeer en fantastisch eten met ontzettend goede wijn voor hele redelijke prijzen.
Patricia E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima gegeten, wel wat druk voor de keuken en wat verwarring bij bediening. Uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we een uitstekend stuk vlees gegeten.
Schipper1 S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Neem hier iedere keer andere vrienden mee naar toe en tot nu toe vindt iedereen het een bijzondere ervaring.
De kwaliteit van het vlees, de heerlijke saus, de persoonlijke en attente bediening! En niet te vergeten de dessertkaart met mijn favoriet: crêpes suzette! Staat haast nergens meer op de kaart, dus ik blijf terugkomen!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Kom graag naar dit plekje, zakelijk of met gezin. Echte Franse bistro sfeer maar dan in Rotterdam, geen poespas of gedoe met menu kaart want je hebt maar 3 opties. Prima! tot de volgende keer.
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, met aandacht & liefde bereid en geserveerd.
Prachtig terras, echt een aanrader om een lekker zomers dagje afsluiten.
Marissa T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de tweede keer gegeten bij dit restaurant. Het eten en de formule super! De eigenaar geeft je een super welkom gevoel. Groot minpunt de toiletten! Echt heel vies! Daar moet echt beter op gelet worden!
Daniel M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
jawel! Gisteren voor de tweede keer gegeten bij l'Entrecôte en het was wederom top! Zoals bedoeld lekker frans eten zonder poespas. Nieuwe wijn, Viognier, bijzonder vol en rijk, een aanrader. Als tussengerecht (buiten de kaart) boterzachte coquille St. Jaques, rondweg heerlijk! Het was erg druk op het terras maar de twee dames in de bediening, bijgestaan door de patron himzelf, waren zeer alert, snel en vriendelijk. En voor de Hollanders: prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen beslist terug! Nog een tip voor de drankenkast: de Four Roses bourbon inruilen voor Jim Beam of Wild Turkey.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lekker eten , leuke plek !!