L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart! Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte.

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Lekker gegeten. Gezellig restaurant. Prima bediening
Leni H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk gegeten, erg gezellig daar. Zeer vriendelijk personeel.
Jane P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk eten fijne
Bediening
Kruyning D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Altijd als thuiskomen... lieve mensen. Graag tot snel
Desi M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Eten was prima; lekkere pizza en goede voorgerechten. Pasta en de salade vond ik oké, paddestoelen waren sponzig en de salade had teveel dressing. Het interieur is erg verouderd.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Heerlijk gegeten, helaas was de timing verschrikkelijk.. wij wouden na het voorgerecht even een sigaret gaan roken maar helaas dat ging niet door we hadden net de laatste hap van het voorgerecht in onze mond toen de pizza’s er al aan kwamen, erg jammer. Voor de rest wel een fijne avond gehad.
Helen G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Restaurant deed niet meer mee met de Iens actie.
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Zaterdagavond, 8 december 48 jaar getrouwd en wat ga je dan doen met 2 kinderen en 5 kleinkinderen? Een vriendin uit Blaricum raadde ons Elefante Bianco in Laren aan. Er is daar ook kinderanimatie en zeg dat voort!
Wij met 11 personen er op af en wat is Laren in deze decembermaand toch mooi. Ook buiten is het al een feest en dat geldt voor dit gezellige restaurant binnen ook! Ongedwongen sfeer, veel kinderen en alles verloopt heel ongedwongen en misschien ook wel wat rommelig, maar dat weet je met zo'n gemêleerd leeftijdsgezelschap. De gerechten zijn prima en echt Italiaans. Het was vanavond heel druk dus wel wat wachten en af en toe wat vragen om een drankje voor de kleinkinderen die niet zoveel geduld hebben. Maar alles komt uiteindelijk goed. We hebben allen genoten maar wel een tip voor het management: onze volwassenen namen een voorgerecht en de kleinkinderen wilden een pizza. Omdat de pizza blijkbaar met het hoofdgerecht werd geserveerd moesten de kleinkinderen erg lang wachten en werden daardoor wat onrustig/vervelend. Vraag bij het opnemen of de kindergerechten al bij het voorgerecht moeten worden verstrekt of pas bij het hoofdgerecht (tegelijk met de volwassenen). Ik denk dat je er meer tevreden klantjes mee scoort. Verder allemaal prima en we hebben heerlijk ongedwongen een avondje bij de witte olifant doorgebracht. Wie volgt?
Maurice E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Warm bad van gastvrijheid, omlijst met traditionele Italiaanse traktaties welke louter nog kan worden overtroffen door verse truffel bij de aan tafel bereide Spaghetti alla Vecchia Romagna te serveren.
Tilly J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Top bediening !! Top eten!!
Asun C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super slecht bediening terwijl restaurant echt niet vol was.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Top, zoals altijd
Colette O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Fijne plek om met kinderen te eten: de oppas in de speelruimte maakt dat iedereen een plezierig moment kan beleven. Een aanrader dus
Elderenbosch .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima restaurant om met kinderen naar toe te gaan.
Aparte speelhoek, eten snel op tafel.
Ontvangst goed.
Eten was ok.
Van de pizza's ook een kleine variant te bestellen.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het is een sfeervol prima Italiaans restaurant waar je een warm welkom krijgt. Het is eten is er prima, betrokken medewerkers en (ook) een absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.
Erik E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten wss prima. Helaas hebben we een eeuwigheid mogen wachten op ons eerste drankje, en toen we werden bediend was men de helft vergeten. Ook hebben we minimaar drie verschillende mensen van het bedienend personeel aan onze tafel gehad, die van elkaar totaal geen weet hadden van de status van onze bestellingen. Dat moet veel beter kunnen. Verder is rustig praten in de eetruimte vrij lastig, het is er bij bezetting erg rumoerig, Akoestiek kan beter. Verder een leuk restaurant.
Armanda .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Supergezellig en lekker gegeten! De antipasti was geweldig en de tre di pasta was weer heerlijk. Ravioli met truffel, spaghetti carbonara en de lasagne waren erg lekker
T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
eigenaresse moet sneller bijspringen bij lieve en aardige serveester als zij met andere gasten bezig is met speciale maaltijden klaar te maken aan tafel.
Willemijn R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eten oké, maar niet fantastisch en bediening hebben we bijna niet gezien.