L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over restaurant L'Elefante Bianco

Een vleugje Italië in Laren

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte. Maar ook voor de volwassenen is het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Lang
Dorothe V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zo als altijd heerlijk eten maar helaas konden ze de drukte niet aan op zaterdagavond; ruim een uur gewacht op ons voorgerecht!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Supervriendelijke bediening altijd erg behulpzaam. Pizza's zijn altijd lekker en een kindvriendelijk restaurant.
Je kan hier samen leuk eten, maar ook met een groep
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De avond bij L'Elefante Bianco viel ons nogal tegen. Dat komt met name door de rommelige en ongestructureerde manier waarop we bediend werden.
Het was redelijk druk maar het zat niet vol. Toch leek het alsof de bediening de controle kwijt was. Drankjes die we bestelden kwamen te laat of helemaal niet, lege glazen en borden werden niet van tafel gehaald waardoor die na een tijdje helemaal vol stond, de drankjes die wél kwamen werden zomaar op tafel gezet en niet vóór de persoon die het betreffende drankje besteld had en alles duurde erg lang.
Ook hadden we meer van het eten verwacht: dat was wat 'gewoontjes'. Zeker gezien de behoorlijk hoge prijs die ervoor betaald moest worden.
We zullen een bezoekje aan L'Elefante Bianco voortaal overslaan.
Beb S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voor het eerst hier geweest en hoge verwachtingen. Was een druk bezochte avond. Personeel deed zijn best maar wachttijden absurd lang. Een van de kinderen viel aan tafel bijna in slaap toen 3 uur na binnenkomst de rekening kwam ( en we hadden alleen een hoofdgerecht en dessert).
Eten was wel goed en lekker!!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Weer een heerlijke avond met fantastisch Italiaans eten en een grandioos dessert na afloop. Om nog vele malen terug te komen.
Evasmolders .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten met onze dochter. De bediening was uiterst vriendelijk met veel welgemeende aandacht voor onze kleine. Die heeft zich prima vermaakt in de speelkelder. De gastheer was zeer vriendelijk en in voor een grapje. Ook waren onze pizza's van zeer goed kwaliteit. Dun, knapperig en heerlijk. Ook de koffie toe was lekker en met een extra chocolaatje voor ons kind erbij was het feest compleet. Hoewel ik niet echt onder de indruk was van het interieur, (misschien aan een update toe: knus kan ook moderner zijn), was de bediening en de kwaliteit van het eten zo goed dat ik zeker in de toekomst terug kom!
Gooische_proever .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanwege de 4 kinderen (incl. 2 baby's) hier gereserveerd met vrienden rond 6 uur. Helaas was mijn bestelde voorgerecht, tonijn met venkelsalade uitverkocht, en had ik vooraf de vitello tonato. Dit was een goede keuze. Zo lekker nog niet gegeten, als hoofd de spagetti met gamba's besteld. Dit was echt niet restaurant waardig. Zowel spagetti als gamba's waren droog en ik vond alleen de 3 tomaatjes in het gerecht lekker. Ook hebben we erg lang moeten wachten op alles (drankjes en eten). Overige tafelgasten vonden al hun gerechten overigens wel erg lekker. Daarnaast zaten we in de kelder, wat qua inrichting zeker opgeknapt dient te worden. Jammer helemaal voor de 2 meisjes van 3 die bijna omvielen van de trek. Ik kom hier zeker niet nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Restaurant was bij leeg. bediening heel vriendelijk , ongelofelijk langzaam . met drie kinderen een uur wachten op een pizza is te lang .

eten ok.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een heerlijke familie-huiskamer inhet centrum van Laren waar je je gelijk op Italiaanse wijze thuis voelt. En de kinderen kunnen niet wachten om voor en/of na het eten lekker in de kelder te spelen of vermaakt te worden. Kortom, een prima lokaal Italiaans restaurant met nette prijzen, gezellige ambiance, goede koks, gezinsvriendelijk maar ook prima om na achten romantisch samen te tafelen.
Joyceke_francoke .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De suggesties waren super lekker zeker ook de desserts! Bediening was echt top! Zeer vriendelijke lieve en warmhartige mensen! Zeker een aanrader!!!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We komen er nu zo'n beetje met de regelmaat van de klok. De kleinkinderen vinden het nog steeds een feest, vooral het "keldergebeuren", om naar de witte olifant te gaan. Het eten, vooral de pizza's, zijn er voortreffelijk en de bediening, gastvrij, belangstellend, vakkundig, is "TOP". Echt een aanrader!!!
P.S. het "keldergebeuren" is een ruimte waar de kinderen allerlei activiteiten kunnen doen, en geroepen worden als het eten op tafel staat, een feest voor de ouders, toch!!
Covangasteren .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
we waren met12 personen en dat is altijd lastig. Maar kregen een lange tafel beneden. Voldoende aandacht van heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Het eten was goed.
Een aanrader dus
MvdB4 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten, echt super lekker. De chocoladetaart als dessert was een goede keus, lekker luchtig en niet machtig, heerlijk. Bediening blijft wat langzaam, ze zouden meer drankjes kunnen verkopen, maar zijn wel vriendelijk.
Pietloenen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eten goed. Levertijd pizza te lang. Dit i.v.m. het op vakantie zijn van de pizzabakker. De invaller deed er te lang over, Moet men voortaan anders opvangen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
het was een heerlijk etentje, met super behulpzame, attente en hartelijke bediening. kon niet beter. de zorgzame en opgewekte hulp voor mijn gehandicapte disgenoot was allerprettigst.
Rob.bonnier .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vooral fijn voor de (klein)kinderen. Ruime speelgelegenheid. Restaurantgedeelte ziet er goed uit.Stoelen zijn wat aan de lage kant. Eten was wat machtig.
Sail99 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben al vaker bij L'Elefante Bianca gegeten!
Heel gezellig restaurant, weer heerlijk gegeten, goede bediening en gezellig decor!!
Voor kinderen ook heel geschikt, speelruimte aanwezig!
Tomas2016 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Wederom die heerlijke pizza "frutta del mare" gegeten met daarna een heerlijke cafe amaretto!
Bediening erg vriendelijk.
Hldenekamp .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten.
Bijzonder vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Advies bij de keuze was heel goed. Het eten was prima alsmede de bediening in een sfeervolle ambience