L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart! Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte.

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant L'Elefante Bianco

Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was weer super gezellig, heerlijk gegeten en een fantastische bediening.
Fijn dat er ook nog gewoon gezellige ronde tafels zijn,

Sander van de Haar
sjaak42 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
ronald.spaan .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
een spaghetti doorgekookt en uit het water zo op je bord, brrrrrrrrrrr dat was vroeger beter.
ook het voorgerecht met 'melige' tomaten was geheel smakeloos.
Erg jammer
willy K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
wij kennen dit restaurant al jaren en het kenmerkt zich door uitstekende gastvrijheid, mede dankzij de eigenaresse, de goede kwaliteit en service en de warme, familiaal -achtige sfeer
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij aarzelden een voorgerecht voor 2 te nemen, wegens een allergie van een van ons. Dit werd opgelost door de medewerker door aan de keuken door te geven dat er binnen het gerecht een ander soepje moest worden geserveerd. Superleuk dus, dit is echt een gast het gevoel geven dat je Uit-Eten bent!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met kinderen kun je prima beneden zitten want daar is een speelgelegenheid. Interieur kan wel een opfrisser gebruiken. Veel vlekken en slijtplekken. Jammer want het eten deugd echt
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Al 25 jaar mijn favoriete restaurant! Het eten is heerlijk met verse producten. De pizza's worden vers gemaakt waar je bij zit en naar kunt kijken. Echt een aanrader.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig, lekker eten!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
met kerst gegeten. de service was vriendelijk. de bestelling was echter op 2 verschillende manieren niet goed aangekomen en ook om drinken moest voor een 2e keer gevraagd worden. de pizza's waren prima en de vitello tonato erg lekker. ik had voor dit restaurant gekozen omdat er een speel zaal voor de kinderen is. de kids waren alle 3 niet echt onder de indruk. Er zou weinig te doen zijn geweest op een spelcomputer na die bezet was. nu zaten ze zich alsnog aan tafel te vervelen.. dat was jammer
harriemeulenkamp .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed Italiaans gegeten in een gezellige ambiance. Ouders kunnen rustig eten terwijl de kleintjes redelijk hun gang kunnen gaan. Voor ons is dit het beste kinderrestaurant van Noord Holland.
John D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima service perfecte locatie voor de kleinkinderen, kwaliteit eten in overeenstemming met het aangebodene mede door de perfecte service van de dame in de bediening.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker eten, goede vriendelijke bediening. Gezellig ietwat oudbollig interieur
A H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het eten smaakt goed, alleen veel te zout.
frankvandenbreemer V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
`iets bijbestellen zoals bijvoorbeeld een extra glas wijn, duurt erg lang. De prmersag kwam helemaal niet. De speelkelder voor de kinderen stinkt verschrikkelijk.
HJM B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima gegeten, Voormalige het voorgerecht was geweldig!
Anique V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijke pizza's en zeer vriendelijke bediening. We komen graag terug!
J B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Erg leuk om met kinderen heen te gaan. Personeel was zeer gastvrij en vriendelijk.
Kinderen hebben zich prima vermaakt..
Milo M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Kan niet veel over het eten zeggen, want zover zijn we niet gekomen. Wel over de wat stuntelige bediening. Lang wachten op bediening, terwijl er maar een paar tafeltjes bezet waren. Mensen die veel later binnenkwamen die eerder worden geholpen. Geen overzicht.
Onze zoon kreeg een glas warme chocolade over zich heen. Kan gebeuren. Drama natuurlijk dus wij besluiten te gaan. Wel even de drankjes afrekenen....ook de chocolade. Pater wel excuus en gratis pizza naar huis met de woorden dat het niet netjes was om de drankjes te rekenen. Al met al een niet zo een leuke ervaring. Beter volgende keer weer naar la vespa. Daar weten ze je welkom te voelen. Ben je een gast
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Kwalitatief prima gerechten, geserveerd in een wat rumoerig (gezellig druk en veel kinderen) restaurant. Smakelijke wijn. We komen beslist eens terug.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met groep van 11. Vooral proeverij van voorgerechten is een feest.