L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Een vleugje Italië in Laren

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte. Maar ook voor de volwassenen is het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
maria S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het eten was echt heel slecht ! Ik had een hoofdsalade waar een hele fles mierzoete olie over was gegoten. Toen ik daar iets van zei kreeg ik een andere salade (dat dan wel) waar een halve fles azijn overheen zat , zo leek het ,het was gewoon gruwelijk. De pizza van mijn man droop in het vet. Van binnen mogen ze tent ook wel eens opknappen, jaren 70 muren en tafels.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten en uitgebreide niet al te typische kaart. De prijzen zijn iets hoger misschien maar de gerechten zijn ook echt net iets meer bijzonder. Nette persoonlijke bediening en als er iets kleins misgaat dan compenseren ze dat uit eigen initiatief erg netjes. Is een restaurant waar we zeker terugkomen voor net even anders Italiaans eten.
Lisa G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Erg kindvriendelijk! Leuk dat je mee kan kijken hoe de pizza's gebakken worden. Erg vriendelijk personeel. Warme sfeer.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zoals altijd weer super vriendelijk ontvangen; persoonlijk en attent. Aandacht voor iedereen, heerlijk eten in een knusse sfeer. Een van onze favoriete restaurants.
Loesje V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wat een deceptie was het vanavond! Ik schrijf deze recensie met enorme maagpijn van het eten. De pizza van mijn man was zompig. En mijn dochter van 7 heeft net thuis nog maar een boterham gegeten, omdat ze het eten in het restaurant nergens naar vond smaken en het niet wilde opeten. Ze had een kindermenu met kipnuggets en frietjes en is echt niet een lastige of overdreven kritische eter.

Ook qua bediening waren we soms wat verbaasd, het zal de optelsom van alles samen wel zijn: mijn bestelling wisten ze niet meer, mijn man kreeg bij zijn hoofdgerecht een kinderpizza (hebben ze wel netjes opgelost door nog een kinderpizza te brengen), ik had geen bestek en toen we nog een drankje wilden bestellen liep de gastvrouw zonder te reageren gewoon weg. Aanvankelijk dachten we dat ze ons niet gehoord had, maar 5 minuten later kwam ze terug met de opmerking dat ze eerst iets moest afhandelen en nu onze bestelling kon opnemen.

Al met al erg zonde van ons geld en onze avond. Wij komen daar echt nooit meer terug.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Matige keuken , zeer ongeonganiseerd team
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ondanks dat het niet druk was, liep de bediening zeer rommelig, de volgorde van bedienen heel vreemd. Eerst alleen brood met olijf olie op tafel neerzetten, dan weglopen, dan vragen wat we willen drinken. Geen idee wat voor bier er op de tap is en dan toch maar de wijnkaart brengen om vervolgens op ons verzoek de menukaart weer te brengen. Bij het afruimen was er geen vraag of wij nog iets wilden nuttigen. Ongeveer kwartiertje gewacht en toen toch maar de rekening gevraagd, die overigens wel werd gebracht maar voor de rest niet naar omgekeken, dus zonder gedag te zeggen het restaurant verlaten. Eten is prima.
Ana-Maria G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De keuken, entourage en de service in één woord magnifiek! Wij hebben weer een onvergetelijke avond gehad bij restaurant Elefante Bianco.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Zoals altijd goed bij Elefante Bianco. Heerlijk gegeten, salades perfect en de pasta en slakjes waren ook zalig.
De dames in de bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Enigszins overdadige inrichting, daardoor beetje rommelig
Zita V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hadden aangegeven met een rolstoel te komen, dat was goed begrepen en er stond een tafel gereed, we voelden ons heel welkom! Het duurde lang voor we onze bestelling kregen, maar het was ook heel erg druk en het gaf niets: het was gezellig en we hadden alle tijd.
Alleen het menu van de desserts viel een beetje tegen, een beetje gewoontjes eigenlijk. Wel lekker, maar niet speciaal.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vandaag in elefante bianco geweest. Bedroevend slecht. 1730 binnen 1950 eindelijk de pizza voor de kinderen die inmiddels slapen. Brutale en weinig flexibele bediening. Matig eten voor relatief hoge prijs. Nooit weer dus.
Levi M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Tijdens Valentijnsdag hier gegeten. Wat een teleurstelling, zowel het eten als de bediening vielen erg tegen. Er moest meerdere malen gevraagd worden waar de drankjes bleven. Als voorgerecht de tonijncarpaccio genomen, erg waterig en weinig smaak. Hoofdgerecht was de tonijn biefstuk, ook deze viel erg tegen (zeker voor 26 euro per stuk). Als goedmakertje voor de slechte services kregen we een gratis cappuccino, maar mochten wel de volle prijs betalen. Kom hier nooit meer! Zeker geen aanrader.
latg .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de eerste keer hier geweest met mijn man en onze dochter van 4 jaar. Wat een lieve mensen, lekker eten en een goede sfeer. Wij komen zeker terug!
Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Kindvriendelijk en levendige plek. Is een van mijn favoriete restaurants.
Xandra R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De biefstuk van mijn partner was voortreffelijk en over de frietjes zei hij meerdere keren dat ze zo lekker waren. Helaas kan ik dat niet zeggen over mijn pizza, die was erg zout en slap. Waarschijnlijk door de enorme hoeveelheid ingrediënten die erop zat. Niet erg Italiaans overigens. Dat verklaart denk ik ook de relatief hoge prijs voor de pizza.
drutten .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, en erg kindvriendelijk. Niet heel goedkoop maar wel een restaurant waar we nog een keer terugkomen!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We moesten steeds heel erg lang wachten. Echt erg lang. Niet een keer, maar steeds weer. Alsof ze ons negeerden of niet zagen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op de avond vóór Kerstmis uitstekend en sfeervol gegeten met drie volwassenen en drie kinderen.
Bediening gastvrij, vriendelijk en alert.
Goede voorlichting en tips over de gerechten.
Sfeer prima.
Voor herhaling vatbaar.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Super gezellig gegeten met de hele familie. Er was leuk life muziek dat maakte het extra sfeervol.
Bediening heel aardig Kortom zoals altijd weer een geslaagde avond bij l'Elefante Bianco !