L'Elefante Bianco

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Een vleugje Italië in Laren

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte. Maar ook voor de volwassenen is het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant L'Elefante Bianco

Karelien D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuk restaurant, met ontzettend lekkere pasta! Aanrader!
Sjanneke E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Briljant! Dit is echt een heel kwalitatief hoge Italiaan. Alles echt vers en heel goed qua smaak. Ook de bediening is erg gezellig en oplettend.
Tijdje geleden dat ik zo goed ergens heb gegeten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Mijn 70-ste verjaardag hier gevierd. Speciale hoek met aaneengesloten tafels en 12 perfecte stoelen stond voor ons klaar. Zeer goed ontvangen en bediend. Iedereen was lovend over alle gerechten. Onze dank voor jullie bijdrage aan onze gezellige avond.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijk en voorkomend personeel. Afwijkingen van het reguliere worden zonder problemen geaccepteerd, bijvoorbeeld : we lusten allebei nog wel een halve pizza, is dat mogelijk op twee verschillende borden. Geen probleem meneer.
En nou komt ie. De Irish coffee is echt geweldig. De beste die we dronken ooit, nu eens niet wat zuinig gedruppel om kosten te drukken, nee, een gastvrije gulle scheut. Dit alles vrolijk opgediend door soms de kok zelf, of de manager. Met wat geluk komt Rachel je bedienen, wat een bescheiden, vriendelijke meid.
Mensen, je bent gek als je in het chique Laren naar een dure liflaftent gaat. Gewoon Elefante Bianco, hoge kwalliteit voor een redelijke prijs
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hier eten is gewoon een feestje. Je voelt je zo welkom. Er wordt nog ouderwets met je over de keuze van het eten gesproken en geadviseerd. En het eten is simpelweg goddelijk. Heerlijke avond gehad.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was zeer goed jammer van de inrichting.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Na meer dan een half uur wachten werd er pas gevraagd of we wat wilden drinken, de kaart kwam na 3 kwartier. De kinderen en mijn partner hadden de pizza al op, toen ik pas mijn hoofdgerecht kreeg. 4 jaar geleden zelfde ervaring. Kwaliteit eten is prima. Maar vanwege bovenstaande komen wij er niet meer terug.
Bunschoten1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De inrichting is sfeervol. We moesten iets te lang wachten door de afhaalpizza's, maar de pizza's zelf waren verrukkelijk.
Hettie B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heel gezellig gegeten. leuk personeel en het eten was heerlijk. Kortom genoten!!!
mirjam.de.graaff .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Fijn restaurant, goeie sfeer en lekker eten. Altijd gezellig met vriendinnen.
Leuke bediening en makkelijk parkeren is ook fijn.
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Via de iens restaurant week hier terecht gekomen maar geen enkel moment spijt van gehad. We hebben erg goed gegeten en de bediening is perfect.

Over het decor wordt op Iens veel geschreven maar ik hou er wel van. Het past in ieder geval goed bij de sfeer van het restaurant.

Het is ook een prima plek om met kinderen heen te gaan.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg lekker gegeten! De bediening is ontzettend attent en kan de gerechten alsmede de wijn goed toelichten. De inrichting is niet helemaal van deze tijd, maar overall een erg fijn en plezierig restaurant.
Heleen B.
Vriendelijke ,attente bediening. Eten lekker
Tsjeard B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Dessert chocoladecake was warm. Niet lekker. De rest was prima. Kalfsvlees prima en heerlijke wijn.
Gabrielle I.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Gezellig restaurant.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Zoals elke keer: een perfecte maaltijd en dito ontvangst!
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Altijd lekker bij Elefante Bianco. Slakjes, calamares, Caesar salade met Gamba's, pasta en een heerlijke tiramisu. Genoten weer!!!! We gaan weer snel terug.
kuno J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Niet goedkoop maar prima eten!
HansieErnie B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening! De glutenvrije pizza werd aan tafel nog extra met een rolmes voorgesneden. Heel attent van Gabrielle! Goede sfeer en enthousiaste medewerkers. We komen hier beslist opnieuw eten.
Jeannette F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!!! We komen zeker terug!