L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Een vleugje Italië in Laren

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte. Maar ook voor de volwassenen is het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vandaag in elefante bianco geweest. Bedroevend slecht. 1730 binnen 1950 eindelijk de pizza voor de kinderen die inmiddels slapen. Brutale en weinig flexibele bediening. Matig eten voor relatief hoge prijs. Nooit weer dus.
latg .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de eerste keer hier geweest met mijn man en onze dochter van 4 jaar. Wat een lieve mensen, lekker eten en een goede sfeer. Wij komen zeker terug!
Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Kindvriendelijk en levendige plek. Is een van mijn favoriete restaurants.
Xandra R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De biefstuk van mijn partner was voortreffelijk en over de frietjes zei hij meerdere keren dat ze zo lekker waren. Helaas kan ik dat niet zeggen over mijn pizza, die was erg zout en slap. Waarschijnlijk door de enorme hoeveelheid ingrediënten die erop zat. Niet erg Italiaans overigens. Dat verklaart denk ik ook de relatief hoge prijs voor de pizza.
drutten .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, en erg kindvriendelijk. Niet heel goedkoop maar wel een restaurant waar we nog een keer terugkomen!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We moesten steeds heel erg lang wachten. Echt erg lang. Niet een keer, maar steeds weer. Alsof ze ons negeerden of niet zagen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op de avond vóór Kerstmis uitstekend en sfeervol gegeten met drie volwassenen en drie kinderen.
Bediening gastvrij, vriendelijk en alert.
Goede voorlichting en tips over de gerechten.
Sfeer prima.
Voor herhaling vatbaar.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Super gezellig gegeten met de hele familie. Er was leuk life muziek dat maakte het extra sfeervol.
Bediening heel aardig Kortom zoals altijd weer een geslaagde avond bij l'Elefante Bianco !
Dorothe V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Er was een gitarist die mooi subtiel op de achtergrond speelde. Kon goed op het publiek inspelen. Maar het eten was het lekkerste. Ook voor mijn kieskeurige grote kinderen.
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zo als altijd heerlijk eten maar helaas konden ze de drukte niet aan op zaterdagavond; ruim een uur gewacht op ons voorgerecht!
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Supervriendelijke bediening altijd erg behulpzaam. Pizza's zijn altijd lekker en een kindvriendelijk restaurant.
Je kan hier samen leuk eten, maar ook met een groep
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De avond bij L'Elefante Bianco viel ons nogal tegen. Dat komt met name door de rommelige en ongestructureerde manier waarop we bediend werden.
Het was redelijk druk maar het zat niet vol. Toch leek het alsof de bediening de controle kwijt was. Drankjes die we bestelden kwamen te laat of helemaal niet, lege glazen en borden werden niet van tafel gehaald waardoor die na een tijdje helemaal vol stond, de drankjes die wél kwamen werden zomaar op tafel gezet en niet vóór de persoon die het betreffende drankje besteld had en alles duurde erg lang.
Ook hadden we meer van het eten verwacht: dat was wat 'gewoontjes'. Zeker gezien de behoorlijk hoge prijs die ervoor betaald moest worden.
We zullen een bezoekje aan L'Elefante Bianco voortaal overslaan.
beb S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voor het eerst hier geweest en hoge verwachtingen. Was een druk bezochte avond. Personeel deed zijn best maar wachttijden absurd lang. Een van de kinderen viel aan tafel bijna in slaap toen 3 uur na binnenkomst de rekening kwam ( en we hadden alleen een hoofdgerecht en dessert).
Eten was wel goed en lekker!!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Weer een heerlijke avond met fantastisch Italiaans eten en een grandioos dessert na afloop. Om nog vele malen terug te komen.
evasmolders .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten met onze dochter. De bediening was uiterst vriendelijk met veel welgemeende aandacht voor onze kleine. Die heeft zich prima vermaakt in de speelkelder. De gastheer was zeer vriendelijk en in voor een grapje. Ook waren onze pizza's van zeer goed kwaliteit. Dun, knapperig en heerlijk. Ook de koffie toe was lekker en met een extra chocolaatje voor ons kind erbij was het feest compleet. Hoewel ik niet echt onder de indruk was van het interieur, (misschien aan een update toe: knus kan ook moderner zijn), was de bediening en de kwaliteit van het eten zo goed dat ik zeker in de toekomst terug kom!
Gooische_proever .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanwege de 4 kinderen (incl. 2 baby's) hier gereserveerd met vrienden rond 6 uur. Helaas was mijn bestelde voorgerecht, tonijn met venkelsalade uitverkocht, en had ik vooraf de vitello tonato. Dit was een goede keuze. Zo lekker nog niet gegeten, als hoofd de spagetti met gamba's besteld. Dit was echt niet restaurant waardig. Zowel spagetti als gamba's waren droog en ik vond alleen de 3 tomaatjes in het gerecht lekker. Ook hebben we erg lang moeten wachten op alles (drankjes en eten). Overige tafelgasten vonden al hun gerechten overigens wel erg lekker. Daarnaast zaten we in de kelder, wat qua inrichting zeker opgeknapt dient te worden. Jammer helemaal voor de 2 meisjes van 3 die bijna omvielen van de trek. Ik kom hier zeker niet nog een keer.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Restaurant was bij leeg. bediening heel vriendelijk , ongelofelijk langzaam . met drie kinderen een uur wachten op een pizza is te lang .

eten ok.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een heerlijke familie-huiskamer inhet centrum van Laren waar je je gelijk op Italiaanse wijze thuis voelt. En de kinderen kunnen niet wachten om voor en/of na het eten lekker in de kelder te spelen of vermaakt te worden. Kortom, een prima lokaal Italiaans restaurant met nette prijzen, gezellige ambiance, goede koks, gezinsvriendelijk maar ook prima om na achten romantisch samen te tafelen.
joyceke_francoke .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
De suggesties waren super lekker zeker ook de desserts! Bediening was echt top! Zeer vriendelijke lieve en warmhartige mensen! Zeker een aanrader!!!
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We komen er nu zo'n beetje met de regelmaat van de klok. De kleinkinderen vinden het nog steeds een feest, vooral het "keldergebeuren", om naar de witte olifant te gaan. Het eten, vooral de pizza's, zijn er voortreffelijk en de bediening, gastvrij, belangstellend, vakkundig, is "TOP". Echt een aanrader!!!
P.S. het "keldergebeuren" is een ruimte waar de kinderen allerlei activiteiten kunnen doen, en geroepen worden als het eten op tafel staat, een feest voor de ouders, toch!!