L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart! Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte.

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant L'Elefante Bianco

Dory V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het eten was niet naar onze smaak.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We zijn er heen gegaan omdat mijn vrouw een dieet heeft en eigenlijk alleen maar vis gerechten kan eten. De twee vis gerechten die erop stonden waren er niet om een of andere vreemde reden. wel een heel dun gesneden vlees gerecht. Dit was echter een niet zo zacht behoorlijk dik biefstukje. De groente die we erbij besteld hadden was ook vergeten. Niet voor herhaling vatbaar.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zaterdagavond met 4 personen hier gegeten, en vol lof over dit restaurant : hartelijke ontvangst, prima gerechten, zoals de Courgettesoep, de Ossobuco en de flinterdunne Pizza.
Uitstekende wijn, zoals de Pino Grigio en de Merlot. Geen hinderlijke muziek en geen lange wachttijden !
We zijn zeker van plan, hier snel weer terug te komen !
Max W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Gezellige ambiance. Eten was lekker.
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Ten eerste fijne bediening die je meteen hartelijk komt verwelkomen bij de deur. Het eten was zoals gewoonlijk weer super. Restaurant heeft een gezellige sfeer.
Jobber .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Alleen een fles water van 6 euro???? Sorry maar dat is echt bizar. Voortaan maar weer heel duidelijk aangeven kraanwater.
Verder zijn verhouding prijs en kwaliteit prima.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima pizza
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Een prima pizzeria met erg vriendelijk en gastvrij personeel, dat ook goed met kinderen kan omgaan. Eten ook helemaal goed. Het interieur heeft echt een facelift nodig, met als prioriteit de wc's.
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Geweldig sfeer volle locatie met erg aardige bediening Ze kwamen wel 3x vragen of alles smaakt en extra brood brengen met aioli Goede en veelzijdige kaart en veel seizoens gerechten buiten de kaart om De prijzen zijn zeer redelijk en het eten is heel puur en Italiaans Voor kinderen wordt gezorgd in de kelder met spelletjes etc Echt een aanrader !
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Goede prijs/kwaliteit in een gezellige ambience met een prettige akoestiek. Lekker gegeten, ruime kaart. Heel fijne persoonlijke bediening.
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We hadden de kok diverse gerechties laten klaarmaken . Allemal met zorg bereid en heerlijk op smaak. Zeker een aarader!!
Lisa G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel lekker gegeten en een goede sfeer in het restaurant. Ideaal restaurant om met je kinderen heen te gaan. Zeker wanneer ze op een leeftijd zijn dat ze nog niet lang genoeg stil kunnen zitten. Voor hen is indien ze even niet meer aan tafel willen zitten onder begeleiding genoeg te doen.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Voor de tweede keer bij de witte olifant gegeten en het was weer groots.
Als voorgerecht een prima bruchetta en een verrukkelijke vitelo tonato.
Twee leden van het gezelschap kozen voor een pizza, natuurlijk niks mis mee.
Maar de hoofdprijs had ik met een buitengewoon heerlijke saltimbucca
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor de spaghetti alla Vecchia Romagna.
De spaghetti wordt aan tafel bereid in een Parmezaanse kaas met brandy in een truffel roomsaus. Voortreffelijk ????. Die gaan we nog een keer bestellen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten. Prijzen zijn aan de hoge kant. Bediening kan stukken beter, maar dit laatste geldt niet alleen voor dit restaurant. Het lijkt wel of dit een algemeen verschijnsel in de horeca is.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Na lang wachten bleek de bestelde vis-pizza niet meer voorradig te zijn. Als compensatie werd ons niets aangeboden. Even maar niet meer naar dit restaurant.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zoals sinds vele jaren voel je je hier heel welkom. De kwaliteit van het eten blijft hier op een goed niveau. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Bediening heel vriendelijk maar zou wat attenter kunnen zijn. Beter rondkijken. Wij hebben een paar keer aandacht moeten trekken om geholpen te worden. Wij komen hier graag terug.
Z. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Altijd gezellig, vriendelijke sfeer, persoonlijke bediening. Prima, kom er graag terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Met 5 kids geweest en top service gehad! En dan ook nog het heerlijke eten... Echt fijn restaurant!
dorothy S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We waren hier vanwege de verjaardag van moeder 79! We zaten om 17 uur maar hebben op alles heel erg lang moeten wachten.., de drankjes, het opnemen van de bestelling en uiteindelijk op het eten zelf! De kinderen hadden honger! Het voorgerecht kwam na een half uur maar daarna duurde het een uur voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding totaal uit balans! Het eten krijgt van mij een mager 6je. De lege glazen werden niet afgehaald, je moest opstaan wilde je een nieuw drankje bestellen want bediening aan tafel was er naast het opnemen niet. Naast ons zat een stel met kinderen voor hun trouwdag, de man werd furieus en wij konden niet anders dan zijn mening delen.. nee, hier gaan wij niet weer naar toe. Jammer want voor de kinderen was het top! Vermaak in de bios mét een oppas. Jammer..