L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Een vleugje Italië in Laren

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte. Maar ook voor de volwassenen is het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Zita V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We voelden ons - met een rolstoeler - erg welkom! Dat lijkt normaal en zo zou het ook moeten zijn maar dat is lang niet altijd zo. We hadden een tijd aangegeven dat we zouden komen, uiteraard, en het was duidelijk dat we verwacht werden: er stond iemand klaar om de oprijplank buiten te leggen (die kan er niet permanent liggen vanwege een smal trottoir) en er was een prima plek gereserveerd. Het eten is hier heerlijk, nergens zulke goede en goed belegde pizza's als hier. De bediening is vriendelijk en heel persoonlijk zonder opdringerig te zijn. Geweldig.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Italiaan oude stijl. Dat is goed nieuws en slecht nieuws. Ik mis de simpele elegantie waar de Italiaanse keuken vaak in uitblinkt. Desalniettemin prima kwaliteit en smakelijke gerechten.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten (o.a. biefstuk, ribeye en pizza's en lekkere desserts). We werden hartelijk welkom geheten. Goede en snelle en vriendelijke bediening. Kinderen vermaakten zich prima in de speelruimte waar ook begeleiding aanwezig was. Heel fijn! We konden zo lekker rustig eten. Boven is wel leuker dan beneden qua aankleding, maar als je met kleine kinderen bent die je nog nog niet zelf de trap op en af wil laten lopen, is beneden handiger. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Andrea T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
alles ging mis. reververing via eigen website was niet doorgekomen (wij hadden wel bevestiging gehad), glas cola met scheur erin, grote gaten in de stoel (hand paste erin) , en lang wachten! we waren om 18.30 binnen en om 20.00 kregen we pas eten. ik had gehoopt op echte speelkelder, maar dat bleek een tafel met kleurplaten en een spelende dvd van buurman en buurman. jammer! eten was best goed namelijk.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening en ruim voldoende keuze op de kaart
cherder H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Super gezellig en sfeervol en heerlijk eten en goede bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Te rommelige bediening die veel ergernis op wist te wekken. Goed eten, dat wel.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg drukke avond, waardoor de bediening wat stroef verliep. Lekker gegeten.
maria S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Het eten was echt heel slecht ! Ik had een hoofdsalade waar een hele fles mierzoete olie over was gegoten. Toen ik daar iets van zei kreeg ik een andere salade (dat dan wel) waar een halve fles azijn overheen zat , zo leek het ,het was gewoon gruwelijk. De pizza van mijn man droop in het vet. Van binnen mogen ze tent ook wel eens opknappen, jaren 70 muren en tafels.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten en uitgebreide niet al te typische kaart. De prijzen zijn iets hoger misschien maar de gerechten zijn ook echt net iets meer bijzonder. Nette persoonlijke bediening en als er iets kleins misgaat dan compenseren ze dat uit eigen initiatief erg netjes. Is een restaurant waar we zeker terugkomen voor net even anders Italiaans eten.
Lisa G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten. Erg kindvriendelijk! Leuk dat je mee kan kijken hoe de pizza's gebakken worden. Erg vriendelijk personeel. Warme sfeer.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Zoals altijd weer super vriendelijk ontvangen; persoonlijk en attent. Aandacht voor iedereen, heerlijk eten in een knusse sfeer. Een van onze favoriete restaurants.
Loesje V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wat een deceptie was het vanavond! Ik schrijf deze recensie met enorme maagpijn van het eten. De pizza van mijn man was zompig. En mijn dochter van 7 heeft net thuis nog maar een boterham gegeten, omdat ze het eten in het restaurant nergens naar vond smaken en het niet wilde opeten. Ze had een kindermenu met kipnuggets en frietjes en is echt niet een lastige of overdreven kritische eter.

Ook qua bediening waren we soms wat verbaasd, het zal de optelsom van alles samen wel zijn: mijn bestelling wisten ze niet meer, mijn man kreeg bij zijn hoofdgerecht een kinderpizza (hebben ze wel netjes opgelost door nog een kinderpizza te brengen), ik had geen bestek en toen we nog een drankje wilden bestellen liep de gastvrouw zonder te reageren gewoon weg. Aanvankelijk dachten we dat ze ons niet gehoord had, maar 5 minuten later kwam ze terug met de opmerking dat ze eerst iets moest afhandelen en nu onze bestelling kon opnemen.

Al met al erg zonde van ons geld en onze avond. Wij komen daar echt nooit meer terug.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Matige keuken , zeer ongeonganiseerd team
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ondanks dat het niet druk was, liep de bediening zeer rommelig, de volgorde van bedienen heel vreemd. Eerst alleen brood met olijf olie op tafel neerzetten, dan weglopen, dan vragen wat we willen drinken. Geen idee wat voor bier er op de tap is en dan toch maar de wijnkaart brengen om vervolgens op ons verzoek de menukaart weer te brengen. Bij het afruimen was er geen vraag of wij nog iets wilden nuttigen. Ongeveer kwartiertje gewacht en toen toch maar de rekening gevraagd, die overigens wel werd gebracht maar voor de rest niet naar omgekeken, dus zonder gedag te zeggen het restaurant verlaten. Eten is prima.
Ana-Maria G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De keuken, entourage en de service in één woord magnifiek! Wij hebben weer een onvergetelijke avond gehad bij restaurant Elefante Bianco.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Zoals altijd goed bij Elefante Bianco. Heerlijk gegeten, salades perfect en de pasta en slakjes waren ook zalig.
De dames in de bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Enigszins overdadige inrichting, daardoor beetje rommelig
Zita V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hadden aangegeven met een rolstoel te komen, dat was goed begrepen en er stond een tafel gereed, we voelden ons heel welkom! Het duurde lang voor we onze bestelling kregen, maar het was ook heel erg druk en het gaf niets: het was gezellig en we hadden alle tijd.
Alleen het menu van de desserts viel een beetje tegen, een beetje gewoontjes eigenlijk. Wel lekker, maar niet speciaal.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vandaag in elefante bianco geweest. Bedroevend slecht. 1730 binnen 1950 eindelijk de pizza voor de kinderen die inmiddels slapen. Brutale en weinig flexibele bediening. Matig eten voor relatief hoge prijs. Nooit weer dus.