L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart! Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte.

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant L'Elefante Bianco

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker gegeten. Prijzen zijn aan de hoge kant. Bediening kan stukken beter, maar dit laatste geldt niet alleen voor dit restaurant. Het lijkt wel of dit een algemeen verschijnsel in de horeca is.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zoals sinds vele jaren voel je je hier heel welkom. De kwaliteit van het eten blijft hier op een goed niveau. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Bediening heel vriendelijk maar zou wat attenter kunnen zijn. Beter rondkijken. Wij hebben een paar keer aandacht moeten trekken om geholpen te worden. Wij komen hier graag terug.
Z. V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Altijd gezellig, vriendelijke sfeer, persoonlijke bediening. Prima, kom er graag terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Met 5 kids geweest en top service gehad! En dan ook nog het heerlijke eten... Echt fijn restaurant!
dorothy S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We waren hier vanwege de verjaardag van moeder 79! We zaten om 17 uur maar hebben op alles heel erg lang moeten wachten.., de drankjes, het opnemen van de bestelling en uiteindelijk op het eten zelf! De kinderen hadden honger! Het voorgerecht kwam na een half uur maar daarna duurde het een uur voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding totaal uit balans! Het eten krijgt van mij een mager 6je. De lege glazen werden niet afgehaald, je moest opstaan wilde je een nieuw drankje bestellen want bediening aan tafel was er naast het opnemen niet. Naast ons zat een stel met kinderen voor hun trouwdag, de man werd furieus en wij konden niet anders dan zijn mening delen.. nee, hier gaan wij niet weer naar toe. Jammer want voor de kinderen was het top! Vermaak in de bios mét een oppas. Jammer..
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vol goede verwachting gingen we naar Elefante. Goede tafel en snel drinken. En daarna toch wat vergeten. Drinken moesten we zelf na 30 min om vragen. Jammer! Het voorgerecht, een plank met diverse hapjes, op zich lekker, maar het stukje kip/kalkoen was hard en droog. Een grote artisjok erbij, daar moet je van houden. De pizza's voor de kinderen waren prima. De pizza voor mevrouw lekker de kaas vervangen door knoflook. Nu is knoflook erg lekker, maar zoveel dat je prosciutto niet meer proeft. Tot in de laten uren is mijn vrouw er naar van geweest. De pasta van mijzelf, met room, truffel en parmezaan was heerlijk, genoten! Uiteindelijk niet meer drankjes gehad, we hadden geen zin er weer om te moeten vragen. Uiteindelijk overweegt toch het gevoel van teleurstelling. We hadden het graag anders gezien.
tan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Absoluut geen aanrader. Ik ben nu net weer elders via Iens wezen eten met kinderen waardoor ik me realiseerde nog geen recensie gegeven te hebben. Absurd lang wachten. Met twee kleine kinderen na dik 1 1/2 uur nog geen pizza hebben. Ze waren ons duidelijk vergeten. Maar dat werd niet gezegd. Nog geen sorry of drankje van het huis, aan het eind best een flinke rekening. Fooi gegeven desondanks en zelfs toen werd er nog niet normaal gedag gezegd. En om het eten hoef je er ook niet heen. pizza’s waren niet bijzonder. Wat bij elkaar jammer was want speelkamer is top daarom kwamen we er eerder wel vaker.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was weer super gezellig, heerlijk gegeten en een fantastische bediening.
Fijn dat er ook nog gewoon gezellige ronde tafels zijn,

Sander van de Haar
sjaak42 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
ronald.spaan .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
een spaghetti doorgekookt en uit het water zo op je bord, brrrrrrrrrrr dat was vroeger beter.
ook het voorgerecht met 'melige' tomaten was geheel smakeloos.
Erg jammer
willy K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
wij kennen dit restaurant al jaren en het kenmerkt zich door uitstekende gastvrijheid, mede dankzij de eigenaresse, de goede kwaliteit en service en de warme, familiaal -achtige sfeer
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij aarzelden een voorgerecht voor 2 te nemen, wegens een allergie van een van ons. Dit werd opgelost door de medewerker door aan de keuken door te geven dat er binnen het gerecht een ander soepje moest worden geserveerd. Superleuk dus, dit is echt een gast het gevoel geven dat je Uit-Eten bent!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met kinderen kun je prima beneden zitten want daar is een speelgelegenheid. Interieur kan wel een opfrisser gebruiken. Veel vlekken en slijtplekken. Jammer want het eten deugd echt
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Al 25 jaar mijn favoriete restaurant! Het eten is heerlijk met verse producten. De pizza's worden vers gemaakt waar je bij zit en naar kunt kijken. Echt een aanrader.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gezellig, lekker eten!
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
met kerst gegeten. de service was vriendelijk. de bestelling was echter op 2 verschillende manieren niet goed aangekomen en ook om drinken moest voor een 2e keer gevraagd worden. de pizza's waren prima en de vitello tonato erg lekker. ik had voor dit restaurant gekozen omdat er een speel zaal voor de kinderen is. de kids waren alle 3 niet echt onder de indruk. Er zou weinig te doen zijn geweest op een spelcomputer na die bezet was. nu zaten ze zich alsnog aan tafel te vervelen.. dat was jammer
harriemeulenkamp .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed Italiaans gegeten in een gezellige ambiance. Ouders kunnen rustig eten terwijl de kleintjes redelijk hun gang kunnen gaan. Voor ons is dit het beste kinderrestaurant van Noord Holland.
John D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima service perfecte locatie voor de kleinkinderen, kwaliteit eten in overeenstemming met het aangebodene mede door de perfecte service van de dame in de bediening.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker eten, goede vriendelijke bediening. Gezellig ietwat oudbollig interieur