L'Elefante Bianco

Naarderstraat 15 1251 AX Laren Nederland Kaart

Over het restaurant L'Elefante Bianco

Een vleugje Italië in Laren

Prachtige gerechten, met liefde bereid en boordevol verse ingrediënten die de geuren oproepen van Toscane, Umbrië, Parma en Padua. Elefante Bianco is misschien wel het meest kindvriendelijke restaurant van de provincie. Met begeleiding van woensdag tot en met zondag, een aparte kinderbios en speelruimte. Maar ook voor de volwassenen is het hier genieten met volle teugen. Dit is een top Italiaans restaurant met een verrassend sterke wijnkaart!

Meer informatie over restaurant L'Elefante Bianco

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Jolanda A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Ana-Maria G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
De keuken, entourage en de service in één woord magnifiek! Wij hebben weer een onvergetelijke avond gehad bij restaurant Elefante Bianco.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Zoals altijd goed bij Elefante Bianco. Heerlijk gegeten, salades perfect en de pasta en slakjes waren ook zalig.
De dames in de bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Enigszins overdadige inrichting, daardoor beetje rommelig
Zita V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hadden aangegeven met een rolstoel te komen, dat was goed begrepen en er stond een tafel gereed, we voelden ons heel welkom! Het duurde lang voor we onze bestelling kregen, maar het was ook heel erg druk en het gaf niets: het was gezellig en we hadden alle tijd.
Alleen het menu van de desserts viel een beetje tegen, een beetje gewoontjes eigenlijk. Wel lekker, maar niet speciaal.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vandaag in elefante bianco geweest. Bedroevend slecht. 1730 binnen 1950 eindelijk de pizza voor de kinderen die inmiddels slapen. Brutale en weinig flexibele bediening. Matig eten voor relatief hoge prijs. Nooit weer dus.
latg .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor de eerste keer hier geweest met mijn man en onze dochter van 4 jaar. Wat een lieve mensen, lekker eten en een goede sfeer. Wij komen zeker terug!
Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Kindvriendelijk en levendige plek. Is een van mijn favoriete restaurants.
Xandra R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De biefstuk van mijn partner was voortreffelijk en over de frietjes zei hij meerdere keren dat ze zo lekker waren. Helaas kan ik dat niet zeggen over mijn pizza, die was erg zout en slap. Waarschijnlijk door de enorme hoeveelheid ingrediënten die erop zat. Niet erg Italiaans overigens. Dat verklaart denk ik ook de relatief hoge prijs voor de pizza.
drutten .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, en erg kindvriendelijk. Niet heel goedkoop maar wel een restaurant waar we nog een keer terugkomen!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We moesten steeds heel erg lang wachten. Echt erg lang. Niet een keer, maar steeds weer. Alsof ze ons negeerden of niet zagen.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op de avond vóór Kerstmis uitstekend en sfeervol gegeten met drie volwassenen en drie kinderen.
Bediening gastvrij, vriendelijk en alert.
Goede voorlichting en tips over de gerechten.
Sfeer prima.
Voor herhaling vatbaar.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Super gezellig gegeten met de hele familie. Er was leuk life muziek dat maakte het extra sfeervol.
Bediening heel aardig Kortom zoals altijd weer een geslaagde avond bij l'Elefante Bianco !
Dorothe V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Er was een gitarist die mooi subtiel op de achtergrond speelde. Kon goed op het publiek inspelen. Maar het eten was het lekkerste. Ook voor mijn kieskeurige grote kinderen.
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zo als altijd heerlijk eten maar helaas konden ze de drukte niet aan op zaterdagavond; ruim een uur gewacht op ons voorgerecht!
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Supervriendelijke bediening altijd erg behulpzaam. Pizza's zijn altijd lekker en een kindvriendelijk restaurant.
Je kan hier samen leuk eten, maar ook met een groep
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
De avond bij L'Elefante Bianco viel ons nogal tegen. Dat komt met name door de rommelige en ongestructureerde manier waarop we bediend werden.
Het was redelijk druk maar het zat niet vol. Toch leek het alsof de bediening de controle kwijt was. Drankjes die we bestelden kwamen te laat of helemaal niet, lege glazen en borden werden niet van tafel gehaald waardoor die na een tijdje helemaal vol stond, de drankjes die wél kwamen werden zomaar op tafel gezet en niet vóór de persoon die het betreffende drankje besteld had en alles duurde erg lang.
Ook hadden we meer van het eten verwacht: dat was wat 'gewoontjes'. Zeker gezien de behoorlijk hoge prijs die ervoor betaald moest worden.
We zullen een bezoekje aan L'Elefante Bianco voortaal overslaan.
beb S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voor het eerst hier geweest en hoge verwachtingen. Was een druk bezochte avond. Personeel deed zijn best maar wachttijden absurd lang. Een van de kinderen viel aan tafel bijna in slaap toen 3 uur na binnenkomst de rekening kwam ( en we hadden alleen een hoofdgerecht en dessert).
Eten was wel goed en lekker!!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Weer een heerlijke avond met fantastisch Italiaans eten en een grandioos dessert na afloop. Om nog vele malen terug te komen.