L'Avenir

Dorpsstraat 22 1796 BB De Koog Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Avenir

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant L'Avenir

Ermin B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Hier gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen (2 en 4) bij de kinderboek gereserveerd, hier ook neergestreken, helaas was dit ook de doorgang naar het toilet op de eerste verdieping naast de trap, dit is niet heel erg fijn als je een kleintje van 2 hebt rondlopen. Tafels waren dom neergezet, zodra we opstonden hadden we de lampen die normaliter boven de tafels behoorden te hangen in onze nek ( keer of 6 gebeurt, een ezel in het algemeen....,, Restaurant ziet er keurig uit. Eten wat we kregen was goed, enorme porties( waren na het voorgerecht al vol) en zijn redelijk grote eters. Weinig keus op de kaart en volgens ons was ons gezelschap . enigszins vergeten. Als de serveersters beter hadden opgelet waren er minimaal 8 drankje meer genuttigd door ons. Al met al prima op de paar kleine puntjes na.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Om zes uur zijn we met ons tweeen op het terras gaan zitten en wat te drinken en een voorgerecht besteld. Het drankje kwam vrij vlot maar de soep liet wat langer op zich wachten (smaakte trouwens uitstekend). Na het bestellen van het hoofdgerecht wel ruim een uur gewacht, totdat de serveerster ons meedeelde dat het bestelde op was. Toen we zagen dat andere tafels ondertussen wel hun hoofdgerecht kregen opgediend (het was intussen al kwart voor acht) besloten we maar op te stappen en gaven aan de serveerster door om af te rekenen. Plotseling stond de kok of eigenaar bij onze tafel en zei dat onze gerechten opeens klaar waren. We zeiden dat het te lang geduurd had en weg wilden gaan. Dat vond hij "kinderachtig". Als troost hoefden we het drankje en de soep niet te betalen.
Al met al een zeer slechte service!!!
Waheeda K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Texelse Galloway rund en gegrilde kip gegeten. Heel lekker en goed bereid. Enorme portie friet en salade erbij. Veel waar voor je geld. Verbazingwekkend dat er maar drie tafels bezet waren. Rond 20.30 uur waren wij als enige over.Dat was wel ongezellig, zeker toen ze de boel ook nog gingen opruimen.
vhvh .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Vanavond hier heerlijk sate gegeten met gewokte groente. Moet zeggen dat het allemaal heel erg lekker smaakte. Naast de sate werd er ook nog een grote schaal salade en een grote schaal vlaamse friet gebracht. Dus je krijgt echt waar voor je geld.
De eigenaar en het bedienend personeel zijn ook nog eens zeer aardig en maakte tijd voor een babbeltje. Wat mij betreft een restaurant die ieder eens moet proberen.
Ik ga zeker terug.
Walter En Ria S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Walhalla voor kip liefhebbers !
Hier eet men ouderwets heerlijke kip zoals kip moet zijn en genoeg ! Verder zijn de hamburgers en rib-eyes van de Galloway runderen ook een aanrader. Zeer betaalbaar, lekker, goede service en genoeg !
Cecile H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Heel lekker gegeten. Fijn dat er scharrelvlees op de kaart staat. Ruime porties en zeer vriendelijke bediening. Scharrelkip was zalig.
Dietha S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Komen hier al jaren.
Eten altijd perfect en heel veel.
De eigenaar is altijd in voor een praatje.
Het is gewoon een gezellig en knus pkekje
om te eten.

SDRK .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Op basis van de reviews was de verwachting hoog. Wellicht té hoog, want bij binnenkomst bekroop ons het gevoel of we in een luxe snackbar terecht waren gekomen.
Het restaurant heeft een vreemde indeling, er is weinig sfeer en er staat opvallend veel apparatuur in het zicht (koelkasten in de hoek van de ruimte). De weg naar de toiletten boven is geen aanrader: open deuren naar schimmige opslagruimtes en bekladdede deuren laten geen goede indruk achter.
We werden ontvangen, maar aangezien we de enige gasten waren, had ik iets meer aandacht verwacht. Een glimlach bij het bedienend personeel was schaars. Hier valt wel wat winst te behalen.
Bestellen en uitserveren van drankjes en gerechten ging vlot, maar het viel wel erg op dat de twee gasten die na ons kwamen, eerder hun gerecht hadden.
Gerechten smaakten prima en de hoeveelheden waren goed (veel patat en salade, maar één stokje saté is wel wat karig).
Het gevoel van een snackbar wordt versterkt door de gasten die patat komen afhalen. Het is niet storend, maar het heeft een apart gevoel.
Al met al hebben we prima gegeten, maar onze verwachting was hoger. De koffie hebben we overgeslagen.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
We hebben hier ontzettend lekker gegeten. Heerlijke verse producten! Fijne bediening. En nog super betaalbaar ook. Echt een aanrader!