L'Avenir

7,2
Erg lang
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Om zes uur zijn we met ons tweeen op het terras gaan zitten en wat te drinken en een voorgerecht besteld. Het drankje kwam vrij vlot maar de soep liet wat langer op zich wachten (smaakte trouwens uitstekend). Na het bestellen van het hoofdgerecht wel ruim een uur gewacht, totdat de serveerster ons meedeelde dat het bestelde op was. Toen we zagen dat andere tafels ondertussen wel hun hoofdgerecht kregen opgediend (het was intussen al kwart voor acht) besloten we maar op te stappen en gaven aan de serveerster door om af te rekenen. Plotseling stond de kok of eigenaar bij onze tafel en zei dat onze gerechten opeens klaar waren. We zeiden dat het te lang geduurd had en weg wilden gaan. Dat vond hij "kinderachtig". Als troost hoefden we het drankje en de soep niet te betalen.
Al met al een zeer slechte service!!!
WahKet .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Texelse Galloway rund en gegrilde kip gegeten. Heel lekker en goed bereid. Enorme portie friet en salade erbij. Veel waar voor je geld. Verbazingwekkend dat er maar drie tafels bezet waren. Rond 20.30 uur waren wij als enige over.Dat was wel ongezellig, zeker toen ze de boel ook nog gingen opruimen.
Vhvh .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Vanavond hier heerlijk sate gegeten met gewokte groente. Moet zeggen dat het allemaal heel erg lekker smaakte. Naast de sate werd er ook nog een grote schaal salade en een grote schaal vlaamse friet gebracht. Dus je krijgt echt waar voor je geld.
De eigenaar en het bedienend personeel zijn ook nog eens zeer aardig en maakte tijd voor een babbeltje. Wat mij betreft een restaurant die ieder eens moet proberen.
Ik ga zeker terug.
Renievdveen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wil je lekker vers, veel en gezellig eten?
Lekkere kippenpoot, een dikke hamburger of een biefstukje van de Galloway, een schaal patat en een bak sla; this is the palace to be. Oh ja, de carpaccio vooraf is om te smullen. Biertje en een wijntje erbij en dan rollend naar huis.
En morgen weer dit eten; gewoon lekker afhalen en op de bank oppeuzelen voor de tv. Hé, 't is vakantie hè!
Walter En Ria S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Walhalla voor kip liefhebbers !
Hier eet men ouderwets heerlijke kip zoals kip moet zijn en genoeg ! Verder zijn de hamburgers en rib-eyes van de Galloway runderen ook een aanrader. Zeer betaalbaar, lekker, goede service en genoeg !
Cecile H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Heel lekker gegeten. Fijn dat er scharrelvlees op de kaart staat. Ruime porties en zeer vriendelijke bediening. Scharrelkip was zalig.
Wapsel .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Erg lekkere gegeten met de familie. Vriendelijke bediening en prima locatie! Een echte aanrader, vooral de spareribs waren super mals!
Dietha S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Komen hier al jaren.
Eten altijd perfect en heel veel.
De eigenaar is altijd in voor een praatje.
Het is gewoon een gezellig en knus pkekje
om te eten.

Kleintjes .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Wij gingen voor een borrel op het terras maar bleven uiteindelijk ook eten. wij hadden de hamburger en was erg lekker. Heel gezellig en vriendelijk personeel!
Jacq_ .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Het decor scoort hoger dan het eten. Dit komt doordat wij op het terras zaten, wat overigens prima is met steigerhouten banken en prima kussens. Wij kwamen echter niet voor een hoofdgerecht, maar voor de borrel met een hapje. We bestelden het kaasplankje/bordje. Dit liet echter te wensen over. Op het bord troffen wij smakeloze kazen aan. Brie met walnoot overgoten met olijfolie. Idem voor de schapenkaas. De ''hollandse gouda' kaas was compleet uitgedroogd. Met het bordje kaas naar binnen gelopen, om aan te geven dat we dit niet hadden verwacht, ontvingen wij een snauw van de eigenaar. Deze zei "Dit is een natuurproduct mevrouw, dat hoort zo. Logisch dat het verschillende kleuren heeft. Laat hier maar staan hoor, dan eet ik het wel op".
Verbouwereerd weer terug op het terras besloten dat we hier niet voor gingen betalen. Gemeld bij de serveerster, het is uiteindelijk niet in rekening gebracht. Jammer voor meneer eigenaar... Het diner (wat er bij de buren overigens prima uitzag) gaan we ergens anders wel halen. Geen stijl voor de doorgaans gastvrije horeca in Nederland. Niet gaan borrelen dus.
SDRK .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Op basis van de reviews was de verwachting hoog. Wellicht té hoog, want bij binnenkomst bekroop ons het gevoel of we in een luxe snackbar terecht waren gekomen.
Het restaurant heeft een vreemde indeling, er is weinig sfeer en er staat opvallend veel apparatuur in het zicht (koelkasten in de hoek van de ruimte). De weg naar de toiletten boven is geen aanrader: open deuren naar schimmige opslagruimtes en bekladdede deuren laten geen goede indruk achter.
We werden ontvangen, maar aangezien we de enige gasten waren, had ik iets meer aandacht verwacht. Een glimlach bij het bedienend personeel was schaars. Hier valt wel wat winst te behalen.
Bestellen en uitserveren van drankjes en gerechten ging vlot, maar het viel wel erg op dat de twee gasten die na ons kwamen, eerder hun gerecht hadden.
Gerechten smaakten prima en de hoeveelheden waren goed (veel patat en salade, maar één stokje saté is wel wat karig).
Het gevoel van een snackbar wordt versterkt door de gasten die patat komen afhalen. Het is niet storend, maar het heeft een apart gevoel.
Al met al hebben we prima gegeten, maar onze verwachting was hoger. De koffie hebben we overgeslagen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Erg goed gegeten en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wij aten beide het sate menu en waar sommige restaurants zich met een hoopje sla ervan af maken zat hier een heerlijke salade en geroerbakte verse groente bij. Ook de friet was lekker en de bediening was goed.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Het is een soort snackbar, maar de recensies hier op Iens kloppen echt, de kip is top! Bediening heel vriendelijk en grote porties.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
We hebben hier ontzettend lekker gegeten. Heerlijke verse producten! Fijne bediening. En nog super betaalbaar ook. Echt een aanrader!
Burdie .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Heerlijke zelfgemaakte producten.
De keuze uit al deze heerlijkheden blijft moeilijk als je aan tafel schuift.
Of je nou een Texels stoofpotje kiest of een saté, een spare-rib (die aan beide kanten over je bord steekt) of een overheerlijk echt kippetje. (geen plofkip!) alles is met passie voor smaak in eigen keuken bereid.
En bij al deze lekkere gerechten krijg je ook nog eens heerlijke Vlaamse frites.
Lekkere gerechten voor een eerlijk prijs.
Indien je op Texel bent mag je dit niet missen.
Bert en Tanja, Gemonde
Sergej K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Heerlijke Vlaamse Friet gegeten, Patat is echt heet en goed gebakken en niet doorbakken! Ook de goed gevulde binnenkant van de patat is warm. De rijke variëteit aan sausen (traditionele als Tartare en Samurai) is zalig. Kortom na een lekkere wandeling door druilerig Texels weer een heerlijke opsteker!