L'Auberge (Château Neercanne)

Cannerweg 800 6213 ND Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Bij lunchrestaurant l’Auberge in Maastricht geniet u in huiselijke sferen van een vriendelijk geprijsde lunch. Chef-kok Bas Wierts en gastheer Leo Smeijers en hun team verwelkomen u graag op de Cannerberg. Naast de lunch kunt u ook kiezen voor een kop koffie of thee met een rijke keuze aan patisserie.

L’ Auberge is gelegen in de voormalige kapel, dit is het oudste gedeelte van Château Neercanne. Bij mooi weer kunt u ook genieten van uw lunch op het terras voor de kapel.

Lunchrestaurant L’Auberge op de Cannerberg in Maastricht is bekroond met een Michelin Bib Gourmand.

Housed in the oldest part of Château Neercanne, l’Auberge, awarded a Michelin Bib Gourmand in 2012, is located in the former chapel. A highly original and atmospheric lunch venue, guests are seated under vaulted ceilings and can enjoy a reasonably priced lunch or choose to stop off for a coffee and choice selection of pastries and cakes.

As the weather turns warmer, diners can spill out onto the patio and eat al fresco against the fabulous backdrop of the estate. Small groups or celebratory gatherings can be accommodated for dinner reservations.

Meer informatie over restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

josta R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Drankvoorziening verliep en beetje chaotisch. Dat werd meer dan goed gemaakt door de vriendelijke bediening, het prima eten en de fantastische ambiance.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Een prachtige locatie met een super vriendelijke bediening . De omgeving in combinatie met de rust is top . Het eten was zeer goed . Voor ons wordt dit een jaarlijks weerzien .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Voor ons geen urenlange files en dure péages meer want de Provence is verhuisd naar Neercanne.
Geluncht van 13H00 tot 17H00 , we waren niet weg te slaan.
Zalig genoten met dank aan het hele team voor de amicale gastvrijheid.
René VDV
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Goed verzorgd. Tempo kan iets hoger ivm zakelijke afspraak. Leuke informele ontvangst en goede lunch.
Suggestie voor gerechten zijn goed geweest.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijke lunch gehad. Leuke gerechten en vers bereidt. oa babykreeft in courgettebloem was super. Steak tartaar vers bereidt aan tafel
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
wat een fantastische locatie en een geweldige service.Luxe in een ontspannen sfeer.
Het eten is buitengewoon goed en het was weer een genot om terug te zijn!!
dank dank!
Robhill7259 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Lekker eten , fijne vriendelijke bediening en een schitterende ambiance , het was mooi weer dus we zaten op het terras , wat alles nog fijner maakte
Frederik K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hebben genoten van een uitstekende maaltijd en een geweldige service in een heerlijke omgeving.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wederom fantastisch! Een zakelijke maar gezellige lunch bij jullie genoten. Erg goed eten, super kwaliteit. Ik kan jullie zeker aanraden bij iedereen!
Jef W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Alles was heel goed. De bediening kon iets beter
F.E.G. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Tafeltje eigenlijk te klein voor 4 personen zeker met twee fruits de mere plateau's.

Verder misten we kreeftenslabbers. Enorm genoten van de ambiance zeker met goed weer!
Frieda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Op een super locatie. Vriendelijke bediening. Zeker een plek om naar terug te gaan.
C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wij zijn reeds meermaals gaan lunchen in dit toprestaurant! Ook deze keer was de ontvangst en het eten voortreffelijk!! Tot gauw...Xavier en Wendy van Restaurant De Weijers Hoven :-)
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Steeds weer een genoegen met de vriendelijke ontvangst van Léo en Céline ???? en de culinaire hoogstandjes van Chef Raymond ???? kennen géén grenzen ondanks het verblijf op de NederlNds/Belgische grens. Komen vaker maar toch nog te weinig. Graag tot de volgende keer !!!
lilianpaolin P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Super ontvangst een top lunch gehad , chapeau voor het hele team
In verband met een overboeking in het restaurant mogen lunchen , geweldig geregeld
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Uitstekend bediend!
Sterappel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijke lunch op het terras. Kwaliteit van de gerechten [vispallet in tempura], hoofdgerecht vers gerookte zalm met asperges waren Top. Voldoende asperges, goed geschild en gekookt, en zalige gerookte zalm aan tafel gesneden.
Voor herhaling vatbaar
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Was weer als vanouds super lekker en gezellig, we hebben weer genoten! we vierden onze verjaardag en werden weer eens extra in de watten, c.q. drank gelegd!
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Vriendelijke en attente bediening en uitstekende kwaliteit van de gerechten. Voor herhaling vatbaar en dat vertellen wij natuurlijk aan onze vrienden en kennissen.
F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Wij hebben genoten met 8 vriendinnen waarvan er eentje haar verjaardag vierde. Heel gezellige en mooie plek .Zij hebben ons vanaf onze binnenkomst tot bij het weggaan in de watten gelegd en het eten was verrukkelijk en de opmaak daarvan was een plaatje!
Een dikke tien!!