L'Auberge (Château Neercanne)

Cannerweg 800 6213 ND Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Bij lunchrestaurant l’Auberge in Maastricht geniet u in huiselijke sferen van een vriendelijk geprijsde lunch. Chef-kok Bas Wierts en gastheer Leo Smeijers en hun team verwelkomen u graag op de Cannerberg. Naast de lunch kunt u ook kiezen voor een kop koffie of thee met een rijke keuze aan patisserie.

L’ Auberge is gelegen in de voormalige kapel, dit is het oudste gedeelte van Château Neercanne. Bij mooi weer kunt u ook genieten van uw lunch op het terras voor de kapel.

Lunchrestaurant L’Auberge op de Cannerberg in Maastricht is bekroond met een Michelin Bib Gourmand.

Housed in the oldest part of Château Neercanne, l’Auberge, awarded a Michelin Bib Gourmand in 2012, is located in the former chapel. A highly original and atmospheric lunch venue, guests are seated under vaulted ceilings and can enjoy a reasonably priced lunch or choose to stop off for a coffee and choice selection of pastries and cakes.

As the weather turns warmer, diners can spill out onto the patio and eat al fresco against the fabulous backdrop of the estate. Small groups or celebratory gatherings can be accommodated for dinner reservations.

Meer informatie over restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Frieda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Op een super locatie. Vriendelijke bediening. Zeker een plek om naar terug te gaan.
C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wij zijn reeds meermaals gaan lunchen in dit toprestaurant! Ook deze keer was de ontvangst en het eten voortreffelijk!! Tot gauw...Xavier en Wendy van Restaurant De Weijers Hoven :-)
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Steeds weer een genoegen met de vriendelijke ontvangst van Léo en Céline ???? en de culinaire hoogstandjes van Chef Raymond ???? kennen géén grenzen ondanks het verblijf op de NederlNds/Belgische grens. Komen vaker maar toch nog te weinig. Graag tot de volgende keer !!!
lilianpaolin P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Super ontvangst een top lunch gehad , chapeau voor het hele team
In verband met een overboeking in het restaurant mogen lunchen , geweldig geregeld
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Uitstekend bediend!
Sterappel .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijke lunch op het terras. Kwaliteit van de gerechten [vispallet in tempura], hoofdgerecht vers gerookte zalm met asperges waren Top. Voldoende asperges, goed geschild en gekookt, en zalige gerookte zalm aan tafel gesneden.
Voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Was weer als vanouds super lekker en gezellig, we hebben weer genoten! we vierden onze verjaardag en werden weer eens extra in de watten, c.q. drank gelegd!
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Vriendelijke en attente bediening en uitstekende kwaliteit van de gerechten. Voor herhaling vatbaar en dat vertellen wij natuurlijk aan onze vrienden en kennissen.
F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Wij hebben genoten met 8 vriendinnen waarvan er eentje haar verjaardag vierde. Heel gezellige en mooie plek .Zij hebben ons vanaf onze binnenkomst tot bij het weggaan in de watten gelegd en het eten was verrukkelijk en de opmaak daarvan was een plaatje!
Een dikke tien!!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het is altijd een feestje bij l'Auberge.
We worden er zo verwend De bediening, het eten, de wijnen alles van superbe kwaliteit
De omgeving is beeldschoon en een wandelingetje in de moestuinen zeer aan te bevelen
T. C.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
een culinaire happening van begin tot einde,in een woord geweldig.
sfeer en ambiance en lekker gevarieerd eten en drinken.bedankt!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch gegeten. Kwaliteit van het eten was voortreffelijk. Ook complimenten aan de gastheer, we voelden ons erg op ons gemak. Echt een aanrader voor zowel zakelijk als met vrienden/familie of partner.
Leopold J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij waren tevreden !
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Geweldig goed en gezellig restaurant, de beste lunchlocatie van Maastricht en omstreken, Mooie gerechten en prima wijnen tegen een redelijke prijs, geweldige bediening.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
het blijft een mooie gelegenheid om te lunchen en complimenten aan de kok. Jammer dat de jonge dame in de bediening regelmatig onze bestelling vergat en nogal plomp inbrak in het gaande gesprek tussen mijn tafelgenoten om het menu te aan te kondigen.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening,goed advies, mooie gevarieerde kaart.
Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Alweer heerlijk geluncht, nu met z’n drieën. Tweemaal hertenbout en eenmaal kabeljauw. Prima bediening en lekkere wijn. Ook het voorgerecht en dessert waren voortreffelijk. De sfeer is aangenaam. De rekening was alleszins aanvaardbaar. De gerant moest wel zeven groepjes wegsturen, omdat het restaurant helemaal vol zat. Een zéér goed teken. Tot de volgende lunch!!
Julian84 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prachtige ambiance en schilderige omgeving. Zeer hartelijk ontvangen. Wel erg gedateerd interieur. Gerechten waren goed bereid. Tevens ietwat gedateerd en conservatief. Frites a la Heston Blumenthal waren subliem.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Fijne plek om van een goed verzorgde lunch te kunnen genieten. Prima, warme ontvangst. Lekker eten. Een aanrader. Wij gaan zeker terug
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super de luxe lunchrestaurant met geweldige bediening, zeer lekkere gerechten, prima wijnen goude ambiance en prima prijs kwaliteit verhouding, een aanrader waard.