L'Auberge (Château Neercanne)

Cannerweg 800 6213 ND Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Vergeet de drukte van de dag

Gelegen het oudste gedeelte van Château Neercanne. Vroeger een kapel, nu een schitterende, rustieke plek waar je geniet van een vriendelijk geprijsde lunch. Alleen zin in een kop koffie met een taartje? Je bent van harte welkom! Bij mooi weer is het terras voor de kapel een heerlijke plek om neer te strijken met een weergaloos uitzicht over het Jekerdal.

Meer informatie over restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Henk P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening,goed advies, mooie gevarieerde kaart.
Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Alweer heerlijk geluncht, nu met z’n drieën. Tweemaal hertenbout en eenmaal kabeljauw. Prima bediening en lekkere wijn. Ook het voorgerecht en dessert waren voortreffelijk. De sfeer is aangenaam. De rekening was alleszins aanvaardbaar. De gerant moest wel zeven groepjes wegsturen, omdat het restaurant helemaal vol zat. Een zéér goed teken. Tot de volgende lunch!!
Julian84 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prachtige ambiance en schilderige omgeving. Zeer hartelijk ontvangen. Wel erg gedateerd interieur. Gerechten waren goed bereid. Tevens ietwat gedateerd en conservatief. Frites a la Heston Blumenthal waren subliem.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Fijne plek om van een goed verzorgde lunch te kunnen genieten. Prima, warme ontvangst. Lekker eten. Een aanrader. Wij gaan zeker terug
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Super de luxe lunchrestaurant met geweldige bediening, zeer lekkere gerechten, prima wijnen goude ambiance en prima prijs kwaliteit verhouding, een aanrader waard.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het torenkamertje was uitermate geschikt om onder het genot van heerlijke winterse gerechten en een goed glas wijn de familiezaken te bespreken.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten in een mooie ambiance. We hebben genoten . Zeer aan te bevelen. We komen zeker terug.
Max R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ontvangst was matig en rommelig.
Jas aannemen niet gevraagd .
Er was nog personeel aan het eten achterin hetgeen rommelig oogt.

Verder prima bediening !
Heerlijk eten
Mooi aperitiefje
Goede service en uitleg bij gerechten .
Reinier G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor de lunch. Goed menu en lekkere wijnen. De bediening was erg vriendelijk en erg behulpzaam. Ook toen de wijn die wij gekozen hadden tegenviel mochten we kosteloos een andere uitzoeken.
Aito P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Fantastische ambiance en een zeer gastvrije en kundige bediening.
De kaart is fantastisch en werkelijk een culinaire beleving, wij komen zeker terug
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Was weer voorteffelijk, goed van eten en drinken alleen maar + + en nog steeds een hele mooie locatie.we komen hier graag als er wat te vieren valt.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Leuke sfeer, erg toffe bediening en vooral "les fruits de mer" waren uitermate vers en zeer lekker bereid. Het zelf bereiden van je aperitief met fruitsmaken naar keuze is een leuke verrassing. De toelichting bij de gerechten is zeer professioneel.
Toine G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
de verjaardag van onze zoon werd een groot feest met heerlijke gerechten en cocktails prettige bediening en sfeervolle ambiance. We komen terug.
Saori B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben een heerlijk uitgebreide lunch genuttigd op deze prachtige locatie. De kok nam veel zorg in acht i.v.m. de glutenintolerantie van de aanwezigen.
Heide J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lunch op het terras, helemaal ongepland, niet gereserveerd. Wij werden hartelijk ontvangen. De bediening was bijzonder alert, je hoefde nergens om te vragen … het was er gewoon inclusieve de waterbak voor de hond. Professionele bediening, heel ontspannen sfeer.
Wij wilden eigenlijk alleen een ‘klein hapje’ bestellen maar de kaart was zo verleidelijk dat wij toch maar voor 3 gangen zijn gegaan.
Alles was perfect op smaak, de wijn suggestie perfect en ik heb nog nooit zo’n lekkere ‘kleine Bouillabaisse’ geproefd. Niet helemaal de smaak die je gewend bent bij een Bouillabaisse maar voor mijn smaak nog rijker en lekkerder.
Wij hebben hier uren gezeten en genoten van de hele entourage. Zeker een plek om naar terug te komen en s ’avonds een keer het sterrenrestaurant te bezoeken.
Bedankt voor de fijne middag!
Wil en Heide
mariannefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Dit was voor ons een weerzien met een geweldige locatie, en vandaag mooi weer, dus genieten van een lunch op het ruime terras. Het eten was heerlijk; goed klaargemaakt. Leuk is de ontvangst met huisaperitief: je krijgt een kannetje witte wijn en vier soorten fruitlikeur, waaruit je zelf mag schenken om je aperitief op eigen smaak te maken. We aten verschillende salades en daarna bouillabaisse voor de een en kalfsvlees voor de ander. Jammer dat de bestelling in de keuken kennelijk niet helemaal goed liep, waardoor het wel heel erg lang duurde voordat we onze hoofdgerechten kregen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Op reis naar de Waalse Ardennen zijn we speciaal omgereden naar Chateau Neercanne, we wilden het lunchrestaurant l'Auberge eens proberen. En dat was de moeite waard.

We hebben beiden het lunchmenu genomen, en omdat iedere gang twee keuzes bood dan maar beiden iets verschillends, en over en weer een beetje proeven natuurlijk.
Het heeft weinig nut om het weekmenu te beschrijven, dat is een volgende keer toch anders.
Het huisaperitief is wel een speciale vermelding waard, een "kir", door de gast zelf in te schenken, met de keus uit vier verschillende likeuren (in plaats van "slechts" de standaard crême de cassis). Leuk en lekker.

Het eten was goed verzorgd (bereiding en opmaak) en werd met een keurige ruimte tussen de gangen opgediend. De bediening was attent en informeel. En de totaal indruk was uitstekend. Hier komen we graag nog eens terug, het was de omweg waard.

PetervanDiest .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Bij L'Auberge zul je niet gauw 'nee' horen als je een speciaal verzoek hebt. En ook humor staat op het menu. (”Heeft u een lunchkaart?" "Ja hoor, een heleboel.") Halverwege een lange wandeling in de omgeving van Maastricht is L'Auberge een aangename stop om weer even bij te tanken. Een lekkere lunchsalade, met nog meer humor geserveerd ("Die is voor mijn partner." "Weet ik, maar ik laat hem u even zien"), een mooie ambiance, en een lekker biertje, daarna kun je er weer tegenaan. Als je in de buurt bent: doen. Als je niet in de buurt bent: zorg dat je in de buurt komt.
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wat een prachtige plek! Wij komen zelf van de Veluwe wat ook mooi is maar hier kijken we echt onze ogen uit. Het eten was lekker bereid alleen niet erg creatief. In de bediening leek het niet erg goed georganiseerd totdat er een jongeman bij kwam. Deze jongeman was erg aardig en liet ons champagne proeven van de Apostelhoeve, erg leuk om daar heen te gaan trouwens. Ook kregen wij een uitgebreide rondleiding over het Chateau. Het was kortom erg geslaagd en zeker een aanrader voor wie van genieten houdt.
JackvM .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij hadden op vrijdag 7 augustus 2015 gereserveerd voor een uitgebreide lunch met 6 personen. Ontvangst was prima, er stond een mooie tafel klaar. Maar onze hoge verwachtingen kwamen niet uit helaas. Wat ging er goed: Eten van goede tot prima kwaliteit, goede warme borden, mooi opgemaakt. Wat ging er niet goed: Een hoofdober die zich constant bemoeide met onze prive-conversatie, grappig probeerde te zijn en de etiquette voor serveren niet kende (rechts opdienen, links afhalen,etc). Kwam ongevraagd met een aperitief met wijn en likeur. De bestelde witte wijn werd na een hele tijd als out-of -stock gemeld en er kwam een binnenlands alternatief. Een tweede fles die wij bestelden werd in een plastic zak met koud water op tafel gezet met de mededeling dat hij nog moest koelen, stond helaas niet koud. Zelfs na het nagerecht was deze wijn nog niet op temperatuur. Resultaat: hoofdgerecht en nagerecht zonder wijn genuttigd. De hulpober was een jonge vakantiekracht, zonder enige ervaring en/of opleiding. Waarom niet iemand van de hotelschool?! We gingen om 13:00 uur aan tafel en waren pas om 16:15 uur klaar, dit is veel te lang voor een 3-gangen-lunch en kwam simpel omdat de bediening slecht georganiseerd was.