Over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Bij lunchrestaurant l’Auberge in Maastricht geniet u in huiselijke sferen van een vriendelijk geprijsde lunch. Chef-kok Bas Wierts en gastheer Leo Smeijers en hun team verwelkomen u graag op de Cannerberg. Naast de lunch kunt u ook kiezen voor een kop koffie of thee met een rijke keuze aan patisserie.

L’ Auberge is gelegen in de voormalige kapel, dit is het oudste gedeelte van Château Neercanne. Bij mooi weer kunt u ook genieten van uw lunch op het terras voor de kapel.

Lunchrestaurant L’Auberge op de Cannerberg in Maastricht is bekroond met een Michelin Bib Gourmand.

Housed in the oldest part of Château Neercanne, l’Auberge, awarded a Michelin Bib Gourmand in 2012, is located in the former chapel. A highly original and atmospheric lunch venue, guests are seated under vaulted ceilings and can enjoy a reasonably priced lunch or choose to stop off for a coffee and choice selection of pastries and cakes.

As the weather turns warmer, diners can spill out onto the patio and eat al fresco against the fabulous backdrop of the estate. Small groups or celebratory gatherings can be accommodated for dinner reservations.

Meer informatie over restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,5
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Dorina J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Hartelijke ontvangst op een unieke locatie. Een prachtige middag met heerlijke gerechten onder vrienden! Voor we het wisten was het al bij a avond...
Lucky B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Super genoten van het 3 gangen-menu met ons 4. Het vriendelijke en professioneel personeel voegt nog een vleugje happiness toe aan de ervaring.
W. Carla F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Uitstekende service, efficiënt en meertalig.
kwaliteitsproducten!
De plaats is erg gastvrij.De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend en de wijn is aangepast aan het menu.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Na 30 jaar geleden stage te hebben gelopen in Chateau Neercanne, kwam ik terug met mijn vrouw en onze zoon. Na een mooie rondleiding door het restaurant en de grotten door meneer Harkema hebben we genoten van een heerlijke lunch in L'Auberge. De gerechten waren uitstekend en de service was fantastisch.

Bedankt en tot ziens,

Marco van Belleghem
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Vele malen gegeten bij neercanne ,voor de eerste keer in d'auberge.in een woord Voortreffelijk.
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Weer super lekker en gezellig, mooie gerechten, prima van smaak en goede porties, lekkere wijnen. De ontvangst en bediening is als vanouds super de luxe.
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Zeer aan te bevelen!!
Jean-Marc B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Zoals altijd top! Leo is een super gastheer. Hazenrug voor 2 personen aan tafel ontbeend. Heerlijk gegeten en goed verzorgt.
klaas B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Uitstekende lunch met een goed glas wijn en professionele ontvangst en bediening, bij een volgende bezoek aan Maastricht komen we zeker weer lunchen!
Karel C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wederom de alom vertrouwde kwaliteit en sfeer. Lekker gegeten en genoten. De hartelijke ontvangst en attente bediening door Leo Smeijers & team maken hier een onlosmakelijk deel van uit. Zeker tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Super gezellig met vrienden geluncht. De gerechten timing was perfect (redelijk: precies goed). We hebben echt genoten dankzij de relaxte sfeer en de zeer vriendelijke attente gastheer, alsmede de heerlijke gerechten en wijnen in deze buitengewone ambiance. Dat doet een mens echt goed. Tientallen jaren geleden kwam ik al naar chateau Neercanne, 'l Auberge met mijn ouders.
Moonen E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Mooie locatie, heerlijke lunch aan een aantrekkelijke prijs.Topbediening van de maître ,die er al 22 jaar is!
Perfect! We komen zeer zeker terug om te genieten op het terras inde lente!
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
UItstekend bevallen. Ben bekend met het restaurant van het Chateau en nu voor het eerst gegeten in de L'auberge. Ook dit voldoet aan alle verwachtingen!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het restaurant is zeer mooi gelegen. De bediening was heel goed en het eten zeer lekker, en toch betaalbaar.
Het is een absolute aanrader.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Prima buiten geluncht op de laatste mooie dag in oktober. Alles was naar wens, maar het wijnarranement wa niet geheel duidelijk voor ons en voor de bediening omdat 3 van de 6 een arrangement hadden. Dan is het beter dat de bediening niet bij iedereen langs gaat. De eigenaar lunchte er ook, maar kwam wel aan sommige tafels maar helaas niet even aan onze tafel. Bij slechts 4 tafels had dat wel gekund toch. Maar een prima middag gehad.
Hélène R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was voortreffelijk , maar door communicatiefout lang moeten wachten , wel met excuses en drankje , Chapeau!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
wederom uitstekend gegeten maar helaas wederom weer lang, lang moeten wachten op drank en spijs. We zaten misschien wat achteraf in het restaurant, maar zo groot is het niet en heel erg veel gasten waren er ook niet die middag.
Domien H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Als God in Frankrijk bestaat nog steeds op dit chateau. Voortreffelijk genoten in een heerlijk najaarszonnetje op het terras van de auberge, uitkijkend over de heuvels van de Pietersberg. Prima wijn, eten en rekening. Voor ons is dit een vast adres.
Sabina K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We werden weer hartelijk ontvangen en al snel stond het heerlijke huisaperitief klaar. Van de amuse tot het dessert was het af. Alles was heel mooi gepresenteerd en zeeeeer smakelijk. Fijn een wijnarrangement er bij. Super!
We danken Leo en zijn team van harte! We hebben door jullie een fantastische middag gehad. Tot de volgende keer. Daar verheugen we ons nu al op!!!!
B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het is altijd een heerlijke culinaire belevenis in een prachtige omgeving met een familiaire touche .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------