Over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Bij lunchrestaurant l’Auberge in Maastricht geniet u in huiselijke sferen van een vriendelijk geprijsde lunch. Chef-kok Bas Wierts en gastheer Leo Smeijers en hun team verwelkomen u graag op de Cannerberg. Naast de lunch kunt u ook kiezen voor een kop koffie of thee met een rijke keuze aan patisserie.

L’ Auberge is gelegen in de voormalige kapel, dit is het oudste gedeelte van Château Neercanne. Bij mooi weer kunt u ook genieten van uw lunch op het terras voor de kapel.

Lunchrestaurant L’Auberge op de Cannerberg in Maastricht is bekroond met een Michelin Bib Gourmand.

Housed in the oldest part of Château Neercanne, l’Auberge, awarded a Michelin Bib Gourmand in 2012, is located in the former chapel. A highly original and atmospheric lunch venue, guests are seated under vaulted ceilings and can enjoy a reasonably priced lunch or choose to stop off for a coffee and choice selection of pastries and cakes.

As the weather turns warmer, diners can spill out onto the patio and eat al fresco against the fabulous backdrop of the estate. Small groups or celebratory gatherings can be accommodated for dinner reservations.

Meer informatie over restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 17:00
Zaterdag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Uitmuntend
9,5
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant L'Auberge (Château Neercanne)

• Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
UItstekend bevallen. Ben bekend met het restaurant van het Chateau en nu voor het eerst gegeten in de L'auberge. Ook dit voldoet aan alle verwachtingen!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Het restaurant is zeer mooi gelegen. De bediening was heel goed en het eten zeer lekker, en toch betaalbaar.
Het is een absolute aanrader.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Prima buiten geluncht op de laatste mooie dag in oktober. Alles was naar wens, maar het wijnarranement wa niet geheel duidelijk voor ons en voor de bediening omdat 3 van de 6 een arrangement hadden. Dan is het beter dat de bediening niet bij iedereen langs gaat. De eigenaar lunchte er ook, maar kwam wel aan sommige tafels maar helaas niet even aan onze tafel. Bij slechts 4 tafels had dat wel gekund toch. Maar een prima middag gehad.
Hélène R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was voortreffelijk , maar door communicatiefout lang moeten wachten , wel met excuses en drankje , Chapeau!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
wederom uitstekend gegeten maar helaas wederom weer lang, lang moeten wachten op drank en spijs. We zaten misschien wat achteraf in het restaurant, maar zo groot is het niet en heel erg veel gasten waren er ook niet die middag.
Domien H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Als God in Frankrijk bestaat nog steeds op dit chateau. Voortreffelijk genoten in een heerlijk najaarszonnetje op het terras van de auberge, uitkijkend over de heuvels van de Pietersberg. Prima wijn, eten en rekening. Voor ons is dit een vast adres.
Sabina K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We werden weer hartelijk ontvangen en al snel stond het heerlijke huisaperitief klaar. Van de amuse tot het dessert was het af. Alles was heel mooi gepresenteerd en zeeeeer smakelijk. Fijn een wijnarrangement er bij. Super!
We danken Leo en zijn team van harte! We hebben door jullie een fantastische middag gehad. Tot de volgende keer. Daar verheugen we ons nu al op!!!!
B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het is altijd een heerlijke culinaire belevenis in een prachtige omgeving met een familiaire touche .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MarcelBruijsten .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
De gerechtjes ( mosseltjes als voorgerecht en schol als hoofdgerecht waren prima). Jammer dat jullie nu ook al beginnen met frieten in jullie kwaliteitsrestaurant . Frieten waren niet gaar en dus niet goed voorgebakken. De bediening beweerde dat de frieten van Bintjes waren gemaakt , maar dat klopt niet.In deze tijd van het jaar zijn er geen bintjes . Die komen pas einde oktober. Het personeel is dus onvoldoende ingelicht. Toevallig is mijn hobby om zo goed mogelijke frieten te bakke n en zodoende weet ik er wel iets van. De kok van de Auberge mag bij mij gratis frieten komen leren bakken als hij wil.
F.H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Onze lunch was niet alleen een lust voor het oog, maar ook een sensatie voor de smaakpapillen ! Deels vers uit eigen tuin. Daarbij een zeer gastvrije ontvangst. Binnen was reeds gedekt, maar het weer klaarde net een beetje op dus en werd er opnieuw een mooie tafel gedekt op het terras met dat prachtige uitzicht over het Limburgse land, tot ver in België. Onze keuze van voor- en hoofdgerecht was bewust divers, we wilden alles proeven, echt heel verfijnd en lekker en de daarbij geserveerde wijnen maakten het helemaal tot een feestje. Zeer tevreden, absoluut een aanrader! Ik kom nog eens terug
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Uitstekend en geweldige bediening. De kwaliteit was zoals je verwachten kan en entourage op het terras was prachtig. Kortom wij gaan graag terug!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Unieke lokatie, lekker gelunched; voor mij een mooie belevenis omdat ik jarenlang op ongeveer 2 kilometer van dit restaurant heb gewoond.
Opmerking. Bij een restaurant van dit niveau zou ik verwachten dat een fles water in een koeler op tafel gezet wordt (zeker bij deze temparatuur).
josta R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Drankvoorziening verliep en beetje chaotisch. Dat werd meer dan goed gemaakt door de vriendelijke bediening, het prima eten en de fantastische ambiance.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Een prachtige locatie met een super vriendelijke bediening . De omgeving in combinatie met de rust is top . Het eten was zeer goed . Voor ons wordt dit een jaarlijks weerzien .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Voor ons geen urenlange files en dure péages meer want de Provence is verhuisd naar Neercanne.
Geluncht van 13H00 tot 17H00 , we waren niet weg te slaan.
Zalig genoten met dank aan het hele team voor de amicale gastvrijheid.
René VDV
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Goed verzorgd. Tempo kan iets hoger ivm zakelijke afspraak. Leuke informele ontvangst en goede lunch.
Suggestie voor gerechten zijn goed geweest.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijke lunch gehad. Leuke gerechten en vers bereidt. oa babykreeft in courgettebloem was super. Steak tartaar vers bereidt aan tafel
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
wat een fantastische locatie en een geweldige service.Luxe in een ontspannen sfeer.
Het eten is buitengewoon goed en het was weer een genot om terug te zijn!!
dank dank!
Robhill7259 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Lekker eten , fijne vriendelijke bediening en een schitterende ambiance , het was mooi weer dus we zaten op het terras , wat alles nog fijner maakte
Frederik K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hebben genoten van een uitstekende maaltijd en een geweldige service in een heerlijke omgeving.