Meer informatie over restaurant L'Atelier

9,6
9,2
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
We hebben maandag mogen genieten van dit heerlijke restaurant. Het was lang geleden dat we zo lekker geeten haddden, we hadden het 6 gangen menu genomen met aangepaste wijnen, mmmm zalig ! een echte aanrader waarvoor ik zeker nog eens uit belgie voor terug kom, doe zo verder !
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Dit weekend voor de vierde keer naar l'Atelier geweest dus dat zegt op zich genoeg, lijkt me. We opteerden voor het 6-gangen wild-menu, hoewel we ook de keus kregen om het 'traditionele' menu te volgen. Om eerlijk te zijn waren de vorige 3 keer net een tikje beter. Ik vond het menu wisselend van kwaliteit, met een variatie van briljant tot redelijk. Dat is jammer, want ik weet zeker dat ze beter kunnen. Maar misschien was het ook niet helemaal mijn ding? Verrassende wijnen volgden de diverse gangen en deze waren erg goed op eentje na. Ondanks de paar kleine uitglijdertjes hadden we toch een top-avond en komen we absoluut terug!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Wat een feest! Heerlijk en superverzorgd gegeten bij l’Atelier. Gastvrijheid met een zachte, maar hoofdletter G. Al bij de reservering valt op hoe attent men is, als er gevraagd wordt naar allergieën. We genoten van het 6 gangenmenu. Van start tot einde één reeks schilderijtjes op een bord met prachtig uitgebalanceerde smaken. De gastvrouw/sommelier schenkt in het wijnarrangement verrassende wijnen die perfect passen en echt een ontdekkingsreis zijn. De keuken straalt al werkend volledige rust uit wat de sfeer extra prettig maakt. Dit was de eerste kennismaking, maar zeker niet de laatste. Wat jammer dat het voor ons wat ver van de Randstad ligt ;-)
wouter H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
Ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk hebben we hier van een 5 gangen menu genoten.
Een prettige sfeer, persoonlijke aandacht, geen maniertjes: veel restaurants in het westen zouden hier nog wat van kunnen leren.
De broodjes, de amuses, elk gerecht een aangename verrassing.
De keuken werkt geruisloos en zeer gedisciplineerd.
Ellen en Hans hebben het goed voor elkaar, we gunnen ze die ster.
Marijke en Wouter Hildebrandt, Amstelveen
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Heerlijk gegeten in een iets lager gelegen ruimte bij de deuren aan het terras. We voelden ons helemaal vertroeteld met heerlijke en soms enigszins bijzondere gerechten. Maar die wijnen; helemaal TE gek, vooral die dessertwijn want die proef ik nu 3 maanden verder nog steeds! Service heel vriendelijk en correct (dus niet te afstandelijk, jong, fris, enthousiast, deskundig en onopvallend maar toch gezellig aanwezig). Een hele mooie ervaring.
kckvdv .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Team L'atelier bedankt!
gister avond voor mijn verjaardag gegeten bij L'atelier met mijn ouders. Bij de ontvangst vergat ik even de regen want binnen schijnt de zon. Eenmaal aan tafel was het tijd voor champagne:) we kozen voor het 6 gangen menu. Van te voren had ik via de mail contact gehad over een lijstje uitzonderingen ivm ziekte. Daar is zonder problemen de hele avond rekening mee gehouden! de gerechten zagen er stuk voor stuk uit als schilderijtjes. Aangezien ik wel van lekker eten houd ga ik geregeld eten en dat een mooi gerecht ook altijd mega top is is een sprookje, maar alles smaakte TOp! de wijnen waren heerlijk bij de gerechten. de bediening was proffesioneel en de liefde en passie straalt er van af. kortom een geweldige ervaring. ik kom zeker terug ! nogmaals dank
caenvie .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Wat een fantastisch restaurant ! Heerlijk a la carte gegeten, vooraf heerlijke tartaar en "groene" ganzenlever op verscheidene wijzen bereid, echt zalig en mooi gepresenteerd. Als hoofdgerecht biefstuk en kreeft, ook geweldig lekker. Bij het voorgerecht een mooi glas witte wijn en bij het hoofdgerecht een fles rode wijn cabernet sauvignon uit Chili, beiden heerlijk en voor een keurige prijs.
Bediening was hoffelijk en vriendelijk. Prachtige amuses ( drie maal )
Absoluut een aanrader en dichtbij Maastricht. Hier gaan wij zeker terug komen ! Fam. Sickesz uit Wassenaar