Meer informatie over restaurant L'Atelier

9,5
9,5
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Heerlijk gegeten in een iets lager gelegen ruimte bij de deuren aan het terras. We voelden ons helemaal vertroeteld met heerlijke en soms enigszins bijzondere gerechten. Maar die wijnen; helemaal TE gek, vooral die dessertwijn want die proef ik nu 3 maanden verder nog steeds! Service heel vriendelijk en correct (dus niet te afstandelijk, jong, fris, enthousiast, deskundig en onopvallend maar toch gezellig aanwezig). Een hele mooie ervaring.
kckvdv .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Team L'atelier bedankt!
gister avond voor mijn verjaardag gegeten bij L'atelier met mijn ouders. Bij de ontvangst vergat ik even de regen want binnen schijnt de zon. Eenmaal aan tafel was het tijd voor champagne:) we kozen voor het 6 gangen menu. Van te voren had ik via de mail contact gehad over een lijstje uitzonderingen ivm ziekte. Daar is zonder problemen de hele avond rekening mee gehouden! de gerechten zagen er stuk voor stuk uit als schilderijtjes. Aangezien ik wel van lekker eten houd ga ik geregeld eten en dat een mooi gerecht ook altijd mega top is is een sprookje, maar alles smaakte TOp! de wijnen waren heerlijk bij de gerechten. de bediening was proffesioneel en de liefde en passie straalt er van af. kortom een geweldige ervaring. ik kom zeker terug ! nogmaals dank
caenvie .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Wat een fantastisch restaurant ! Heerlijk a la carte gegeten, vooraf heerlijke tartaar en "groene" ganzenlever op verscheidene wijzen bereid, echt zalig en mooi gepresenteerd. Als hoofdgerecht biefstuk en kreeft, ook geweldig lekker. Bij het voorgerecht een mooi glas witte wijn en bij het hoofdgerecht een fles rode wijn cabernet sauvignon uit Chili, beiden heerlijk en voor een keurige prijs.
Bediening was hoffelijk en vriendelijk. Prachtige amuses ( drie maal )
Absoluut een aanrader en dichtbij Maastricht. Hier gaan wij zeker terug komen ! Fam. Sickesz uit Wassenaar