L'Arte Del Sapore

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Uitstekend gegeten, heerlijke pizza's. Nu eens een kaart met een normaal aantal te kiezen pizza's. Aardige bediening met persoonlijke aandacht, wel jammer dat het zo rustig was. Vrijdagavond is blijkbaar geen pizza avond in
Dedemsvaart.
Het restaurant is eenvoudig maar met smaak authentiek ingericht. Alleen iets te fel verlicht.
Ook verder ruime keus op de kaart. We gaan zeker nog eens een keer uit eten hier.
Bernadette G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij hebben vorige week heerlijk gegeten, niet zomaar een Italiaans restaurant, veel persoonlijke aandacht, tussen door wat eigen muziek. het eten is geweldig.
Ciguena .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Voortreffelijk verrassingsmenu van de chef gegeten. Bediening was zeer goed en attent. Erg leuk dat de eigenaar af en toe de tijd neemt om live te zingen. Geeft extra sfeer. Leuk en sfeervol ingericht en ruim opgezet restaurant waardoor je heerlijk 'privé' kan dineren. Wij verbleven in Dedemsvaart tijdens weekendje weg maar als we in de buurt zijn komen we zeker weer eten!! Gianluca bedankt voor de mooie avond!
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteravond hier een 3 gangen menu gegeten. De gerechten waren heerlijk! De gastheer heeft ontzettend veel kennis van de producten, en kan hier ook enthousiast over vertellen. De gastvrijheid is gigantisch. Live muziek door de eigenaar is geweldig en maakt het extra bijzonder. Echt een aanrader, als je van lekker echt Italiaans eten houdt! Aanwinst voor de regio, dit nieuwe restaurant.
Lisette A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Super eten, restaurant zat bomvol toen wij er waren. Bediening was niet top, je merkt dat ze de drukte niet aan konden.
Eten was er zeker niet minder om, was echt super. We hadden een 4-gangen diner, vooraf verschillende gerechtjes voor 2 personen, heerlijk. 2de gang pasta, was echt super! 3de gang mijn man vlees en ik gamba's erg lekker, maar wel heel veel na de lekkere pasta. En als 4de gang cheesecake en een dama Bianca. Zeker aanrader al zullen wij volgende keer voor 3gangen gaan, 4 vonden we teveel.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wij wilden graag als voorgerecht spaghetti arrabiata en all'olio, dat stond niet op de kaart maar ze hebben het wel voor ons bereid. Dat vond wij top... Het eten was verder heerlijk.
ClaudiaTVCoach .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was heerlijk eten bij Gianluca en zijn familie. De gastvrijheid is groot, het eten meer dan geweldig. Het nieuwe restaurant is mooi ingericht. Ik als vegetariër heb er ook heerlijk kunnen eten.
Ariana67 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
2 weken geleden hier voor het eerst gegeten. Als liefhebber van echt italiaans eten zit je hier goed. Leuk ook dat de eigenaar Gianluca zelf voor de life-muziek zorgt (ook samen met zijn vrouw die hiervoor even uit de keuken komt). Gezellige sfeer, aanwinst voor Dedemsvaart!
Debark .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Italiaans eten in Dedemsvaart: voortreffelijk. Het restaurant is net opgestart en kent uiteraard een paar puntjes van aandacht die ik inmiddels heb medegedeeld (zoals wat minder licht etc.), maar het eten was zo bijzonder dat de uurtjes voorbijvlogen.
Een aanrader dus voor liefhebbers van gevarieerd Italiaans, een verrijking voor Dedemsvaart en........, de naam van het restaurant (even in het Nederlands) maakt het helemaal waar:

"KUNST van de SMAAK" L' Arte Del Sapore
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Het restaurant is net 4 dagen geopend en heeft een kerstmenu en de ontvangst is erg hartelijk en enthousiast door de eigenaar Gianluca Ciociola en familie.

Het voorgerecht wat aangeboden wordt is een antipasto van geselecteerde prosciutti, salumi en mortadella.. uitstekend. De pasta, paccheri met scampi e cozze in witte wijn was eveneens van uitstekende kwaliteit. Het traditionele italiaans hoofdgerecht Tagliata di manzo met rucola en parmiggiano reggiano zat op hetzelfde niveau en als dessert de Pandoro con crema al limoncello.

De wijnkeuze werd gedaan door de eigenaar en paste uitstekend bij de gerechten.

Het eten en service was van hele goede kwaliteit.

Het restaurant is zeer Italian style (smaakvol en veel licht) maar zal wellicht voor nederlandse begrippen iets voller en rustieker aangekleed moeten worden.

Een ware aanwinst voor Dedemsvaart en zijn regio.