L'Arena Italiano

Olympiaplein 105 1077 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-206790435

Over het restaurant L'Arena Italiano

Traditioneel Italiaans

Geniet van de traditionele Italiaanse keuken in dit gastvrije restaurant. Op het menu vind je niet alleen pizza's en pasta's, maar ook heerlijke vlees- en visgerechten. Je kunt lekker uitgebreid tafelen. Dit in combinatie met de geweldige sfeer levert een top eetervaring op.

Meer informatie over restaurant L'Arena Italiano

Jouw recensie over het restaurant L'Arena Italiano

Allard J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Per telefoon geïnformeerd of wij nog konden reserveren(21:30 uur zaterdag) we zijn er om 22:00 uur. Geen probleem. Bij aankomst werd er verteld dat de keuken dichtging of wij snel wilde bestellen. Gedaan. Wat ons betreft mocht het voor en hoofdgerecht tegelijkertijd geserveerd worden. Leuke fles Chianti Clasico erbij. Het eten was er snel, mozzarella koud, salade karig, pizza flauw en groenten op pizza rauw ( niet al dente). Half elf werd er gevraagd of wij NOG STEEDS van het eten aan het genieten waren. De kaatsen werden uitgedaan, de verlichting ging uit. Met de glazen wij. Nog v werd er gevraagd of wij nog koffie wilde. Er werd nog net niet stof gezogen, maar erg onwelkom voelde wij ons wel. GEEN AANRADER DEZE ZAAK!
Vanessa R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Wij komen zeker nog een keer terug.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit, goed verzorgd en verse ingrediënten. We komen terug. Ciao, Fred.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Al meerdere malen hier gegeten. Altijd heerlijk, altijd goede sfeer. Beetje Italië in Amsterdam.
diederik S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eten is veel te zout! Het brood is zelfs bijna oneetbaar zout, voorgerecht te zout, hoofdgerecht nadat we gevraagd hadden of het iets minder zout mocht nog steeds veel te zout.
te zout als in gewoon echt niet meer lekker.

verder aardige mensen hoor.
Marie C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Afrader. Respectloze behandeling van klanten, pusherig, onbeleefd, oneerlijk. Het eten matig en te zout. Weigeren een glas kraanwater te geven naast bv een glas wijn (we moesten maar naar de wc lopen voor een glas water), blijven aandringen extra zaken op tafel te kunnen zetten terwijl al 2x besproken is dat we dit niet wilden. Bij afrekenen worden opeens hogere prijzen berekend dan de prijzen die op de kaart staan. Een cappuccino kost opeens 3 euro ipv de 2,50 euro op de kaart, het gerecht werd opeens ook duurder evenals het toetje. Ik heb de moeite niet eens meer genomen om te protesteren, zo zat was ik het. Bij de vraag 'wat voor rode wijn heeft u' kregen we als antwoord: 'lekkere wijn'. Zo ga je m.i. niet met klanten om. De prijzen van de wijn zijn ons overigens ook nooit duidelijk geworden, die stonden niet op de menukaart. En last but not least: de authentieke tiramisu met mintsaus - really!? Kortom, complete afknapper en afrader, vooral door het gedrag van de bediening en het oneerlijk zijn bij het afrekenen. Tenzij je houdt van authentiek maffioos arrogant Italiaans gedrag met matig Italiaans eten, hier niet naar toe gaan.
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Bij binnenkomst (meteen bij openingstijd) hing er een sterke geur alsof er gerookt wordt, maar bij navraag zeiden ze dat er nooit wordt gerookt, maar wat het dan dus is, geen idee,.

Risotto besteld, was klef maar de smaak was zeer goed. Echter het oog wil ook wat en dat miste. Een diep bord met een bruine brei verder niks. Salade die er los bij besteld was was vers, maar ook daar had er wel iets van aanmaak of opmaak bij gemogen is mijn persoonlijke mening.

Bij licht is de serre nog niet zo gezellig maar zodra het donker wordt een gezellige plek om te zitten.

Soms lastig de ober te attenderen je zit wel beetje in dooie hoek daar in de serre, door een stuk tussenwand. Bediening verder goed.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk autentiek italiaans eten en vriendelijke bediening alles op zijn italiaans.
Dominik D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heb met mijn vader dit restaurant geprobeerd. Bij binnenkomst werden wij erg hartelijk ontvangen en konden wij gaan zitten. Vrij snel kregen wij de kaart van de kok en bestelden we een pizza en een pasta Carbonara, met een salade. Het eten werd vrij snel geserveerd ondanks de drukte die al aanwezig was. Wederom bracht de kok het eten en het was super. Ik kon zien dat de kok met passie de mensen het naar de zin wilde maken. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Erg vriendelijk bediening, mooie ambiance en last but not least heerlijk eten. Kortom een aanrader!
jae V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
altijd Italiaans vriendelijk en lekker eten
Veronica N.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Een toprestaurant, zeer goede bediening, huiselijke sfeer , vrolijke mensen, en...... uitstekend gegeten,perfecte kwaliteit !! Zeker voor herhaling vatbaar !!!
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Een vertrouwd adres. Altijd vriendelijk ook voor kinderen en bijna alles is mogelijk .Kwaliteit uitstekend en constant
Gezellige buurt -italiaan waar het altijd goed bezet is met ( terugkerende) gasten
David B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Veel keuze uit lekkere en gevarieerde gerechten, goede bediening, ook met een grote groep.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De service vonden wij wat te langzaam. Uiteindelijk hebben we gied gegeten. En dat is meer belangrijk.
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Vriendelijk personeel ! De kok kwam zelf de pizza's aan de tafel brengen. Snelle bediening. Heerlijk gegeten ! Wij komen zeker nog eens terug !
makkinga78 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Om eerlijk te zijn een zeer matige ervaring. Met name de bediening is onprettig. Vraagt veel te vaak of alles lekker, maar dan op een toon die geen tegenspraak lijkt te dulden. Geen warm bad maar vooral een typisch Amsterdam arrogant toontje. Naar. Eten matig in verhouding tot de prijs. Slechtste risotto ooit in Nederland gegeten. Dit moet echt veel beter kunnen.
anneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten was weer heerlijk, vooral de antipasti misto. Voortreffelijk! Jammer dat bij het toetje de aardbeien bevroren waren. Zeer vriendelijk en gezellig personeel
MatildeBak .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het was gezellig. Niet heel bijzonder. Eten medium, service goed en entourage niet heel bijzonder, maar je zat er fijn. Wel veel kinderen.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
De zeebaars smaakte voortreffelijk, de bediening zeer voorkomend.
De sfeer was gezellig, de ruimte aan tafel een beetje krap.