L'Arcobaleno Pizzeria

Gaaikemastraat 1 8561 AL Balk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Arcobaleno Pizzeria

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Arcobaleno. Gekozen voor een 3 gangen menu. Gestart met een prima tomatensoep gevolgd door gevulde varkenshaasjes met rauwe ham, mozzarella en basilicum. Perfect gegaard. Daarbij lekker gebakken aardappelen, gemengde warme groenten en een salade. Zowel bij het voorgerecht als hoofdgerecht, een lekker breekbroodje. De porties waren zo royaal dat er geen ruimte meer was voor een dessert, daarom afgesloten met een kop koffie. De bediening was vriendelijk maar maakte wel een gehaaste indruk. Het was ook dan erg druk. Toch loopt de chef regelmatig door de zaak om een praatje te make.
Al met al een aanrader.
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Pizza Sardegnola gegeten, maar dan zonder champignons en met knoflook. Dat is gelukt. Rijk belegd met schijfjes zwarte olijf. Verder eenvoudig van smaak, ik proefde eigenlijk geen kruiden. De ansjovis kwam recht uit het potje, niet geweekt in melk. Allervriendelijkste bediening, en een van mijn favoriete grappa's; Julia. Handen afdrogen na toiletbezoek ging niet, apparaat stuk... dat is jammer.
Sita L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Met vrienden hier weer lekker pizza gegeten. Het is hier altijd druk, de pizza's en pasta's smaken dan ook overheerlijk! We hebben geen ervaring met de andere gerechten. We hebben altijd goed contact met de bediening. Een van de beter pizzeria's in de omgeving.