L'Aragosta

Kerkstraat 171 9601 AD Hoogezand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Aragosta

Elisa-J .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Leuke, lichte en toch sfeervolle aankleding. Wel grote ruimte zodat het er wat massaal uitziet. Bediening prima; wel iets vergeten te brengen en daarvoor later excuses gebracht. Helaas werd dit niet van de bon verwijderd dus toch afgerekend (en na een opmerking hierover gelukkig gecompenseerd). De textuur en smaak van het eten was slecht. Frutti di mare pasta was een bord vol tonijn en smaakloze minigarnalen en aan elkaar gekookte penne. Tiramisu bestond uit een viertal taaie lange vingers met romige saus en een bult cacao. Disgenoot had mild pittige pasta waar (te) veel pepers in zat. Kortom: eten miste verfijning, was fantasieloos en goedkoop bereid. Heel erg jammer. Verder wel gezellig en ook geschikt voor kinderen.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Op aanraden hier gegeten en daar hebben we geen spijt van gehad. Gebeld toen we bijna voor de deur stonden, we konden direct terecht. We hadden geen half uur later moeten komen trouwens, maar dat terzijde. We hebben vaak bij diverse pizzeria's gegeten (love it), vaak in Italië geweest, maar deze behoort beslist tot de top drie. De pasta/pizza smaakte meer dan goed, de hoeveelheid pasta was bijna uitzonderlijk, de huiswijn (Primitivo) was uitstekend en ook de aankleding is (ondanks het eenvoudige tegelplafond) zeer sfeervol. Bijzonder aardige bediening bovendien (onhandig wel als je om het hoekje zit, hun ogen zijn enkel gericht op 'de zaal' waardoor je bijna moet zwaaien om wat drinken te kunnen bestellen), het was echt allemaal prima. 60 Euro voor drie personen (inclusief drie wijnen, fles water en 2 x Tiramisu) is ook alleszins redelijk. We gaan hier beslist vaker komen!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
L'Aragosta ziet er na zijn facelift prachtig uit. Licht en ruim en modern, prettig tafels en banken, goede muziek, niet te aanwezig en een hele leuke bediening. De pasta ala chef die ik bestelde was erg lekker: kip, tomatensaus, broccoli, paprika, courgette, ui en knoflook een lekkere kaas, wat room. Zeer smaakvol.
De pizza van disgenoot was heerlijk, erg veel, maar ging schoon op. Verse ingrediënten, goed bereid, dunne knapperige bodems. De droge witte huiswijn was meer dan prima en disgenoot kreeg een Italiaanse versie van Radler die erg goed smaakte.
De sfeer is uitermate prettig, open en dienstbaar. Iets wat maakt dat wij hier regelmatig en herhaaldelijk terug komen!
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Voor de eerste keer met een aantal vrienden in dit Italiaanse restaurant in Hoogezand geweest. De inrichting is licht en eigentijds, de tafels zijn ruim opgezet. De bediening is vriendelijk, snel en attent. Het eten is redelijk, hoewel de pasta met zalm te zout was. De reactie van de bediening was prima, er mocht een ander gerecht worden gekozen en die kwam dan ook vrij snel op tafel. Wel was het bekend, dat deze pasta nogal zout was, misschien iets voor keuken om over na te denken. Huiswijnen - zowel de droge witte als de rode - waren gewoon lekker.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Van plaatsgenoten gehoord dat het er goed eten was, dus maar eens proberen. Het was druk en we kregen (zonder reservering) het laatste tafeltje. Het is een sfeervol gezellig ingerichte Italiaan. Het eten was goed, Pizza van mijn partner iets te zout, mijn entrecote was, ondanks dat het was bedolven onder de tomatensaus met ansjovis, mals en goed van smaak.
De desserts, Panna cotta en Malaga ijs met Tia Maria. OK, maar niet echt verrassend.
Al met al een juiste prijs/prestatie verhouding, met een prettige bediening. Lekker dichtbij, dus we komen nog wel een keer.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Nu hebben we bij 'l Aragosta met een groep gegeten. De vriendelijke ambiance maakte dat we een uiterst gezellige avond hadden. Het voorgerescht was heerlijk en het hoofdgerecht was werkelijk heerlijk. Wat kun je toch lekker eten bij 'l Aragosta! De bediening heeft echter nog veel te leren. Ze zijn aardig, maar maken wel wat veel fouten. Gelukkig is de kwaliteit van het eten super en is het een gezellig restaurant.