l'Appetito

Dorpstraat 24 6265 AL Sint Geertruid Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant l'Appetito

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 21:30
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant l'Appetito

adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een prima keuken in een gezellige en mooie ambiance van een oude hoeve. Erg sfeervol ingericht. We hebben gekozen voor een verrassingslunch. Een klein tomatensoepje vooraf stimuleert de verwachting; en terecht. De lunch begint met een verrukkelijke (halve) pizza. Prima bodem en verse producten gebruikt. Daarna een heerlijke pesto pasta. Tenslotte als dessert twee heerlijke bolletjes ijs. IJs is overigens ook apart te verkrijgen aan een uitgifte. Deze is midden in het restaurant gepositioneerd; of dat bij drukte een gelukkige keuze is moet blijken. Wij werden niet gehinderd door bezoekers die uitsluitend voor ijs kwamen. Samenvattend: een prima uitvals basis voor heerlijke gerechten die authentiek aan doen.
Dan de "maar". Dat is de service. Zeer spijtig op te moeten merken maar die was absoluut onvoldoende. Zeer onervaren bedienster die niet gecoacht wordt. Loopt helaas maar een beetje rond. Kijkt niet in de zaak en acteert niet proactief. Een jongeman in de bediening doet overigens zijn best, maar kan het in zijn eentje ook niet belopen. Terwijl het niet eens druk was...Erg jammer en hopelijk een uitzondering, maar 2,5 uur is ook voor zo'n heerlijke lunch echt te lang.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Echt de lekkerste pizza ooit hier gegeten (die met gamba's). Heerlijk onder de luifel in de prachtige tuin gegeten.
Goede bediening ook.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Knusse pizzeria met goeie pizza's uit de houtoven. Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar, maar de ruimte is ook niet zo groot. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. In de zomer buiten eten in een mooie tuin.
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prachtig restaurant. Opgedeeld in een restaurant en een pizzaria.
Helaas geen goede ontvangst. Reservering bleek niet goed aangekomen te zijn. Werd uiteindelijk goed opgelost.
Heel lekkere anti pasti. Hoofd gerechten vielen tegen. Toetje was aardig.
De dame die ons bediende had haar dag niet. Onvriendelijk, lomp met de borden en aan het einde gejaagd.

Al met al niet een restaurant waar ik terug ga.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Tja, om er nu lyrisch over te zijn, nee! Mooie omgeving, lekker buiten in de tuin met mooi weer. Heel sfeervol. Bediening is vriendelijk en aardig, maar ook traag, weinig professioneel. Ze overzien het geheel niet en staan daardoor heerlijk met elkaar te praten en hebben niet in de gaten dat er mensen zitten te wachten zonder menukaart of zonder drankjes. De pizza's goed gevuld, smakelijk, maar zeker niet de beste pizza die ik ooit gehad heb, bij lange na niet. De smaak had wat mij betreft wat meer uitgesproken mogen zijn (pizza taco). we wonen niet ver weg, dus zullen zeker nog wel eens terug gaan omdat de ambience gewoon klopt.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
na enige verwarring rondom de reservering, toch goed geholpen aan een tafeltje binnen. Mijn Pizza was goed op smaak en mijn partners pasta (bolo) was tevens goed gemaakt. leuk voor nog eens te proberen.