l'Appetito

Dorpstraat 24 6265 AL Sint Geertruid Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant l'Appetito

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:00 - 21:30
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Prachtig restaurant. Opgedeeld in een restaurant en een pizzaria.
Helaas geen goede ontvangst. Reservering bleek niet goed aangekomen te zijn. Werd uiteindelijk goed opgelost.
Heel lekkere anti pasti. Hoofd gerechten vielen tegen. Toetje was aardig.
De dame die ons bediende had haar dag niet. Onvriendelijk, lomp met de borden en aan het einde gejaagd.

Al met al niet een restaurant waar ik terug ga.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Tja, om er nu lyrisch over te zijn, nee! Mooie omgeving, lekker buiten in de tuin met mooi weer. Heel sfeervol. Bediening is vriendelijk en aardig, maar ook traag, weinig professioneel. Ze overzien het geheel niet en staan daardoor heerlijk met elkaar te praten en hebben niet in de gaten dat er mensen zitten te wachten zonder menukaart of zonder drankjes. De pizza's goed gevuld, smakelijk, maar zeker niet de beste pizza die ik ooit gehad heb, bij lange na niet. De smaak had wat mij betreft wat meer uitgesproken mogen zijn (pizza taco). we wonen niet ver weg, dus zullen zeker nog wel eens terug gaan omdat de ambience gewoon klopt.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
na enige verwarring rondom de reservering, toch goed geholpen aan een tafeltje binnen. Mijn Pizza was goed op smaak en mijn partners pasta (bolo) was tevens goed gemaakt. leuk voor nog eens te proberen.