L'Angolo

7,2
Voordelig
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn drie nachten met vakantie in Zeeuws Vlaanderen en wilden graag één keer naar een Italiaan. Na gekeken te hebben op Iens.nl in Cadzand uitgekomen. Ik heb genoten van een prima pizza. Op een goed gebakken dunne bodem lagen diverse, soms knapperige groenten. Mijn vrouw had een pastagerecht uit de oven wat ook voortreffelijk smaakte. De tafeltjes staan redelijk ver van elkaar waardoor er voldoende privacy is voor een gesprek. Het restaurant zou naar mijn mening een stuk gezelliger zijn als er een open keuken zou zijn.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erike D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Genoten, zodanig dat we vandaag graag zouden teruggaan, vriendelijk, lekker, gezellig en prijs kwaliteit eerlijk.
Onverwachts ontdekt, maar terug gaan we zeker, een aanrader!
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met z'n drieën wezen eten. Wij vonden het jammer dat er geen soep of stokbrood met tapenade als voorgerecht was. De pizza's waren wel lekker maar wij zaten nog niet vol erna (dunne bodem). De vegetarische pizza was lekker maar de groente was ver te zoeken. De calzone was ook lekker. Ook konden ze 1 pizza niet serveren omdat er een ingrediënt niet meer was en dat gold ook voor een toetje. Beter inkopen lijkt ons, staat een beetje slordig! Ze serveerden wel een vol glas wijn en deze was prima. De sorbet was lekker en groot, het hartje van chocolade matig. Marco deed het goed in de bediening!
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vanavond aten we bij l'Angolo, en op de cannelloni na, was het eten slecht.
De pasta was te lang gekookt, met nog harde stukken erin, alsof de kok gewoon nooit geroerd had in de pan. De garnalen waren vers, de saus waarin ze dreven ronduit vies, alsof er een pak suiker bij gedaan was. De canneloni was lekker. Toen bestelden we kalfsvlees met parmezaanse kaas en salie. Daar zat geen salie in, maar paprika. Ik hou niet van paprika. Verder 2 snippers kaas en wat tomaten die uit een pakje leken te komen. Toen ik vroeg waar de salie was, kregen we te horen dat de salie op was. Niemand had dat eerder ons verteld. Het vlees was ook nog een taai.
Een gerecht kregen we vergoed, nadat we weer ons verhaal moesten doen; niemand had onze klacht ter harte genomen en doorgespeeld. Fijn, maar nog steeds een gepeperde rekening voor een slechte ervaring.