L'angolo

Zaterdag 14:00 - 00:00
Zondag Gesloten
Cyrille-odb .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
na een fiettochtje eens lekker eten...
1 spagetti wad een kinderportie.
2 roodbaars was lekker maar bord veel te weinig vulling en te duur voor wat het was.
3 zalm was lekker maar met een paar snippers prei en 1 aardappeltje in 4 gesneden ben ik met honger terug vertrokken. Prijs te hoog voor de te kleine hoeveelheid.
waren ontgoocheld.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Dit Italiaanse restaurant bevindt zich op een mooie locatie in het hartje van het pittoreske Werkendam, vlakbij de rivier. Er is een ruime keuze uit Italiaanse gerechten. De pizza's waren ook heerlijk! Ik had pizza met aubergine en courgette, mijn disgenoot met tonijn. Prijs-kwaliteit-verhouding is prima in orde.
De bediening was vriendelijk ,maar had iets sneller kunnen zijn.
Het decor: wij zaten op het terras buiten, een prima plek voor een mooie nazomeravond.
We komen zeker eens terug om de rest van de kaart te proberen.
Wilma O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Afgegaan op de recensies op deze site. Helaas werd dit een teleurstelling. Het begon met 4 vuile wijnglazen op tafel hetgeen ook door de serveerster werd gezien. Helaas ze kwamen vrijwel net zo vuil weer terug. De pizza's hadden duidelijk last van de financiële crisistijd want het beleg was minimaal. Zo overleeft geen enkel restaurant de crisis.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
We hebben lekker gegeten, het brood bij de tappenade was lekker warm.
Wat we misten was een schaaltje parmezaanse kaas.
Ik had penne met gamba's in rode saus, dit was erg lekker. Het bakje water met citroen kwam later dan het gerecht.(om de gamba's te pellen)
Mijn vriend had spagetti met Romeinse saus, dit was ook lekker.
Het is leuker om bij de koffie een koekje te krijgen die niet in plastic verpakt zit.
De aankleding van het restaurant vond ik erg leuk gedaan.
Alex3460 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Zomaar binnen komen vallen op een vrijdag avond omdat onze kinderen pizza wilden eten.
Lekker gegeten voor een redelijke prijs met ons gezin. Prijs/kwaliteit verhouding van het menu is prima in orde.
Kan het iedereen aanraden om een s te gaan proeven.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Wat een heerlijke gerechten serveren ze hier! Er staan echte italianen in de keuken.. Eindelijk eens een echte pizza ipv een shoarma-tent "pizza"
Vriendelijk personeel voor een prima prijs! Voor mij een 10!zeker een aanrader
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
hier vorige week met mn vrouw en 2 vrienden echt heerlijk gegeten. We hadden carpaccio vooraf en alleen verschillend hoofdgerecht. Er is een rijke keuze van pizza tot heerlijke traditionele Italiaanse gerechten. Alles was tot in de puntjes geregeld van vriendelijke bediening tot aan de ambiance. Het eten was echt van topkwaliteit. Dit Italiaanse restaurant is een verrijking voor Werkendam en omgeving.
Myrthe373 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Onlangs gegeten in dit zeer sfeervolle restaurant. Inrichting en bediening waren top! Heerlijk eten, zeker aan te bevelen de ossenhaas van de grill met als nagerecht het overheerlijke ijsgebak..
Wij komen hier zeker snel terug!