l'Angolo Italiano

Scheldestraat 23-25 1078 GD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757808

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

louise M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
een ruime keuze uit lekkere gerechten met verse ingredienten. gezellige uitstraling en heel vriendelijke bediening. voor lekker weer is er een terras
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gister hebben wij heerlijk bij deze tent gegeten. Lekkere voor-, hoofd- en nagerechten en er hangt een gezellige en fijne sfeer. Uitgebreide kaart ook, dus voor iedereen wat wils. Eigenlijk geen op- of aanmerkingen. Wij willen zeker nog een keer terugkomen!
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heeeeeerlijk gegeten en zeer goede service van echt italianen, een feestje! Echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!
Loek H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Gastvrijheid is meer dan een prima maaltijd. De aandacht van de medewerk(st)ers is minstens zo belangrijk. Dit was m'n derde bezoek aan L'Angolo Italiano, en we waren meer dan aangenaam verrast door de oprechte zorg van de staf toen er iets misging. De wijze waarop zij dit oppakten was van dien aard, dat we zeker zullen terugkeren: voor een heerlijke maaltijd, en voor de uitmuntende verzorging.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Meestal valt het tegen wanneer je terugkomt in een restaurant waar je eerder goed en gezellig hebt gegeten. Maar bij l'Angelo Italiano was dit nou net niet geval. In plaats van een secundo koos ik een primi: Vissoep: een geweldig gerecht, nog het best te vergelijken met een plat fruits des mers. De bediening was attent en direct. Wij komen weer terug.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
prettige sfeer wel wat luidruchtig, vriendelijk personeel, prima gegeten. inrichting wel uit de tijd (zeker de toiletten....en waar papier ontbrak). kaart met ruime keuze, gerechten met zorg en fantasie samengesteld.
al met al zeker een aanrader.
Orsetta M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik vond het eten erg matig en sommige gerechten heel zout. Bovendien stond er bij de reservering op iens dat ik 30 procent korting zou krijgen maar stond niet op de bon. De service en inrichting wel prima.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hadden gereserveerd voor de AH-actie( 2e menu gratis) , en konden kiezen uit de a la carte kaart. Alleen voor enkele zeer aparte gerechten werd een toeslag van 2-4 Euro voor het gratis menu gevraagd. ( zeer redelijk)
L'Angolo heeft zéér goed kwaliteiten vis en vlees, en aparte gerechten, die bij vele Italianen niet op de kaart voor komen. Ook de wijnen zijn mooi en lekker, en op juiste temperatuur.
Tonijn in sesamkorstje en de filet met truffel zijn absolute aanraders.
We hebben buitengewoon smakelijk en prettig gedineerd. We komen zeker terug.
Wmul .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met de AH restaurantactiebonnen gegeten. We konden kiezen van de gewone kaart. Iedereen had wat anders en alles was stuk voor stuk heerlijk. Goed wijnadvies bij het hoofdgerecht. Bediening prima op orde. Kortom een super Moederdag dinner gehad.
Hans Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Gezellig gevuld restaurant, zeer gemoedelijk en vriendelijk personeel. Het eten is met zorg bereid en erg goed. Topplek we komen zeker terug!
norbruis .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een uitstekend restaurant. We werden, ondanks de aangename drukte, prima ontvangen. De risotto zafferano was bijzonder smaakvol. De hoofdgerechten waren erg lekker. De desserts een mooie afsluiting. Heerlijk.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk echt Italiaans gegeten met heerlijke wijn en vriendelijke Italiaanse bediening.
Aanrader! Enige nadeel is dat veel meer mensen dit inmiddels hebben ontdekt en dat het er dus best druk is. Reserveren is een must.
th.lindeman .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Geluncht met de AH kaart. Helaas is hier voor de lunch geen menu voor beschikbaar, waardoor wij van de a la carte kaart konden kiezen. De portiegrootte van menu's vinden wij altijd aangenamer. De kwaliteit van de gerechten is hier erg goed. Helaas was het heel stil in het restaurant waardoor de (chef)kok voortdurend heen en weer liep naar het terras om de gaan bellen en te gaan roken. Daar horen gasten geen zicht op te hebben! Ook werd het restaurant bevoorraad terwijl wij zaten te lunchen, wacht daarmee tot er geen gasten meer zijn.
1Janny .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij hebben hier al eerder gegeten. Ook dit keer weer heerlijk gegeten. Ook met de AH bon wordt geen verschil gemaakt. Je kiest gewoon van de menu kaart. Gezellige sfeer en zeer attente bediening. Je voelt je echt welkom.
Aanrader om hier te eten.
Agnita .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Ik heb al zeker 5 keer in dit restaurant gegeten en het is altijd weer een feestje, zo ook afgelopen week. Als voorgerecht hadden we de risotto met biet en gamba, super lekker. De tonijn als hoofdgerecht was ook goed maar de volgende keer kies ik toch weer de biefstuk met truffel want die is niet te versmaden. Ook het warme chocolade toetje was heerlijk. Het restaurant is echt een aanrader en de sfeer is altijd fijn, een stukje Italie in de rivierenbuurt.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zeer vriendelijk ontvangen en een tafel gekregen bij het raam. Genoten van de gerechten (voorgerecht: gevulde ravioli met zalm, hoofdgerecht Filetto di Orata in salsa di Menta con Lime e Patate al forno - filet van Dorade in mint saus met lime en geroosterde aardappel & nagerecht tortino al cacao con cuore caldo al cioccolato - kleine Taart met warme witte chocolade (heerlijk!). Voor herhaling vatbaar.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Driegangen diner in 3 uur tijd is een beetje lang. Kwamen met restaurantactie, maar mochten de bonnen houden omdat het allemaal zo lang duurde! De rekening leek wel wat aan de hoge kant, helaas in de haast niet goed ter plekke nagekeken. Acheraf bleek dat de deserts allemaal in rekening waren gebracht, met restaurant actie hadden ze alleen de helft moeten rekenen. Volgende dag gebeld en bedrag zonder problemen terug gekregen. Dus goede service! Het eten was goed, we komen zeker nog eens terug.
Claudette S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Erg goed restaurant. Voor de 2e keer gegeten en is er super (probeer vooral vooraf de rode tonijn met sesamkorst en als hoofd de gegrilde ossenhaas met truffel). Decor is mooi en rustig, ideaal voor een wat specialer etentje als verjaardag met familie, romantisch avondje uit etc. Bediening vriendelijk/Italiaans. We komen zeker binnenkort terug.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten. Erg gezellig. Om te onthouden.
Myriammagda C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer lekkere Italiaanse keuken; verfijnd; alleen hoofdgerecht Tonno/tonijn was een tikje te 'droog'.
Hele vriendelijke service en belangstelling voor klanten. De eigenaar spreekt ook Nederlands, het overige Italiaanse personeel spreek Engels. Leuke sfeer, reserveren nodig. Indien tijdig gevraagd zit je aan het raam. Een plek waar ik met plezier kom.