l'Angolo Italiano

Foto's van gerechten

Speciale deals

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant l'Angolo Italiano

Jules V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vaker hier prive gegeten en dacht dat het wel het "risico" waard zou zijn met collega's hier te gaan eten. Het was een groot succes. Ondanks de druk op het personeel, blijft men vriendelijke en attent. Het eten qua porties en kwaliteit gewoon, simpelweg perfect. Wordt vaste locatie voor mij.
Lennie D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten, pure echte smaken. Italiaanse steer, vriendelijke gastvrije bediening. Een pareltje.
Frederik Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Wij komen er regelmatig dus dat zeg genoeg TOP!!
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Voor de tweede keer gegeten. Zeer gastvrije bediening. Heel erg lekker eten. Hoog kwaliteit vlees, goeie porties en heerlijk toetje (chocolade taart). Ik kom hier graag nog een keer terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ontspannen kunnen eten. Personeel voorkomend niet opdringerig. Ruime menukeuze en gerechten mooi geserveerd.
Marente D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Sfeer: familierestaurant. Aimabele en voorkomende gastheer. Uitgebreide en authentieke kaart. Service was prompt, bediening was niet altijd het Nederlands machtig, tikkeltje onpersoonlijk. Wel vlot uitgeserveerd, porties nogal groot, maar de vis was vers en semifreddo met liefde gemaakt. Er hing wel een lucht van hoog grondwater in het restaurant, kunnen ze waarschijnlijk weinig aan doen - Amsterdams probleem. Tevreden!
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Beetje lawaaiig
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Uitstekend eten, uitstekende bediening erg vriendelijk buiten gewoon gezellig en het personeel doe daar erg zijn best voor!! Echt een aanrader!
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ben hier al een paar keer wezen eten en iedere keer is het weer een feestje. Zulke verfijnde smaken met een prachtige opmaak. Service is goed en nemen de tijd voor je! Het zit altijd vol in het restaurant dus reserveren is wel noodzakelijk. Top restaurant!
Mvg, N. Kuipers
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was heerlijk! Italiaans zoals het bedoeld is. Evenals de Siciliaanse wijn op de kaart. De bediening prima en de sfeer gezellig. Het eten is absoluut betaalbaar en de prijs waard, maar met de korting van Iens echt een cadeautje! Leuke avond uit gehad, we komen zeker terug!
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Dit restaurant is een echte aanrader! Echt italiaans eten (mooi geserveerd maar vooral heel lekker) , uitgebreide kaart en zeer eerlijke prijzen. Vriendelijke bediening, je voelt de Italiaanse sfeer! Indien dit restaurant dichterbij mijn woonplaats was gelegen zou het meteen bij mijn favorieten opgenomen worden. Twijfel niet, ga er eens eten.
Hypotheker D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
het eten was voor italianse begrippen ronduit matig. de tonijn had een geur van afwasmiddel en de tagliata was veel te weinig en matig gegrild. complete teleurstelling
Beste Hypotheker D.

Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Maar wij vragen altijd aan onze gasten of alles naar wens is en of alles smaakt. Waneer er dan een probleempje is ontstaan, lossen wij dat ter plekke op. Helaas hebben we van u geen enkele klacht ontvangen. Nu lezen we uw opmerking hier en helaas kunnen we niks meer voor u betekenen.

Wij geven grote zorg aan onze producten en zijn elke dag vers bereidt , en met onze porties zijn we heel royaal.

Afijn tog bedankt voor u recensie!

Mvg Staf L’angolo Italiano
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Erg lekkere gerechten en lekkere wijnen en grappa. Het is net thuiskomen in Italië bij l’Angolo.
Jopie G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik geef niet snel een 10/10, maar l'Angolo verdient het echt! Ik werd zo goed ontvangen, en verwelkomd met zulk lekker eten dat ik bijna niets anders kan dan tevreden zijn
Milan W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Hartstikke lekker gegeten! De garpaccio is echt onovertroffen! En een wijnkaart waar je U tegen zegt, enorm lekker assortiment
M. H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Te weinig personeel..Te haastig doch wel vriendelijk.Mijn steak was rouw helaas.Dessert perfect.Kom graag nog eens langs
Naallegro N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het eten was zonder meer goed. De wijn heel lekker.
Maar bij binnenkomst kwam er niemand naar ons toe en sprak ik zelf iemand aan, om om onze tafel te vragen. Er was een tweepersoonstafel, waarbij je de toegangsdeur in je rug had. Toen ik aangaf dat ik daar liever niet wilde zitten, kreeg ik keurig een andere tafel toegewezen.
Bij het weggaan duurde het lang eer we onze jassen terug kregen.
Maar het eten en de drank waren prima en het zal gezellig vol, met vooral wat jongere mensen. Ook leuk.
Timo E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Italiaans eten is mijn echte favoriet, en laat nou juist dit restaurant bij mij om de hoek zitten! Wat een geluk, 100% de beste Italiaan uit de pijp
Mick .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Het was helemaal vol, waardoor je elkaar moeilijk kunt verstaan. De drankjes bleven leeg en het personeel let helaas door de drukte niet altijd goed op. Eten matig voor een dure prijs. Tonijnsteak zat geen saus op of bij, geserveerd met kale Brocolli. Jammer!
Emma G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De eerste keer dat ik hier kwam was ik simpel weg tevreden, niet meer niet minder. Maar laatst heb ik hier zo lekker gegeten dat ik hier zeker vaker ga komen!!!