l'Angolo Italiano

Scheldestraat 23-25 1078 GD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757808

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gisteren ruim 3,25 uur buiten bij L'Angelino Italiano gezeten voor drie gangen. De mosselen waren lekker, de tortellini vond ik okay maar niet super bijzonder. Mijn partner en ik zouden even een hapje gaan eten maar hebben door het lange wachten een volle avond gezeten. Zeker een gezellig restaurant, maar door het lange wachten had ik speciale, betere gerechten verwacht.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Zeer slecht. Ik was vandaag met mijn vriend gaan eten bij L'Angolo Italiano. Het eten smaakte nergens naar.
Geen kenmerken van de Italiaanse Keuken. Enige wat smaakte was brood met olijfolie. Dat zou niet bijzonder moeten zijn. Alle gerechten die wij bestelden waren smakeloos. Echt teleurstellend, onze avond was volledig verpest.
allan P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Excellent????
anneke.kint .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij vieren hebben heerlijk gegeten, alles top en komen zeker terug. Mosselen, tonijn, gamba's en scropino met warm chocoladetaartje toe. Aanrader met stip..
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg goed eten. Vriendelijk en Italiaans personeel en leuke locatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,......
c.reisig .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, echte Italiaanse gerechten met Italiaans personeel. Alles was even lekker, ook heerlijke wijn!
43Jaap .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met 6 personen via AHrestaurantactie gegeten. Vriendelijke ontvangst. Tafel achterin, vlak voor een deur naar buiten, waardoor af en toe bevoorrading plaats vond. Ruime keuze-mogelijkheden in voorgerecht en hoofdgerecht. Voorgerechten werden wat aan de zoete kant. Diverse hoofdgerechten waren door de ruime saus nogal zwaar. Nagerechten (vooral ijs met amaretto) waren naar behoren. Goede (Siciliaanse) huiswijn, zowel wit als rood. Al met al voldoende, maar het hield niet over....
lars J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gegeten hier via AH actie. Vooraf krijg iedereen volgens mij brood met olijven en olie. Prima begin. Voorgerechten gedeeld met mijn tafelgast wat bestond uit carpaccio een antipasti. Lekkere dingen tussen de antipasti en carpaccio is goed van smaak maar heeft teveel rucola en te weinig 'vlees'. Hoofdgerecht heerlijk stuk ossenhaas. Gewoon erg goed van smaak. Ander hoofdgerecht was de truffel Pasta waar de saus in overvloed aanwezig was. Italiaans is echter meer pasta en minder saus. Goed van smaak maar weet hoe de verhouding is! Als toetje een scroppino en pistache ijs. 2x vragen om mijn scroppino terwijl pistache ijs doodleuk 15 minuten eerder werd neergezet. Service daardoor als wisselend ervaren. Op zich vriendelijke mensen maar naar mijn mening niet helemaal oprecht (gemaakt vriendelijk). Moest ook erg lang wachten op rekening dus ben uiteindelijk maar naar voren gelopen. Zonde! Inrichting is knus maar krap waardoor je goed moet opletten waar je loopt.

Conclusie: Que eten/drinken zeker genoten, kloppende prijs- kwalitetverhouding, knusse inrichting vond ik leuk met service die beter kan.
Meta S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijke zelfgemaakte pasta. Goede kwaliteit vlees en vis.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Bijzonder lekker gegeten, prettige bediening. Wij komen zeker nog eens terug!
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah restaurant actie. Geweldige kwaliteit van het eten en gezien de prijs goed te doen met deze actie. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer is goed. Wel erg luidruchtig. Zeker een aanrader!
Loek P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke bediening. Acoustiek is heel slecht. Bij ons bezoek was de gelegenheid geheel bezet en dat levert een kakofonie van geluiden die een gesprek zeer moeilijk maken. De menuprijs van 36 euro is discutabel. Je stelt je menu samen a la Carter en dan ga je met 3 gerechten heel gemakkelijk over dit bedrag heen. De ah actie lijkt me voor dit restaurant een zeer gunstige uitkomst te bieden.
Description
Answer right : l'Angolo Italiano - UID 255715
rate ID : 13374101
feniX rate link: https://fenix.lafourchette.com/avis/display/moderationNotice/13374101
Answer requested :
Beste meneer Loek,
Dank je wel voor je reactie. Onze duurste drie gangen menu is 33 euro en wij beginnen bij 23,50 euro. Dus wij snap niet waar u 36 euro vandaan haalt. Wij zijn juist een restaurant die schappelijke prijzen heeft zodat iedereen bij ons kan komen eten. De Ah actie gebruiken wij meer om bekendheid te krijgen. Ik denk dat er een kleine misverstand is.
Aan de akoestiek kunnen we ook vrij weinig veranderen.dat heb je soms als er grote groepen komen eten.
En bij ons is de Ah actie a la-carte. Die vastgestelde menu's zijn verassingmenu's van de chef en die doen niet mee met geen 1 actie.
Die variëren vanaf €23,50 tot en met €33,00.
Ook word er aan tafel duidelijk uitgelegd hoe de Ah actie werkt.
Tog bedankt.
Mvg staff L'angolo italiano
olivier K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Uitzonderlijk goed eten. Fijne klassieke inrichting, beschaafde sfeer. 1 dingetje: dames en heren van de bediening, om u heen kijken als u zich door het restaurant begeeft!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Personeel is erg vriendelijk en ongedwongen. We hebben het erg naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug. De wachttijd is wel wat lang, dat zou wat sneller mogen.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wat een feest was dit diner. Verjaardag gevierd met vriendinnen in dit prachtige restaurantje. Heerlijk gegeten, bijzondere gerechten met lekkere wijnen. Bediening is super vriendelijk en gezellig. Enorme aanrader als je net iets chiquer wil eten voor een goede prijs.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vandaag weer gegeten bij onze favoriete Italiaan. Vanaf de vriendelijke Italiaanse groet bij binnenkomst tot aan het dessert (of limoncello) waan ik me in Italië. De fantastische service keer op keer in combinatie met de heerlijke smaken en zeer goede prijskwaliteit zorgen ervoor dat dit onze vaste stek is.

Wederom erg debankt voor een super avond
s.g.gallee .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten, sommige gerechten waren echt helemaal top! Vissoep, tonno, pasta tartuffo, geweldig! We moesten wel wat lang op het voorgerecht wachten, verder was het erg gezellig! WC's kunnen beter.
Martine588 H.
Fantastisch. Super vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten
Mets .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heel leuk restaurant. Het was de tweede keer dat we daar hebben gegeten. Bijzonder vermeldenswaardig is de vriendelijkheid van het personeel.
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Aangezien we om 20:30 naar een concert gingen, hadden we al om 18:00 gereserveerd om ruim de tijd te hebben. Het voorgerecht was prima en kwam ook op tijd, echter op het hoofdgerecht,dat verder uitstekend was, hebben we zo lang moeten wachten dat er voor een nagerecht geen tijd meer was. Erg jammer.