l'Angolo Italiano

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

Jouw recensie over het restaurant l'Angolo Italiano

Hille A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het was heel gezellig in een goede omgeving.
Het eten was prima!!!
Het was alleen jammer dat we geen Risotto meer konden bestellen.
ma.marechal .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Aangezien de vorige keer zo enthousiast, nu nw. vrienden uitgenodigd. Helaas viel tegen: heel lang moeten wachten, dit kwam vlg chef dat iedereen tegelijk komt en minder personeel! Daardoor de maaltijden slordig afge-werkt. Het zat inderdaad propvol.

Minder tafels waardoor het niet zo benauwd is, en het personeel meer tijd aan de algehele service kan geven.
Franswillemsen W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ik had er eerder gegeten met een vriend en was enthousiast. De verwachting werd ook dit keer waargemaakt. Prima authentiek Italiaans eten. Ik had spaghetti met halve kreeft als primo en perfect gegaarde octopus (pulpo) als secundo, allebei heerlijk. En mijn vrouw had als secundo een perfect stuk ossenhaas met truffel die ook onze neuzen bereikte. Toe hadden mijn vrouw en ik samen een chocoladetaartje dat van binnen prachtig vloeibaar was. Samen, want de porties zijn heel erg royaal. Hier is zelfs een waarschuwing op zijn plaats. Mijn vriend had de vorige keer als voorgerecht de vissoep, en die was zo goed gevuld dat hij zijn hoofdgerecht goeddeels moest laten staan...
Femke E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De beste Italiaan van Nederland!!!! Heerlijk gegeten . Ambiance was geweldig ! Spectaculaire avond gehad met heerlijke wijnen en gezellige sfeer. Aanraders : manzo tartufo en orata met salsa mediterraan. Geweldig! Grazie
Jeske V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hadden hier gisteren gegeten met het Albert Heijn menu. Het was erg lekker en het eten ging snel! En er was vriendelijk personeel!
Nonja S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De gastheer ontving ons geweldig. De serveerster had duidelijk geen zin om ons te bedienen en liet dat al merken bij de moeizame begroeting bij binnenkomst. Daarna bevestigde ze haar ongenoegen door een bord op een nog opgevouwen servet te plaatsen, het bord met antipasti op een vork te zetten en vooral niet te glimlachen. Buiten dat was het een fantastische lunch met heerlijke wijn en nogmaals een geweldige gastheer. Bedankt, d'Angelo Italiano.
Beste Nonja s
Dank je wel voor je mooie rescensie.
Deze serveerster in spe hebben we meteen laten gaan. Wij hebben service aan onze gasten heel hoog zitten. En daarnaast zat ze in haar proefperiode. Helaas heeft ze die niet gehaald.

Tot snel weer. En Grazie voor deze mooie recensie
Femke E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zaterdag hier gegeten. Onwijs genoten. Top tent! Aanwinst voor Amsterdam. Een echte Italiaan. Bravo. Niet te duur! Lekkere wijnen, fijne sfeer . Vlotte bediening. Gezellige tent. Wij komen zeker terug. De ossenhaas met truffel is een aanrader en de tonijn met sesamkorst.
mamavansterre .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Tgv een verjaardag wilde we hier eten. Ondanks de reservering hebben we 5 kwartier moeten wachten. Bij aankomst werd gezegd dat het nog 15-20 min. duurde, wat wij al bijzonder vonden. Maar we werden verzocht op het terras plaats te nemen, we kregen een drankje van het huis.... Helaas regende het stevig, dus was de terrasoverkapping onvoldoende. Eenmaal weer binnen stonden we super in de weg, omdat wij niet de enige wachtende waren (maar 14!). Een groep van 4 wachtte al een uur...... Zolang zouden wij echt niet blijven wachten..... Helaas was dit ook ons lot. De kinderen hadden gesport en honger, de sfeer werd er niet leuker op. Eenmaal aan tafel was het eten lekker. Desondanks toch niet voor herh vatbaar. Later vertelde de eigenaar (?) dat een groep te laat kwam, daardoor liep alles in de soep. Wel heel lullig dat het onze avond stevig bepaalde.
JohnBoyWatson .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk Italiaans gegeten in een gezellig restaurant, wel wat lange wachttijd ondanks reservering. Mededoor AH actie zeer betaalbaar.
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten n.a.v. een bezoek aan Amsterdam met zijn vieren en daarbij gereserveerd met de AH restaurantbonnen. Bediening en entourage niets op aan te merken. Maar de gerechten waren een grote "flop". Carpaccio ad € 12 vijf plakjes vlees met droge sla, zonder dressing, pijnboompitjes o.i.d. Voorgerecht tonijn idem dito. Gegrilde tonijn (paar stukjes) met droge sla. Hoofgerecht Ossenhaas gorgonzola was stuk vlees met plens saus erover en met droge sla € 26,--. Visgerecht zowel voor als hoofdgerecht lijkt op een tomatensoepje met vis. De vis dompelde in de saus. En de nagerechten worden niet gelijktijdig geserveerd. Al met al met de restaurantbonnen, voor, hoofd en nagerecht en flesje woon en water toch nog € 150,-- moeten afrekenen. Niet een adres om terug te komen qua eten. Wel een gezellig restaurant qua bediening en entourage (keurig gedekte tafels).
JW D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Voorgerechten matig, rest van het diner prima. Bediening buitengewoon matig. Prijs kwaliteit onvoldoende.
Ik ben echt in shock van jou recensie. Het is niet eerlijk.
Alle borden die zijn uitgeserveerd waren leeg. En nadat wij vroegen heeft het gesmaakt en is alles naar wens. Hebben jullie ja gezegd in koor nog wel! Jullie hadden NIET met 30% gereserveerd. En ik liet dat netjes zien aan jou op de laptop. Maar omdat wij een groot hart hebben , gaven wij jullie die 30% tog en ook nog eens limoncello van het huis. Want wij zijn gewoon zo. Vrijgevig.
Langolo italiano wenst jou succes met het vinden van een ander restaurant. Want zulke typetje als jou zijn niet welkom bij ons.
Uiteraard zegt dat meer over jou dan over ons.
M.v.g
L’angolo Italiano
erica G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heb weer genoten van een heerlijke Italiaanse maaltijd.
Vriendelijke bediening !
Jammer dat het erg lawaaierig is ,slechte accoustiek .......
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
D'Angelo is een van onze favorieten. De Italiaanse bediening is geanimeerd en het eten voortreffelijk.
Carlijn Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alleen bij boeking moet je expliciet vertellen dat je niet in het gangetje naar de keuken wil zitten.
Resanti V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een sfeervol restaurant. Je merkt dat het door de eigenaar gerund wordt.
Zeer tevreden. Vriendelijk voor de 2 kinderen die we bij ons hadden.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De bedlening was erg vriendelijk maar naarmate de avond vorderde werd het langzamer en langzamer. Jammer!!
Eten nog steeds heel lekker!!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een klein, sfeervol restaurant met verrassend veel zitplaatsen en toch voldoende privacy. Zeer attent en hartelijk personeel en een gevarieerde kaart. Goedkoop is het niet, maar je krijgt hier wel waar voor je geld, want de kwaliteit van de gerechten is voortreffelijk. Ook als alle tafels vol zijn, houdt het personeel overzicht. Een prima restaurant waar wij zeker vaker zullen komen.
annelies Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We werden gevraagd te verhuizen naar een andere tafel en kregen als dank een volledig gratis diner en er werd alles aan gedaan om ons een gezellige avond te bezorgen ondanks het achteraf tafeltje. Echt prima service en leuke bediening en het eten was echt heel goed!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lieve en leuke bediening. Er staan bijzondere gerechten op de kaart, zowel vis als vlees. Het eten was erg lekker! Sjieke uitstraling en toch een huiskamergevoel.