l'Angolo Italiano

31-206757808

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

9,1

Jouw recensie over het restaurant l'Angolo Italiano

Carla S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Een restaurant met gezellig en vrolijk personeel. Ook vanuit de komen de echte Italiaanse kreten en hebben ze daar plezier. Kortom...een feestje om daar te eten.
Patrice P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
De stoelen zijn aan vernieuwing toe. Het eten en de bediening is zeer goed. Niet goedkoop maar dankzij AH actie zeer acceptabel.
M. H.
Heerlijk gegeten.Een aanrader
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Pluspunten:
Onwijs vriendelijke bediening, dit is echt een een plus punt en maak je niet veel mee! Grazie mille!!!

Heerlijk gegeten,
Met liefde bereide gerechten.
Leuke, gezellige inrichting.

Minpunten:
Jammer dat hoofdgerecht snel na voorgerecht komt (althans bij ons).

Begin wat koud kwa temperatuur.
Nagerecht vonden wij heerlijk, maar wel prijzig.

Absoluut een goed restaurant met passie voor de zaak!
Marijn S.
Heerlijk eten, goede service! Aanrader
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Klassieke Italiaanse keuken, erg lekker.
J.G. D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
In de Ossenhaas zaten vele pezen, leuk opgediend, maar de kwaliteit van het vlees
moet veel beter.
ELJ H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Eten prima, bediening goed, alleen de herentoilet krijgt een onvoldoende: smoezelig, niet echt schoon
Manuella C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Ik heb hier mijn verjaardag gevierd & wat was het een heerlijke avond! Het eten & de service waren geweldig.
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk eten, leuke acties. Aardig personeel
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Zaterdagavond weer gegeten bij Angolo. Het viel ons op dat er een paar tafeltjes extra waren bijgezet, of leek dat maar zo? Het was deze avond volle bak, dat is mooi, maar ga niet aan je eigen succes ten onder. 40 minuten wachten tot de bestelling wordt opgenomen is te lang, want dan heb je nog niets op je bord. Ook meerdere malen moeten vragen om een extra fles wijn en andere drankjes. We zien dat de bediening van goede wil is, maar het simpelweg te druk heeft.
Dat betekent extra handjes in de keuken en bediening of minder reserveringen aannemen als het personeel het niet kan bijbenen. Voorlopig slaan we even over tot de rust is wedergekeerd. Het eten is overigens nog steeds goed alhoewel de portie pasta wel wat groter mag dan formaat voorgerecht.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker gegeten, goede en goed gehumeurde bediening en aangename entourage. Kortom: van harte aanbevolen
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Erg goed eten en wijn, goed personeel. Eigenlijk niks op aan te merken.
Jasmine A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Verzorgde restaurant met deskundige bediening ( geen studenten maar professionele mensen ) Je komt echt bij Italianen eten: vriendelijk, blij en warm
Eten was goed, soms wat zwaar en ik miste groenten of salade ( ben er wel fanatiek van ...)
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Ontvangst hartelijk op Italiaanse wijze. Wij gingen met AH menu, maar mochten gewoon vd kaart kiezen, waarbij bij 3 gerechtjes een kleine bijbetaling was. Brood met olijfolie/ balasamico, kaasjes en olijven vooraf. Partner had de tonijn met sesam crust, en ik de mosselen. Zeer ruime portie, en boterzacht. Hoofdgerecht had partner de ossenhaas verstopt onder rucola, met een parmesan van 25 jaar oud, een fantastische smaakexplosie! ik had de pasta met truffelsaus en geraspte truffel, waanzinnig zacht van smaak. Dessert kozen we voor de tiramisu en kaasplankje met honing en eigengemaakte jam, dat proefde je duidelijk. Weer geweldige smaakexplosies. Italiaans, hoe het behoort te zijn. Verborgen pareltje. Met de AH bonnen, waren we incl fooi 75 euro samen kwijt, als je zonder bonnen gaat is het alle waarde naar z'n geld, en dat is het absoluut waard.
Lunette K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Tafels erg dicht op elkaar.
Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Fantastische ervaring, echt heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Wederom perfect gegeten. We waren met 8 personen en het enige nadeel is dat de ruimte behoorlijk rumoerig is waardoor het gesprek over de gehele groep vrijwel onmogelijk wordt. De kwaliteit van het eten maakt echter veel goed. Perfecte Italiaanse smaken door heel goede ingrediënten.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Via de AH-actie aan dit adres gekomen. Gastvrij en gezellig ontvangen. Duurde wat lang voor gevraagd werd wat we wilden drinken. In tegenstelling daarmee werden de 3 gangen in een record tempo geserveerd. Alles was even lekker en ook de porties precies goed. Bij de rekening bleek achteraf een fout te zitten in ons nadeel, maar dit is zeker geen reden niet weer terug te gaan. Een aanrader, zeker ook in de zomer, als het terras open is (hoewel de straat erg veel autoverkeer heeft).