l'Angolo Italiano

31-206757808

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

9,1

Jouw recensie over het restaurant l'Angolo Italiano

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten was bijzonder goed en goede service. Heerlijk gegeten met 9 personen!
Een echte aanrader. Ga zeker nog een keer terug!!
Jos P.
Carin J.
Lisa K.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Nét iets beter dan de gemiddelde Italiaan, uitgebreide kaart, zeer smaakvol, vriendelijke, snelle bediening.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Heerlijk gegeten! De drukte op dinsdagavond viel ons wat tegen en dat was bij een van de personeelsleden helaas goed te merken. Erg sfeervol restaurant met goed eten en een uitstekende service; aanrader!
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten, echt Italiaans, de Zuppa di Pesce blijft een topper! De Italiaanse hartelijkheid en nonchalance zijn heel charmant!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
vooral de antipasto misti was erg goed, daar kom je voor terug.
Ook e rest van het eten was prima, wijn lekker en betaalbaar
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mooie zaak met uitgebreide kaart. Lekker gegeten, mooie inrichting. Bediening is charmant Italiaans.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH bonnen actie.
Kp.heere H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
te druk om gezellig te zijn
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Na het eten werden we weggekeken. Het was erg druk maar we konden niet even rustig natafelen.
Jilles V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hebben hier prima gegeten. Bediening en inrichting is van goed niveau.
Nina E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Uitmuntend ! Alles smaakt overheerlijk .Een waar genoegen om hier te mogen dineren. We hebben nu bijna alles gegeten op de kaart en het blijft een feestje! Je moet wel op tijd reserveren want ze zitten best snel vol. Waneer een pareltje word ontdekt trekt het veel publiek . Bedankt voor een fantastische avond!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Ik was hier met mijn partner. Het is alsof je Toscane binnenloopt. We werden als familie onthaald door een zeer enthousiaste ober. Het was erg leuk dat er echte Italianen werken. Zij lopen het vuur uit hun sloffen en hebben gevoel voor humor. De prima huiswijn werd in overvloed ingeschonken. Dit restaurant was bovenverwachting en dat heb ik niet snel. De kwaliteit van alles is erg goed. Je proeft dat er met liefde is gekookt en met pure en verse ingrediënten. De volgende keer zou ik de truffelpasta wel willen proberen.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Toen onze bestelling zou worden opgenomen werd ons verteld dat een aantal gerechten er niet meer waren, “op” dus. Even later bleek de bestelde tonijn ook “op”. Bij de deserts was er ook weer een gerecht niet meer te bestellen. Hell erg vervelend want de keuze werd ernstig beperkt.
Wat op tafel kwam was overigens smakelijk waarbij één gerecht wat aan de koele kant was.
Jammer, ga dus maar niet op de top drukke zaterdag.
Beste Mr Rob F,

Allereerst bedankt voor u recensie.

Echter vind ik het wel erg jammer dat u recensie heel erg fictief geschreven is.
Uw bent 20.00 gearriveerd. Tijdens het bestellen gaven wij aan dat er 3 van de 37 gerechten helaas uitverkocht waren. Is ook niet zo gek want wij werken met dag verse producten en houden de keuze ruim voor onze gasten dus “ ernstig beperkt” .

Verder is er aan tafel gevraagd of alles naar wens was, met als antwoord dat het zalig was , er was geen opmerking over een “ koud” gerecht . Anders was er wel meteen wat aan gedaan, want wij hebben onze service hoog zitten en willen graag dat onze gasten zich vermaken. Werken met dag verse producten vinden wij tog veel belangrijker .
We hopen dat u volgende keer een betere ervaring zult beleven bij ons.

Mvg de directie
Don V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Al meerdere keren bij dit italiaanse restaurant gegeten. Was zoals gewoonlijk weer heerlijk eten.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Met Iens aanbieding gegeten daardoor is de prijs heel gunstig.. Ontvangst is bijzonder vriendelijk. De volle zaal is de oorzaak van soms wel lange wachttijden. Gerechten zijn verzorgd, goed bereid en smakelijk. Fijne avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar
Obbe N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wie ik meeneem naar dit restaurant, ik hoor alleen maar positieve geluiden.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018