l'Angolo Italiano

Scheldestraat 23-25 1078 GD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757808

Foto's van gerechten

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Janto S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima italiaanse keuken, enth.bediening, ec
ht een aanrader
Femke E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ik heb echt onwijs genoten. Het was een prachtige avond met kundige bediening. Het eten is er echt super fantastisch!!!! Er hangt ene hele fijne sfeer. Dit is mijn favoriete Italiaan geworden. Top avond de bedrijfsleidster is een charmante dame. Lost alle probleempjes ongemerkt en verfijnd op. Volle bak maar aan was niet af te lezen.
Lia H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Eerlijk goed gemaakt eten. Fantastisch
Ellen O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke omgeving, aardige mensen. Raar dat je de AH bon niet hoeft te geven, zonder de bon geven ze dezelfde korting maar dat zie je niet helemaal terug op de rekening. Ik vond dat het niet klopte maar daar werd niet naar geluisterd.

Prjis van het kaasplankje is ridicuul voor 6 in frietjes gesneden kaas met jam en honing.
Iris S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten was heerlijk! Het was allemaal erg smaakvol en ook meer dan genoeg. De bediening was vriendelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zijn hier al vaak geweest, met name door de AH-restaurant-actie. Elke keer weer zeer aangenaam.
Heerlijk eten, prima wijn en een vriendelijke bediening, een aanrader.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Top gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wij hebben weer prima gegeten in een sfeervol restaurant met goede en aardige bediening voor een alleszins redelijke prijs
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk Italiaans eten in een prima sfeer. Met veel mensen wel tamelijk rumoerig. Aardige bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Een aanrader!
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heel lekker gegeten hier alhoewel ik vond dat mijn vis iets teveel in de saus 'zwom'. Ik zou zelf de saus liever apart geserveerd willen hebben want nu lagen ook de aardappeltjes en de sla ietwat te 'zwemmen'. Vlees van mijn man was geweldig gebakken en heel goed van smaak. Starter van mij, zucchini involtini vond ik iets te weinig zucchini en iets teveel weeige aardappelpuree/mousseline. Wijnen heerlijk maar aan de prijs. Service heel goed. Jammer dat er nogal wat fruitvliegjes rondvlogen, dat leidde af. En ook de akoestiek kan beter. Maar we komen graag nog eens terug om andere gerechten op de kaart te proberen.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH-actie. Bediening was zeer behulpzaam. Dat de meeste alleen Engels spraken was geen probleem. De mosselen vooraf waren erg goed even als de Risotto met Gamba's die we als Primi genomen hadden. Zalig op smaak gebracht met o.a. saffraan. Als toetje Tiramisu & Bitterkoekjes ijs. Al met al zalig gegeten.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Was erg druk toen wij er kwamen ,maar de tafel was gereserveerd dus oké.
De afrekening gaf wat problemen,we waren er met 4 personen waar van 2 met een AH menu kaart dus 2 betalende personen.
De nota was 120.50 € wat wij behoorlijk hoog vonden ,er was 1 fles witte wijn van 20.00 € en maar 2 dessert.
Toen we er om vroegen werd ons verteld dat het wel of niet gebruiken van de dessert niets uitmaakte op de nota.
verder was er extra 5.00 € op de bon omdat je 2 gerechten heb besteld die sowieso duurder waren na veel gesteggel is er 10.00€ afgegaan.
Remi M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De tafels staan erg dicht op elkaar wij hadden last van rumoer.
Het personeel is prima en attent,
Het eten is uitstekend
imana V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het was weer heerlijk, zoals altijd. De eigenaar was met vakantie maar hij werd prima vervangen. Het enige minpuntje, dat niet al het personeel Nederlands spreekt
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Gisteren hier fantastisch gegeten. Ruime keuze, goede porties en de doorloop van gerechten was exact goed. Ik kom gauw weer terug!
Annabel O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, echt Italiaans! Als lokkertje zijn we eens hier gaan eten met 30% korting. Dit heeft dit restaurant helemaal niet nodig! Vol op vrijdagavond! En zeker voor ons dat we hier vaker gaan eten! Klassiek Italiaans maar niet de standaard pizza, pasta en lasagna!