l'Angolo Italiano

Scheldestraat 23-25 1078 GD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757808

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

Willem Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Aagje D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Prettige hartelijke bediening, privacy en lekker eten
mjam_mjam H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eén van de beste italiaanse restaurants van amsterdam en omstreken. Goede wijnen en heerlijke authentiek italaiiaanse gerechten!
jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Uitstekende vriendelijke en kundige bediening. Men denkt met je mee en laat ook de klant rustig besluiten. De gerechten waren heerlijk gebalanceerd, ik waande mij in Rome met een perfecte pasta!
Murielle H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Was lekker en gezellig. Goeie service!!
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
De kwaliteit van het eten was prima. Niets op aan te merken. Echter de bediening kwam erg opdringerig over alsof we zo snel mogelijk moesten bestellen. Ook bij het nagerecht. Pas nadat ik een opmerking had gemaakt werden wij met rust gelaten.
Een diner is een moment van genieten en bijpraten. En dat gevoel kregen wij niet. Was erg storend.
Oh ja, het toilet: ih dames toilet lag de bril en het deksel vd pot op de grond. Rook niet fris.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Ondanks de drukte was de bediening snel en vriendelijk. We kregen wat kaas, brood en olijven van het huis. We deelden een voorgerecht, buratta, super zachte mozzarella. De hoofdgerechten waren ook naar wens en als toetje hadden we overheerlijke tiramisu en een nog lekkerder sgropino. Al met al een zeer fijne avond. Temeer ook omdat we 30 % korting kregen omdat we via iens hadden geboekt. Aanrader
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten ,een aanbeveling
Merel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Zeer vriendelijk personeel!
Hok T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Konden eerst reservering niet vinden, en de 30% IENS-korting heb ik niet gekregen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
heerlijk gegeten, heel aardig personeel. echt een aanrader!
SF C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lekker Italiaans eten met paar bijzondere gerechten, beetje krap zitten, veel inloop van nieuwe gasten die naast je tafel wachten, da's wat minder
Elena S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Echt een aanrader!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten. Vooraf een antipasto misto gedeeld; erg lekker. Daarna had mijn tafelgenoot de ossehaas met gorgonzola en groene appel; ik die met truffel. Ook allebei prima. Mooie rode wijn erbij, en voor mijn partner een sgroppino toe, aan tafel klaargemaakt. Bediening was prima en erg attent.
Renata R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Komen hier vaker en gaan hier altijd met een voldaan gevoel de deur uit! Ook vanavond weer genoten van een heerlijke antipasti misto en spaghetti met kreeft. Tot snel!
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten en de bediening was heel viendelijk, persoonlijk en verwelkomend.
Wilco M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Vriendelijke mensen, lekker gegeten voor een prima prijs. Volle bak op een doordeweekse dinsdagavond, mede door de actieve kortingsacties die ze voeren.
Bogna K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was super lekker en de bediening was erg aardig en attent. Een echte italianse tent!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bijzonder leuke avond gehad. Vriendelijke en attente bediening. Snelheid waarmee gerechten kwamen was precies goed. Gerechten zelf waren heerlijk van smaak en borden mooi opgemaakt. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zaterdag 18 maart met zijn tweeën voor het eerst in dit restaurant gegeten. Stond nog op ons lijstje van "nog uit te proberen..." De IENS-deal met 30 of 50% korting op de rekening was een mooie aanleiding.
De gerechten zijn allen zeer smakelijk, fraai gepresenteerd zonder overbodige franje. Het tempo is vlot, maar als je fles wijn nog niet op is en je nog even wilt wachten met het nagerecht is dat geen enkel probleem. De bediening spreekt (uiteraard) Italiaans, prima Engels en een beetje Nederlands, dus je komt er altijd uit!
We hadden een vroege reservering (18:30 uur) en toen was het nog rustig, maar in de twee uur dat we er zaten liep de zaak volledig vol. Druk, maar gemoedelijk en sfeervol. Absoluut voor herhaling vatbaar!