l'Angolo Italiano

Scheldestraat 23-25 1078 GD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757808

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

Ton K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten , het restaurant was overvol dus hielden rekening met lange wachttijden maar niets daavan.
Heerlijke gerechten , vooral de tonijn in een korstje zowel bij vooor als hoofdgerecht, een perfecte dus gesneden rundvlees als hoofdgerecht voor mijzelf, en tot slot verrassend dessert van pistache ijs met katanje.
Wij komen zeker terug !
Conrad V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de derde keer weer uitstekend gegeten in dit sfeervolle restaurant. Comfortabele stoelen, lopertje op de tafel, altijd gewaardeerd. Zeer vriendelijke bediening. Als voorgerechten heerlijke verse burrata met tomaat salade en een zachte tortelli gevuld met wildzwijn en een saus van gorgonzola, als hoofdgerecht hele mooie tonijn 'en croute' en mooi stukje orata filet met een zachte mint saus en wat patate aroste. Als desert een chocoladetaartje gevuld met warme pure chocolade, heerlijk. Een mooie wijn uit Apuglia, Brindisi reserva' voor € 25,- , een prettige prijs, maakte het geheel compleet. En dit allemaal binnen de AH actie met 1 x 3 gangen gratis met een gering suppl. , perfecte service ! tot gauw maar weer !
Marcella O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb hier dit weekend heerlijk gegeten. De bediening is erg vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Je hebt echt het idee dat je lekker uit eten bent. Bedankt!
Daisy C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We zijn hier met een AH bon geweest naar aanleiding van veel goede reviews en we waren niet teleurgesteld, althans, qua smaak en kwaliteit van het eten.
De AH ben geeft recht op drie gangen a la carte. Er was genoeg keus, alleen is het menu normaal gesproken 4 gangen menu, wat verklaarde waarom de voorgerecht en Primi best klein waren. We hadden vooraf de carpaccio en inktvis, als hoofdgerecht de risotto met garnalen en gegrilde ossenhaas met truffel, en als dessert hadden we sgroppino en amaretto ijs. Alle gerechten waren erg lekker en we hebben echt genoten. Alleen zijn de gerechten dus niet al te groot in portie en we waren aan het einde niet echt voldaan.
Als je hier zonder bon komt, is het ook wel aan te raden 4 gangen te doen, wat deze restaurant dan wel prijzig maakt. Maar ik zou het er wel voor over hebbben. Het is gewoon goed eten.
De ontvangst was een beetje ongemakkelijk, we liepen binnen en (ik gok management?) zei alleen goedenavond en ging verder achter debar, vervolgens riep ze over de bar: ja? Niet echt een goede begroeting, maar ook niet een groot probleem. De serveerster zelf kwam later en zij deed het prima. Zij begroette ook de volgende gasten bij de deur, dus dat was ook weer opgelost.
De tafels staan inderdaad erg dicht op elkaar, de gasten naast ons hadden praktisch onze tafelpartners kunnen zijn, maar omdat het muziek niet al te hard was konden we gewoon op een iets rustigere toon met elkaar praten.
Al met al, zou ik hier zeker wel weer terugkomen.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben met de AH-bon bij l'Angolo italiano gedineerd en vonden het eten erg lekker, echter kregen we heel kleine porties. s'Avonds thuis hadden we weer trek. We zaten helaas ontzettend krap omdat de tafels te dicht op elkaar staan. Het is ons verder opgevallen dat de gerechten zonder de AH-actie goedkoper zijn, bijv. voorgerecht Burrata ai pomodori biologici con rucola staat op de restaurantsite voor € 8,50 (i.p.v. 9,50) en de Semifreddo nagerechten kosten normaal € 6,50 (i.p.v. 7,50). Wij zullen dan ook niet meer naar dit restaurant teruggaan.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Voor de derde keer gebruik gemaakt van de AH restaurantactie bij dit restaurant. Personeel is vriendelijk, de bediening is correct. Er werd van tevoren gemeld dat bij de duurdere gerechten een supplement van €2,- werd opgeteld, maar verder mocht je van de hele kaart bestellen. Het eten was heerlijk en de sfeer is gemoedelijk. Zeker een aanrader om nog een keer te gaan eten.
Winnie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat ik bij l'Angelo gegeten heb! Het eten is superheerlijk, bediening vriendelijk en attent, de inrichting oogt gezellig. Omdat het restaurant niet heel erg groot is, is het gauw helemaal vol! Reserveren echt een must! Van harte aanbevolen.....
evambromfield .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij L'Angolo Italiano. Voor het eerst hier gegeten maar het zal niet de laatste keer zijn! Driegangenmenu heeft goed gesmaakt en een zeer gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
George V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was erg goed, voor Italiaans eten was dit erg apart maar zeer goed. En de bediening was heel erg vriendelijk en goed. Een aanrader dus.
Gemma .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Op 5 januari 2017 hier met 7 personen gegeten. Personeel erg vriendelijk. Eten verrukkelijk. Jammer dat er om 19.00 uur al een aantal gerechten van de kaart niet meer te bestellen zijn. Een gordijn bij de deur zou niet misstaan. Steeds wanneer de deur openging kregen wij een koude golf over ons heen. Maar bij warmer weer absoluut voor herhaling vatbaar.
bettyg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren met z'n tweeën voor de lunch gekomen en verder zat er niemand. Het personeel en de eigenaar gingen door met activiteiten voor de avond zoals indekken en leveranties waarbij steeds de deur openstond terwijl het al steenkoud binnen was. Ik heb tijdens het eten mijn jas aan gedaan.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Weer ( dit was niet de eerste keer) heerlijk gegeten ! De flan, de gegrilde inktvis en de semifreddo al amaretto, allemaal om je vingers bij af te likken! Zeer attent personeel, gemoedelijke sfeer, we komen zeker terug! Er staat nog genoeg op de kaart om ook eens te proeven.
Charles G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Buitengewoon goed eten, ambiance en service. Iets aan de dure kant. Reken op 75 Euro pp voor een drie gangen menu, fles wijn, koffie en grappa na.
arjo2 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk van 3 gangen menu( a la card) van de AH actie genoten ,elk gerecht was met zorg en smaak bereid , voelden ons even in Italie , Komen zeker nog een keer terug
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Het was gezellig. Ik was hier met mij zoon en we hadden een fijne tafel. Vooraf verse tonijn. Als hoofd maaltijd vis en vlees. Alles zeer smaakvol. Heerlijk gegeten. De inrichting was sfeervol en de eigenaar was erg hartelijk. Kortom een aanrader.
anjavanmeer .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten,Alles was heel vers en van goed kwaliteit.
Het vlees was heerlijk mals en sappig zoals het moet wezen.
Als toetje hadden we scroppino mmmmmmmmmm !!!
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Goede bediening, heerlijk authentiek Italiaans eten en mooi gedekte tafels. Oh ja, en heerlijke scroppino,s
Winnie Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een goed bereikbaar en knus restaurant! Het eten was geweldig, de bediening attent, zeker een aanrader!
Schaapwaard .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Nog een ècht Italiaans restaurant met dito sfeer. Zeer aardige bediening en service. Eten werd zeer snel geserveerd en was van uitstekende kwaliteit. Ook met de AH actie. Bij binnenkomst wordt je jas nog echt aangepakt en in de garderobe opgeborgen, zoals het hoort maar bijna nergens meer gebeurd.
Berggans .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Ondanks de drukte kregen we snel ons drankje met wat hapjes. Het eten was geweldig, mooi gepresenteerd en van prima kwaliteit. Echt een aanrader.