l'Angolo Italiano

Scheldestraat 23-25 1078 GD Amsterdam Nederland Kaart
31-206757808

Over het restaurant l'Angolo Italiano

Italiaans genieten bij L’Angolo Italiano

Dit prachtig stijlvolle Italiaanse restaurant is gelegen in de Rivierenbuurt. Bestel heerlijke gerechten met gezonde en verse ingrediënten. Kwaliteit staat voorop en ook dat is terug te zien in de gerechten die worden geserveerd als een kunstwerk op je bord! De gevarieerde menukaart en ontzettend fijne sfeer zorgen voor een onvergetelijke avond uit. Een walhalla voor elke liefhebber van Italie!

Meer informatie over restaurant l'Angolo Italiano

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag

Renata R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Komen hier vaker en gaan hier altijd met een voldaan gevoel de deur uit! Ook vanavond weer genoten van een heerlijke antipasti misto en spaghetti met kreeft. Tot snel!
Bogna K.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was super lekker en de bediening was erg aardig en attent. Een echte italianse tent!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bijzonder leuke avond gehad. Vriendelijke en attente bediening. Snelheid waarmee gerechten kwamen was precies goed. Gerechten zelf waren heerlijk van smaak en borden mooi opgemaakt. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Marinke M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Altijd genieten ! Wij vieren hier onze speciale dagen
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
vriendelijk behulpzaam personeel vlotte bediening lekker eten gezellige ambiance
w. D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Tijdens het kiezen van het menu komt een heerlijk mandje brood op tafel. We nemen Antipasti misto als voorgerecht, heerlijk! Als hoofdgerecht de ossenhaas met een lekkere wijn uit Puglia .Hierover 1 opmerking: het bijgerecht van aardappelpuree is niet goed warm. Dan tot slot genoten van een overheerlijke Tiramisu. Tevreden verlieten wij het restaurant.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Lekker gegeten goede service Italiaans sfeertje
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Erg goed gegeten, fijne sfeer en erg attent personeel! Kortom, wij komen terug!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten, was erg nieuwsgierig naar dit restaurant omdat de recensies erg goed zijn. Om te beginnen is het interieur erg netjes en verzorgd, warm interieur. De bediening was erg vriendelijk en vlot. Prijzen zijn gemiddeld. Met betrekking tot het eten had ik een verrassingsmenu van de chef. Aangezien ik alles eigenlijk wel lust was ik benieuwd naar welke culinaire hoogstandjes ik dan op m'n bord zou krijgen. Als voorgerecht kreeg ik carpaccio deze was prima maar niet echt bijzonder, de kaas was er overigens in dikke brokken overheen gestrooid i.p.v. Geschaafd waardoor de kaas vrij overheersend was en het gerecht in z'n geheel wat droog, de presentatie was overigens erg netjes. Als hoofdgerecht kreeg ik een pasta met Italiaans gehakt en wat halve cherry tomaatjes er doorheen. De smaak hiervan was behoorlijk flauw , weinig smaak, ik zou het niet nog een keer bestellen in elk geval. De presentatie van het hoofdgerecht kon wel wat beter, nu zag het er uit als een breiige massa terwijl het in een rond diep bord er wellicht iets frisser uit had gezien. Er zat overigens ook een zilverpapiertje tussen mijn eten, dat was natuurlijk niet de bedoeling maar niet echt fijn zoiets. Mijn vriend had als voorafje een kaasplankje, waar niks mis mee was, wellicht alleen wat aan de grote kant voor een voorgerecht en bij zeer zachte kaas zoals gorgonzola zou ik wat echtra brood erbij doen omdat gorgonzola niet echt iets is wat je 'los' eet, wat bij erg veel andere kaassoorten wel lekker is. Als hoofdgerecht had hij biefstuk in gorgonzola saus, deze was erg lekker! In zijn algemeenheid geef ik dit restaurant een voldoende qua prijs, eten, sfeer en bediening.. ik zou een hoger cijfer hebben gegeven als het eten wat smaakvoller was en qua gerechten het een en ander net wat meer doordacht.
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastisch gegeten. Bediening weer uiterst vriendelijk. Altijd leuk, lekker en gezellig.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fijn en erg goed restaurant, aanrader. Klein minpuntje, er waren nogal wat zaken op de kaart die niet vooradig waren.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Uitstekende lunch. Wij hebben gekozen voor drie gangen menu vis. De tonijn was uitstekend klaargemaakt. Licht aangebakken met een korst van onbekende samenstelling; heerlijk. Vervolgens spaghetti fongole, top. En een dorade met tomatensaus, perfect bereidt. Een glas witte wijn van 7 euro, fruitig en droog. Prima. Toe uiteraard Tira Misu. Niets op af te dingen. Beste Italiaanse lunch met stip.
Nora E.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Dit zaakje is een pareltje in Amsterdam. Je waant je echt in Italië, het is er heerlijk eten en een knusse sfeer. De bediening uiterst vriendelijk en professioneel. Ik had begrepen dat er een nieuw menu komt waarvan al een aantal gerechten bestelbaar waren. Dus ik heb de sprong gewaagd en al het nieuwe lekkers geproefd. VOORTREFFELIJK!!! Complimenten aan de chef en zijn team. Super lekker en origineel. Chapaeu voor dit pareltje in zuid. Wij komen zeker terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
lekker gegeten, goede sfeer. tiramisu viel tegen als enige smet op een mooie avond
Johanc42 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Mooi italiaans restaurant. erg leuk ingericht. Eten was ook erg lekker. ik nam de ossenhaas en een wijntje erbij, ze stelden een wijn voor en het paste perfect bij het eten. snelle bediening. zeker een bezoekje waard.
danny D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
lekker gegeten met de hele familie. Lekkere smaken en gevarieerd. De wijnen zijn ook super.
Service is ook super attent en behulpzaam. Voor ons zeker een aanrader
Bertjan-sneller S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
In onze hoek bij rechteringang rook het onaangenaam naar riool. Helaas was het nodige op de kaart om 18.00 niet meer beschikbaar. Verder prima service en eten.
Toon G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vriendelijke en gastvrije bediening. Spontaan aanbod om ossenhaas in het driegangenmenu te serveren. Lekker eten voor schappelijke prijs. Verschillende rode wijnen per glas. Prima timing om voorstelling te halen. Aanrader.
Isabelle M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wat een leuke tent! Weinig tijd maar super vlot en lekker gegeten.
Che sorpresa.. cibo buonissimo, atmosfera accogliente, camarieri gentili... Grazie!! Isabelle