L'Angolo Divino

Wijdstraat 9 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant L'Angolo Divino

L'Angelo Divino in Gouda serveert heerlijke Italiaanse keuken. Alle gerechten zijn gemaakt met verse ingrediënten en dat proef je terug in elke hap. De Italiaanse bediening weet van aanpakken en dat is maar goed ook want het is hier altijd druk. En terwijl je geniet van je pasta Vongole hoor je Verdi op de achtergrond - geluk zit in kleine dingen.

Meer informatie over restaurant L'Angolo Divino

Marie-Louise B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gisteravond hier gegeten. De kwaliteit was wisselend. De amuse was erg mager, de pasta weer prima maar het hoofdgerecht was niet herkenbaar als zeebaars en zo smaakte deze ook niet. De tomaat overheerste. Het interieur is toe aan vervanging.
Gelukkig in goed gezelschap!
Renata C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
The food is good but not as it used to be! My risotto was too salty but with big appologies i didnt have to pay for it! We were sitting upstairst and it was too hot! The wine with the main dish came when my husband had finished the dinner! We paid the bill and saw that we were charged for a bread that we never got! In total, it was not what we expected! Still a good restaurant to have 1 dish of pasta!
Gianni V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We zijn hier al meer geweest maar dit keer vis besteld en panga uit de vriezer smaakt nog beter. Na opmerking over kwaliteit afgesnauwd door eigenaar en toen zijn we vertrokken. Tussen voorgerecht (was goed) en hoofdgerecht 1.45 uur moeten wachten.
Anique D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegetem
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gekozen voor het menu van € 35. Amuse en voorgerecht (carpazzo) beetje smakeloos, maar ravioli in truffelsaus, doradefilet en dessert erg lekker. Niet heel sfeervol. Door drukte vrij rumoerig.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ontzettend lekker gegeten hier! Bruschetta Mista, daarna zwarte ravioli met Cocquilles en groene asperges. Lekker wijn erbij, fijne bediening en prettige tafel voor het raam. Een aanrader!
Krista K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gastvrije hartelijke bediening.
G.J. H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De kwaliteit van het eten is goed, de wijn ook. We hebben echt lekker gegeten. Daar hangt echter een prijskaartje aan, zeker omdat bijgerechten als aardappeltjes en groenten moeten worden bijbesteld (elk 4 à 6 euro). Jammer is ook dat dat onvoldoende duidelijk is aangegeven. Er zou onduidelijkheid worden weggenomen als erbij had gestaan dat de hoofdgerechten exclusief aardappeltjes, groenten en salade zijn. Wat je erbij kreeg was een pinnig schaaltje aardappeltjes. Voor een fles water wordt 4,5 euro gerekend. Ik zou het redelijk vinden als de aardappeltjes en de groenten bij de prijs waren inbegrepen en dan mag het zelfs nog een paar euro duurder zijn gezien de goede kwaliteit.

De inrichting is authentiek, warm en sfeervol. We zaten eerst aan een tafeltje achterin. Daar was het erg tochtig. Toen we dat hadden aangegeven kregen we zodra dat kon (was al snel) een ander tafeltje.
PB S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Prima Italiaans restaurant: voor een gewone avond uit eten uitstekend zelfs. Delicate gerechten met een zeer uitgebreide keuze. De bruschetta met champignons en gorgonzola was fantastisch en de ossenhaas heerlijk mals, precies goed gebakken en met een gegrilde smaak die precies intensief genoeg was. Het nagerecht, crème brulee was lekker, maar niet bijzonder goed. Prettige bediening met een goed advies qua wijn. Kom zeker nog terug als ik weer in Gouda ben!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige, echt Italiaanse ontvangst en sfeer. Het gebodene kon rechtstreeks uit Italië komen. Erg druk op zaterdag, alle tafels bezet en maar 2 obers/gastvrouwen. smakelijk en royale porties.
Thomas W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond! Zeker de beste Italiaan waar ik ooit gegeten heb. Prachtig inrichting en zeer behulpzaam personeel. Je merkt de passie en het gevoel van de mensen.
ralph_w .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
vandaag om 19:00 een tafeltje voor twee. Na enig wachten een uitstekende antipasta met gemengde worsten en kazen. Na enige tijd de primi, de tagliatelle porcini met garnalen, deze laatste waren niet besteld maar prima (de porcini enigszins doodgekookt en slijmerig) en een prima spaghetti met mosselen. Tussen aankomst antipasti en prima zaken al wat tijd maar tot de secundo wel heel lang. Om 21:30 (de fles wijn was al eigenlijk op) toch maar eens gevraagd waar onze secundi bleef, een wat afgematte reactie dat we toch de tijd hadden. Bij aankomst een prima ossenhaas met parma kaas en een regelrechte waardeloze varkenshaas. Ik had besteld varkens medaillon in rode wijn maar kreeg dus de haas die zeker 30 minuten onder de salamander had gelegen (of was opgewarmd) met een zeer zure saus.

Zonder enige empathie begon er een uitleg dat het allemaal goed vlees was, dat het tempo italiaans was dus lang duurde (in italie is het eerder een moordend tempo dan slow dining maar goed).

Het begon goed, het eindigde slecht. Ik was al gewaarschuwd voor de directheid van de gastvrouw en dat viel niet tegen, geen enkele warme gastvrijheid en coulance voor het het slechte hoofdgerecht. Uiteindelijk E100 voor het eten afgerekend. + E40 voor de wijn, deze laatste was uitstekend.

Conclusie, prachtige kaart, executie tot een bepaald punt prima, daarna slecht. gastvrijheid, slecht.
Jetslob .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Hartelijke ontvangst op zn Italiaans. We kozen voor het menu sorpresa. Het was benissimo!! Goeie porties, uitgelezen, verse ingrediënten. Vriendelijk opgediend. Goede prijs en prima bediening en een echte espresso toe!!
PiekieProeft .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijke gegeten, voorkeur aangegeven buiten de kaart wat totaal geen probleem was en dus in tijden niet zo'n heerlijke pasta vongole gegeten. Goede bediening die je het gevoel geven of je enige bent, wat in Nederland echt een klasse is die wordt onderschat. Ik zou dit restaurant aan vrienden aanraden en het liefst meegaan!
Andrej L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Eindelijk een Italiaans restaurant met klasse in Gouda, veel variatie wat betreft de kaart en mooie wijnen! Bij aankomst door de eigenaar en zijn vrouw warm binnengehaald en begonnen met een mooie fles Pinot Nero (aanrader). Uiteindelijk gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dat voor maar 25 euro. Je proeft dat alles vers word gemaakt en wat betreft het eten en wijn helemaal tevreden. Echter, houd rekening dat er tussen de gangen door wel wat geduld word verwacht van de gasten.. Volgende keer zou ik ook graag meer uitleg willen krijgen wat betreft de gerechten, wat je zou verwachten bij verrassingsmenu's. Al met al een topavond bij L'Angelo Divino.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
In de vooravond hier neergestreken en een mooie Vermentino besteld in een leuke ambiance met Italiaanse operamuziek en Italiaanse medewerkers. De proeverij van zeefruit was ok maar er wordt gebruik gemaakt van een fruits de mer mix terwijl losse gamba en mooie octopus een fraaier resultaat zou opleveren,dit geldt ookvoor de Risotto fruits de mer ! De coquilles waren lekker en het decor gezellig,mooi centraal gelegen in het oude centrum en een interessante wijnkaart ,jammer dat de quiche met porcini niet voorradig was.
Kirsty74 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vorige week wat te vieren gehad en dit bij Divino gevierd. Heerlijk gegeten en zeer fijne service. Voorgerecht; heerlijke hapjes van een grote schaal. 'Zet maar wat lekkers neer' was onze wens. Dit was boven verwachting. Hoofd- en nagerecht waren minstens zo heerlijk. Ook namens mijn ouders schrijf ik deze recensie. Zij spraken hier het hele weekend nog over! Bedankt voor een gezellige en smakelijke avond. Groet, Kirsty
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Italiaans eten, maar dan op z'n Italiaans. Dus geen pizza's of spaghetti bolognese, maar heerlijke gerechten met vis, vlees of met groente, klaargemaakt met uitsluitend verse producten.

Sonia, de Italiaanse, temperamentvolle eigenaresse adviseert u graag aan tafel, dus gooi de menukaart maar opzij en laat u verrassen door haar keuzes en de kwaliteit van de keuken!

Samengevat, een plek waar ik graag kom om te onthaasten en weer even te genieten van hoe heerlijk je kunt eten met eenvoudige ingrediënten waar de Italiaanse keuken beroemd om is.

Uiteraard serveert Sonia perfect uitgezochte Italiaanse wijnen bij ieder gerecht, dat maakt de avond helemaal af.

Wel altijd reserveren, het is immers altijd vol.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was heerlijk maar dan met name de antipasti en de primi. Dit is persoonlijke voorkeur want ik ben meer van pasta dan van vlees

Heerlijke pasta met asperges en zalm gegeten; zalig!
Wat eerder is geschreven over lang wachten, klopt helaas wel. Wij waren om 19.30 binnen en om 21.00 uur hadden we onze anti-pasti nog niet. Uiteindelijk hadden we om 22.00 uur het hoofdgerecht.
De koffie toe en de limoncello waren weer heerlijk. Dus al met al was het, ondanks het lange wachten, wel een geslaagde avond.