L'Angolo Divino

Wijdstraat 9 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant L'Angolo Divino

L'Angelo Divino in Gouda serveert heerlijke Italiaanse keuken. Alle gerechten zijn gemaakt met verse ingrediënten en dat proef je terug in elke hap. De Italiaanse bediening weet van aanpakken en dat is maar goed ook want het is hier altijd druk. En terwijl je geniet van je pasta Vongole hoor je Verdi op de achtergrond - geluk zit in kleine dingen.

Meer informatie over restaurant L'Angolo Divino

Robin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Luca V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
onwijs lekker gegeten , ben niet zo een vlees mens maar vanavond !!! Goddelijk !
alleen traditionele recepten
geuren en kleuren zoals het hoort
geweldig !
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Waarschijnlijk I.v.m. vakanties was de personele bezetting wat aan de krappe kant. De vriendelijkheid van het personeel maakte weer wel wat goed, hetgeen ook gold voor de kwaliteit van het eten. Kortom, zeker een restaurant om terug te komen.
Raimond N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik had hier al eerder gegeten en was daar tevreden over vandaar dat ik hier vol vertrouwen opnieuw reserveerde. Helaas viel de avond tegen. We hadden om 18.30 gereserveerd en om 21.15 kregen vier van de vijf personen eindelijk het hoofdgerecht, de vijfde persoon moest nog tien minuten wachten...........Je denkt dan dat het personeel wel hun excuses zal maken, maar niets van dat alles....... Het voorgerecht was lekker het hoofdgerecht was eigenlijk alleen een stuk vlees zonder enige opmaak of groenten......Het nagerecht durfden we niet meer aan............jammer had eerder een veel betere ervaring
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Leuke bediening! Alleen was de lasagne op en daar had ik me juist zo op verheugd! Zeker een aanrader, net of je even midden in Italië beland bent!
Astella V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten en goede prijs-kwaliteit verhouding! Enige puntje wat beter kan is de bediening, niet iedereen spreekt Nederlands (wel Engels of Italiaans) en dat maakt de bediening soms wat ontoegankelijk. Voor de rest een top restaurant, we zijn zeker van plan vaker te gaan!
Roosmarie R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Als het niet te druk is kun je je Italiaans oefenen met Roxanne ????
Lennert O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk verrassingsmenu genomen. Mooie en lekkere gerechten!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten smaakte heerlijk. Prima restaurant en een aanrader voor een ieder die wat anders dan pizza wil eten
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een authentiek Italiaans restaurant in hartjeGouda. Heerlijk gegeten en super leuke staff. Grazie per una bella serata! ????????????❤
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een authentiek Italiaans restaurant in hartje Gouda. Heerlijk gegeten en super leuke staff. Wij komen hier zeker terug! Grazie L'Angolo Divino per una bella serata! ????????????❤
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een heerlijk en authentiek Italiaans restaurant. Boven verwachting. Het eten was uitstekend. De bediening attent en zoals het hoort bij èchte Italianen temperamentvol. Ik hou ervan! Wij komen hier ZEKER terug. Grazie per una bella serata!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een heerlijk Italiaans restaurant. Geweldig gegeten! Authentieke keuken en lekkere 'homemade' pasta. De bediening was temperamentvol en wat je mag verwachten van Italië. Wij vonden het helemaal top! ???? Wij komen hier ZEKER terug!
andre S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Puur Italiaans gegeten. Enkele kleine minpuntjes: er werd geen brood geserveerd; stukje pizza als amuse was wat simpel; de glazen wijn waren zeer zuinig ingeschonken.
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij L'Angelo Divino. Geen 'vernederlands' Italiaans, maar echt Italiaans eten. Heel lekker en goede porties. We kregen spontaan heimwee naar Italië.
Vriendelijke, attente bediening. Echt een aanrader.
Kaatje J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit restaurant is een complete ramp! Ga hier niet heen! Het duurde een eeuwigheid voordat er werd gevraagd wat we wilden drinken, één van ons kreeg iets heel anders dan besteld en werd vervolgens afgesnauwd, maar er werd geen oplossing geboden. Ook het personeel wordt respectloos behandeld. Het eten was smakeloos en waterig en tot overmaat van ramp peperduur. We zijn meteen na het hoofdgerecht vertrokken. Deze mensen hebben het restaurant en zichzelf absoluut niet onder controle.
Luit S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond met 5 personen gegeten. Het duurde allemaal erg lang. Het eten was erg onsmakelijk. Sauzen kwamen overduidelijk uit een pakje en waren aangelengd met teveel water. Ook werd er een gerecht uitgeserveerd dat niet besteld was. Toen begon er een soap. De eigenaresse bleek niet gediend te zijn van commentaar, was niet voor rede vatbaar en reageerde bijzonder agressief op elk woord. De overige serveersters waren bijzonder aardig en hulpvaardig en schaamden zich zichtbaar. Geen wonder dat ze steeds nieuw personeel zoeken. Na het hoofdgerecht de gepeperde rekening betaald en vertrokken. Tijdens het betalen werd één van de serveersters nog vakkundig uitgescholden door de eigenaresse. Wat een tent. Iedereen die weet hoe lekker Italiaans eten kan smaken, zou hier niet moeten gaan eten. Voor ons de eerste en de laatste keer.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Mooie smaken, puur italiaans, goed prijsniveau en vlotte bediening
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht ruim een uur. Na bediening na een klein uur hierop te hebben aangesproken geen terugkoppeling gehad over reden. Ee kwartier later werd het hoofdgerecht uitgeserveerd, nogmaals zonder toelichting over de vertraging. Bediening communiceert niet met klanten, maken zelfs geen oogcontact in het voorbijlopen. Gemiste kans.