L'Angolo Divino

Thomas W.
ralph_w .
Jetslob .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Hartelijke ontvangst op zn Italiaans. We kozen voor het menu sorpresa. Het was benissimo!! Goeie porties, uitgelezen, verse ingrediënten. Vriendelijk opgediend. Goede prijs en prima bediening en een echte espresso toe!!
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zaterdagavond in een stampvol restaurant het verassing driegangenmenu gegeten. Ruim van te voren reserveren is wel noodzakelijk, de Italiaanse eigenaresse telde in haar reserveringsboek het aantal gasten en besloot na overleg met haar broer in de keuken dat we er nog bij konden. Dat was al een goed teken!
Het begon met heerlijke witte wijn uit een wijnkoeler die aan de tafel werd vastgezet. Vanwege de drukte slaagde de gastvrouw er nauwelijks in ons wat persoonlijke aandacht te geven, maar ik heb bewondering voor deze harde werkers.
Mijn vegetarische gerechten waren lekker, met name smaakmaker van de gnocchii; gorgonzolasaus vond ik heerlijk. De gesmolten kaas in het midden van mijn hoofdgerecht was ook niet te versmaden. De gegrilde groenten daarentegen vond ik wat vlak smaken, zoals je het zelf thuis ook kan. Tiramisu was een (te) grote portie. We gingen als laatsten weg uit het restaurant en we werden niet eens weggekeken, dat stelden we erg op prijs.
PiekieProeft .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijke gegeten, voorkeur aangegeven buiten de kaart wat totaal geen probleem was en dus in tijden niet zo'n heerlijke pasta vongole gegeten. Goede bediening die je het gevoel geven of je enige bent, wat in Nederland echt een klasse is die wordt onderschat. Ik zou dit restaurant aan vrienden aanraden en het liefst meegaan!
Andrej L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Eindelijk een Italiaans restaurant met klasse in Gouda, veel variatie wat betreft de kaart en mooie wijnen! Bij aankomst door de eigenaar en zijn vrouw warm binnengehaald en begonnen met een mooie fles Pinot Nero (aanrader). Uiteindelijk gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dat voor maar 25 euro. Je proeft dat alles vers word gemaakt en wat betreft het eten en wijn helemaal tevreden. Echter, houd rekening dat er tussen de gangen door wel wat geduld word verwacht van de gasten.. Volgende keer zou ik ook graag meer uitleg willen krijgen wat betreft de gerechten, wat je zou verwachten bij verrassingsmenu's. Al met al een topavond bij L'Angelo Divino.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
In de vooravond hier neergestreken en een mooie Vermentino besteld in een leuke ambiance met Italiaanse operamuziek en Italiaanse medewerkers. De proeverij van zeefruit was ok maar er wordt gebruik gemaakt van een fruits de mer mix terwijl losse gamba en mooie octopus een fraaier resultaat zou opleveren,dit geldt ookvoor de Risotto fruits de mer ! De coquilles waren lekker en het decor gezellig,mooi centraal gelegen in het oude centrum en een interessante wijnkaart ,jammer dat de quiche met porcini niet voorradig was.
Kirsty74 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vorige week wat te vieren gehad en dit bij Divino gevierd. Heerlijk gegeten en zeer fijne service. Voorgerecht; heerlijke hapjes van een grote schaal. 'Zet maar wat lekkers neer' was onze wens. Dit was boven verwachting. Hoofd- en nagerecht waren minstens zo heerlijk. Ook namens mijn ouders schrijf ik deze recensie. Zij spraken hier het hele weekend nog over! Bedankt voor een gezellige en smakelijke avond. Groet, Kirsty
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Italiaans eten, maar dan op z'n Italiaans. Dus geen pizza's of spaghetti bolognese, maar heerlijke gerechten met vis, vlees of met groente, klaargemaakt met uitsluitend verse producten.

Sonia, de Italiaanse, temperamentvolle eigenaresse adviseert u graag aan tafel, dus gooi de menukaart maar opzij en laat u verrassen door haar keuzes en de kwaliteit van de keuken!

Samengevat, een plek waar ik graag kom om te onthaasten en weer even te genieten van hoe heerlijk je kunt eten met eenvoudige ingrediënten waar de Italiaanse keuken beroemd om is.

Uiteraard serveert Sonia perfect uitgezochte Italiaanse wijnen bij ieder gerecht, dat maakt de avond helemaal af.

Wel altijd reserveren, het is immers altijd vol.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was heerlijk maar dan met name de antipasti en de primi. Dit is persoonlijke voorkeur want ik ben meer van pasta dan van vlees

Heerlijke pasta met asperges en zalm gegeten; zalig!
Wat eerder is geschreven over lang wachten, klopt helaas wel. Wij waren om 19.30 binnen en om 21.00 uur hadden we onze anti-pasti nog niet. Uiteindelijk hadden we om 22.00 uur het hoofdgerecht.
De koffie toe en de limoncello waren weer heerlijk. Dus al met al was het, ondanks het lange wachten, wel een geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteravond zat ik gezellig op een terras in Den Haag, het was heerlijk weer, maar het eten viel behoorlijk tegen. Ik dacht toen terug aan vorige week vrijdag toen we bij L'Angolo Divino in Gouda hebben gegeten. Het was daar gezellig, Italiaans én het eten was echt heerlijk. We hadden grote mosselen in een zalige tomatensaus en diverse antipasti erbij, het ambachtelijke stokbrood paste er erg goed bij om te soppen. Het was behoorlijk veel dus ik nam daarna alleen nog een gerecht. Heel apart (in positieve zin) pasta met doperwten en inktvis Mmmm. Mijn partner ging nog even door hoewel hij al bodem voelde, een mooie tournedos met aardappeltjes en groenten apart. Daarna, hoewel hij bijna ontplofte hebben we samen nog een "kleinere" grand dessert gegeten, ook allemaal heerlijk.
Het was druk voor de bediening, maar zodra er even tijd was kon er tussendoor her en der wel een praatje en een leuke opmerking gemaakt worden. Al met al een aanrader en we komen zeker nog eens terug voor al dat heerlijks!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Tot twee keer toe heb ik hier heerlijk mogen eten! Service was prima, zo hier en daar een grapje, hartstikke leuk! Met het decor erbij waande je je in een Italiaanse wereld. Ik heb genoten van het eten en ik kom zeker vaker!
Nicholas S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Teleurstellend. Erg slechte service. Haast onbeschoft. Na half uur bestelling opgenomen. Anderhalf uur later voorgerecht nog niet op tafel. Na vriendelijk vragen was dat toch echt onze eigen schuld, doordat we niet gezamenlijk waren binnengekomen (??) Voorgerecht antipasti, leuk opgemaakt met vermoedelijk veel voorgesneden vleeswaar. Niks bereid, enkel de garnalen in pancetta. Van binnen nog bruin, transparant rauw. Dit aangegeven, hiervoor excuses gekregen maar verder niks mee gedaan. Hoofdgerechten wel prima, maar niet bijzonder. Ossenhaas taai, wel lekker van smaak. Tiramisu zag er heerlijk uit! Maar helaas hadden we geen tijd meer deze te bestellen!
JELTD .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Samen met vriendinnen een gezellig avondje uit. Carpaccio was lekker, de salade met garnalen en st. jacobsschelpen was heerlijk. Bij de zalmtartaar overheerste de citroen een beetje. Ook de braciole (soort carpaccio van kalfsvlees was heerlijk.
Daarna namen 2 van ons de zwarte raviolone en de andere 2 hadden een vleesgerecht. Ook deze waren allemaal erg lekker. bij het dessert ging het een beetje mis, want onze eerste en tweede keus waren allemaal op. 2 van ons gingen voor de chocoladetaart die niet op de kaart stond. waarschijnlijk is deze uit de diepvries gehaald. We moesten 2 minuten wachten alvorens het te eten, maar toen was de taart nog veel te koud en bevroren. Het kaaslankje was ook niet heel bijzonder, vooral de rookkaas vond mn vriendin niet lekker.
Toen het dessert op was duurde het erg lang voordat de bediening kwam vragen of we nog wat wilden gebruiken. Na verschillende keren proberen lukte het eindelijk om de aandacht van de enorm drukke gastvrouw te krijgen.
Het eten is op en top italiaans en over het algemeen ook lekker, de service daarentegen viel wat tegen. Voor het echte italaanse eten komen we zeker nog eens terug al hopen w wel dat de bediening dan wat relaxter zal zijn
Emma M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Bij binnenkomst lijkt het al alsof je in Italië bent, ik vind dat het restaurant een fijne sfeer heeft.
We werden gegroet in het italiaans, hartstikke leuk.
De bediening was erg vriendelijk, niks aan om aan op te merken.
We kregen een amuse voordat we besteld hadden, heerlijk. We hebben een voorgerecht besteld, dit was super. Allemaal verschillende typen voorgerechten en mooi gepresenteerd.
We hadden alle vier verschillende pasta's en allemaal even lekker.
We hebben hierna koffie besteld en deze was ook lekker italiaans.
Zeer tevreden! Ik kom graag terug.
Fb135 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Het eten was prima, goed verzorgd al liet het wel op zich wachten. Duurt vooral wat langer als er Italianen komen eten die zijn dan net wat belangrijker. De achtergrond muziek bestond uit een gedeelte kerst, op een opmerking hierover werd lachend gereageerd. Na toch een flink bedrag te hebben afgerekend werd je nog niet als klant gezien. Teleurgesteld over de gastvrijheid zijn we maar weggegaan.
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Een gezellig, knus restaurant in het hartje van Gouda. De bediening was erg vriendelijk en attent. Mijn eendenborst lag op een bedje van gecaramelliseerde paprika, heerlijk zoet! Ook het toetje, een chocoladetaartje met een kern van warme chocolade, was voor herhaling vatbaar. De prijs/kwaliteitverhouding is ook uitstekend. Ik kom hier graag terug.
Bianca C .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Dat het eten goed is wordt hier door menigeen opgemerkt. Smaakvol, vers en prima producten. Met het sfeervolle interieur en chaotisch hollend personeel verlies je je plaatsbesef en ben je plots op vakantie in Italië. Naar mijn mening de leukste momenten in restaurants. Toch kom ik hier ook om te eten en is het gebrek aan dienstbetoon teleurstellend. Er loopt 1 personeelslid rond voor de bediening en een halve personeelslid die af en toe een wijntje komt inschenken. Het is dan ook niet gek dat het soms te lang duurt en dat je een half uur moet wachten bij de deur voordat je naar je tafel wordt gebracht. Mocht dit veranderen dan is het een topper in Gouda en kom ik zeker een paar keertjes terug.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Eten, sfeer en vriendelijkheid van medewerkers waren allen heel goed.
Het duurde met de bediening wel wat langer dan je mocht verwachten en het bedienen kwam soms wat rommelig over.

We begrepen dat dit kwam door oa nieuw personeel. Maar het zeer goede eten en verdere Prima service maakten alles meer dan goed!
We komen zeker vaker terug, aanrader!