L'Angolo Divino

Wijdstraat 9 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant L'Angolo Divino

L'Angelo Divino in Gouda serveert heerlijke Italiaanse keuken. Alle gerechten zijn gemaakt met verse ingrediënten en dat proef je terug in elke hap. De Italiaanse bediening weet van aanpakken en dat is maar goed ook want het is hier altijd druk. En terwijl je geniet van je pasta Vongole hoor je Verdi op de achtergrond - geluk zit in kleine dingen.

Meer informatie over restaurant L'Angolo Divino

• Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
prima!
C W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wat een vervelende zaak. Het eten was van matige kwaliteit en nog erger de arrogantie van de serveerster. Lang moeten wachten, kon geen sorry van af. Jammer, een gemiste kans. Komen hier zeker nooit meer terug.
Milou K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke Italiaanse keuken!
Paulina C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een zeer teleurstellende ervaring. Zeer onvriendelijk personeel, lange wachttijd tussen de gerechten (het nagerecht daarom maar laten zitten) en tot driemaal toe een herhalingsverzoek moeten doen voor gerechten/drankjes. Eens maar nooit meer.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Dit restaurant staat in de top 3 slechtste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Misschien kan het woord slecht misschien nog wel het best gebruikt worden als eufemisme, want het was echt verschrikkelijk.
Om te beginnen, meerdere malen is het bedienend personeel vergeten de doorgegeven drankje daadwerkelijk te serveren, wat tot gevolg had dat wij een half uur na de eerste bestelling allemaal een drankje hadden.
Daarbovenop komt nog de verschrikkelijke bediening. Zelf ben ik werkend in de horeca dus enige sympathie voor drukke avonden kan ik nog opbrengen, maar de arrogantie waarmee dit personeel rondliep is wat mij betreft ongeëvenaard. Elke keer als wij op een manier duidelijk probeerde te maken dat wij ontevreden waren met het verloop van de avond werden wij boos/geïrriteerd toegesproken en werd ons onvriendelijk medegedeeld dat wij maar gewoon moesten wachten en dat alles eraan zat te komen. Het eten was vervolgens bij de helft van de tafel goed, bij de andere helft slecht. Dit werd door de bediening vervolgens weggelachen als een slechte smaak van onze kant en verder werd er niet meer naar ons omgekeken. Na het hoofdgerecht direct de rekening gevraagd, die ons vervolgens zonder enige vorm van spijt werd gepresenteerd. Ook de opmerkingen die wij vervolgens aan de bar hebben gemaakt werden afgedaan als absurditeit van onze kant.
Wij hadden het volledig aan het verkeerde eind, zij hadden een goede avond gedraaid.

Kortom: Er wordt eten geserveerd wat als redelijk doorkan maar kijkend naar de prijs/kwaliteit verhouding bijzonder ondermaats is. Als klapper op de vuurpijl is de bediening bijzonder arrogant en wordt er op geen enkele manier blijk gegeven van enige empathie ten aanzien van het welzijn van de gasten.

Een absolute no go dus.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We begonnen de avond met de wijnkaart. De wijn van de Bolgheri die ik had uitgekozen was helaas niet in huis, vervolgens koos ik voor een sangiovese die onwijs mooi in balans was. We hebben ons wat eten betreft laten verrassen. We begonnen met een groente soep die onwijs flauw was.. vervolgens kregen we als voorgerecht een huisgemaakte ravioli met een gehakt saus, ook dit was flauw en we waren er niet kapot van. Het hoofdgerecht was niet toegelicht en ook een onwijs flauw stuk vlees. De gastvrouw vroeg of het had gesmaakt, waarop wij het antwoordde : het vlees is gewoon onwijs flauw en te doorbakken. De gastvrouw heeft achter van het bord van mijn vriendin gegeten en zei : er staat peper en zout op tafel, ik vind het gewoon lekker. Smaken verschillen denk ik dan maar. Maar er zal geen excuus uit de mond van de gastvrouw komen, wel een hele arrogante blik uit haar ogen. Het dessert was een huisgemaakte tiramisu, die goed te eten was. Hier hebben we het bij gelaten, geen tweede keer voor ons.
Henny Braakman B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Resevering voor 5personen.
Gestart met amuse :Uiensoep ,heerlijk van smaak .
Daarna de primi ,Pasta truffel , er werd tijdens de bediening op de tafel verse truffel bij gesneden .Dat was te proeven ,goed van smaak.
De dorade was keurig opgemaakt en alleen al een feest om te zien en heerlijk om te eten.
De bijgeseerde gebakken aardappel , Prima !
Als dessert kregen wij soesjes met eigengemaakte room en bosvruchten.
De wijn was goed ,de bediening heel goed ,klantvriendelijk, kortom wij hebben een fantastische avond gehad met als afsluiting de bekende limocello en koffie .
Later kwam de eigenaar ( kok ) , bij ons aan tafel om te vragen of alles naar wens was verlopen .
Nou beste man ,het kon niet beter.
Wij komen zeker terug .
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten echt verrassend en vriendelijke bediening.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer onvriendelijk en lang wachten!
Luca V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
onwijs lekker gegeten , ben niet zo een vlees mens maar vanavond !!! Goddelijk !
alleen traditionele recepten
geuren en kleuren zoals het hoort
geweldig !
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Waarschijnlijk I.v.m. vakanties was de personele bezetting wat aan de krappe kant. De vriendelijkheid van het personeel maakte weer wel wat goed, hetgeen ook gold voor de kwaliteit van het eten. Kortom, zeker een restaurant om terug te komen.
Raimond N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik had hier al eerder gegeten en was daar tevreden over vandaar dat ik hier vol vertrouwen opnieuw reserveerde. Helaas viel de avond tegen. We hadden om 18.30 gereserveerd en om 21.15 kregen vier van de vijf personen eindelijk het hoofdgerecht, de vijfde persoon moest nog tien minuten wachten...........Je denkt dan dat het personeel wel hun excuses zal maken, maar niets van dat alles....... Het voorgerecht was lekker het hoofdgerecht was eigenlijk alleen een stuk vlees zonder enige opmaak of groenten......Het nagerecht durfden we niet meer aan............jammer had eerder een veel betere ervaring
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Leuke bediening! Alleen was de lasagne op en daar had ik me juist zo op verheugd! Zeker een aanrader, net of je even midden in Italië beland bent!
Astella V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk eten en goede prijs-kwaliteit verhouding! Enige puntje wat beter kan is de bediening, niet iedereen spreekt Nederlands (wel Engels of Italiaans) en dat maakt de bediening soms wat ontoegankelijk. Voor de rest een top restaurant, we zijn zeker van plan vaker te gaan!
Roosmarie R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Als het niet te druk is kun je je Italiaans oefenen met Roxanne ????
Lennert O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk verrassingsmenu genomen. Mooie en lekkere gerechten!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten smaakte heerlijk. Prima restaurant en een aanrader voor een ieder die wat anders dan pizza wil eten
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een authentiek Italiaans restaurant in hartjeGouda. Heerlijk gegeten en super leuke staff. Grazie per una bella serata! ????????????❤
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een authentiek Italiaans restaurant in hartje Gouda. Heerlijk gegeten en super leuke staff. Wij komen hier zeker terug! Grazie L'Angolo Divino per una bella serata! ????????????❤