L'Angolo Divino

Wijdstraat 9 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant L'Angolo Divino

L'Angelo Divino in Gouda serveert heerlijke Italiaanse keuken. Alle gerechten zijn gemaakt met verse ingrediënten en dat proef je terug in elke hap. De Italiaanse bediening weet van aanpakken en dat is maar goed ook want het is hier altijd druk. En terwijl je geniet van je pasta Vongole hoor je Verdi op de achtergrond - geluk zit in kleine dingen.

Meer informatie over restaurant L'Angolo Divino

Lennert O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eten smaakte heerlijk. Prima restaurant en een aanrader voor een ieder die wat anders dan pizza wil eten
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een authentiek Italiaans restaurant in hartjeGouda. Heerlijk gegeten en super leuke staff. Grazie per una bella serata! ????????????❤
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een authentiek Italiaans restaurant in hartje Gouda. Heerlijk gegeten en super leuke staff. Wij komen hier zeker terug! Grazie L'Angolo Divino per una bella serata! ????????????❤
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een heerlijk en authentiek Italiaans restaurant. Boven verwachting. Het eten was uitstekend. De bediening attent en zoals het hoort bij èchte Italianen temperamentvol. Ik hou ervan! Wij komen hier ZEKER terug. Grazie per una bella serata!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een heerlijk Italiaans restaurant. Geweldig gegeten! Authentieke keuken en lekkere 'homemade' pasta. De bediening was temperamentvol en wat je mag verwachten van Italië. Wij vonden het helemaal top! ???? Wij komen hier ZEKER terug!
andre S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Puur Italiaans gegeten. Enkele kleine minpuntjes: er werd geen brood geserveerd; stukje pizza als amuse was wat simpel; de glazen wijn waren zeer zuinig ingeschonken.
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten bij L'Angelo Divino. Geen 'vernederlands' Italiaans, maar echt Italiaans eten. Heel lekker en goede porties. We kregen spontaan heimwee naar Italië.
Vriendelijke, attente bediening. Echt een aanrader.
Kaatje J.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit restaurant is een complete ramp! Ga hier niet heen! Het duurde een eeuwigheid voordat er werd gevraagd wat we wilden drinken, één van ons kreeg iets heel anders dan besteld en werd vervolgens afgesnauwd, maar er werd geen oplossing geboden. Ook het personeel wordt respectloos behandeld. Het eten was smakeloos en waterig en tot overmaat van ramp peperduur. We zijn meteen na het hoofdgerecht vertrokken. Deze mensen hebben het restaurant en zichzelf absoluut niet onder controle.
Luit S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond met 5 personen gegeten. Het duurde allemaal erg lang. Het eten was erg onsmakelijk. Sauzen kwamen overduidelijk uit een pakje en waren aangelengd met teveel water. Ook werd er een gerecht uitgeserveerd dat niet besteld was. Toen begon er een soap. De eigenaresse bleek niet gediend te zijn van commentaar, was niet voor rede vatbaar en reageerde bijzonder agressief op elk woord. De overige serveersters waren bijzonder aardig en hulpvaardig en schaamden zich zichtbaar. Geen wonder dat ze steeds nieuw personeel zoeken. Na het hoofdgerecht de gepeperde rekening betaald en vertrokken. Tijdens het betalen werd één van de serveersters nog vakkundig uitgescholden door de eigenaresse. Wat een tent. Iedereen die weet hoe lekker Italiaans eten kan smaken, zou hier niet moeten gaan eten. Voor ons de eerste en de laatste keer.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Mooie smaken, puur italiaans, goed prijsniveau en vlotte bediening
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht ruim een uur. Na bediening na een klein uur hierop te hebben aangesproken geen terugkoppeling gehad over reden. Ee kwartier later werd het hoofdgerecht uitgeserveerd, nogmaals zonder toelichting over de vertraging. Bediening communiceert niet met klanten, maken zelfs geen oogcontact in het voorbijlopen. Gemiste kans.
Arie K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezien andere recensies met stevige verwachtingen naar deze "echte"Italiaan gegaan, maar het gekozen menu met de naam van het restaurant (€35) viel wat tegen. Pimo platte was goed , maar Secundo (een Pangasius (?) filet op een diepvries spinazie bedje) was teleurstellend. Ook dessert (flensje met wat fruit) was geen topper. Conclusie: redelijk maar niet meer dan dat.
Marie-Louise B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ik ben echt geen zeurpiet met eten en de ravioli was echt heerlijk, maar de andere gerechten vielen erg tegen. Bij een tomaten bruschetta moet de tomatensalsa vol en rijk van smaak zijn, maar de tomaten waren tamelijk smakeloos. De melanzana parmiggiano smaakte naar een meelbal waar ik nog uren last van had in mijn buik. Jammer, want je betaalt een hoge prijs voor het eten.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gisteravond hier gegeten. De kwaliteit was wisselend. De amuse was erg mager, de pasta weer prima maar het hoofdgerecht was niet herkenbaar als zeebaars en zo smaakte deze ook niet. De tomaat overheerste. Het interieur is toe aan vervanging.
Gelukkig in goed gezelschap!
Renata S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
The food is good but not as it used to be! My risotto was too salty but with big appologies i didnt have to pay for it! We were sitting upstairst and it was too hot! The wine with the main dish came when my husband had finished the dinner! We paid the bill and saw that we were charged for a bread that we never got! In total, it was not what we expected! Still a good restaurant to have 1 dish of pasta!
Gianni V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We zijn hier al meer geweest maar dit keer vis besteld en panga uit de vriezer smaakt nog beter. Na opmerking over kwaliteit afgesnauwd door eigenaar en toen zijn we vertrokken. Tussen voorgerecht (was goed) en hoofdgerecht 1.45 uur moeten wachten.
Anique D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegetem
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gekozen voor het menu van € 35. Amuse en voorgerecht (carpazzo) beetje smakeloos, maar ravioli in truffelsaus, doradefilet en dessert erg lekker. Niet heel sfeervol. Door drukte vrij rumoerig.