L'Angolo Divino

Wijdstraat 9 2801 KA Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant L'Angolo Divino

L'Angelo Divino in Gouda serveert heerlijke Italiaanse keuken. Alle gerechten zijn gemaakt met verse ingrediënten en dat proef je terug in elke hap. De Italiaanse bediening weet van aanpakken en dat is maar goed ook want het is hier altijd druk. En terwijl je geniet van je pasta Vongole hoor je Verdi op de achtergrond - geluk zit in kleine dingen.

Meer informatie over restaurant L'Angolo Divino

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag: 16.00 uur - 22.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant L'Angolo Divino

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Bij binnenkomst lang moeten wachten op een drankje. Maar het duurde ook erg lang voordat we elke gang kregen. Alleen de deserts waren er heel snel. We waren er 19.00u maar waren 23.00u pas klaar. We zaten vooraan in het restaurant en ik zat met mijn gezicht naar buiten. Er kwamen vaak auto's aanrijden en die schenen met hun koplampen recht het restaurant in, recht in ons gezicht. Niet heel prettig.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gezien de recensies voor dit restaurant gekozen. Viel toch wat tegen. Voorgerecht te koud en te dik gesneden. Vlees hoofdgerecht prima echter de bijgerechten bij het hoofdgerecht erg matig 3 kleine worteltjes en 7 keiharde spruiten en een schaaltje gebakken aardappels. Gezien de prijs/kwaliteit duur betaalt.
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Teleurstellend. Lang wachten, niet gastvrij, geen aandacht personeel, glazen staan leeg, er moet om drinken gevraagd worden. Meerdere gerechten op de kaart zijn niet beschikbaar. Eten was zeer matig. 4e keer dat we hier gegeten hebben. Eerste keer waren we lyrisch, daarna alleen maar teleurstellend. Vandaag was de definitieve bevestiging dat we hier niet meer terugkomen. De wijnen zijn wel top, hele mooie Italiaanse wijnen op de kaart, waarvan een aantal ook per glas beschikbaar. Wat zou extra personeel en gastvrijheid een enorme boost kunnen geven....
Susan A.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk en heel gezellig gegeten aan een te klein tafeltje met een bediening op zijn Italiaans??
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Matige service, veel producten van de kaart op . Pittige prijs.. verder wel gezellig ingericht en lekker eten.
Marthe-Louise H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Hele gezellige avond gehad bij L'Angolo Divino met familie (10 personen). Iedereen heeft ontzettend lekker gegeten wat ook nog eens prachtig opgediend wordt. Ook was iedereen zeer te spreken over de service en vriendelijkheid. Bij sommige gerechten geven ze het gerecht een finishing touch naast je tafel, erg leuk om van dichtbij te zien. Een diner (met wijn) bij L'Angolo Divino is echt een aanrader!
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
met plezier gegeten
Hein D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
wij hadden tafel om 21u00. slechte ontvangst, lang wachten, bediening matig.
eten is goed.
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een hele fijne avond, het eten was heerlijk en de huiswijn prima, jammer was het dat we zo nu en dan redelijk lang moesten wachten, het was erg druk. Maar we gaan zeker nog eens terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten. Houden goed rekening met allergieën.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
prima Italiaans restaurant met heerlijke gerechten en wijnen. Avond uit!
Annemarie C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het duurde wat lang voordat we te woord gestaan werden om onze bestelling op te nemen.
Eten en service was lekker en goed. Bij ons vlees had echter wel wat groenten gemogen IPV alleen wat friet.
Truus R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Er was niets op aan te merken
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Voor een avondje uit kan je hier prima naar toe. Goede bediening, mooie entourage en een tempo van uitserveren wat het een echt avondje uit maakt. Het eten zelf is goed, maar we vonden de amuse weinig smaak hebben. Ook de saus bij de primi (tagliatelle) was wat vlak. Het hoofdgerecht (zeebaars in zeezout en zeebaars op Siciliaanse wijze) waren zeer goed. Nagerecht (proeverij van nagerechten) was ook prima. Al met al goed, maar voor prijs kwaliteit zouden de puntjes meer op de i moeten
Ries B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend Italiaans diner!
Schekkerman.oldenhof O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima restaurant, bediening vriendelijk en eten heel goed. De operamuziek was een beetje hard en iets teveel van het goede! Jammer dat het een beetje stil was die avond. Heel fijne plek.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was weer een genot om hier te eten, wij voelen ons erg thuis. Graag tot een volgend keer!