L'Anders

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
RedShy .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hier zijn we neergestreken na een dagje Haarlem. Lekkere borrelhapjes gegeten en lekker gedronken. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Goede en vriendelijke bediening. Het toilet is erg smal en voor de mindervaliden onder ons niet (goed) bereikbaar. Verder top.
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Met z'n tweeën hier gegeten. Australische steak, volgens kaart 200 gram, was kleiner stuk, zeker geen 200 gram, en niet warm en verzoek medium gebakken was helaas ook niet nagekomen, te rauw van binnen. Uiensoep was gewoon okay, zalmtartaar met gepocheerd eitje was gewoon prima, salade geitenkaas ook normaal prima. Frites moet je bij hoofdgerecht bij bestellen. Helaas geen glas prosecco of cava beschikbaar.
Oscar T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen. Snelle service en super lekker eten, kortom een echte aanrader. Wij hebben gekozen voor de carpacio en de Schotse zalm, allebei erg lekker en je krijgt zeker waar voor je geld.
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij l'anders op de grote markt.Prima vriendelijke bediening en alles ging vlot.
Wij kregen de indruk dat niets teveel was.We waren er 28/7.Aanrader.
Phasschouten .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben een heerlijk avondje gehad bij L'Anders. Intieme setting, kwalitatief goed eten, grote porties, zeer vriendelijke service en erg goede prijs kwaliteit verhouding. We komen hier zeker nog een keer terug.
Rstuijt .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op zondagavond met de IENS actie van Shell gegeten bij L'Anders. Het was heerlijk. We konden een keus maken uit de hele kaart. Dit werd 3 maal vis van de dag en 1 maal carpaccio salade. Alles was heerlijk!! De vis van de dag was een ruime portie met tagliatelli. Een prima combinatie.
Bediening was keurig en de inrichting smaakvol. Voor herhaling vatbaar!
Ineke1965 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten. Het was mooi weer dus konden we nog heerlijk buiten op het terras eten. Toen het wat frisser werd, konden we met 8 personen gewoon binnen verder eten.
Daafenhel .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk terras op de grote markt. Op vrijdagmiddag geluncht. Vlotte attente bediening. Ik had een broodje pittige kip. Super: goed broodje veel kip lekker gekruid; pittig maar niet te. Mijn vrouw had het broodje gezond L'Anders. Prima broodje, riant belegd met goede spullen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Gaan we zeker naar terug.
RebeccavV .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het restaurant lijkt mooier op de foto's. Het is erg klein en donker ingericht, wat ik persoonlijk erg jammer vond. Echter was het wel erg knus en hing er een gemoedelijke sfeer. De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Ook werd er erg goed rekening gehouden met mijn allergie en alles werd nagetrokken. Het eten was heerlijk. Je kon merken dat l'anders waarde hecht aan kwaliteit.
Ook de prijzen waren erg gunstig, zeker voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt!
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Prima gegeten en heel vriendelijke bediening. De Sauvignon is een aanrader.
Minpuntje is de akoestiek: we konden elkaar bijzonder slecht verstaan.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De zalm carpaccio was echt top en de chocolade moeilleux ook! Super lief ook dat de bediening ons waarschuwde dat de dessertwijn niet bij de cheesecake paste. Leuke sfeer, niet gehaast en niet te commercieel. Gaan we nog eens doen.
Helen L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Lekker gegeten! De bediening was prima en naar mijn idee is er een goede prijs/kwaliteitsverhouding zeker ook kijkend naar de ideale locatie op de grote markt. De porties zijn ruim en het eten goed op smaak.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. De voorgerechten waren wel er groot. We komen zeker nog een keer terug.
Nhfarenhorst .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het voorgerecht (carpaccio zalm en ceasar salad) was erg goed en vers. Heel lekkere risotto er bij. Hoofdgerecht (kabeljauw en steak) was prima. Vlees mocht ietsje malser. Dessert (dame blanche en creme brulee) was heel lekker. Vooral de creme brulee (met speculaaskruiden en een beetje rabarber en ijs erbij geserveerd) was een prettige verassing. Bediening was erg aardig en attent. Dat maakt eten heel plezierig! Verder een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Estafette .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Locatie leuk ( op de markt ) , bediening was zeer vriendelijk , eten was goed en prijs ook , begrijp dat ze ook een b&b hebben dus leuke combinatie met een weekendje Haarlem.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Goed eten voor een leuke prijs. Fijne bediening. Jammer dat het parkeren in Haarlem zo duur is. Een aanrader om heen te gaan.
Eve4 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Goede carpaccio. Prima entrecote.
Goede sfeer.
Aantrekkelijk gelegen in historisch Haarlem.
Uitstekende bediening.
Gezellig druk!
Sjmw .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
wij hebben heerlijk gegeten! de bediening was vlot en zeer vriendelijk.
de jus bij de eendenborst met linzen was heerlijk!
de desertwijn was 'errug' lekker.
top????????
Pam M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wij kwamen hier zonder verwachting maar werden positief verrast!! Zeer goed eten leuke bediening en een leuke sfeer
Een echte AANRADER
Sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Samen met mijn zoon hier gegeten.
We werden uiterst vriendelijk verwelkomd door een jongedame en we mochten een plaatsje kiezen.
Er kwam al snel lekker knapperig stokbrood op tafel.
Mijn zoon begon met een biertje en ik met een glas wijn van het huis. Keuze was Cabernet Sauvignon of Merlot. Ik koos voor het laatste. Zowel bier (Hertog Jan) al wijn waren perfect op temperatuur.
We kozen voor het driegangen keuzemenu. Er werd verteld wat er buiten de kaart nog op het menu stond en vervolgens kozen we voor het driegangen keuzemenu.
Als voorgerecht koos ik voor Carpaccio van ossenhaas en mijn zoon hetzelfde maar dan van zalm. Beiden waren mooi gegarneerd en uitstekend op smaak.
Op mijn opmerking dat het stokbrood snel op was werd meteen een nieuw mandje gebracht.
Werd overigens niet in rekening gebracht.
Hoofdgerecht voor ons beiden was hertenbiefstuk ( wel toeslag €5,-) met zuurkool , aardappelpuree en een gestoofde peer. De biefstuk was heerlijk mals en de zuurkool mildzuur. De peer had een aangenaam zoetje.
We bestelden een portie frietjes erbij (€2,50) waarbij gezegd werd dat het een minuut of 4 zou duren. Ze waren dan ook perfect. Goudgeel, knapperig van buiten en zacht van binnen.
We bestelden er beiden nog een glas Merlot bij.
Het nagerecht was voor ons beiden crême bruleé met speculaas, rabarber en een bolletje ijs.
Crème bruleé was zoals het hoort met een heerlijk nog warm knapperig caramellaagje. Zowel de rabarber als ijs waren eveneens heerlijk.
Al met al uitstekend gegeten in een knusse ambiance en met een uiterst vriendelijk bediening.
N.B. Nadat we de zaak verlaten hadden en we net de grote markt over waren werd ik gebeld door één van de dames: mijn zoon was zijn tas vergeten. Over attent gesproken: chapeau!
Hier komen we dus nog eens terug.