L'Ancora

Sluisweg 8 9974 Zoutkamp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant L'Ancora

Mlbaten .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Weer Heerlijk gegeten in de pizzeria van Zoutkamp. Als zeer verwende Amsterdammer verrast over de goede pizza, de gezellige gelegenheid en de uiterst vriendelijke en correcte bediening. Als wij met de boot Zoutkamp aandoen eten wij altijd in d'Ancona en zijn keer op keer tevreden en voldaan
LongTallErnie .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Na een dagje Schiermonnikoog nog even lekker eten in Zoutkamp. Dat is gelukt. Bij Ancora hebben wij met z'n drieën genoten van de smaak van de pizza. De bodem is lekker krokant en niet te dik. De ingrediënten waren prima van smaak. Wel hadden we twijfel over de versheid, maar dat deed niet echt af aan de smaak. Verhoudingen waren goed. De "Paesana Gorgonzola" en "Dinamite" waren prima.
De witte wijn was echt slecht. Wrang. Niet fris. Keuze is er niet. In ieder geval weet het personeel niets van wijnen. De rosé was bijna bruin van kleur. En de smaak was verschrikkelijk. Onvoorstelbaar dat dit geschonken wordt in een restaurant.
De bediening is wisselend. Er is ons niet gevraagd of alles naar wens was, of we nog iets wilden drinken (30 graden!!!). Voor de koffie moesten we naar binnen om te vragen. En...pinnen is hier niet mogelijk.
Kortom: compliment voor de kok, maar terugkomen doen we zeker niet.
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Vriendelijke en gastvrije bediening. Eten was dit keer (vorig jaar hier ook eens gegeten) niet zo bijzonder; voorgerecht bruscetta met garnalen bevatte jammer genoeg niet de verse (of althans bijna verse) Zoutkamper garnalen maar garnalen uit de groothandel of zo. de lasagna was wat zoetig en volgens mij niet vers uit de oven, maar voorbereid. Dat kan ik zelf lekkerder maken, en ik ben uit de Hollandse klei getrokken. Dessert (tiramisu) was echter, net als vorig kaar, erg lekker.
Josso2013 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Mooie vis, goede pasta, ruim assortiment aan pizza's met perfecte bodem en een heel goede Tiramisu. Prettige bediening en een goede ambiance.