l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant l'Anatra

Toos J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
een geweldig , avond vullend dinner , met fijne tussen pauze , heel lekker en prettig . met zorg bereid , een persoonlijke benadering door de eigenaar
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
heel lekker gegeten, zeer gastvrij echte aanrader rondgang door de turkse keuken ................................................................
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk, afwisselend gegeten voor een gunstige prijs.
Fenna L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten, service en ambiance gewoonweg top! Hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We gaan op vakantie, maar zijn nog wel een keertje bij L Anatra gaan eten, en we hebben weer genoten. Zoals altijd was het eten heerlijk, maar Ertu (de kok) had een ander gerecht bedacht en liet ons dit proeven. Het gerecht was heerlijk mals vlees met groenten en abrikozen echt lekker. Ik verheug me er al op als we straks terug zijn om dit heerlijke eten te krijgen.
René M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben genoten van het 8 gangen menu waarmee je veel verschillende gerechten uit de turkse keuken kunt proeven. De gastvrije bediening en een prima fles wijn maakte de gezellige avond compleet.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Bij binnenkomst gelijk een fijne sfeer, de eigenaar kwam zich persoonlijk voorstellen en welkom heten toen we aan tafel zaten. Er werd gelijk een fles chaudfontaine op tafel gezet, het was niet duidelijk of deze van het huis was of gewoon betaald moest worden. Had het netjes gevonden als ze gevraagd hadden of we een fles water op tafel wilden (aangezien je de fles dus inderdaad moet betalen).
We hadden gekozen voor een verrassingsmenu van 8 gangen. Ontzettend smakelijke gerechten en echt vanalles was. Tussen sommige gangen zat veel tijd maar omdat het uiteindelijk best veel was, was dat niet heel erg.
Ik zou hier zéker nog een keer terugkomen!!
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden een bon gekregen voor deze zaak. Het interieur doet wat ouderwets aan maar het eten was lekker. We hebben samen de mezze schaal genomen en een toetje en dit was voor ons voldoende. De mezze schaal bestond uit wat kleine hapjes net eb zonder vlees en brood met dipjes. Alles was goed verzorgd en lekker van smaak. Als toetje hebben we het engelenhaar genomen. Ik had het nog nooit gegeten maar vond het erg verrassend goed smaken.
Ik zou er zelf niet zo snel binnenlopen of reserveren, maar dit was een leuke verrassing.
JA B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer persoonlijk, warm en vriendelijk ontvangst door eigenaar.
(De vriendelijke jongere medewerker mag echter iets minder vaak vragen of alles goed is en/of dat we nog iets willen bestellen (15x) gedurende het diner)
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Opnieuw genoten van de gastvrijheid van de eigenaar, de rustige sfeer en het met aandacht en passie bereide eten dat op tafel werd gezet. Een aanrader voor een avond uit.
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
In dit restaurant kom ik al 12 jaar. Altijd een fijn welkom en een goede sfeer. Heerlijke gerechten! de laatste keer was ik met mijn zoon van 11 en we hebben genoten van het 8 gangen menu. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk 8 gangendiner voor een aantrekkelijke prijs in een authentieke Turkse setting met vriendelijk personeel en een betrokken eigenaar.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer gaan eten bij Lanatra het beste Turkse restaurant in Breda. Wij komen hier vanaf de oprichting, ik denk 23 jaar geleden en zijn nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. Dit zegt genoeg over constante kwaliteit van het restaurant.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geweldige avond gehad; heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Het 8 gangen diner is een aanrader! Wij gaan zeker terug komen!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en heel aardige bediening. Heerlijk gegeten. Licht, warm knapperig brood vooraf met hele goede Turkse specialiteiten. Hoofdgerechten waren uitstekend. Zeer goed gekruid en goed van smaak.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bij Lanatra eten wij altijd ontzettend goed, en ook deze keer zijn we niet teleurgesteld. Alles was weer heerlijk, de op ons verzoek pittig gekruide grillgerechten, de salade en de rijst, heerlijk. Ook de Turkse wijn en het gratis kopje koffie hebben ons weer een zeer fijne avond bezorgt.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
gereserveerd op basis van de cijfers op iens
helaas
we zijn enorm teleurgesteld:
we hadden het menu gekozen op aanraden van het advies.
al het vlees was met kaas overgoten
alles had dezelfde smaak (lam, kip, rund)
er werd opgewarmde droge shoarma geserveerd.
als klap op de vuurpijl stond er 'per ongeluk' ongeveer €75 teveel op de rekening!
naar mijn mening kunnen de recensies niet helemaal kloppen.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig avond vullend, authentieke omgeving.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Geweldige ambiance!! Zeer gastvrij!!! Heel fijn en heerlijk gegeten!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten!Ontzettend gastvrij, hebben er 4 uur gezeten, 't werd zichtbaar gewaardeerd dat we bij ze te gast waren