l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Christa L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
T D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
geertkip F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een heerlijk eten en wat een prima bediening! Dank je wel. Wij hebben genoten.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdag 07 januari hebben we via de albertheinrestaurantactie gegeten bij restaurant L'lanatra.
We hadden keuze uit een beperkte kaart.
we hebben lekker gegeten voor een gunstige prijs. de hoeveelheid was voldoende.
Bediening was snel en kundig. bovendien zeer vriendelijke mensen
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We zijn weer heerlijk gaan eten bij Lanatra, het is telkens weer een feestje om hier te zijn. Heerlijke gerechten en een uitstekende bediening maken dat wij hier graag vaak naar toe gaan.
teebee .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Te hoge prijs voor datgene wat ik en tafelgenote op onze borden kregen.
Minimalisme en geen Turkse porties. Het restaurant op zich qua aankleding sfeervol, alleen heel de avond op de tocht gezeten , om een andere plaats gevraagd maar de 2 persoons tafeltjes waren bezet . Onze serveerster was nieuw maar deed haar uiterste best, zij was alleen niet ingewerkt en dat neem ik haar baas kwalijk en niet haar, door haar puurheid is ze een aanwinst. Haar "collega" mag wat mij betreft wel wat collegialer zijn bij het uitleggen van "tips".
Ik zal hier geen tweede keer gaan eten.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke mensen persoonlijk ontvangen Hulp bij de gerechten zoeken en het was heerlijk wat het belangrijkste is
we hadden driegangen menu van ah was echt heerlijk gaan zeker terug
een heel gezellig echtTurks restaurant
Belcrumgast .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met AH Kaarten be Zoek gebracht. Keuze uit beperkt drie gangen menu. Aubergine gerechten smaken wat aangebrand., niet lekker. Warme gehaktballetjes erg lekker. Sfeer en bediening prima, maar niet bijzonder. Normaal kost driegangenmenu 31 euro. Dat is aan de prijs voor wat je krijgt .
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer gastvrij ontvangst en goede uitleg over de gerechten. Wij hadden het 8 gangen verrassingsmenu op aanraden van de eigenaar, aangezien wij onbekend waren met de Turkse keuken. Hoewel er ruim voldoende tijd zat tussen de gangen, waren de porties toch net iets te groot zodat we bij de laatste gangen al best vol zaten. Aangezien ik geen andere maatstaf heb, scoor ik de kwaliteit van gerechten op goed, ook omdat ik iets meer variëteit en verrassing had verwacht. De inrichting kan beter, ook zonder authenticiteit te verliezen. Vooraan bij het raam en de deur was het koud, maar wel weer gezellig door de ronde opstelling.
mikkie_v .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De zaak oogt wat gedateerd en zou wellicht enige modernisering kunnen gebruiken.
De service én kwaliteit van het eten zijn geweldig !
Marushka H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij L'Anatra. Knus en sfeervol restaurantje met hele lekkere gerechten. De menukaart is erg gevarieerd. Er is voor elk wat wils...ook voor vegetariërs veel keus. De bediening is vlot en erg vriendelijk. Wij hadden een strakke planning omdat wij na het eten naar de film gingen en nadat wij dit hadden aangegeven werd hier keurig rekening mee gehouden. Ook toen wij zelf per ongeluk een glas drinken hadden laten omvallen kwam er gelijk iemand aan om het op te ruimen en we kregen een nieuw drankje van het huis. Top!
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Hier vind je nog echt gastheerschap, lekker eten en een goede sfeer. Lekkere Turkse wijnen en Raki. Gunstig gelegen aan de rand van het centrum.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Weer bij Lanatra gaan eten, het beste Turkse restaurant dat wij kennen. Het was weer heerlijk en ruim voldoende. Ook de vriendelijke ontvangst, en op de eerste plaats het heerlijke eten heeft er voor gezorgd dat wij weer een heerlijke avond hebben gehad.
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst was goed en erg vriendelijke eigenaar.
Eten was lekker. Kwamen hier voor de eerste keer, maar komen zeker nog een keer terug.
marijkedewit19 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De AH bon maakt het, dat we de 2e keer hier gegeten hebben, want dan is het om te doen, maar de normale
prijs is het echt veel te hoog voor het gebodene.
Bovendien is de keuze geringl.
En als nagerecht 'de Turkse sspecialiteit' is absoluut een lachertje, die bestaat nl uit/
1 (een) dadel , een toefje slagroom, een plukje suikerspin en 1stukje baklava.
Ramona B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk, niet lang hoeven wachten. Gezellige knusse sfeer. En heel vriendelijk/gastvrij personeel.
Echt top
Han B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk restaurant, lekker eten en vooral vriendelijke bediening. En op het einde kregen we nog een kortingsbon. Ik ga daar graag een keer gebruik van maken. Aanrader!
Tineke7756 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede en zeer vriendelijke eigenaar met hele vriendelijke ontvangt.
Goede en ook vriendelijke bediening vlot en correct
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De reis Door de Turkse keuken is een echte aanrader. Heel gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Turks restaurant, ontzettend aardige eigenaren, service gericht, daar was niets op aan te merken. eten was lekker, verfijnd kan ik het niet noemen. op zich prima om een gezellige avond te hebben.