l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Over restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontvangst was goed en erg vriendelijke eigenaar.
Eten was lekker. Kwamen hier voor de eerste keer, maar komen zeker nog een keer terug.
Marijkedewit19 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ramona B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk, niet lang hoeven wachten. Gezellige knusse sfeer. En heel vriendelijk/gastvrij personeel.
Echt top
Han B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk restaurant, lekker eten en vooral vriendelijke bediening. En op het einde kregen we nog een kortingsbon. Ik ga daar graag een keer gebruik van maken. Aanrader!
Tineke7756 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goede en zeer vriendelijke eigenaar met hele vriendelijke ontvangt.
Goede en ook vriendelijke bediening vlot en correct
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De reis Door de Turkse keuken is een echte aanrader. Heel gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk hier gegeten met het AH menu, goede en uitgebreide keuze, goede bediening ook,, echt een aanrader! Wij komen zeker terug!
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Ik had, gelet op de recencies, hoge verwachtingen van dit restaurant. Ik vond het eten smakeloos en simpel. Geen authentieke Turkse smaak. De bediening is erg vriendelijk, het restaurant sfeerloos en donker. Prijs/kwaliteitverhouding is niet goed. Kortom, wat mij betreft geen aanrader.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Omdat LAnatra zo"n geweldige aanbieding heeft met de ah actie hier weer gaan eten. Keuze uit verschillende voor, hoofd en nagerechten en dat in behoorlijke porties ( voor ons is alles teveel) en wat het belangrijkste is, erg lekker. Voor deze fijne smaakvolle en vriendelijke avond wil ik LAnatra bedanken.
Floor_2000 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij l'Anatra. Niet goedkoop, maar met AH actie natuurlijk wel heel voordelig. Vriendelijke bediening.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst was gastvrij. Leuke inrichting, echt Turks met veel gekleurde verlichting. Op de achtergrond Turkse muziek zoals dat hoort. Heerlijk gegeten! Voor- en hoofdgerecht waren heerlijk. Echte Turkse schotels, lekker gekruid. Nagerecht was ijs met vruchtjes en slagroom. Ook lekker! Al met al een hele goede ervaring in dit gezellige restaurant.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Altijd leuk om bij L'Anatre te eten. Sfeer, gezellig Turks. Het eten helemaal naar verwachting. Huiswijn niet bijzonder, maar lekker soepel. De rakikoffie erg lekker! Bediening helemaal goed. Niet gehaast. Ze halen niet gelijk de borden onder je neus weg wanneer je klaar bent, maar nog wel wat in je wijnglas hebt . We hebben ruim 2 uur heerlijk zitten tafelen. Gezellig, rustig en lekker. Een restaurant om vaker te komen. We doen dat dan ook regelmatig al zeker 20 jaar.
Jeannevangroesen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen in een sfeervol restaurant. Met de Ah kaart niet de volledige menukaart gekregen, maar ruim voldoende keuze om heerlijk te eten. Een aanrader. Wij gaan een keer terug!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg tevreden over ons eerste (zeker niet laatste) bezoek aan L'Anatra. Heerlijk gegeten en fijn ontvangen. Weer eens iets anders door de authentieke gastvrije Turkse sfeer. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Net terug van vakantie gelijk bij Lanatra gereserveerd, en weer genoten. Het was best druk in het restaurant, maar het heerlijke eten kwam toch vlot door. We hadden lekker Turks brood met smeersels en gebakken aardappelpuntjes met honing dille saus en rauwkost. Daarna een heerlijk groente gerecht met fetakaas en rijst. Ik ben een echte vleeseter maar bij dit gerecht mis ik het vlees echt niet. Na een heerlijke dessertwijn en koffie weer voldaan naar huis.
NathalyH .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De service was ook top, heel vriendelijk personeel en je hoefde niet lang te wachten tussen de gerechten. Verder waad je je even in andere culturen als je het restaurant binnen stapt. Kort samengevat: We hebben een geweldige avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Wij zijn met de AH actie gaan eten bij Lanatra en het was zoals altijd weer heerlijk. Keuze genoeg in de voor, hoofd en nagerechten. Lekkere Turkse wijn erbij en koffie na. De bediening is aardig en vakbekwaam,dus wij hebben weer genoten.
Tonny1965 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben er heerlijk kunnen eten . Alle 3 de gangen waren even lekker.
Het was een echt Turks restaurant qua aankleding , muziek en servies . Superleuk als je in een Turks restaurant gaat eten dat de muziek ook uit Turkije komt
De bediening was goed en vriendelijk.
Wij raden iedereen aan om hier te gaan eten en wij gaan zeker terug om ook van de kaart te gaan eten. Echt een aanrader dus
Elsbetje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten bij L'Anatra, dit keer met de AH-actie. Ruim voldoende keuze uit het driegangenmenu en ook de porties waren ruim. De bediening was zoals altijd attent. Kortom: een aanrader!
Daniël O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Toen ik vanuit het Breda'se straatje het restaurant in stapte was ik gelijk in een ouderwets gezellig knus Turks restaurantje. Het was echt tot mijn grote verbazing dat ik gelijk een tropisch zomergevoel kreeg.
De ober liet ons zelf een plekje in het restaurant kiezen, waar wij de menukaart overhandigd kregen. Na dat we een keuze hadden gemaakt van de kaart. Kregen we vlot ons eerste gerecht. En na dat het eerste gerecht op was en opgehaald kwam binnen 10 minuten het volgende gerecht.
De ober is een rustige aardige man die plezier heeft in zijn werk en goed samen werk met de kok. Ik heb genoten van het eten en de service en de sfeer is top.