l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant l'Anatra

R.J. K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zijn uiterst tevreden over de zeer geslaagde Wandeling door de Turkse keuken, zoals reeds 2 x eerder. En natuurlijk de Turkse gastvrijheid en vriendelijkheid is nog steeds onovertroffen.
Een kleine smet vindt ik echter dat voor een flesje Bredaas leidingwater € 4,50 gerekend wordt, waar dit in vergelijkbare restaurants gratis wordt verstrekt. Maar ondanks dat, wij komen zeker terug.
W.van.erk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben voortreffelijk gegeten, bediening was vriendelijk en warm, zeker een aanrader, voor koppels die willen genieten en voor foodys, en kindvriendelijk.
D. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
wij hebben hier met onze familie niet alleen heerlijk gegeten maar ook erg genoten van onze gastheer Osman.
Grote klasse. Een aanrader voor iedereen.
Fam. van Groezen
Feikje S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wie je mag ontmoeten bij Lanatra zijn gastvrij, vriendelijk, warmte vol en je voelt je er thuis en komt helemaal tot rust wat de muziek en interieur betreft. En het eten is uitstekend en als je een keer bent geweest en je hebt dit zo mogen ervaren. Dan vind je het heel fijn om weer terug te gaan zo vind ik dit en mij man ook. En ik hoop dat jij dit ook zo mag ervaren liefs, Feikje.
Berkan A.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het eten was erg lekker, de service was top en de eigenaar was ontzettend enthousiast! Je krijgt ook lekker veel eten voor een goede prijs.
Kenan S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Was perfect eten was heerlijk goed service gied sfeer dus zeker herhaling vatbaar.
Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Osman is een hele hartelijke en attente gastheer met heel veel passie voor de Turkse keuken. Dit weet hij goed over te dragen op zijn klanten en zijn personeel. Onze over was ook heel voorkomend en vriendelijk . We namen een "Wandeling door de Turkse keuken". Een heerlijke wandeling. Gevarieerd Turks eten verdeeld over 8 gangen en ook een avondvullend programma.
Als bonus kreeg ik nog wat speciale peper en kaneelthee in een bakje van Osman. Ik was erg verkouden en de kaneelthee is dan erg goed volgens hem.
Zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een heel vriendelijk ontvangst, fijne sfeer, persoonlijke aandacht, heerlijk eten. Een stukje van de hemel.
het bezoek was meer dan de moeite waard en het is een plek om heel graag terug te komen.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk mals goed gekruid vlees en een zeer vriendelijke en lieve gastheer.
Aanrader om eens langs te gaan!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We gaan vaker eten bij l anatra maar schrijven niet elke keer een recensie, maar we vonden het weer eens nodig om te vertellen hoe goed je daar kan eten. Al 24 jaar komen wij hier heel regelmatig en we zijn nog nooit teleurgesteld. Er staan weer nieuwe gerechten op de kaart, kortom genieten.
irma H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
gezellig restaurant aan het begin van de Haagdijk. Parkeren in de Barones en je staat meteen in een heel leuk stukje Breda. De eigenaar ontving ons aller hartelijks en bracht ons naar de gereserveerde tafel.
We hebben heerlijk gegeten, gedronken en genoten van het prima sfeertje.
Voor herhaling vatbaar.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
zeker voor herhaling vatbaar een pareltje zoals je in ons bred verwacht!!!!
M W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker gegeten. Als de eigenaar of zijn zoon bedienen is de service prima. We hadden echter ook de helft van de tijd een onervaren ogende jongen aan tafel. Die deed enorm zijn best, maar maakte verschillende fouten. Oa vergeten drankbestellingen, glazen halen maar fles wijn niet openen. Wij vonden het niet erg, maar voor zakelijk diner kan het vervelend zijn. Desondanks qua eten en service van eigenaar zeer zeker een bezoekje waard!
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hier gegeten om verjaardag van iemand te vieren. De eigenaar van het restaurant had daarom vuurwerk (soort van sterretje) geregeld en speelde leuk op de verjaardag in. Gekozen voor 8 gangen menu, je moet wel de tijd hebben want in totaal duurde het bijna 4 uur.
Eigenaar kwam verschillende keren langs bij ons en anderen en vertelde dingen over Turkije. Eten was prima. Lekker gegeten. Als de eigenaar of zijn zoon bedienen is de service prima. Kleine kanttekening: We hadden echter ook de helft van de tijd een onervaren ogende jongen aan tafel. Die deed enorm zijn best, maar maakte verschillende fouten. Oa vergeten drankbestellingen, glazen halen maar fles wijn niet openen. Wij vonden het niet erg, maar voor zakelijk diner kan het vervelend zijn. Desondanks qua eten en service van eigenaar zeer zeker een bezoekje waard!
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer lekker
stewardenkatrien .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten met onze puberdochter, Osman is een hele gezellige gastheer. Wandeling door de Turkse keuken gedaan, lekker eten, gezellige setting
Alphons R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
aandachtige bediening -- ruime menukeuze -- prettige advisering -- rustige ambiance -- aanrader
Silvia E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Overheerlijk gegeten en super bediening alleen de jongen van de bediening mag een beetje harder praten zodat hij beter te verstaan is. Na het eten kwam Osman nog gezellig een praatje maken.
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten , leuke bediening echt old skool , paps in d keuken en bediening , goeie uitleg , lekker gegeten top ..!!!
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben weer heerlijk genoten van de wandeling door typisch Turkse gerechten! En de service was geweldig, zo aardig en attent!