l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant l'Anatra

Myrna V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Osman is een hele hartelijke en attente gastheer met heel veel passie voor de Turkse keuken. Dit weet hij goed over te dragen op zijn klanten en zijn personeel. Onze over was ook heel voorkomend en vriendelijk . We namen een "Wandeling door de Turkse keuken". Een heerlijke wandeling. Gevarieerd Turks eten verdeeld over 8 gangen en ook een avondvullend programma.
Als bonus kreeg ik nog wat speciale peper en kaneelthee in een bakje van Osman. Ik was erg verkouden en de kaneelthee is dan erg goed volgens hem.
Zeer de moeite waard en voor herhaling vatbaar!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk mals goed gekruid vlees en een zeer vriendelijke en lieve gastheer.
Aanrader om eens langs te gaan!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We gaan vaker eten bij l anatra maar schrijven niet elke keer een recensie, maar we vonden het weer eens nodig om te vertellen hoe goed je daar kan eten. Al 24 jaar komen wij hier heel regelmatig en we zijn nog nooit teleurgesteld. Er staan weer nieuwe gerechten op de kaart, kortom genieten.
irma H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
gezellig restaurant aan het begin van de Haagdijk. Parkeren in de Barones en je staat meteen in een heel leuk stukje Breda. De eigenaar ontving ons aller hartelijks en bracht ons naar de gereserveerde tafel.
We hebben heerlijk gegeten, gedronken en genoten van het prima sfeertje.
Voor herhaling vatbaar.
Fred J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
zeker voor herhaling vatbaar een pareltje zoals je in ons bred verwacht!!!!
M W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker gegeten. Als de eigenaar of zijn zoon bedienen is de service prima. We hadden echter ook de helft van de tijd een onervaren ogende jongen aan tafel. Die deed enorm zijn best, maar maakte verschillende fouten. Oa vergeten drankbestellingen, glazen halen maar fles wijn niet openen. Wij vonden het niet erg, maar voor zakelijk diner kan het vervelend zijn. Desondanks qua eten en service van eigenaar zeer zeker een bezoekje waard!
Mevrouw L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hier gegeten om verjaardag van iemand te vieren. De eigenaar van het restaurant had daarom vuurwerk (soort van sterretje) geregeld en speelde leuk op de verjaardag in. Gekozen voor 8 gangen menu, je moet wel de tijd hebben want in totaal duurde het bijna 4 uur.
Eigenaar kwam verschillende keren langs bij ons en anderen en vertelde dingen over Turkije. Eten was prima. Lekker gegeten. Als de eigenaar of zijn zoon bedienen is de service prima. Kleine kanttekening: We hadden echter ook de helft van de tijd een onervaren ogende jongen aan tafel. Die deed enorm zijn best, maar maakte verschillende fouten. Oa vergeten drankbestellingen, glazen halen maar fles wijn niet openen. Wij vonden het niet erg, maar voor zakelijk diner kan het vervelend zijn. Desondanks qua eten en service van eigenaar zeer zeker een bezoekje waard!
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer lekker
stewardenkatrien .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten met onze puberdochter, Osman is een hele gezellige gastheer. Wandeling door de Turkse keuken gedaan, lekker eten, gezellige setting
Alphons R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
aandachtige bediening -- ruime menukeuze -- prettige advisering -- rustige ambiance -- aanrader
Silvia E.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Overheerlijk gegeten en super bediening alleen de jongen van de bediening mag een beetje harder praten zodat hij beter te verstaan is. Na het eten kwam Osman nog gezellig een praatje maken.
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten , leuke bediening echt old skool , paps in d keuken en bediening , goeie uitleg , lekker gegeten top ..!!!
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben weer heerlijk genoten van de wandeling door typisch Turkse gerechten! En de service was geweldig, zo aardig en attent!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
..................................................................................................................................................................
Adri D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Bij Osman en zijn team zijn wij nog nooit teleurgesteld!!!
Top restaurant!!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten super service en zeer vriendelijk
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en de eigenaar komt een praatje maken. 8 gangen menu waar we heerlijk van hebben genoten. Een goede manier om kennis te maken van de Turkse keuken!
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een verrassend leuk restaurant en wat een heerlijk eten! Alles wordt vers bereidt dus misschien iets langer wachten dan elders maar dubbel en dwars waard, een aanrader! En een warme sfeer met goede bediening.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We zijn weer gaan eten bij Lanatra waar wij al 24 jaar naar toe gaan. Altijd lekker eten en gastvrije ontvangst. Hier eet je lekker en is alles goed geregeld.