l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Carola Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontzettend vriendelijk personeel en fantastisch eten. 8gangen is een aanrader!
rietkoumans K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel gezellig en héérlijk gegeten
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vanavond weer eens bij Lanatra gaan eten, ons favoriete Turks restaurant. Ook deze keer weer genoten van het heerlijke versbereide eten en zeker niet te vergeten de gastvrije ontvangst. Er loopt nu een jonge serveerster rond en dat is echt een aanwinst voor het restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en komen vasr weer snel terug.
julia M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Aanbevelingen gekregen, omdat er zoveel lekkers op de kaart staat:-) ik heb voor mij de juiste keuze gemaakt qua gerecht. Het was echt voortreffelijk. Pure smaken, normale porties en men heeft goed geluisterd naar mijn behoefte. Ik kom hier zeker terug. Bedankt l'anantra:-) gr Julia
IB I.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lang geleden dat ik hier gegeten had maar mede omdat tafelgenoot alleen hallal vlees eet hier weer eens gaan eten.
Nog steeds heerlijk eten en goede service en vriendelijkheide.
Toen tafelgenoot zei dat ze geen noten mag hebben werden er voor haar vervangende gerechten gehaald.
Vooraf de combi van warme en koude starters en als hoofdgerecht beiden een ovenschotel.
Verrukkelijk.
L'Anatra blijft een aanrader als je van Turks eten houdt!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. We hebben het 8-gangen verrassings menu gehad wat zeker een aanrader is. Locatie is misschien niet ideaal, interieur Turks en ik weet niet of ik zonder recensies naar binnen was gelopen. Vergis je alleen niet, dit is echt een verborgen juweeltje! Heerlijke avond gehad!
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom erg lekker gegeten. Zeer gastvriendelijk ontvangen door Osman en zijn zoon. Een compliment voor het meisje en de jongen in de bediening, zij deden het erg goed. We hebben weer een geweldige avond gehad en komen snel weer terug.
Gerbun K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg persoonlijk typisch turks restaurant, bijzonder leuk om een keer te eten waarbij de kwaliteit van het eten echt voorop staat!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Hebben heerlijk genoten van het 8-gangen verrassingsmenu!
De medewerkers zijn heel (klant)vriendelijk; restaurant is sfeervol ingericht. Gezellig avondje gehad.
essahajo .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Voor de 1ste keer hier geweest en wat ons betreft niet de laatste keer. Lekker eten, goed gekruid en niet te zout. Hele aardige mensen in de bediening en eigenaar Osman geeft je echt het gevoel welkom te zijn.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten. Osman is een op en top gastheer maar ook onze complimenten voor de 2 dames in de bediening. Jullie hebben ons wederom een fantastische avond bezorgd!
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de eerste keer geweest..
In een woord geweldig.
Ruim voldoende eten en smaakte heerlijk. Sfeervolle inrichting
Eigenaar was toppie
T D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ontspannen sfeer. Heel attente humoristische gastheer. Typische oosterse inrichting. Heerlijke Turkse gerechten, welke bij het opdienen nader worden toegelicht. Kortom een aanrader.
geertkip F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een heerlijk eten en wat een prima bediening! Dank je wel. Wij hebben genoten.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdag 07 januari hebben we via de albertheinrestaurantactie gegeten bij restaurant L'lanatra.
We hadden keuze uit een beperkte kaart.
we hebben lekker gegeten voor een gunstige prijs. de hoeveelheid was voldoende.
Bediening was snel en kundig. bovendien zeer vriendelijke mensen
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We zijn weer heerlijk gaan eten bij Lanatra, het is telkens weer een feestje om hier te zijn. Heerlijke gerechten en een uitstekende bediening maken dat wij hier graag vaak naar toe gaan.
teebee .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Te hoge prijs voor datgene wat ik en tafelgenote op onze borden kregen.
Minimalisme en geen Turkse porties. Het restaurant op zich qua aankleding sfeervol, alleen heel de avond op de tocht gezeten , om een andere plaats gevraagd maar de 2 persoons tafeltjes waren bezet . Onze serveerster was nieuw maar deed haar uiterste best, zij was alleen niet ingewerkt en dat neem ik haar baas kwalijk en niet haar, door haar puurheid is ze een aanwinst. Haar "collega" mag wat mij betreft wel wat collegialer zijn bij het uitleggen van "tips".
Ik zal hier geen tweede keer gaan eten.
Coby C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke mensen persoonlijk ontvangen Hulp bij de gerechten zoeken en het was heerlijk wat het belangrijkste is
we hadden driegangen menu van ah was echt heerlijk gaan zeker terug
een heel gezellig echtTurks restaurant
Belcrumgast .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met AH Kaarten be Zoek gebracht. Keuze uit beperkt drie gangen menu. Aubergine gerechten smaken wat aangebrand., niet lekker. Warme gehaktballetjes erg lekker. Sfeer en bediening prima, maar niet bijzonder. Normaal kost driegangenmenu 31 euro. Dat is aan de prijs voor wat je krijgt .
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Zeer gastvrij ontvangst en goede uitleg over de gerechten. Wij hadden het 8 gangen verrassingsmenu op aanraden van de eigenaar, aangezien wij onbekend waren met de Turkse keuken. Hoewel er ruim voldoende tijd zat tussen de gangen, waren de porties toch net iets te groot zodat we bij de laatste gangen al best vol zaten. Aangezien ik geen andere maatstaf heb, scoor ik de kwaliteit van gerechten op goed, ook omdat ik iets meer variëteit en verrassing had verwacht. De inrichting kan beter, ook zonder authenticiteit te verliezen. Vooraan bij het raam en de deur was het koud, maar wel weer gezellig door de ronde opstelling.