l'Anatra

Haagdijk 9 4811 TN Breda Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,2
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Lanatra , dit is een van onze plaatsen waar we graag gaan eten. Vriendelijke ontvangst, heerlijke wijn tegen een zeer aanvaardbare prijs, maar het belangrijkste het eten is verrukkelijk. We komen hier al ik geloof 23 jaar en hebben nog nooit iets te klagen gehad.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Al 20 jaar een zwak voor de keuken (en de heren) van L'anatra. Goed eten, fijne sfeer...meer heb je niet nodig.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Aardige, persoonlijke ontvangst. Eten was prima. Helaas een zeer onervaren ober, die het nog moest leren. Niet Turks, wat afdeed aan de authenticiteit van het restaurant. Geen handige zet van de gedreven eigenaren.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Bij Lanatra genieten we elke keer weer. Heerlijk vers bereid eten, en omdat wij dat lekker vinden pittig gekruid. Het eten is fantastisch en de gastvrije ontvangst voelt ook heerlijk aan. Kortom perfect.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een hart voor de zaak heeft deze eigenaar, worden begroet met een hand en uitgebreide uitleg bij de gerechten, wij hadden het 8 gangen menu gekozen en stonden na ruim 3 uur pas weer buiten.
Fijn dat er gewoon naast de wijn ook kraan water wordt geserveerd.
bedankt voor de gezellige avond.
Carola Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontzettend vriendelijk personeel en fantastisch eten. 8gangen is een aanrader!
rietkoumans K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel gezellig en héérlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vanavond weer eens bij Lanatra gaan eten, ons favoriete Turks restaurant. Ook deze keer weer genoten van het heerlijke versbereide eten en zeker niet te vergeten de gastvrije ontvangst. Er loopt nu een jonge serveerster rond en dat is echt een aanwinst voor het restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en komen vasr weer snel terug.
julia M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Aanbevelingen gekregen, omdat er zoveel lekkers op de kaart staat:-) ik heb voor mij de juiste keuze gemaakt qua gerecht. Het was echt voortreffelijk. Pure smaken, normale porties en men heeft goed geluisterd naar mijn behoefte. Ik kom hier zeker terug. Bedankt l'anantra:-) gr Julia
IB I.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Lang geleden dat ik hier gegeten had maar mede omdat tafelgenoot alleen hallal vlees eet hier weer eens gaan eten.
Nog steeds heerlijk eten en goede service en vriendelijkheide.
Toen tafelgenoot zei dat ze geen noten mag hebben werden er voor haar vervangende gerechten gehaald.
Vooraf de combi van warme en koude starters en als hoofdgerecht beiden een ovenschotel.
Verrukkelijk.
L'Anatra blijft een aanrader als je van Turks eten houdt!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. We hebben het 8-gangen verrassings menu gehad wat zeker een aanrader is. Locatie is misschien niet ideaal, interieur Turks en ik weet niet of ik zonder recensies naar binnen was gelopen. Vergis je alleen niet, dit is echt een verborgen juweeltje! Heerlijke avond gehad!
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom erg lekker gegeten. Zeer gastvriendelijk ontvangen door Osman en zijn zoon. Een compliment voor het meisje en de jongen in de bediening, zij deden het erg goed. We hebben weer een geweldige avond gehad en komen snel weer terug.
Gerbun K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg persoonlijk typisch turks restaurant, bijzonder leuk om een keer te eten waarbij de kwaliteit van het eten echt voorop staat!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Hebben heerlijk genoten van het 8-gangen verrassingsmenu!
De medewerkers zijn heel (klant)vriendelijk; restaurant is sfeervol ingericht. Gezellig avondje gehad.
essahajo .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Voor de 1ste keer hier geweest en wat ons betreft niet de laatste keer. Lekker eten, goed gekruid en niet te zout. Hele aardige mensen in de bediening en eigenaar Osman geeft je echt het gevoel welkom te zijn.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wederom super lekker gegeten. Osman is een op en top gastheer maar ook onze complimenten voor de 2 dames in de bediening. Jullie hebben ons wederom een fantastische avond bezorgd!
Jeanine W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de eerste keer geweest..
In een woord geweldig.
Ruim voldoende eten en smaakte heerlijk. Sfeervolle inrichting
Eigenaar was toppie
T D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ontspannen sfeer. Heel attente humoristische gastheer. Typische oosterse inrichting. Heerlijke Turkse gerechten, welke bij het opdienen nader worden toegelicht. Kortom een aanrader.
geertkip F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een heerlijk eten en wat een prima bediening! Dank je wel. Wij hebben genoten.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zaterdag 07 januari hebben we via de albertheinrestaurantactie gegeten bij restaurant L'lanatra.
We hadden keuze uit een beperkte kaart.
we hebben lekker gegeten voor een gunstige prijs. de hoeveelheid was voldoende.
Bediening was snel en kundig. bovendien zeer vriendelijke mensen