l'Anatra

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant l'Anatra

Passie voor eten

Echte gastvrijheid, hartelijkheid en Turkse enthousiasme; je merkt het meteen als je een voet over de drempel zet. Gastheer Osman kan je alles uitleggen over de sublieme, traditionele gerechten die op het menu staan. Je merkt het aan alles: hier hebben ze nou echt liefde voor koken.

Meer informatie over restaurant l'Anatra

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant l'Anatra

Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk 8 gangendiner voor een aantrekkelijke prijs in een authentieke Turkse setting met vriendelijk personeel en een betrokken eigenaar.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer gaan eten bij Lanatra het beste Turkse restaurant in Breda. Wij komen hier vanaf de oprichting, ik denk 23 jaar geleden en zijn nog nooit teleurgesteld naar huis gegaan. Dit zegt genoeg over constante kwaliteit van het restaurant.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Geweldige avond gehad; heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Het 8 gangen diner is een aanrader! Wij gaan zeker terug komen!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en heel aardige bediening. Heerlijk gegeten. Licht, warm knapperig brood vooraf met hele goede Turkse specialiteiten. Hoofdgerechten waren uitstekend. Zeer goed gekruid en goed van smaak.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Bij Lanatra eten wij altijd ontzettend goed, en ook deze keer zijn we niet teleurgesteld. Alles was weer heerlijk, de op ons verzoek pittig gekruide grillgerechten, de salade en de rijst, heerlijk. Ook de Turkse wijn en het gratis kopje koffie hebben ons weer een zeer fijne avond bezorgt.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
gereserveerd op basis van de cijfers op iens
helaas
we zijn enorm teleurgesteld:
we hadden het menu gekozen op aanraden van het advies.
al het vlees was met kaas overgoten
alles had dezelfde smaak (lam, kip, rund)
er werd opgewarmde droge shoarma geserveerd.
als klap op de vuurpijl stond er 'per ongeluk' ongeveer €75 teveel op de rekening!
naar mijn mening kunnen de recensies niet helemaal kloppen.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gezellig avond vullend, authentieke omgeving.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Geweldige ambiance!! Zeer gastvrij!!! Heel fijn en heerlijk gegeten!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten!Ontzettend gastvrij, hebben er 4 uur gezeten, 't werd zichtbaar gewaardeerd dat we bij ze te gast waren
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Sfeervol, persoonlijke bediening met uitleg over de verschillende gerechten
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lanatra is weer terug van vakantie, dus wij snel er weer naartoe. We hebben weer heerlijk eten gehad, en een perfecte bediening, dus we zijn weer voldaan en tevreden naar huis gegaan.
Lou L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Een feest om hier te dineren. Prima kwaliteit, heerlijke ontspannen sfeer, uiterst attente en vriendelijke bediening en alles aantrekkelijk geprijsd. Een aanrader in alle opzichten,
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Lanatra , dit is een van onze plaatsen waar we graag gaan eten. Vriendelijke ontvangst, heerlijke wijn tegen een zeer aanvaardbare prijs, maar het belangrijkste het eten is verrukkelijk. We komen hier al ik geloof 23 jaar en hebben nog nooit iets te klagen gehad.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Al 20 jaar een zwak voor de keuken (en de heren) van L'anatra. Goed eten, fijne sfeer...meer heb je niet nodig.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Aardige, persoonlijke ontvangst. Eten was prima. Helaas een zeer onervaren ober, die het nog moest leren. Niet Turks, wat afdeed aan de authenticiteit van het restaurant. Geen handige zet van de gedreven eigenaren.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Bij Lanatra genieten we elke keer weer. Heerlijk vers bereid eten, en omdat wij dat lekker vinden pittig gekruid. Het eten is fantastisch en de gastvrije ontvangst voelt ook heerlijk aan. Kortom perfect.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een hart voor de zaak heeft deze eigenaar, worden begroet met een hand en uitgebreide uitleg bij de gerechten, wij hadden het 8 gangen menu gekozen en stonden na ruim 3 uur pas weer buiten.
Fijn dat er gewoon naast de wijn ook kraan water wordt geserveerd.
bedankt voor de gezellige avond.
Carola Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontzettend vriendelijk personeel en fantastisch eten. 8gangen is een aanrader!
rietkoumans K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heel gezellig en héérlijk gegeten
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vanavond weer eens bij Lanatra gaan eten, ons favoriete Turks restaurant. Ook deze keer weer genoten van het heerlijke versbereide eten en zeker niet te vergeten de gastvrije ontvangst. Er loopt nu een jonge serveerster rond en dat is echt een aanwinst voor het restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en komen vasr weer snel terug.