L' Ambiance

Vingerling 19 3241 EB Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant L' Ambiance

In een stoer en karaktervol havengebouw in de jachthaven van Middelharnis zit restaurant l'Ambiance. Er wordt een klassieke Franse keuken geserveerd, bereid met moderne kooktechnieken. Uitgesproken ingrediënten als bloedworst, kreeft en zalm worden begeleid door een feest van schuim, saus en mousseline. De bediening is enthousiast, kundig en doet er alles aan om gasten een fijne avond te bezorgen.

Menuprijzen

9,2

Jouw recensie over het restaurant L' Ambiance

Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een ontspannen sfeer, super!
Jacobine R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijn restaurant. Lekker eten. goede sfeer. echt een avondje uit! Wachttijd is precies goed. ontvangst zeer hartelijk.
Harmen K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
'l Ambiance is een sfeervol restaurant met een prachtige inrichting. Het eten is van een hoog niveau en erg smaakvol. De bediening is heel vriendelijk en geeft goede adviezen in het kiezen van een geschikte wijn. Kortom een aanwinst op Goeree-Overflakkee.
M V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vanaf het strand door naar dit restaurant. In een woord voortreffelijk. Vlotte bediening. Meedenken met bijpassende wijnen bij erg lekkere gerechten.
Een aanrader, waar we zeker terug komen.
Guus A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mooie locatie aan de haven en de recenties maakten ons verwachtingsvol. Echter het viel ons erg tegen. Er waren niet veel tafels bezet, maar het duurde een half uur voor we iets konden bestellen. De amuse was evenals het voorgerecht heel smakelijk. maar daarna ging het verkeerd. De geserveerde eend was deels rauw en na reclamatie was het antwoord dat dit niet beter kon. De bijpassende eendenlever was smakeloos. Daarna een visgerecht dat zeer middelmatig was. Op de bijpassende wijnen moest gewacht worden. We hadden veel meer verwacht op dit niveau.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een restaurant met een gezellige inrichting.
Hebben drie gangen genomen en alle gangen waren even heerlijk.
Een uitstekend restaurant met eten op een hoog niveau.
Elke gang zag eruit als een plaatje en smaakte overheerlijk.
marina S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
erg genoten van de sfeer het voortreffelijke eten en perfecte bediening!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fantastisch gegeten fijne bediening
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij de Ambiance, ,buiten op het terras. Het was druk,maar de bediening bleef erg vriendelijk en gezellig. De borden waren weer heel mooi opgemaakt,schilderijtjes, er werd ons verteld wat het allemaal was, dat vind ik echt super. Weer voor herhaling vatbaar!
Gerdien K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben een heerlijk culinair avondje uit gehad! De gastheren zijn vriendelijk, voorkomend. Korte uitleg bij de super mooi opgemaakte gerechten. Goede wijn erbij. Kortom goede kwaliteit en verfijnde smaakbeleving...tot de volgede keer!
h W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijne gerechten en goede, vriendelijke service. We hebben 4 gangen diner genoten, voor herhaling vatbaar.
Dammis V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig en verder uitstekend
Rietje K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben heerlijk, rustig gegeten. De gerechtjes zijn steeds verrassend. De uitleg geeft een extra dimensie aan het eten.

Hartelijke groeten Rietje Koole
Wyanda B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Sfeervol restaurant, vriendelijke en persoonlijke bediening. De gerechten waren zeer smaakvol, lekkere en verrassende combinaties. De geadviseerde wijnen bij de gerechten waren top! Echt een aanrader om hier een avondje rustig te genieten! Een restaurant van deze klasse hadden we nog niet in Middelharnis.
Gerbun K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Waanzinnige beleving, goede service en zeer sociaal betrokken bediening! Top
Gerbun K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Waanzinnige ervaring, jong enthousiast team wat zeker de moeite waard is! Het eten is echt een bijzondere beleving! Smaakexplosie!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Overheerlijk genoten van een 4 gangen menu met bijpassende wijnen. De bediening is goed en zeer vriendelijk. Een aanwinst voor de regio.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wordt met veel passie gekookt, sfeer aangenaam en uiterst vriendelijk personeel! Wij vonden t zeer geslaagde avond!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Op vrijdagavond met goede vrienden eten bij L'Ambiance in Middelharnis is een culinair avondje uit. Na een vriendelijke ontvangst een mooie tafel aan het raam met leuk uitzicht op het haventje van Middelharnis. Gekozen voor 4-gangen van het Inspiratiemenu met bijpassende wijnen. In alle opzichten is het ons uitstekend bevallen: alle gerechten worden mooi opgemaakt en voorzien van een korte toelichting uitgeserveerd. Verrassend van samenstelling en met mooie smaakbelevingen. Chapeau aan de keuken. Ook de bijpassende wijnen (1x wit (uit Toscana) en 1x rood (uit Stellenbosch) waren vol karakter. Complimenten aan de sommelier. Professionele, doch vooral vriendelijke bediening. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Aran V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Onverwacht lekker gegeten. Wij hebben voor het nieuwjaarsmenu gekozen waarbij we zijn gegaan voor 6 gangen. Het menu is zeer schappelijk geprijsd, zeker in relatie tot de kwaliteit van de gerechten. Wat ons betreft is L'Ambiance een aanwinst voor Middelharnis. Wij komen zeker nog eens terug