L' Ambiance

Vingerling 19 3241 EB Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant L' Ambiance

In een stoer en karaktervol havengebouw in de jachthaven van Middelharnis zit restaurant l'Ambiance. Er wordt een klassieke Franse keuken geserveerd, bereid met moderne kooktechnieken. Uitgesproken ingrediënten als bloedworst, kreeft en zalm worden begeleid door een feest van schuim, saus en mousseline. De bediening is enthousiast, kundig en doet er alles aan om gasten een fijne avond te bezorgen.

Menuprijzen

9,1

Jouw recensie over het restaurant L' Ambiance

Arja P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel goed personeel gezellige sfeer wat ook goed was dat ze blij élk gerecht vertelde wat het precies was
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige en ongedwongen ambiance. Prachtige gerechten geserveerd door een bevlogen, jong en gastvrij team. Een culinair avondje uit op hoog niveau. Een absolute aanwinst voor de omgeving!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Geweldige combinaties van diverse smaken keurig opgemaakt in een stijlvolle sfeer en enorm leuke en kundige bediening. Aanrader !!
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Fantastisch! Het restaurant straalt persoonlijkheid uit. De kwaliteit van het eten is uitzonderlijk hoog. Bediening is kundig en meedenkend en de sfeer informeel, maar tegelijkertijd zeer professioneel. Een absolute aanrader!
Filip V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Passie voor een perfecte harmonie! Doe zo verder.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Had lekker geweest als we de friet hadden ontvangen. Eten was heerlijk, sfeer en tafelgenoten onbeschrijflijk, maar doet blijft een puntje van kritiek de friet.7
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten met een goede bediening en service
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
prima bediening en heerlijk gegeten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteren op uitnodiging van vrienden hier gegeten met 2 stellen. De belofte van informeel, maar niet familiair, en hoog niveau eten triggerde ons enorm. En we zijn niet teleurgesteld. De zaak is ruim opgezet en de tafels staan ver genoeg van elkaar om ongestoord te kunnen praten en genieten. En genoten hebben we zeker. Ik koos een voorgerecht van zwaardvis met o.a. Meloen op Quinoa negro. Heerlijk van smaak met een verrassend frisje. Mijn hoofdegerecht was Dorade met Scampi’s en verrassende toebehoren. Het is al even geleden dat die vis ook echt “vissig” smaakt. Prima gedaan. Bovendien wordt alles, ook het nagerecht met appel, kaneel, chocola en nog veel meer, geserveerd als ware het een schilderij. Ook de gerechten van de anderen waren meer dan uitstekend. In combinatie met de gezellige, zeer ter zake kundige, bediening werd het een topavond. Wij komen terug
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een ontspannen sfeer, super!
Jacobine R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijn restaurant. Lekker eten. goede sfeer. echt een avondje uit! Wachttijd is precies goed. ontvangst zeer hartelijk.
Harmen K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
'l Ambiance is een sfeervol restaurant met een prachtige inrichting. Het eten is van een hoog niveau en erg smaakvol. De bediening is heel vriendelijk en geeft goede adviezen in het kiezen van een geschikte wijn. Kortom een aanwinst op Goeree-Overflakkee.
M V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vanaf het strand door naar dit restaurant. In een woord voortreffelijk. Vlotte bediening. Meedenken met bijpassende wijnen bij erg lekkere gerechten.
Een aanrader, waar we zeker terug komen.
Guus A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Mooie locatie aan de haven en de recenties maakten ons verwachtingsvol. Echter het viel ons erg tegen. Er waren niet veel tafels bezet, maar het duurde een half uur voor we iets konden bestellen. De amuse was evenals het voorgerecht heel smakelijk. maar daarna ging het verkeerd. De geserveerde eend was deels rauw en na reclamatie was het antwoord dat dit niet beter kon. De bijpassende eendenlever was smakeloos. Daarna een visgerecht dat zeer middelmatig was. Op de bijpassende wijnen moest gewacht worden. We hadden veel meer verwacht op dit niveau.
marina S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
erg genoten van de sfeer het voortreffelijke eten en perfecte bediening!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een restaurant met een gezellige inrichting.
Hebben drie gangen genomen en alle gangen waren even heerlijk.
Een uitstekend restaurant met eten op een hoog niveau.
Elke gang zag eruit als een plaatje en smaakte overheerlijk.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fantastisch gegeten fijne bediening
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij de Ambiance, ,buiten op het terras. Het was druk,maar de bediening bleef erg vriendelijk en gezellig. De borden waren weer heel mooi opgemaakt,schilderijtjes, er werd ons verteld wat het allemaal was, dat vind ik echt super. Weer voor herhaling vatbaar!
Gerdien K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben een heerlijk culinair avondje uit gehad! De gastheren zijn vriendelijk, voorkomend. Korte uitleg bij de super mooi opgemaakte gerechten. Goede wijn erbij. Kortom goede kwaliteit en verfijnde smaakbeleving...tot de volgede keer!
h W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijne gerechten en goede, vriendelijke service. We hebben 4 gangen diner genoten, voor herhaling vatbaar.