L' Ambiance

Vingerling 19 3241 EB Middelharnis Nederland Kaart

Over het restaurant L' Ambiance

In een stoer en karaktervol havengebouw in de jachthaven van Middelharnis zit restaurant l'Ambiance. Er wordt een klassieke Franse keuken geserveerd, bereid met moderne kooktechnieken. Uitgesproken ingrediënten als bloedworst, kreeft en zalm worden begeleid door een feest van schuim, saus en mousseline. De bediening is enthousiast, kundig en doet er alles aan om gasten een fijne avond te bezorgen.

Menuprijzen

9,2

Jouw recensie over het restaurant L' Ambiance

Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een mooi restaurant waar je heerlijk een avondje kunt dineren! Geweldige smaken combinaties
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Al voor de zoveelste keer bij dit fantastische restaurant gegeten. Het kan nooit lang meer duren voordat deze gasten een ster in de wacht slepen. Geweldige bediening, een zeer toegewijde chef die samen met z’n team uitmuntend kookt, een een prachtige ‘ambiance’ zo in de historische haven van Middelharnis.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Wauw. Wauw en wauw. Wij hebben hier nu een aantal keer gegeten en elke keer is het weer zalig en een verrassing. (Elke maand een nieuw menu van de chef) De gerechten zijn allemaal stuk voor stuk ongelofelijk lekker, bijzonder, mooi om te zien en het personeel is uiterst kundig en vriendelijk. Bij zulk hoogstaand eten verwacht je een ietwat stijve bediening, maar deze jongens en meiden zijn gewoon heel gezellig, weten precies wat ze serveren en kunnen goed advies geven welke wijnen het beste bij welk gerecht passen. We voelen ons echt in de watten gelegd. Wij gaan altijd voor het volledige menu, omdat alles zo vreselijk lekker is. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Voor het volledige menu, goede fles wijn, lekker glaasje sherry bij de kaas zijn wij voor 2 personen rond de €220,00 kwijt. Okay, dit doe je niet elke maand, maar hier eten is echt een avondje uit. Je zit zo dik 4 uur aan tafel! Dus; wil je echt een avondje uit, vreselijk lekker eten en prachtige wijnen drinken? Ga alsjeblieft naar deze jongens! Maar niet allemaal tegelijk he, wij willen ook nog een tafeltje!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Leuke tent. Enthousiate bediening. Aanrader!
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fantastisch gegeten! Alles klopte!
Ellen N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was wederom een feestje! Zeer aan te bevelen restaurant.
mh V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
erg tevreden komen zeer zeker terug in algemeen 10 met griffel !
Arja P.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heel goed personeel gezellige sfeer wat ook goed was dat ze blij élk gerecht vertelde wat het precies was
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige en ongedwongen ambiance. Prachtige gerechten geserveerd door een bevlogen, jong en gastvrij team. Een culinair avondje uit op hoog niveau. Een absolute aanwinst voor de omgeving!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Geweldige combinaties van diverse smaken keurig opgemaakt in een stijlvolle sfeer en enorm leuke en kundige bediening. Aanrader !!
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Fantastisch! Het restaurant straalt persoonlijkheid uit. De kwaliteit van het eten is uitzonderlijk hoog. Bediening is kundig en meedenkend en de sfeer informeel, maar tegelijkertijd zeer professioneel. Een absolute aanrader!
Filip V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Passie voor een perfecte harmonie! Doe zo verder.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Had lekker geweest als we de friet hadden ontvangen. Eten was heerlijk, sfeer en tafelgenoten onbeschrijflijk, maar doet blijft een puntje van kritiek de friet.7
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten met een goede bediening en service
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
prima bediening en heerlijk gegeten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gisteren op uitnodiging van vrienden hier gegeten met 2 stellen. De belofte van informeel, maar niet familiair, en hoog niveau eten triggerde ons enorm. En we zijn niet teleurgesteld. De zaak is ruim opgezet en de tafels staan ver genoeg van elkaar om ongestoord te kunnen praten en genieten. En genoten hebben we zeker. Ik koos een voorgerecht van zwaardvis met o.a. Meloen op Quinoa negro. Heerlijk van smaak met een verrassend frisje. Mijn hoofdegerecht was Dorade met Scampi’s en verrassende toebehoren. Het is al even geleden dat die vis ook echt “vissig” smaakt. Prima gedaan. Bovendien wordt alles, ook het nagerecht met appel, kaneel, chocola en nog veel meer, geserveerd als ware het een schilderij. Ook de gerechten van de anderen waren meer dan uitstekend. In combinatie met de gezellige, zeer ter zake kundige, bediening werd het een topavond. Wij komen terug
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een ontspannen sfeer, super!
Jacobine R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijn restaurant. Lekker eten. goede sfeer. echt een avondje uit! Wachttijd is precies goed. ontvangst zeer hartelijk.
Harmen K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
'l Ambiance is een sfeervol restaurant met een prachtige inrichting. Het eten is van een hoog niveau en erg smaakvol. De bediening is heel vriendelijk en geeft goede adviezen in het kiezen van een geschikte wijn. Kortom een aanwinst op Goeree-Overflakkee.
M V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Vanaf het strand door naar dit restaurant. In een woord voortreffelijk. Vlotte bediening. Meedenken met bijpassende wijnen bij erg lekkere gerechten.
Een aanrader, waar we zeker terug komen.