L'Ambiance

Meer informatie over restaurant L'Ambiance

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Na een lekker fietstochtje van nieuwvliet-bad naar cadzand-bad heerlijk geluncht bij L' Ambiance de runderstoof was heerlijk mals en goed op smaak. Ook de spaghetti die mijn man had was heerlijk. We zatten heerlijk in de schaduw en uit de wind
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
L'Ambiance zit al heel lang in het helaas almaar lelijker wordende Cadzand, dat ten prooi schijnt te zijn gevallen aan een Belgische projectontwikkelaar die van plan lijkt er een tweede Knokke van ter maken. Het restaurant ziet eruit als een eethuis voor badgasten, wat het in feite natuurlijk ook is, maar de kwaliteit was werkelijk verrassend. Na een voorgerecht van garnalenkroketjes kregen we respectievelijk een voortreffelijke portie gebakken paling en misschien wel de beste pan mosselen voorgezet, die we ooit hebben gehad. Uitmuntend, zonder meer.
Voor dat lekkers betaal je ook wel een stevige prijs, honderd euro (met nog een vanille-sorbet en twee koffie), maar we vonden het een meer dan waardig besluit van een dagje Zeeland. Aanbevolen.
Peterproever .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Ambiance beschikt over een gloednieuwe fraaie uitbouw, serre-achtig, maar elegant en verzorgd.
Daar is het prettig toeven; ruim en toch niet kaal.
De bediening is correct, maar wat afstandelijk; het personeel is deels van buitenlandse afkomst, wat op zich geen bezwaar is, maar ik denk dat sommige mensen wel verwachten, dat er Nederlands gesproken wordt; dat was bij een aantal niet het geval.
Complimenten voor de keuken. De tournedos van de grill, de kabeljouwfilet (gebakken) en de (hollandse) garnalencocktail waren van zeldzame klasse qua cuisson en smaak. Het zijn geen goedkope gerechten, maar het geld meer dan waard. Ook de huiswijnen zijn prima.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Vriendelijke bediening. Redelijk gegeten. Varkenshaas deels aan de droge kant. Gegrilde Rib-eye was goed van smaak, maar moest net iets te veel extra kauwen. Inrichting wat oudbollig. De irishkoffie had erg weinig room, maar dat werd snel verholpen.