L'Abeille

Meer informatie over restaurant L'Abeille

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Berm0004 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We zijn al een aantal keer bij l' Abeille wezen eten. Opvallend is dat de aardig gastvrouw ons meteen herkende. Wij hebben weer heerlijk gegeten van het smakelijke 4 gangen menu voor 15 euro!! ook nog een mandje vers gebakken brood, een kan water en een heerlijke amuse..allemaal voor 15 euro!! De smaken zijn intens en vol.. De borden zijn in tegenstelling tot wat we hierboven kunnen lezen mooi opgemaakt!
Prachtig gestreken damast op tafel.. Deze hardwerkende mensen verdienen absoluut een aanbeveling! Het is oneerlijk te oordelen over mensen die je niet kent..
Wij hebben geweldig gegeten!! Groetjes van Johan Inge Geri & Leo....
En ook zonder aanbieding komen wij terug!!!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Pas geleden weer eens een keer gegeten bij L' Abeille met familie en vrienden. Zoals altijd was het top. Zeer smakelijk (compliment aan de kok), goed glas wijn, zeer vriendelijke gastvrouw en leuke spontane bediening. Kortom, iedereen was heel tevreden en we hadden een gezellige avond. L' Abeille bedankt!
Yvonne1963 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ook wij hebben het jubileum menu van 15 euro p.p op. Ruime porties, prima kwaliteit maar weinig fantasie. Het restaurant oogt een beetje oubollig en de stoelen beginnen te verslijten en zitten niet meer optimaal voor een hele avond. Het personeel erg jong en onervaren de eigenaresse niet erg toegankelijk maar wel correct. Al bij al voor dit geld de moeite waard.
Molensteen .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Voor de waanzinnige goedkope prijs van 30 euro een viergangen menu gegeten met 2 personen ,als ik zie wat ze daar voor op tafel brengen ,geef ik ze een groot compliment.de bediening was keurig .
De runderlende supermals en ze zijn ook goed met het dieet van mijn vrouw omgegaan ,toch ook niet een makkelijke klus .
Persoonlijk zouden de gangen voor ons langzamer mogen ,maar dat kun je ook vooraf vragen uiteindelijk.
Wbr1 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben bij l'Abeille vandaag genoten van een heerlijk 4-gangendiner! Alle gangen even verrassend, goed van smaak en prachtig opgemaakt. Het restaurant zat helemaal vol, de bediening was goed en we hoefden niet lang te wachten op het volgende gerecht. Absoluut een aanrader!
Diane D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
onlangs op doorreis gegeten bij dit restaurant, de eerste indruk was ok. Maar naar de mate de avond vorderde bleek het een grote teleurstelling. De gastvrouw is een stijf en niet spontaan iemand, die de hele avond alleen maar aandacht gaf aan haar vaste Clientele. Het eten was weinig verrassend en leek ons meer op een magnetron maaltijd.......erg teleurstellend dus.
Ebel C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Met mijn gezin 31 jan.2015(5personen)heerlijk genoten bij dit restaurant. Was sceptisch bij het lezen van de recensies maar ben zeer blij verrast met het 4 gangen verrassingsmenu. Mijn schoondochter is allergisch voor alcohol,ik ben geen liefhebber van vis. Met beide wensen is keurig rekening gehouden. Ja,twee jonge dames waren iets onervaren,we moeten het allemaal leren maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door de ervaren eigenaaresse. Beslist een aanrader.
Ans Paul P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Met een gezelschap van 22 personen hebben wij mogen genieten van een smaakvol diner in een sfeervolle ambiance. Het personeel maakte het ideaalplaatje compleet. Dit alles ter gelegenheid van mijn 25 jarig zakenjubileum. Wij weten voortaan waar we moeten zijn !
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Zeer slechte bediening met zeer onervaren personeel. Eigenaresse erg nors. Bedienend personeel zijn beide stagaires. Eten is niet erg slecht, maar inspiratieloos en weinig smaak. Speciale wensen komen niet door en zijn erg langzaam.
Sauzen zijn niet slecht, wel erg klassiek.
Sla het wijnadvies in de wind.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Met ons gezin en aanhang (7 personen) genoten we op 24 april van het 4 gangen surprisemenu van 'l Abeille. Toen ik belde om te reserveren bleek eigenlijk dat ze die avond gesloten zouden zijn. Nadat ik vertelde waarom en met hoeveel personen we wilden komen eten besloot de eigenaar om voor ons open te gaan. Super dus! Het eten was als vanouds weer heerlijk. Mooie presentatie en goede uitleg, we leerden zelfs servetten vouwen. Een hele fijne avond en een geweldige prijs-kwaliteit verhouding!