Kyoto

Pieter Doelmanstraat 12 2405 CE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Kyoto

Restaurant met Japanse en Chinese specialiteiten waar je keuze hebt uit meer dan 100 verschillende gerechten van sushi, salades, tempura, soepen, teppanyaki (bakplaat)gerechten. Een concept waar je onbeperkt kunt bestellen van het menu voor een vast bedrag. Geen haast want je hebt tweeënhalf de tijd! Krijg je na afloop, als er nog plaats in je maag is, een verrassingsdessert geserveerd. Zeker weten dat je goed gevuld en verzadigd naar huis gaat!

Meer informatie over restaurant Kyoto

Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
crista K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Uitgebreide kaart goede bediening het eten was heerlijk voor herhaling vatbaar
H C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De smaak van het eten viel een beetje tegen. De sushi was erg zoet en de sauzen waren niet lekker. De bediening was matig. Het restaurant was wel lekker rustig.
Lucienne44 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Japans eten wat meer van Chinees eten weg heeft. Eten is niet erg vers. Japanse keuken moet normaal vooral vers en niet doorgegaard zijn. Zelfs de zure komkommers smaken niet vers maar alsof ze een half jaartje in het zuur hebben gestaan. De smaak van sauzen is niet authentiek Japans. Sushi is ok, maar rijst te plakkerig. Veel bediening daardoor wel snelle service. Restaurant haalt de kwaliteit bij lange na niet van bijv. Shabu Shabu. Jammer.
Lukas D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een van de beste restaurant in Alphen aan Den rijn,
eten is altijd lekker en vers.
Het is een mix van Chinees en Japans.
Zeker een aanrader.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
heerlijke sushi zowel voor vis als niet visliefhebbers, mooie kleine porties die ook mooi gepresenteerd werden, bediening netjes maar had bij 1e ronde na mogen vragen of iets nu wel of niet besteld was. Pen aanbieden bij aanvang was ook netjes en netter geweest.
Zaal was warm maar niet te warm.
Toetjesbuffet was voor bijna iedereen lekker.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor de eerste keer bij Kyoto geweest. Een ruime keus aan gerechten, van sushi tot patat en chinees. De gerechtjes waren ontzettend snel bij de tafel. Bijna alles supervers! De sushi is redelijk, rijst wat papperig en smaakloos. Warme gerechtjes top, goed warm en lekker gekruid (ossenhaas, kip en alles met avocado aanraders!). Bediening erg attent en vriendelijk. Binnenkant van het restaurant leuk en smaakvol ingericht, buitenkant viel tegen, niet goed onderhouden en ongezellig. Ondanks dit een heerlijke avond gehad, we komen zeker terug!
jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
All you can eat concept, tapas van sushi tot chinees. Alle producten kwamen vers en warm op tafel. Garnalen in krokant jasje overheerlijk net zoals de beef blokjes super mals. Jammer was dat het dessert buffet er niet was. Je kon wel bestellen hebben we ook gedaan en was ook super lekker. Zeker een aanrader we komen zeker terug.
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Eerste keer dat ik sushi heb gegeten in een restaurant en met stokjes ook nog. Het was heerlijk. Je mag op een kaart tot maximaal 12 hapjes/gerechtjes kiezen en als ze het eten brengen krijg je de kaart weer terug en kun je voor de eventuele volgende gang gaan. Zo kun je per keer bedenken hoeveel trek je nog hebt, want leftovers worden niet op prijs gesteld! En daarna nog het toetjesbuffet waar je natuurlijk ook minimaal drie verschillende toetjes wil uitproberen. Heerlijk eten, leuk tentje, goede bediening. Super!
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Samen met vrienden eet ik regelmatig bij Kyoto. Tegenwoordig moeten we afwegingen maken of we bij Hachi of Kyoto eten, tegenwoordig gaan we vaak naar Kyoto. Sfeervol Japans restaurant, aardig personeel en goed eten. Ook de niet-sushi liefhebber kan hier aan zijn trekken komen. Het desertbuffet is tegenwoordig een goede aanvulling op het assortiment, hier komen we zeker terug!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Leuk en gezellig restaurant. Heerlijke en verse sushi, ruime keuze. Eten wordt snel geserveerd. Bediening geeft goede uitleg over de gang van zaken en de sushi zelf. Kost alleen wel moeite om een nieuw drankje te bestellen, hiervoor mag vaker langs gegaan worden.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Onlangs weer eens heerlijk gegeten bij Kyoto. Vroeg begonnen met het diner, er was nog geen andere gast aanwezig. Netjes geholpen naar een tafeltje door een gastheer.
Het eten vind ik ruim van keus en wordt snel geserveerd. Bediening aan tafel is netjes en correct.
Een van onze favorieten in Alphen.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Eten hier regelmatig en het is de favoriet van onze kinderen. De sushi is goed en vers. Warme gerechtjes zijn ook lekker.
De bediening is vriendelijk en snel!
De 5 gangen halen we nooit. Echt waar voor je geld. Sinds kort met een toetjes buffet.
jatcmaatjes V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Met een groep van 12 personen verschillende Chinese gerechten gegeten, die op grotere schalen waren geserveerd. Het eten was uiteindelijk prima (en was heel verrassend nog niet afgekoeld), maar eer we zo ver waren.... nog geen opscheplepels, nog geen rijst, nasi of bami en hier en daar ontbreekt nog het bestek.... Bestelde drankjes tot een paar keer toe vergeten en weer navragen. Zeer rommelige en onprofessionele bediening door grotendeels te jong personeel.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Wij gaan al jaren eten bij Kyoto. De ene keer gaan we eten met onze kinderen en kleinkinderen. De andere keer gaan we eten met onze kleindochter en haar vriend, maar meestal eten we hier met onze 4 jongste kleinkinderen.
Het eten is hier heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk.
We komen hier graag.

G@A
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Geen zin om te koken na een dag hard werken dus even niet te duur uit eten. Kyoto kende we niet maar omdat dit maar 2 minuutjes lopen was zijn we daar naar binnen gegaan. Veel gereserveerde plaatsen maar toch nog een leuk plaatsje gekregen aan het raam met uitzicht over het water. Allereerst werden we verrast door het interieur, ooster, japans met een modern tintje. Het menu was all you can eat uit de diverse Azieatische keukens. Om te beginnen natuurlijk eerst een glaasje wijn, rood, vol, niet te droog maar vooral fruitig.
De eerste ronde beide van alles besteld en zeer benieuwd wachten wij af. En onze verachtingen werden ruim overtroffen. Een snelle hap werd een avondje genieten. Sushi is niet ons ding maar de keuze was wat betreft de andere gerechten meer als voldoende.
De pangsit goreng, de rauwe vissalade, de pekingeend, rundvleesspiesjes met een vulling van kaas, allemaal even smaakvol. De babi pangang van mijn partner had nu echt dat krokante korstje wat er zo bij hoort. De inktvis, garnalen precies goed gebakken. Met andere woorden als wij weer in de buurt zijn komen we graag terug want ook de bediening was vriendelijk, soms ietwat onhandig maar deden enorm hun best om het ons naar de zin te maken!
Kruize .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Lekkere sushi goeie combinatie van Chinese en Japanse keuken waardoor je met een gezelschap waar mensen geen vis lusten toch sushi kunt kaan eten. Goede locatie aan de Rijn. Vriendelijk personeel.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Een leuk aangekleed restaurant. Het eten was niet geweldig. Ook de service was niet best. Logisch, de bediening leek te bestaan uit kinderen die een paar centen nodog hadden. Zo kwamen veel gerechten niet of ging er iets verkeerd. Als je er wat van zei kon je een grote mond krijgen. Nadat we daardoor geen fooi gaven zijn we door een paar serveersters onaardig uitgezwaaid...
aldeau .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
All you can eat, het zal je ding maar zijn. Had dit nog nooit in mijn leven gedaan en weet nu ook waarom. Dit chinese sushi restaurant (jaja) is niet duur en serveert een diversiteit aan gerechten die tot barstens toe kunnen worden genoten, maar een en ander gaat - uiteraard - ten koste van smaak en kwaliteit. Met die verhouding in het achterhoofd komen we dan toch nog uit op een voldoende, maar een volgende keer toch maar liever naar een echt japans restaurant. Less is more, maar daar betaal je dan ook voor!
martin R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Heerlijk gegeten van de Japanse kaart met als thema all you can eat.
Alle kleine gerechtjes waren met zorg bereid en waren kakelvers. Met name de vis was heel vers. Leuke ambiance direct aan de Oude Rijn gelegen. We komen daar zeker nog eens terug om het over te doen. Thea en Martin Ravestijn