Kyoto

Pieter Doelmanstraat 12 2405 CE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Kyoto

Restaurant met Japanse en Chinese specialiteiten waar je keuze hebt uit meer dan 100 verschillende gerechten van sushi, salades, tempura, soepen, teppanyaki (bakplaat)gerechten. Een concept waar je onbeperkt kunt bestellen van het menu voor een vast bedrag. Geen haast want je hebt tweeënhalf de tijd! Krijg je na afloop, als er nog plaats in je maag is, een verrassingsdessert geserveerd. Zeker weten dat je goed gevuld en verzadigd naar huis gaat!

Meer informatie over restaurant Kyoto

Maandag 16.00 - 22.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

7,1

Jouw recensie over het restaurant Kyoto

Annet Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en snelle service!
C. K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goede ervaring gehad tijdens een diner met voornamelijk sushi, onbeperkte drankjes en 1 bolletje ijs na (inclusief) voor €27,50 p.p. De vorige keer dat ik hier gegeten heb, tijdens lunchtijd, waren wij de enige gasten, en vlogen er vliegen bij de tafel. Deze keer zaten er een aantal andere gasten. De muziek stond erg zacht, waardoor de sfeer niet optimaal was en andere tafels je gesprek mee zouden kunnen luisteren. Had al snel het idee dat je te hard praatte. Eten was heerlijk!! Vriendelijke bediening, maar het zijn dames van weinig woorden.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het concept ayce is bekend, maar inclusief drankjes gold niet voor thee, dus had ik daar weinig aan. Bleek achteraf zelfs meer te kosten dan zonder de actie. Daar ging het bij het afrekenen trouwens ook bijna door mis. De sushi rijst vond ik net te klef, maar nog wel eetbaar, vooral door de norivel die wel lekker knapperig was. De warme gerechten waren oké, maar niet spannend. De salades waren ook prima, maar wel helaas met veel te veel saus. Het toetjesbuffet stelde weinig voor en voor een groot deel leeg geplunderd. Mijn bolletje sesam ijs was gekristalliseerd en viel zelfs van ellende uit elkaar. In de toiletruimte was het immens koud, in het restaurant was het misschien een paar graden minder koud. We hebben elders beter gegeten en betere service gehad.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Was goed
Bonney J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lieve bediening,gezellige sfeer,lekker eten.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Samen met mijn dochter heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
lia O.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten en je kan goed met elkaar communiceren, rustige sfeer.
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, veel keus. In het weekend all you can eat + alle drankjes voor 27, 50 pp. Top!
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zoals elke keer weer heerlijk gegeten
Stanley S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was lekker eten, best snel qua service, alleen hadden ze er niet bij vertelt dat de drankjes onbeperkt waren en dat kosten pp 2 euro extra. Verder toppie
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Niet lekker. We hebben bij de afhaalbalie 2 bami gerechten en een loempia gehaald. Helaas, het was ongehoord slecht. Smakeloos en vrijwel ongekruid. De kip had een vreemde smaak die ons overtuigde er niet verder van te eten. De gesneden groente konden we niet ontdekken. Het varkensvlees was droog en aangebrand en rijp voor de vuilnisbak. De saté bestond slechts uit 1 stokje, maar dat bleek voldoende. De saus had eveneens geen smaak. Misschien dat het accent van het restaurant bij de sushi ligt maar als traditioneel Chinees restaurant zal ik er niet meer naar toe gaan.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Sommige vleesgerechten waren droog.
En we moesten de serveerster helpen met benoemen van de gebrachte gerechten en vertellen wat er wel en niet op de drankenkaart staat.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten
crista K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Uitgebreide kaart goede bediening het eten was heerlijk voor herhaling vatbaar
H C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De smaak van het eten viel een beetje tegen. De sushi was erg zoet en de sauzen waren niet lekker. De bediening was matig. Het restaurant was wel lekker rustig.
Lucienne44 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Japans eten wat meer van Chinees eten weg heeft. Eten is niet erg vers. Japanse keuken moet normaal vooral vers en niet doorgegaard zijn. Zelfs de zure komkommers smaken niet vers maar alsof ze een half jaartje in het zuur hebben gestaan. De smaak van sauzen is niet authentiek Japans. Sushi is ok, maar rijst te plakkerig. Veel bediening daardoor wel snelle service. Restaurant haalt de kwaliteit bij lange na niet van bijv. Shabu Shabu. Jammer.
Lukas D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een van de beste restaurant in Alphen aan Den rijn,
eten is altijd lekker en vers.
Het is een mix van Chinees en Japans.
Zeker een aanrader.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
heerlijke sushi zowel voor vis als niet visliefhebbers, mooie kleine porties die ook mooi gepresenteerd werden, bediening netjes maar had bij 1e ronde na mogen vragen of iets nu wel of niet besteld was. Pen aanbieden bij aanvang was ook netjes en netter geweest.
Zaal was warm maar niet te warm.
Toetjesbuffet was voor bijna iedereen lekker.