Kyoto

Pieter Doelmanstraat 12 2405 CE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Over het restaurant Kyoto

Restaurant met Japanse en Chinese specialiteiten waar je keuze hebt uit meer dan 100 verschillende gerechten van sushi, salades, tempura, soepen, teppanyaki (bakplaat)gerechten. Een concept waar je onbeperkt kunt bestellen van het menu voor een vast bedrag. Geen haast want je hebt tweeënhalf de tijd! Krijg je na afloop, als er nog plaats in je maag is, een verrassingsdessert geserveerd. Zeker weten dat je goed gevuld en verzadigd naar huis gaat!

Meer informatie over restaurant Kyoto

Maandag 16.00 - 22.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

7,2
Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Kyoto

Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zoals elke keer weer heerlijk gegeten
Stanley S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was lekker eten, best snel qua service, alleen hadden ze er niet bij vertelt dat de drankjes onbeperkt waren en dat kosten pp 2 euro extra. Verder toppie
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Niet lekker. We hebben bij de afhaalbalie 2 bami gerechten en een loempia gehaald. Helaas, het was ongehoord slecht. Smakeloos en vrijwel ongekruid. De kip had een vreemde smaak die ons overtuigde er niet verder van te eten. De gesneden groente konden we niet ontdekken. Het varkensvlees was droog en aangebrand en rijp voor de vuilnisbak. De saté bestond slechts uit 1 stokje, maar dat bleek voldoende. De saus had eveneens geen smaak. Misschien dat het accent van het restaurant bij de sushi ligt maar als traditioneel Chinees restaurant zal ik er niet meer naar toe gaan.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Sommige vleesgerechten waren droog.
En we moesten de serveerster helpen met benoemen van de gebrachte gerechten en vertellen wat er wel en niet op de drankenkaart staat.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten
crista K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Uitgebreide kaart goede bediening het eten was heerlijk voor herhaling vatbaar
H C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
De smaak van het eten viel een beetje tegen. De sushi was erg zoet en de sauzen waren niet lekker. De bediening was matig. Het restaurant was wel lekker rustig.
Lucienne44 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Japans eten wat meer van Chinees eten weg heeft. Eten is niet erg vers. Japanse keuken moet normaal vooral vers en niet doorgegaard zijn. Zelfs de zure komkommers smaken niet vers maar alsof ze een half jaartje in het zuur hebben gestaan. De smaak van sauzen is niet authentiek Japans. Sushi is ok, maar rijst te plakkerig. Veel bediening daardoor wel snelle service. Restaurant haalt de kwaliteit bij lange na niet van bijv. Shabu Shabu. Jammer.
Lukas D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een van de beste restaurant in Alphen aan Den rijn,
eten is altijd lekker en vers.
Het is een mix van Chinees en Japans.
Zeker een aanrader.
J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
heerlijke sushi zowel voor vis als niet visliefhebbers, mooie kleine porties die ook mooi gepresenteerd werden, bediening netjes maar had bij 1e ronde na mogen vragen of iets nu wel of niet besteld was. Pen aanbieden bij aanvang was ook netjes en netter geweest.
Zaal was warm maar niet te warm.
Toetjesbuffet was voor bijna iedereen lekker.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor de eerste keer bij Kyoto geweest. Een ruime keus aan gerechten, van sushi tot patat en chinees. De gerechtjes waren ontzettend snel bij de tafel. Bijna alles supervers! De sushi is redelijk, rijst wat papperig en smaakloos. Warme gerechtjes top, goed warm en lekker gekruid (ossenhaas, kip en alles met avocado aanraders!). Bediening erg attent en vriendelijk. Binnenkant van het restaurant leuk en smaakvol ingericht, buitenkant viel tegen, niet goed onderhouden en ongezellig. Ondanks dit een heerlijke avond gehad, we komen zeker terug!
jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
All you can eat concept, tapas van sushi tot chinees. Alle producten kwamen vers en warm op tafel. Garnalen in krokant jasje overheerlijk net zoals de beef blokjes super mals. Jammer was dat het dessert buffet er niet was. Je kon wel bestellen hebben we ook gedaan en was ook super lekker. Zeker een aanrader we komen zeker terug.
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Eerste keer dat ik sushi heb gegeten in een restaurant en met stokjes ook nog. Het was heerlijk. Je mag op een kaart tot maximaal 12 hapjes/gerechtjes kiezen en als ze het eten brengen krijg je de kaart weer terug en kun je voor de eventuele volgende gang gaan. Zo kun je per keer bedenken hoeveel trek je nog hebt, want leftovers worden niet op prijs gesteld! En daarna nog het toetjesbuffet waar je natuurlijk ook minimaal drie verschillende toetjes wil uitproberen. Heerlijk eten, leuk tentje, goede bediening. Super!
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Samen met vrienden eet ik regelmatig bij Kyoto. Tegenwoordig moeten we afwegingen maken of we bij Hachi of Kyoto eten, tegenwoordig gaan we vaak naar Kyoto. Sfeervol Japans restaurant, aardig personeel en goed eten. Ook de niet-sushi liefhebber kan hier aan zijn trekken komen. Het desertbuffet is tegenwoordig een goede aanvulling op het assortiment, hier komen we zeker terug!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Leuk en gezellig restaurant. Heerlijke en verse sushi, ruime keuze. Eten wordt snel geserveerd. Bediening geeft goede uitleg over de gang van zaken en de sushi zelf. Kost alleen wel moeite om een nieuw drankje te bestellen, hiervoor mag vaker langs gegaan worden.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Onlangs weer eens heerlijk gegeten bij Kyoto. Vroeg begonnen met het diner, er was nog geen andere gast aanwezig. Netjes geholpen naar een tafeltje door een gastheer.
Het eten vind ik ruim van keus en wordt snel geserveerd. Bediening aan tafel is netjes en correct.
Een van onze favorieten in Alphen.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Eten hier regelmatig en het is de favoriet van onze kinderen. De sushi is goed en vers. Warme gerechtjes zijn ook lekker.
De bediening is vriendelijk en snel!
De 5 gangen halen we nooit. Echt waar voor je geld. Sinds kort met een toetjes buffet.
jatcmaatjes V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Met een groep van 12 personen verschillende Chinese gerechten gegeten, die op grotere schalen waren geserveerd. Het eten was uiteindelijk prima (en was heel verrassend nog niet afgekoeld), maar eer we zo ver waren.... nog geen opscheplepels, nog geen rijst, nasi of bami en hier en daar ontbreekt nog het bestek.... Bestelde drankjes tot een paar keer toe vergeten en weer navragen. Zeer rommelige en onprofessionele bediening door grotendeels te jong personeel.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Wij gaan al jaren eten bij Kyoto. De ene keer gaan we eten met onze kinderen en kleinkinderen. De andere keer gaan we eten met onze kleindochter en haar vriend, maar meestal eten we hier met onze 4 jongste kleinkinderen.
Het eten is hier heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk.
We komen hier graag.

G@A