Kyoto

Pieter Doelmanstraat 12 2405 CE Alphen aan den Rijn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kyoto

Jm S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
heerlijke sushi zowel voor vis als niet visliefhebbers, mooie kleine porties die ook mooi gepresenteerd werden, bediening netjes maar had bij 1e ronde na mogen vragen of iets nu wel of niet besteld was. Pen aanbieden bij aanvang was ook netjes en netter geweest.
Zaal was warm maar niet te warm.
Toetjesbuffet was voor bijna iedereen lekker.
Renske T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Voor de eerste keer bij Kyoto geweest. Een ruime keus aan gerechten, van sushi tot patat en chinees. De gerechtjes waren ontzettend snel bij de tafel. Bijna alles supervers! De sushi is redelijk, rijst wat papperig en smaakloos. Warme gerechtjes top, goed warm en lekker gekruid (ossenhaas, kip en alles met avocado aanraders!). Bediening erg attent en vriendelijk. Binnenkant van het restaurant leuk en smaakvol ingericht, buitenkant viel tegen, niet goed onderhouden en ongezellig. Ondanks dit een heerlijke avond gehad, we komen zeker terug!
Jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
All you can eat concept, tapas van sushi tot chinees. Alle producten kwamen vers en warm op tafel. Garnalen in krokant jasje overheerlijk net zoals de beef blokjes super mals. Jammer was dat het dessert buffet er niet was. Je kon wel bestellen hebben we ook gedaan en was ook super lekker. Zeker een aanrader we komen zeker terug.
Nettie G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Eerste keer dat ik sushi heb gegeten in een restaurant en met stokjes ook nog. Het was heerlijk. Je mag op een kaart tot maximaal 12 hapjes/gerechtjes kiezen en als ze het eten brengen krijg je de kaart weer terug en kun je voor de eventuele volgende gang gaan. Zo kun je per keer bedenken hoeveel trek je nog hebt, want leftovers worden niet op prijs gesteld! En daarna nog het toetjesbuffet waar je natuurlijk ook minimaal drie verschillende toetjes wil uitproberen. Heerlijk eten, leuk tentje, goede bediening. Super!
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Samen met vrienden eet ik regelmatig bij Kyoto. Tegenwoordig moeten we afwegingen maken of we bij Hachi of Kyoto eten, tegenwoordig gaan we vaak naar Kyoto. Sfeervol Japans restaurant, aardig personeel en goed eten. Ook de niet-sushi liefhebber kan hier aan zijn trekken komen. Het desertbuffet is tegenwoordig een goede aanvulling op het assortiment, hier komen we zeker terug!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Leuk en gezellig restaurant. Heerlijke en verse sushi, ruime keuze. Eten wordt snel geserveerd. Bediening geeft goede uitleg over de gang van zaken en de sushi zelf. Kost alleen wel moeite om een nieuw drankje te bestellen, hiervoor mag vaker langs gegaan worden.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Onlangs weer eens heerlijk gegeten bij Kyoto. Vroeg begonnen met het diner, er was nog geen andere gast aanwezig. Netjes geholpen naar een tafeltje door een gastheer.
Het eten vind ik ruim van keus en wordt snel geserveerd. Bediening aan tafel is netjes en correct.
Een van onze favorieten in Alphen.
Straesser M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Eten hier regelmatig en het is de favoriet van onze kinderen. De sushi is goed en vers. Warme gerechtjes zijn ook lekker.
De bediening is vriendelijk en snel!
De 5 gangen halen we nooit. Echt waar voor je geld. Sinds kort met een toetjes buffet.
jatcmaatjes .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Met een groep van 12 personen verschillende Chinese gerechten gegeten, die op grotere schalen waren geserveerd. Het eten was uiteindelijk prima (en was heel verrassend nog niet afgekoeld), maar eer we zo ver waren.... nog geen opscheplepels, nog geen rijst, nasi of bami en hier en daar ontbreekt nog het bestek.... Bestelde drankjes tot een paar keer toe vergeten en weer navragen. Zeer rommelige en onprofessionele bediening door grotendeels te jong personeel.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Wij gaan al jaren eten bij Kyoto. De ene keer gaan we eten met onze kinderen en kleinkinderen. De andere keer gaan we eten met onze kleindochter en haar vriend, maar meestal eten we hier met onze 4 jongste kleinkinderen.
Het eten is hier heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk.
We komen hier graag.

G@A
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Geen zin om te koken na een dag hard werken dus even niet te duur uit eten. Kyoto kende we niet maar omdat dit maar 2 minuutjes lopen was zijn we daar naar binnen gegaan. Veel gereserveerde plaatsen maar toch nog een leuk plaatsje gekregen aan het raam met uitzicht over het water. Allereerst werden we verrast door het interieur, ooster, japans met een modern tintje. Het menu was all you can eat uit de diverse Azieatische keukens. Om te beginnen natuurlijk eerst een glaasje wijn, rood, vol, niet te droog maar vooral fruitig.
De eerste ronde beide van alles besteld en zeer benieuwd wachten wij af. En onze verachtingen werden ruim overtroffen. Een snelle hap werd een avondje genieten. Sushi is niet ons ding maar de keuze was wat betreft de andere gerechten meer als voldoende.
De pangsit goreng, de rauwe vissalade, de pekingeend, rundvleesspiesjes met een vulling van kaas, allemaal even smaakvol. De babi pangang van mijn partner had nu echt dat krokante korstje wat er zo bij hoort. De inktvis, garnalen precies goed gebakken. Met andere woorden als wij weer in de buurt zijn komen we graag terug want ook de bediening was vriendelijk, soms ietwat onhandig maar deden enorm hun best om het ons naar de zin te maken!
Kruize .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Lekkere sushi goeie combinatie van Chinese en Japanse keuken waardoor je met een gezelschap waar mensen geen vis lusten toch sushi kunt kaan eten. Goede locatie aan de Rijn. Vriendelijk personeel.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Een leuk aangekleed restaurant. Het eten was niet geweldig. Ook de service was niet best. Logisch, de bediening leek te bestaan uit kinderen die een paar centen nodog hadden. Zo kwamen veel gerechten niet of ging er iets verkeerd. Als je er wat van zei kon je een grote mond krijgen. Nadat we daardoor geen fooi gaven zijn we door een paar serveersters onaardig uitgezwaaid...
Aldeau .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
All you can eat, het zal je ding maar zijn. Had dit nog nooit in mijn leven gedaan en weet nu ook waarom. Dit chinese sushi restaurant (jaja) is niet duur en serveert een diversiteit aan gerechten die tot barstens toe kunnen worden genoten, maar een en ander gaat - uiteraard - ten koste van smaak en kwaliteit. Met die verhouding in het achterhoofd komen we dan toch nog uit op een voldoende, maar een volgende keer toch maar liever naar een echt japans restaurant. Less is more, maar daar betaal je dan ook voor!
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Heerlijk gegeten van de Japanse kaart met als thema all you can eat.
Alle kleine gerechtjes waren met zorg bereid en waren kakelvers. Met name de vis was heel vers. Leuke ambiance direct aan de Oude Rijn gelegen. We komen daar zeker nog eens terug om het over te doen. Thea en Martin Ravestijn
RH R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Op Koninginnedag hier gegeten. Bediening aan tafel was in het begin vlot en behulpzaam. De bestelde gerechtjes waren wisselend van kwaliteit. Sommige waren heerlijk (met name de sushi), maar andere gerechtjes waren teleurstellend zoals het lamskoteletje wat nog aardig rauw was en de sate en spare-ribs die "taai" waren. Het bolletje ijs aan het einde van het diner was een welkome verfrissing.
Thb .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Vanavond hier met mijn zoontje heerlijk relaxed gegeten. Het was erg rustig. Dat vond ik ook erg aangenaam zodat er een keer geen chaos ontstond. Wel 2x iets fout gegaan met de bestelling maar dit werd goed hersteld. Dit heb ik wel anders meegemaakt bij Shabu Shabu in leiden. Er waren ruime tafels. Je zit er niet op schoot bij de buurman. Ook dit is bij Shabu Shabu in Leiden wel anders. Ondanks dat ze daar lekkere sushi hebben, ga ik daar liever niet meer naar toe. Bij Kyoto had ik tenminste geen vreetschuurgevoel. Dat gevoel heb ik tot nu toe eigenlijk alleen nog maar gehad bij all you can eat restaurants.
Ze moeten wel hun website aanpassen m.b.t. kinderprijs. Heb ik ze ook op gewezen. Kinderprijs is geen 12,50 meer, maar 14,50. Mijn zoontje heeft er goed van gegeten. Dat is soms wel anders dus daarom voor mij geen probleem.
De sushi, inktvisringen, biefstuk van de plaat, spareribs, eendenborstfilet en garnalen in heerlijke saus smaakten naar meer. Dus wij komen zeker nog eens terug.
Kenny D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Na het krijgen van een nationale dinercheque hier wezen eten.
Het restaurant is heel open waardoor de gezelligheid een beetje verdwijnt. de plaatsen boven aan het raam zijn wel mooi alleen zaten wij hier helaas niet. (vol) Bij aankomst krijg je een mandje casave waarna je rustig op je gemak de kaart kan bekijken. het leuke aan Kyoto is dat je sushi, japanse grill maar ook chinese gerechten kunt bestellen. De sushi is van uitstekende kwaliteit. geen sushi waarvan de rijst los liet en alle ingrediënten vers. De chinese gerechtjes waren ook lekker. de Japanse grill gerechten waren niet allemaal top. de garnalen in tempura waren te hard gebakken waardoor we deze niet vaker bestelde. ook de eendenborst was niet top. De pekingeend daar in tegen was heerlijk en de saus die erbij kwam nog lekkerder! mochten wij weer is in alphen zijn dan komen we zeker nog is terug
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
heerlijk eten en de kaart met heel veel gerechten is duidelijk en behoeft niet veel uitleg. wel jammer dat je gemiddeld genomen lang moet wachten op de momenten als je iets te drinken vraagt en de rekening vraagt...zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn ?
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
De lekkerste sushi van Nederland!
Hebben al in verschillende restaurants sushi gegeten maar komen toch weer steeds hier terecht.
Personeel is altijd heel vriendelijk.
Sfeer in het restaurant vonden wij gewoontjes maar het eten maakt dat keer op keer weer helemaal goed!