Kyoto

7,1
6,7
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op 12 nov teleurgesteld. Op 4 okt werden we hier verrast door de bovengemiddelde kwaliteit, dus waren we bereid om vanuit Den Haag speciaal hiernaar toe te rijden. Gratis parkeren en vriendelijke vlotte bediening was er nog steeds. Het nare spaarlampenlicht boven de tafel nemen we voor lief, want we zijn hier voor de smaken. Hier glimlachen ze nog naar je en zeggen ze alstublieft en vragen ze op tijd of je nog iets wil drinken, maar de kok van vanavond was geen ster in het bereiden van vlees. Lamskotelet, eendenborst en beefrolls waren te gaar. Alle gefrituurde gerechten waren wel weer perfect (Tempura groenten, Inktvis), maar de gebakken banaan was bizar groot (2 halve bananen), dan zit je direct vol. Een soort van paniek overvalt ons, nu alle Japanse all-you-can-eat formules afglijden naar matig moeten we weer terug naar 1x per jaar Japans in zo'n duur restaurant voor 70 euro pp terwijl we liever maandelijks voor 70 euro per stel van de mooie Japanse smaken genieten. Bij navraag tijdens het afrekenen bleek de beste kok aan de Tepan plaat te staan in het naastgelegen restaurant, nou dat was dus goed te merken in het all-you-can-eat gedeelte. Iemand nog een tip waar deze formule nog wel goed smaakt?
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Aankleding van het restaurant is niet bijzonder, maar de bediening is aardig en behulpzaam. Er is ruime keuze in sushi, salades, gefrituurde hapjes en meer. Dat kinderen vanaf vier jaar maar 7,50 betalen voor het all you can eatconcept is erg schappelijk. Daar tegenover staat dat je geen glaasje kraanwater voor ze kunt bestellen, je moet meteen een fles Spa blauw à 6,95 kopen. Wat mij betreft echt een afknapper.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Een AYCE restaurant, zelfde als zo veel. Alleen hier is het geen fast-food-gevoel.
Vriendelijke bediening dat van een grapje houdt. Kleine sushi's, zodat je veel meer op kan en verschillende soorten. Warme gerechten waren ook apart, zo heb ik nog nooit kipkerrie op het menu zien staan bij een Japanner, maar dit was ook erg lekker.
DanielleBo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Decor is niet heel bijzonder. Kan soms ook best koud zijn binnen daarom willen we altijd bij de verwarming zitten. Eten word snel geserveerd, soms worden de dushi's erg afgeraffeld, het tempure er letterlijk op gegooid ipv met beleid 'versierd'. Goed in de gaten houden wat je besteld want vaak vergeten ze Perongelijk expres sommige bestelde sushi's te serveren. Is nu al paar keer gebeurd. Codzila roll is aan te raden.
Gocram .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Hier vorige week dinsdag met een groepje gegeten. Locatie is mooi aan de plas. Hartelijke ontvangst waar de jassen meteen werden aangenomen en we begeleid werden naar onze tafel. Drankjes kwamen hier snel achteraan.

Eten volgens de bekende formule. Ruime keus en een overzichtelijk menu. Bestellingen kwam snel op tafel en er is geen moment van honger geweest of dat er lege glazen op tafel stonden, mede door de attente bediening.

Al met al een fijne avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Bedrijfs etentje gehad. Sushi is lekker en goed bereid alleen het restaurant zelf is totaal sfeerloos, fel licht, gedateerde inrichting. Personeel had er deze avond weinig zin in, op 1 meisje na.
Gerritgroen6 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
goed restaurant word door de kok aan tafel met een show bereid ,
soms erg veel sojasaus , is wel nogal prijzig en er is niet veel keus op de menukaart .
Isabelle1000 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Hele goede service en ontzettend vriendelijk personeel wat ons goed heeft geholpen! Eten was heerlijk, vooral de rijst met beef erdoorheen. Snel weer een keer langs!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Kyoto. De nieuwe kaart is echt een aanrader. Bij voorgaande ervaringen bleef op de drukkere dagen de kwaliteit van het eten en de bediening weleens achter echter was dit nu zeker niet het geval. Kwaliteit van het eten was goed en over de bediening waren wij uitermate tevreden. Wij komen zeker gauw weer terug.
JG010 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gereserveerd voor 20:30, om 21:10 konden we eindelijk met z'n 3en naar een tafel. Om 22:20 hebben we pas 6 vd 15 gerechten uit de eerste ronde gehad!! Als compensatie tussen de ronden door een ijsje genomen. De sushi smaakt overigens prima, maar qua organisatie gaat hier echt iets volledig mis... Erg jammer.
Ingrid-59 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zeer slechte bediening. Bij elke all you can eat ronde niet alle gekozen gerechten gekregen. Bij de 3e ronde bijna een uur gewacht en na 3x vragen was het eten er nog niet!!!! Na klagen bij de eigenaar was het antwoord "het is druk".
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Kyoto serveert Sushi volgens het all-you-can-eat concept. Op zich een goed concept (vooral met pubers), maar het leidt niet tot veel originaliteit. Dit keer had de kok kennelijk ook wat moeite om het eettempo van de gasten bij te benen. We moesten erg lang wachten op de koude sushi. De bediening was wat onhandig, bijvoorbeeld in het uitleggen van de vertraging. Later die avond kwam de eigenaar of bedrijfsleider nog wel even langs. De warme en koude gerechten die uiteindelijk op tafel kwamen smaakten prima, maar niet exceptioneel en vrij zout. Jammer hier is dat de tafels soms zo dicht bij elkaar staan dat elk gevoel van privacy ontbreekt. Vervelend als je tijdens het eten eens serieus bij wilt praten met je gezelschap.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Door mijn lieve vriendin uitgenodigd., Het eten was fantastisch, snelle bediening, niet opdringerig. kortom, alles was perfect.
Komt waarschijnlijk ook door mijn vriendin die me heel de avond verliefd zat aan te staren.
Ik deed net of ik het niet merkte, zonde van al dat lekkere eten toch.
echt een aanrader
Yungbao H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Na aanraders van vrienden over restaurant Kyoto toch eens hier geprobeerd. Bij aankomst was het ruim en vrij open, mooi gelegen aan een plas en tevens gratis parkeren (pluspunt!). Vriendelijk ontvangen, gelijk een drankje mogen bestellen. Bestellen kan via een formulier, zoals alle andere japanse restaurants. Wij begonnen lekker met wat sushi, reeds bekende california maki en wat tonijn/zalm sushi, lekker vers. Vervolgens hebben we genoten van de warme gerechten, waar alle andere restaurants helaas aan teniet doen is veel saus over je gerechten heen werpen. Hier gelukkig niet, beef was lekker mals, ribeye goed van smaak (helaas niet mijn smaak met een stuk groente erdoorheen?), gegrilde zalm, lamsrackjes. Zowat alles geprobeerd en smaakte heerlijk. Als nagerecht een lekker bolletje ijs en nagenieten met een kop thee (mooi uitzicht!) Al met al, zeker voor herhaling vatbaar!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Fijne grote locatie, waar vaak nog plek is op een drukke vrijdag. Redelijk standaard sushi eten, zoals je inmiddels op tientallen plekken in de stad kan doen. Op het eten is niets aan te merken, veelzijdige selectie van koude en warme gerechtjes & naturlijk sushi. De pot groene Japanse thee kijk ik elke keer weer naar uit met het bolletje sesam-ijs.
Tuinpad .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Talloze malen dit restaurant bezocht, behoorde in het verleden echt tot een van de toppers. Enkele weken geleden heeft er een personeelswisseling plaatsgevonden, zo ook in de keuken en dat was toen te merken. Zowel de kwantiteit als de kwaliteit waren minder dan dat we gewend waren. Gisteren opnieuw geprobeerd en nu was het weer erg teleurstellend. De sushi’s waren kleiner, de champignons minder en de beefrolletjes gehalveerd en ronduit vies. Mijn tafelgenoot beet ook nog bijna een kies kapot op een stukje bot dat in een kipspies zat.
D B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Bij dit restaurant wezen eten met mijn vriendin. We werden meteen netjes opgevangen. We hebben verschillende gerechten geprobeerd. De sushi was erg goed en niks aan op te merken zo ook de gebakken banaan en kip en garnalen. Het eten werd heel snel geserveerd, dit ben ik bij de meeste resturants niet gewend dat er zo snel word geserveerd. De bediening was ook heel erg vriendelijk en goed. Tot slot een toetje genomen, aardbei met ijs wat overigens wel erg lekker was. Deze stond trouwens niet op de menu lijst.
Cvdw77 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Bij binnenkomst viel ons al op dat het heel stil was, terwijl bij alle all you can eat sushi restaurants waar tot nu geweest, altijd bomvol. Ook bij deze geen open keuken die je ziet vanaf je tafeltje. Sushi zag er niet goed uit zoals we gewend zijn. Smaak van bv spicy tuna maki was niet spicy zoals het hoort. Heel stil maar toch 2 x bij verkeerde tafel bezorgd. Er zat een haar bij de zalm. Teruggegeven. De rauwe garnalen smaakten niet best. Teruggegeven.

Nee, dit restaurant is de naam niet waardig.
Bertus M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Gegeten met 24 personen, zonder problemen. Grote diversiteit aan producten, voor ieder wat wils. Kelner was zeer attent, zeker met de drank voorziening. In dit geval, niet storend.

Als groep met twee grote tafels, waren we voldoende van de rest van de gasten afgeschermd zodat niemand last had van ons.

Het voordeel van dit concept is dat je met een grote groep relax kan eten en bestellen zonder de tijdsdruk die je bij andere ketens krijg opgelegd.

Kortom: een herhaling waard, ook met z'n tweeën.
Bartissimo .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Eten volgens het "All-you-can-eat menu". verrukkelijke diverse hapjes als de eendenborst, ossenhaas, pittige zalm, kip pasteitjes, gamba's etc zorgde ervoor dat ik (alsmede mijn tafelgenoten) na 2x keer bestellen vol zat maar met een zeer voldaan gevoel. Het interieur vond ik wel een beetje ongezellig (althans daar waar wij zaten). De bediening was attent en aardig.