Kyoto Teppanyaki

Meer informatie over restaurant Kyoto Teppanyaki

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Teppanyaki

Th. M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Redelijke kwaliteit. Keurig ingerichte zaak. Vlotte bediening.
Bestelsysteem is bij een eerste bezoek wat complex.
Kortom alles is organisatorisch naar behoren geregeld.
Toch viel smaaktechnisch de maaltijd helaas tegen.
Wij hadden hogere verwachtingen, gewekt door relaties die hier eerder waren geweest.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer gezellig aardige mensen.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Lekker gegeten. Helaas werd iemand van ons onwel. Lag niet aan het eten. Personeel hielp erg goed en lief! Komen zeker terug.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hadden om 19.00 uur afgesproken en waren op den duur de enige nog overblijvende gasten in het restaurant, terwijl we gewoon het tempo volgden van het restaurant. De tafel werd al afgeruimd terwijl we nog aan het eten waren waardoor ons duidelijk werd dat ze wilden afsluiten. We voelden ons niet meer welkom.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Top locatie, heel lekker eten en zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader voor jong en oud de kok maakt er een echte show van.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Incl. wachttijd bij de bar duurde het ca. 45 minuten voordat we het eerste gerecht kregen, wat iets te lang is. Vervolgens kregen we de 1e 5 gangen binnen 40 minuten voorgeschoteld wat iets te snel ging. Het eten smaakte voortreffelijk en de kok was zeer kundig en enthousiast. Kyoto heeft uitstekend rekening gehouden met een allergie.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
waarschijnlijk iets te weinig personeel voorhanden, laat voor het drinken apart persoon regelen en ook voor de ontvangst.
daniel.salsa .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel goed gegeten (Teppanyaki) en betaalbaar. Leuke sfeer en uitstekende entourage. Het was er top druk, waardoor we iets langer dan verwacht op ons toetje moesten wachten. Maar daar hadden we geen moeite mee.
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We eten regelmatig bij Kyoto en het eten is altijd goed.
Zeker de sushi, waar wij bijna altijd veel van eten, is van goede kwaliteit en smaakt goed. Als het druk is komt het wel eens voor dat je een gerecht niet krijgt. Als je aangeeft dat je iets niet gehad hebt dan komt het ook dus geen problemen hiermee.
Wij blijven zeker komen.
J.L. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We hebben lekker gegeten en alles was naar wens. Alleen het contact met de kok was zeer beperkt vanwege taalbarrière, hoewel dit voor ons zeker geen reden is om niet meer te komen.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gerechten waren allemaal even heerlijk.