Kyoto Sushi

Damrak 44 1012 LK Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 23
|
31-206255302
7,3 /10
138 recensies

Over het restaurant Kyoto Sushi

Amsterdam herbergt vele verrassingen. Kyoto Sushi bijvoorbeeld; een fijne Japanner met verschillende all you can eat formules. Gasten lopen weg met de dragon roll, de sashimi - inbegrepen in het deluxe menu - en het lamsrack. Er is veel keuze, de gerechten worden mooi geserveerd en de porties zijn niet zuinig.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 23
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi

Openingstijden

Maandag t/m zondag
- Lunch 12:00 - 15:30
- Diner 17:30 - 22:30

Services

  • MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Terras
7,3 /10
  • 10
    6
  • 9
    10
  • 8
    42
  • 7
    39
  • < 7
    41
Eten
8
Service
6,7
Decor
6,6
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Kort
121/138 recensies

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi

Robert H.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
- Recensie is momenteel in behandeling -
Elianne M.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
Deniz B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Zeer lekkere sushi! Vooral de dragonroll en de salmon deluxe zijn heerlijk! Ik ga regelmatig naar het kyoto cafe, het is veruit de beste in zijn genre. Het eten wordt ook supersnel bezorgd aan je tafel en er is een leuke sfeer. Fantastisch!
Darshinique K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Hadden meer drukte verwacht, gerechten waren goed, maar soms wel erg veel. Hierdoor werd je beperkt in de rondes die je kon halen.
Benvandijk .
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Eten prima, service slecht. Tafel vol lege borden maar de dames hebben alleen aandacht voor elkaar. Kletsen en gieren of voor zich uitstaren. Bestellingen komen vaak half aan (bv 5 nigiri's besteld en maar 3 ontvangen) en soms helemaal niet.
Joyce V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Eten prima, hygiene kan stukken beter.
Dieles S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Kyoto is onze vaste "hang-out" als we met ons Japan-clubje in Amsterdam zijn. Goede kwaliteit sushi tegen een betaalbare prijs, vlotte service.... reden genoeg voor ons om hier steeds terug te komen.
Ryan C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Prima eten, jammer van de slechte service. Het restaurant zou zichzelf echt een voordeel uit kunnen halen als zij hun staff een basis cursus horeca zou geven.
Martine G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was lekker, ruime keus voor de All you van eat optie en vlot geserveerd . We hadden gereserveerd om 20:15 en om 21:20 werd ons verteld dat dit de laatste ronde was. Vrij kort avondje zo.
burcu F.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het personeel was erg onprofessioneel en we moesten de gekozen gerechten op een kladbok schrijven, wat ik zelf erg raar vond. Ook kreeg je 6 grote stukjes sushi terwijl je er maar 1 kiest.
Aron P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Wederom genoten van goede bediening en eten.
Helaas was de voorkeurs wijn er niet meer. Als ook het dessert ( crème brule) was op.
Kan gebeuren natuurlijk, maar de wijn (.pouille fume ) was niet de eerste keer out of order. Das dus jammer.
Car88 .
Meesterproever
(39 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In tegenstelling tot de meeste andere all you can eat restaurants kan je hier zonder extra kosten sashimi eten! Het eten is prima, alleen persoonlijk vind ik de sushi porties wat te groot. Het personeel is vriendelijk. Aandachtspuntje is wel de hygiene van. De wc’s. Maar ondanks dat zou ik het hier zeker aanraden.
Grace W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker eten standaard de Kyoto rolls en french racks!! Personeel vriendelijk vooral die jongen die lijkt op kid n play. Mag alleen wat alerter zijn qua drinken. Alleen de wc mag wel schoongemaakt worden en frisser zijn. Dat is echt een -10 waard.
E C.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eerste en laatste keer hier. Niet erg vriendelijk en professioneel om eigen fouten af te schuiven op de klant. Buiten dat duurde het bestellen erg lang en de sushi is niet zoals het hoort te zijn.
MK30 .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wij vinden dit de beste sushi all-you-can-eat in Amsterdam! Inclusief sashimi! Aanrader!!!Wel op tijd reserveren. Maar aan de bar is soms ook mogelijk zonder reserveren.
monica2013 .
Meesterproever
(30 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
  • Online gereserveerd
dit is niet mijn eerste keer bij Kyoto. Elke keer weer erg leuk. Vriendelijk personeel. Snelle bediening, erg lekker eten, en veel variatie! TOP.
Eva O.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Via seat me geserveerd, een uur van te voren. Kregen bevestiging van binnen. Meneer die ons te woord stond was heel duidelijk bij binnenkomst; nee die heb ik niet staan, alle reserveringen na 16.00 krijg ik niet meer binnen. Nadat hij ons haast schuldig liet voelen kregen we toch een tafeltje (niet van harte). Eten is top, welkom wat minder. Wc's waren niet schoon.
Sammie D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Slechte service we werden constant genegeerd, niet gezien of vergeten eten was Mwah, en er zat een beestje in mijn drankje. ik kom niet meet terug in ieder geval.
Mill V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Paar jaar geleden eerder daar gegeten. Geen Sumo meer, op aanraden van mijn zoon dus Kyoto. Het was toen héérlijk. Maar nu plakkerige sushi, maar valt evengoed uit elkaar voor het in je mond is. Oude te zoute bonen. Alles is anders en afgeraffeld niet mooi gepresenteerd. Geen aub of dank je van het personeel, of dat ze vragen of je tevreden bent. Kakkerlak op de muur. Nee voor ons ook geen Kyoto meer.
Guy M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
  • Online gereserveerd
Op Koningsdag via de Iens app een reservering gedaan voor 8 man, een uurtje van te voren. We konden inderdaad op onze tijd aanschuiven dat was erg mooi. In het restaurant was het behoorlijk druk maar de bediening was desondanks erg snel maar zonder dat het gehaast voelde. Het eten was voor een 'all you can eat' formule boven mijn verwachting. Verwacht geen uitzonderlijke gerechten maar voor Nederlandse begrippen prima sushi en dergelijke. Geen water uit de kraan vind ik opzich al kwalijk, dat men dan ook nog 6 euro per fles rekent vind ik al helemaal erg.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.