Kyoto Sushi

Damrak 44 1012 LK Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-206255302
7,4 /10
109 recensies

Over het restaurant Kyoto Sushi

Amsterdam herbergt vele verrassingen. Kyoto Sushi bijvoorbeeld; een fijne Japanner met verschillende all you can eat formules. Gasten lopen weg met de dragon roll, de sashimi - inbegrepen in het deluxe menu - en het lamsrack. Er is veel keuze, de gerechten worden mooi geserveerd en de porties zijn niet zuinig.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 2,5
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi

Openingstijden

Maandag t/m zondag
- Lunch 12:00 - 15:30
- Diner 17:30 - 22:30

Services

  • Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Engels gesproken
7,4 /10
  • 10
    5
  • 9
    11
  • 8
    32
  • 7
    31
  • < 7
    30
Eten
8,1
Service
6,5
Decor
6,7
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
92/109 recensies

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi

Anna G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
4
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Service wisselend, één personeelslid bezat sociale vaardigheden, bij anderen ontbrak het hier helemaal aan. Geen woord of lachje kon ervan af! Geen enkele bestelling werd vlekkeloos afgehandeld, verkeerde gerechten, bestellingen die helemaal niet werden doorgegeven en dus ook niet werden geleverd. Wachttijd op de gerechten loopt dan dus op terwijl je na 2 uur weg weg moet.
Restaurant was ook smoezelig, de stoelenleuningen plakten en op de zittingen lagen etensresten. Bij wisseling van bezoekers wordt wel de tafel afgeveegd maar dat er dan vanalles op de stoelen terecht komt, wordt genegeerd.
Je betaalt wel 30 euro per persoon, en de drankjes (bijna 5 euro voor glas wijn) tikken natuurlijk ook aan.
Een van de tafelgenoten was vaker geweest en vond de gastvrijheidsbeleving achteruitgegaan.
Ik weet niet of we nog eens terug gaan komen.
franka94 .
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Gisteren voor het eerst bij Kyoto Sushi gegeten en hier komen wij zeker nog eens terug. De sfeer was erg prettig, je hebt duidelijk je eigen ruimte zodat je niet met anderen mee hoeft te luisteren. De sushi was ontzettend lekker, smaakte hartstikke vers. Bij elke portie (maki's en inside-outs) die je besteld krijg je 6 stuks in plaats van de gebruikelijke 3 stuks bij andere restaurants. Het enige wat jammer is is dat er op de kaart niet staat aangegeven wat er in de sushi zit. Zo bestelden wij een Dragon roll, die in verschillende restaurants bestaat uit garnaal, maar hier was het krabsticks met iets van paling er bovenop. Al met al erg lekker gegeten en kom gauw nog eens langs.
Annelotte D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Er was denk ik iets aan de hand in de keuken, we moesten ontzettend lang wachten op onze eerste ronde sushi (meer dan 30 min). Later werd het wel beter gelukkig, hopelijk was het een incident.
Pablo V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Het eten was heerlijk, service was goed maar soms wat rommelig en met miscommunicaties. We was iedereen even vriendelijk en respectvol! 10/10 dat wij nog een keer gaan!
Jolien R.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Goede kwaliteit all-you can eat: bieden meer keus dan veel andere restaurants. Hebben bijvoorbeeld ook heel goede sashimi.
Floor S.
Meesterproever
(23 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
  • Online gereserveerd
De tafel die we kregen toegewezen was laag en zonder rugleuning. Gelukkig konden we verplaatsen naar een normale tafel. Anders zou het etentje veel minder leuk zijn. De porties waren groot. Het eten was van goede kwaliteit en de service goed.
Robert H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Let op bij Kyoto Sushi werken ze met 2 soorten menukaarten. De ene kaart is de ‘à la carte’ en de andere is ‘All you can eat’. Wij hadden duidelijk aangegeven dat we ‘All you can eat’ wilde gebruiken. De bediening liet echter beide menukaarten bij onze tafel en gingen er van uit dat we konden bestellen van beide kaarten. Wij bestelde eerst 3 gerechten van de ‘à la carte’ en zijn vervolgens over gegaan naar de ‘All you can eat’ kaart. Toen we bijna klaar waren gaven ze aan dat de rekening voor ons tweeën al €90, - was geworden.


Ik heb aangegeven dat ik dat niet ging betalen temeer ook dat de eerste drie gerechten ook via de andere kaart waren te bestellen.
Ik heb moeten ‘lullen al Brugman’ voor ze wat met de prijs gingen doen. Heb alsnog €11,- teveel betaald. Rest mij een vieze nasmaak, mij zien ze niet meer terug vanwege deze klantonvriendelijke opstelling.


Voor wie nog wel gaat. Zorg ervoor dat je al naar het toilet bent geweest. Een bezoek aan de latrine in het restaurant zal de eetlust geen goed doen.
Deniz B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Zeer lekkere sushi! Vooral de dragonroll en de salmon deluxe zijn heerlijk! Ik ga regelmatig naar het kyoto cafe, het is veruit de beste in zijn genre. Het eten wordt ook supersnel bezorgd aan je tafel en er is een leuke sfeer. Fantastisch!
Darshinique K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Hadden meer drukte verwacht, gerechten waren goed, maar soms wel erg veel. Hierdoor werd je beperkt in de rondes die je kon halen.
Benvandijk .
Meesterproever
(20 recensies)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Eten prima, service slecht. Tafel vol lege borden maar de dames hebben alleen aandacht voor elkaar. Kletsen en gieren of voor zich uitstaren. Bestellingen komen vaak half aan (bv 5 nigiri's besteld en maar 3 ontvangen) en soms helemaal niet.
Joyce V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Eten prima, hygiene kan stukken beter.
Dieles S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Kyoto is onze vaste "hang-out" als we met ons Japan-clubje in Amsterdam zijn. Goede kwaliteit sushi tegen een betaalbare prijs, vlotte service.... reden genoeg voor ons om hier steeds terug te komen.
Ryan C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Prima eten, jammer van de slechte service. Het restaurant zou zichzelf echt een voordeel uit kunnen halen als zij hun staff een basis cursus horeca zou geven.
Martine G.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was lekker, ruime keus voor de All you van eat optie en vlot geserveerd . We hadden gereserveerd om 20:15 en om 21:20 werd ons verteld dat dit de laatste ronde was. Vrij kort avondje zo.
burcu F.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het personeel was erg onprofessioneel en we moesten de gekozen gerechten op een kladbok schrijven, wat ik zelf erg raar vond. Ook kreeg je 6 grote stukjes sushi terwijl je er maar 1 kiest.
Aron P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Wederom genoten van goede bediening en eten.
Helaas was de voorkeurs wijn er niet meer. Als ook het dessert ( crème brule) was op.
Kan gebeuren natuurlijk, maar de wijn (.pouille fume ) was niet de eerste keer out of order. Das dus jammer.
Car88 .
Meesterproever
(39 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
In tegenstelling tot de meeste andere all you can eat restaurants kan je hier zonder extra kosten sashimi eten! Het eten is prima, alleen persoonlijk vind ik de sushi porties wat te groot. Het personeel is vriendelijk. Aandachtspuntje is wel de hygiene van. De wc’s. Maar ondanks dat zou ik het hier zeker aanraden.
Grace W.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Lekker eten standaard de Kyoto rolls en french racks!! Personeel vriendelijk vooral die jongen die lijkt op kid n play. Mag alleen wat alerter zijn qua drinken. Alleen de wc mag wel schoongemaakt worden en frisser zijn. Dat is echt een -10 waard.
E C.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
6
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eerste en laatste keer hier. Niet erg vriendelijk en professioneel om eigen fouten af te schuiven op de klant. Buiten dat duurde het bestellen erg lang en de sushi is niet zoals het hoort te zijn.
MK30 .
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wij vinden dit de beste sushi all-you-can-eat in Amsterdam! Inclusief sashimi! Aanrader!!!Wel op tijd reserveren. Maar aan de bar is soms ook mogelijk zonder reserveren.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.