Kyoto Sushi

Damrak 44 1012 LK Amsterdam Nederland Kaart
31-206255302

Over het restaurant Kyoto Sushi

Amsterdam herbergt vele verrassingen. Kyoto Sushi bijvoorbeeld; een fijne Japanner met verschillende all you can eat formules. Gasten lopen weg met de dragon roll, de sashimi - inbegrepen in het deluxe menu - en het lamsrack. Er is veel keuze, de gerechten worden mooi geserveerd en de porties zijn niet zuinig.

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi

6,9

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi

Grace W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker eten standaard de Kyoto rolls en french racks!! Personeel vriendelijk vooral die jongen die lijkt op kid n play. Mag alleen wat alerter zijn qua drinken. Alleen de wc mag wel schoongemaakt worden en frisser zijn. Dat is echt een -10 waard.
E C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eerste en laatste keer hier. Niet erg vriendelijk en professioneel om eigen fouten af te schuiven op de klant. Buiten dat duurde het bestellen erg lang en de sushi is niet zoals het hoort te zijn.
MK30 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij vinden dit de beste sushi all-you-can-eat in Amsterdam! Inclusief sashimi! Aanrader!!!Wel op tijd reserveren. Maar aan de bar is soms ook mogelijk zonder reserveren.
monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
dit is niet mijn eerste keer bij Kyoto. Elke keer weer erg leuk. Vriendelijk personeel. Snelle bediening, erg lekker eten, en veel variatie! TOP.
Eva O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Via seat me geserveerd, een uur van te voren. Kregen bevestiging van binnen. Meneer die ons te woord stond was heel duidelijk bij binnenkomst; nee die heb ik niet staan, alle reserveringen na 16.00 krijg ik niet meer binnen. Nadat hij ons haast schuldig liet voelen kregen we toch een tafeltje (niet van harte). Eten is top, welkom wat minder. Wc's waren niet schoon.
Sammie D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Slechte service we werden constant genegeerd, niet gezien of vergeten eten was Mwah, en er zat een beestje in mijn drankje. ik kom niet meet terug in ieder geval.
Mill V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Paar jaar geleden eerder daar gegeten. Geen Sumo meer, op aanraden van mijn zoon dus Kyoto. Het was toen héérlijk. Maar nu plakkerige sushi, maar valt evengoed uit elkaar voor het in je mond is. Oude te zoute bonen. Alles is anders en afgeraffeld niet mooi gepresenteerd. Geen aub of dank je van het personeel, of dat ze vragen of je tevreden bent. Kakkerlak op de muur. Nee voor ons ook geen Kyoto meer.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op Koningsdag via de Iens app een reservering gedaan voor 8 man, een uurtje van te voren. We konden inderdaad op onze tijd aanschuiven dat was erg mooi. In het restaurant was het behoorlijk druk maar de bediening was desondanks erg snel maar zonder dat het gehaast voelde. Het eten was voor een 'all you can eat' formule boven mijn verwachting. Verwacht geen uitzonderlijke gerechten maar voor Nederlandse begrippen prima sushi en dergelijke. Geen water uit de kraan vind ik opzich al kwalijk, dat men dan ook nog 6 euro per fles rekent vind ik al helemaal erg.
Ewout S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Goede AYCE sushi. Ik had van tevoren recensies gelezen en was heel benieuwd wat ik er van zou vinden. We hebben een super avond gehad en we vonden het eten heerlijk. We waren met 11 personen, dus we schreven zelf de bestellingen op een blaadje en gaven dat door. Dat werkte perfect. De gerechten kwamen vlot door en de drank die we vooraf hadden besteld stond meteen op tafel. Wat warm moest zijn werd warm opgediend en er werd niet moeilijk gedaan over eventuele restjes op een bordje. Geen gedoe met rondes en we hadden de late shift, dus hebben ook geen enkele tijdsdruk ervaren. Ook aardig personeel en we zaten achterin, waar we meer dan genoeg licht hadden om de kaart te lezen. Kortom, een aanrader.
Andrew A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Zeker lekker eten. De sushi, het vlees en de sashimi waren heerlijk! Zeker een aanrader aan alle sushi liefhebbers! Vooral die veel eten. Ben normaal gewend met rondes en kleine aantallen per rondes. Maar dat is hier niet het geval. We konden lekker veel bestellen! Heerlijk!
Olivier D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We begonnen optimistisch en gingen voor het Deluxe menu. Hier stond namelijk shashimi op waar de meeste 'all you can eat' restaurants extra geld voor vragen. Slechte keuze ! De tonijn was taai en was zeker niet vers. De sushi van de deluxe rollen waren zo groot, dat je echt het gevoel had dat je aan het strijden was. De crunchy shrimp rol was helaas verre van crunchy, maar eerder een doorgekookte wortel die in je mond uit elkaar valt. Eten dus al met al niet om over naar huis te schrijven. De bediening kon het helaas niet rechtbreien. Het was niet duidelijk wie welke tafel bediende. wat resulteerde in meerdere malen dezelfde vragen door verschillend personeel. Daarnaast was het zicht niet top. We keken vol naar het afvalpunt. Waar de borden letterlijk in een bak werden gesmeten en de sushi er half naast lag! Vervolgens zie je een meisje van de bediening zichtbaar naar haar sigaretten graaien. Even later komt het meisje van de bediening terug en weet ze ons de meest smerige glazen te geven. Het leek wel alsof de glazen uit de vuile vaat bak kwamen... Het is zeker geen topper zoals velen schrijven op de site.
Mohamed P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vandaag naar kyoto cafe in amsterdam gegaan. Moest letterlijk 45 minuten wachten op mijn sushi. Personeel die je te lang laten wachten en slecht nederlands kunnen praten. Na dit aangegeven te hebben, werdt er met mijn klacht niks gedaan en moest nog langer wachen. Ik raad dit restaurant niet aan.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gisteren hier onverwachts wezen eten
bediening is zeer vriendelijk
gerechten waren van een zeer goede kwaliteit.
Het was heerlijk!
Hannah .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Dit is de eerste keer dat ik sushi heb laten staan, de tonijn was slap en glibberig, de sojaboontjes waren niet gaar en de rijst viel uit elkaar. Om half zeven waren we binnen, pas tegen zeven uur konden we bestellen en een kwartier later kwam de serveerster zeggen dat we de laatste ronde konden bestellen, all you can eat binnen een kwartier? de tonijn heb ik terug gegeven en gezegd 'dit is niet goed meer'. De serveerster kwam nog drie keer terug om te vragen of we nog ijs wilden, nou nee. Onze tafel moesten we ook nog eens vroegtijdig verlaten omdat deze gereserveerd zou zijn, maar na ons kwam niemand. Ik raad iedereen af hierheen te gaan.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Beste Sushi restaurant waar ik ooit gegeten heb! Service was alleen wat afwachtend, maar is niet heel erg. Echt een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat mij betreft beste all you can eat sushi in Amsterdam. Zou je niet verwachten aangezien het op het Damrak zit, dus voelt toeristisch maar is gewoon geweldig.
Joeyb .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Kyoto echt super gegeten! Dit is sushi zoals sushi is bedoeld! Á la minute gemaakt. Super fijn! De gastheren zouden alleen meer aandacht voor de gasten kunnen geven.
ForeverHonger .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik begrijp de hoge cijfers niet helemaal, naar aanleiding daarvan naar Kyoto gegaan. De zitplaatsen zijn ontzettend ongemakkelijk, in een soort zitkuil waar ik niet makkelijk in/uit kwam. Het is binnen pikdonker, ik kon de kaart hierdoor niet lezen. De sushi rollen zijn gigantisch waardoor je zo vol zit, ook niet bijzonder lekker maar gewoon OK, ik nam het Deluxe menu maar dit had niet echt gehoeven. Het personeel was vriendelijk maar ontzettend traag en de garnalen met Madam Jeanette peper snapte ik al helemaal niet in een Sushi restaurant. Ik schrijf niet snel een negatieve recensie, Sorry jongens maar doe hier iets aan!
imveerman .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Veruit de beste sushi die ik in NL gegeten heb! Favoriet zijn de dragonrol, kyotorol, gyoza, sashimi en lamsrack. Alles is super vers en heerlijk bereid!! Wij gaan hier regelmatig een hapje eten.
YMLL .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ik heb eerder hier gegeten en dit is zeker mijn favoriet! De sushi's smaken echt heerlijk en zien er heel mooi uit vergeleken met de concurrenten. Ik neem altijd de deluxe menu en er is zoveel keuze! Mijn favoriet is de lamsrack en die worden ook zo mooi geserveerd! Ik ben gek op sashimi en die zitten ook inbegrepen in het ''all you can eat'' menu, waar je bij concurrenten vaak extra moet betalen. Je krijgt ook lekker dikke plakken, en bij de concurrenten betaal je al gauw 3/4 euro voor dunne plakjes sashimi.

Verder kan je nog heerlijk bolletje ijs nemen met een pannekoekje erbij, ook weer zo mooi geserveerd!

Enige nadelen: je krijgt gelijk 6 stuks sushi, vind ik een beetje te veel. En altijd als ik sashimi bestel krijg ik het niet? Dan moet ik erom vragen. Dat is het enige.

Voor de rest is de bediening erg vriendelijk. Zij nemen je bestelling op dus je maakt geen gebruik van zo een lijstje of een tablet. Er is daardoor veel contact met de bediening.

Ik heb nooit gedacht dat de kwaliteit zo hoog lag, aangezien het zo toeristisch is gelegen. Ik kan niets meer zeggen dan dat dit een top tent is en ik zeker vaker terug kom!!