Kyoto Sushi - Scheveningen

5,2

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi - Scheveningen

Cosmas F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijne all you can eat plaats. Met de deluxe keuze ik je ook sashimi bestellen. Bediening laat soms even op zich wachten.
Doornbosch .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Hier gegeten met een groep van vijf. Leuke plek aan het raam in de 'zitkuil'. Bediening spreekt inderdaad (heel) slecht Nederlands, maar is vriendelijk en behulpzaam. Er wordt minder snel opgediend dan bij bijvoorbeeld Sumo, maar dat vind ik wel prettig. Er is twee keer een foutje gemaakt met de bestelling. Sushi is heel lekker. Er zit veel vis in de sushi. Bij het Deluxe Menu kan je ook allerlei soorten sushi kiezen die je bij Sumo of Shabu Shabu niet hebt en is er keuze uit verschillende sashimi. Op de kaart zijn een aantal gerechtjes afgeplakt. Deze zijn dus niet te bestellen. Het was gedurende de hele tijd dat we er zaten heel rustig. Erg jammer, want de sushi is er goed!
LisSoof ..
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
De sushi is overheerlijk. Het is vers en goed van smaak. Helaas is de sfeer in in dit restaurant ver te zoeken. Ook de bediening is niet wat je ervan zult verwachten. jammer..
Lazlo J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Geen sfeer interieur kan wel een oplapbeurt gebruiken. Slechte bediening geen welkom gevoel als je vraagt wat er in een gerecht zit weten ze dit niet en ook is dit nergens duidelijk omschreven, aan de hand van plaatjes raden wat er in zit. Al het personeel afrikaans (ook in de keuken afrikaanse sushi? ) maar 1 japanner die in de bediening liep en geen woord nl of engels spreekt heel handig als je wat wilt bestellen. Kom hier niet meer terug
Julie F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het personeel was erg vriendelijk en de sushi was overheerlijk en zeker vers. Helaas werden er wel wat foutjes gemaakt doordat de bestellingen soms op de verkeerde tafel werden geplaatst, maar dit kan gebeuren. Ik zou zeker nog eens gaan!
Behrang G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
zeer slechte service, we hadden Japanese thee beateld en cola dit keam na 30 minuten. thee was kopje heet water met een theezak. de bestelde sushi was veel te groot, niet lekker, verkeerde bestelling bezorgd, restaurant ziet er oud versleten, vies uit.
Darren M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
zo slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. er waren maar 2 mensen, zeer onprofessioneel en nonchalant.
3 rondes van bestellingen volgehouden die 3 uur duurden, half uur moest je wachten voor de volgende ronde, geen enkele aandacht van bediening, 100 keer moest je naar hun toe lopen om te vragen wanneer het eten komt.
Verwacht geen Nederlands, of zelfs Engels is enorm slecht. Dus eerst chinees leren!
Het bedrag 28euro voor luxe menu is teevee hoog want de gerechten stellen niets voor. Wat op de plaatjes in het menu staat is niet wat op je bord gaat verschijnen!!
Er zijn werkelijk vele onvergelijkbare alternatieven!
Verspil je tijd niet voor deze overrated DUMP!
SuusRD .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een zaakje die ik gelijk van mijn lijstje kan schrappen. Hier hoef ik nooit meer terug te komen. De sushi is van slechte kwaliteit en gewoon niet vers. Gerechten die je besteld komen niet altijd. En de bediening is gewoon slecht. Nooit meer.
Jamie T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De sushi was lekker en de service was ok. Maar daar is ook alles mee gezegd. Dit restaurant hanteert belachelijke en klantonvriendelijke regels.
Ten eerste wilden wij, nadat wij onze Icetea hadden opgedronken, kraanwater bestellen i.v.m. een onverwacht, erg pittig gerecht. Dit mocht de serveerster echter niet aan ons schenken van haar baas.
Ten tweede hadden we nog wat restjes over van gerechtjes die we niet lekker vonden of echt niet op konden krijgen. We vroegen of we deze restjes mee naar huis mochten nemen, maar dit was alleen mogelijk tegenover betaling. Ook het laten staan van het eten waar wij al veel geld voor hadden betaald, kon alleen tegen betaling... Ontzettend klantvriendelijk. Daarnaast was de indeling van de kaart erg onduidelijk en niet logisch wat o.a. de reden was voor het 'teveel' bestellen. Na een discussie met een serveerster werd het ons duidelijk dat wij echt bij moesten betalen als we onze bordjes niet netjes leeg zouden eten. Met zware tegenzin aten wij nog een beetje, betaalden we en gingen we chagrijnig naar huis.
ria K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten voor wat betreft leeuwendeel van de gerechten scoort echt wel een 9, echter kwaliteit van bief en van lamsrack is zo wisselend dat dat het gemiddelde zwaar naar beneden haalt.
De sashimi is hier supervers, en superlekker!! Echt heeeeeerlijk.
Meeste sushi hier scoort ver boven voldoende.

bediening is gewoon belachelijk slecht; zwaar chagrijnig (lijkt het), lijkt alsof ze maar zo snel mogelijk van de klanten wegwilt, want nog niet iedereen van de groep heeft besteld of ze wilt al weglopen
Aantal bestelde gerechten zijn niet uitgeserveerd zonder opgaaf van reden. Bij het uitserveren en ophalen stoot ze geregeld tegen de klanten aan, daarbij zelfs een keer gewoon eten gemorst op een pantalon, zonder excuses te maken.

is voorlopig laatste keer dat ik hier gegeten heb. Wat erg jammer is, want sommige gerechten heb ik nergens zo lekker gegeten, maar kom op, je gaat toch ook uit eten voor de sfeer en de service?!?!

SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Eindelijk een van de beter ayce-sushitenten in Nederland!
Een concept waarbij je onbeperkt kan genieten, maar dan ook echt onbeperkt. Je kiest het deluxe menu, en dan kan je alles bestellen, incl. sashimi, st. jacobsschelp, softshell crab etc.
De bediening is vriendelijk, maar letten niet altijd even op. Ze gaan samen eten, terwijl ze dat beter apart kunnen doen, zodat de klanten ook aandacht krijgen.
Decor is zeer verouderd, en de verwarming doet het niet. Maar het eten maakt alles goed!
FGar .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voor het eerst superslecht gegeten, slechte service en vervelende groep mensen in de achterzaal die in de voorzaal stond te schreeuwen en de voordeur steeds open lieten staan, waardoor het ijskoud werd binnen. Als je er iets van zei tegen de bediening dan zeiden ze sorry en haalden hun schouders op. Spicy tuna is veranderd, niet te eten! Nooit meer!
monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Dit keer voor lunch gegaan.
Het restaurant ziet er aardig uit, zou best een wat gezelliger uitstraling mogen hebben.
Maar het eten is top. Heerlijke sushi, sashimi is super vers! Ook de grill gerechten zijn echt erg goed. De lamskoteletjes, nog heerlijk mals, gyoza, prima.
Al met al heerlijk gegeten.
Alleen de bediening kwam bijna niet langs om te vragen of het goed was of dat we nogmaals wilden bestellen. We moesten elke keer moeite doen om iets te bestellen. Dat vond ik wel jammer
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Met een groep collega's bij Kyoto gegeten. Veel variatie. Goede bediening. Ik begrijp echt de andere recensies niet. De sushi was erg vers. En erg lekker. Vooral de scalop was een aanrader, maar ook de biefstuk, het lamsvlees, de handroll. Er was veel keuze en de bestellingen kwamen snel door. Er werd geregeld gevraagd om nog wat te drinken. Als dessert groene thee-ijs en sesam-ijs. Het was heerlijk !
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Het nodigt als je langsloopt niet echt uit om naar binnen te gaan, daar zouden ze iets aan kunnen doen. Binnen ziet het er wel keurig uit.

Qua service helaas vaak engelssprekende dames, iets wat ik nooit zal begrijpen als ik uit eten ga in eigen land, dat ik dan een andere taal moet spreken.

Maar het eten is waar het hier bij mij omgaat. Verreweg de beste in zijn soort waar ik gegeten heb. Sommige warme dingen wat droog(eend en beef), andere weer heerlijk(gamba's en de gegratineerde coquille, gamba en inktvis).
Maar wat eruit springt zijn de sashimi en de rollen, veel keus en echt heel erg goed bereid. Altijd vers.

Een must voor mensen die van sushi houden
YUKI K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hebben hier met een aantal vrienden hier gegeten. Vond zelf de sushi niet vers lijken. De paling rook ook niet echt heel fris. De rollen werden ook niet echt goed geserveerd. Toiletten roken ook niet echt fris. Al met al zeker geen aanrader. Had de sashimi niet besteld maar vrienden hadden de sashimi en zag het er ook niet vers uit. Er is ook geen sfeer in het restaurant. Kom zeker niet meer terug.
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Leuk, wat andere kaart dan de standaar all you can eat restaurants die dit segment domineren. Wij vonden het gezellig en hebben gewoonweg lekker gegeten, neem vooral het iets duurdere menu omdat er dan wat meer verrassende gerechten beschikbaar zijn. Goede smaken, vers, prima allemaal,
Zasje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Na een middagje vliegeren op het strand hadden we besloten om met z'n allen te eten bij Kyoto Cafe te Scheveningen Den Haag. Het ontvangst was zeer onprettig. De gastvrouw had geen enkel interesse voor onze komst en wees ons een plekje aan in het midden van het restaurant. Bij het vragen van een drankje, deed ze met volle tegenzin en heeft ze ook twee personen geen eens drinken gevraagd. Het komen brengen van onze drankjes was ook zeer onprofessioneel. De gastvrouw legde het dienblad vol flesjes en glazen bij mij op tafel en zei dat wij het zelf moesten afpakken en door moesten geven. Iedereen voelde de sfeer snel inschieten en vond het niet fijn om hier te eten met een gevoel waar wij totaal niet welkom waren. Het roepen om een nieuw drankje te mogen werd volstrekt genegeerd. Het eten was matig. De sashimi en de scallop gratin heeft het meeste gesmaakt. Overigens zullen wij hier nooit meer terug komen. Geen welkom, geen bedankje en geen eens een doei waardig zijn de klanten voor Kyoto Cafe Scheveningen.
Dit restaurant zal ik niemand aanbevelen.
Natasha74 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Eten is geweldig. Maar de service en de sfeer is aan de minder kant. Als u lekker sushi wilt eten is het moeite waard om hier te komen.

Bo B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Het eten is echt geweldig maar dat is ook het enige waar je voor moet komen. Voor goede service zou ik elders heen gaan. De bediening spreekt ook voornamelijk Engels, maar dat is niet vervelend. Door de overheerlijke sushi en de onbeperkte sashimi komen wij hier echter telkens terug, want het is simpelweg de beste sushi in de omgeving voor ongeveer gelijkwaardige prijzen.