Kyoto Sushi - Scheveningen

Behrang G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Darren M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
zo slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. er waren maar 2 mensen, zeer onprofessioneel en nonchalant.
3 rondes van bestellingen volgehouden die 3 uur duurden, half uur moest je wachten voor de volgende ronde, geen enkele aandacht van bediening, 100 keer moest je naar hun toe lopen om te vragen wanneer het eten komt.
Verwacht geen Nederlands, of zelfs Engels is enorm slecht. Dus eerst chinees leren!
Het bedrag 28euro voor luxe menu is teevee hoog want de gerechten stellen niets voor. Wat op de plaatjes in het menu staat is niet wat op je bord gaat verschijnen!!
Er zijn werkelijk vele onvergelijkbare alternatieven!
Verspil je tijd niet voor deze overrated DUMP!
SuusRD .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Een zaakje die ik gelijk van mijn lijstje kan schrappen. Hier hoef ik nooit meer terug te komen. De sushi is van slechte kwaliteit en gewoon niet vers. Gerechten die je besteld komen niet altijd. En de bediening is gewoon slecht. Nooit meer.
Jamie T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De sushi was lekker en de service was ok. Maar daar is ook alles mee gezegd. Dit restaurant hanteert belachelijke en klantonvriendelijke regels.
Ten eerste wilden wij, nadat wij onze Icetea hadden opgedronken, kraanwater bestellen i.v.m. een onverwacht, erg pittig gerecht. Dit mocht de serveerster echter niet aan ons schenken van haar baas.
Ten tweede hadden we nog wat restjes over van gerechtjes die we niet lekker vonden of echt niet op konden krijgen. We vroegen of we deze restjes mee naar huis mochten nemen, maar dit was alleen mogelijk tegenover betaling. Ook het laten staan van het eten waar wij al veel geld voor hadden betaald, kon alleen tegen betaling... Ontzettend klantvriendelijk. Daarnaast was de indeling van de kaart erg onduidelijk en niet logisch wat o.a. de reden was voor het 'teveel' bestellen. Na een discussie met een serveerster werd het ons duidelijk dat wij echt bij moesten betalen als we onze bordjes niet netjes leeg zouden eten. Met zware tegenzin aten wij nog een beetje, betaalden we en gingen we chagrijnig naar huis.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten voor wat betreft leeuwendeel van de gerechten scoort echt wel een 9, echter kwaliteit van bief en van lamsrack is zo wisselend dat dat het gemiddelde zwaar naar beneden haalt.
De sashimi is hier supervers, en superlekker!! Echt heeeeeerlijk.
Meeste sushi hier scoort ver boven voldoende.

bediening is gewoon belachelijk slecht; zwaar chagrijnig (lijkt het), lijkt alsof ze maar zo snel mogelijk van de klanten wegwilt, want nog niet iedereen van de groep heeft besteld of ze wilt al weglopen
Aantal bestelde gerechten zijn niet uitgeserveerd zonder opgaaf van reden. Bij het uitserveren en ophalen stoot ze geregeld tegen de klanten aan, daarbij zelfs een keer gewoon eten gemorst op een pantalon, zonder excuses te maken.

is voorlopig laatste keer dat ik hier gegeten heb. Wat erg jammer is, want sommige gerechten heb ik nergens zo lekker gegeten, maar kom op, je gaat toch ook uit eten voor de sfeer en de service?!?!

SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Eindelijk een van de beter ayce-sushitenten in Nederland!
Een concept waarbij je onbeperkt kan genieten, maar dan ook echt onbeperkt. Je kiest het deluxe menu, en dan kan je alles bestellen, incl. sashimi, st. jacobsschelp, softshell crab etc.
De bediening is vriendelijk, maar letten niet altijd even op. Ze gaan samen eten, terwijl ze dat beter apart kunnen doen, zodat de klanten ook aandacht krijgen.
Decor is zeer verouderd, en de verwarming doet het niet. Maar het eten maakt alles goed!
FGar .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Voor het eerst superslecht gegeten, slechte service en vervelende groep mensen in de achterzaal die in de voorzaal stond te schreeuwen en de voordeur steeds open lieten staan, waardoor het ijskoud werd binnen. Als je er iets van zei tegen de bediening dan zeiden ze sorry en haalden hun schouders op. Spicy tuna is veranderd, niet te eten! Nooit meer!
Monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Dit keer voor lunch gegaan.
Het restaurant ziet er aardig uit, zou best een wat gezelliger uitstraling mogen hebben.
Maar het eten is top. Heerlijke sushi, sashimi is super vers! Ook de grill gerechten zijn echt erg goed. De lamskoteletjes, nog heerlijk mals, gyoza, prima.
Al met al heerlijk gegeten.
Alleen de bediening kwam bijna niet langs om te vragen of het goed was of dat we nogmaals wilden bestellen. We moesten elke keer moeite doen om iets te bestellen. Dat vond ik wel jammer
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Met een groep collega's bij Kyoto gegeten. Veel variatie. Goede bediening. Ik begrijp echt de andere recensies niet. De sushi was erg vers. En erg lekker. Vooral de scalop was een aanrader, maar ook de biefstuk, het lamsvlees, de handroll. Er was veel keuze en de bestellingen kwamen snel door. Er werd geregeld gevraagd om nog wat te drinken. Als dessert groene thee-ijs en sesam-ijs. Het was heerlijk !
Steven 0.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Het nodigt als je langsloopt niet echt uit om naar binnen te gaan, daar zouden ze iets aan kunnen doen. Binnen ziet het er wel keurig uit.

Qua service helaas vaak engelssprekende dames, iets wat ik nooit zal begrijpen als ik uit eten ga in eigen land, dat ik dan een andere taal moet spreken.

Maar het eten is waar het hier bij mij omgaat. Verreweg de beste in zijn soort waar ik gegeten heb. Sommige warme dingen wat droog(eend en beef), andere weer heerlijk(gamba's en de gegratineerde coquille, gamba en inktvis).
Maar wat eruit springt zijn de sashimi en de rollen, veel keus en echt heel erg goed bereid. Altijd vers.

Een must voor mensen die van sushi houden
Ichigo1 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hebben hier met een aantal vrienden hier gegeten. Vond zelf de sushi niet vers lijken. De paling rook ook niet echt heel fris. De rollen werden ook niet echt goed geserveerd. Toiletten roken ook niet echt fris. Al met al zeker geen aanrader. Had de sashimi niet besteld maar vrienden hadden de sashimi en zag het er ook niet vers uit. Er is ook geen sfeer in het restaurant. Kom zeker niet meer terug.
Hansvana .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Leuk, wat andere kaart dan de standaar all you can eat restaurants die dit segment domineren. Wij vonden het gezellig en hebben gewoonweg lekker gegeten, neem vooral het iets duurdere menu omdat er dan wat meer verrassende gerechten beschikbaar zijn. Goede smaken, vers, prima allemaal,
Zasje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Na een middagje vliegeren op het strand hadden we besloten om met z'n allen te eten bij Kyoto Cafe te Scheveningen Den Haag. Het ontvangst was zeer onprettig. De gastvrouw had geen enkel interesse voor onze komst en wees ons een plekje aan in het midden van het restaurant. Bij het vragen van een drankje, deed ze met volle tegenzin en heeft ze ook twee personen geen eens drinken gevraagd. Het komen brengen van onze drankjes was ook zeer onprofessioneel. De gastvrouw legde het dienblad vol flesjes en glazen bij mij op tafel en zei dat wij het zelf moesten afpakken en door moesten geven. Iedereen voelde de sfeer snel inschieten en vond het niet fijn om hier te eten met een gevoel waar wij totaal niet welkom waren. Het roepen om een nieuw drankje te mogen werd volstrekt genegeerd. Het eten was matig. De sashimi en de scallop gratin heeft het meeste gesmaakt. Overigens zullen wij hier nooit meer terug komen. Geen welkom, geen bedankje en geen eens een doei waardig zijn de klanten voor Kyoto Cafe Scheveningen.
Dit restaurant zal ik niemand aanbevelen.
Natasha74 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Eten is geweldig. Maar de service en de sfeer is aan de minder kant. Als u lekker sushi wilt eten is het moeite waard om hier te komen.

Bo B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Het eten is echt geweldig maar dat is ook het enige waar je voor moet komen. Voor goede service zou ik elders heen gaan. De bediening spreekt ook voornamelijk Engels, maar dat is niet vervelend. Door de overheerlijke sushi en de onbeperkte sashimi komen wij hier echter telkens terug, want het is simpelweg de beste sushi in de omgeving voor ongeveer gelijkwaardige prijzen.
Youngwildfree .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
We hebben wel vaker gegeten bij kyoto cafe en het was altijd wel aan de lekkere kant. Omdat kyoto niet in Rotterdam zit, komen we er niet zo vaak, maar wat was het dit keer tegengevallen. Sushi's waren matig. Sashimi was de eerste ronde wel lekker gesneden en smaakte heel lekker. Tweede ronde wilden we natuurlijk meer, maar al gauw kregen wij stukjes zalm van de slechtere kant. Wat raar dat de zalm dan direct niet meer lekker smaakte. De bediening was niet al te blij en er was maar 1 medewerker die Nederlands sprak. Bij het bestellen van het ijs, dachten wij dat je het onbeperkt mocht bestellen, aangezien dat nergens was aangegeven, hebben wij dat ook gedaan. Ieder twee bolletjes met crepes. Er werd ons daarna even "verteld" dat het niet apart te bestellen is (alles in 1 kom pp) en bovendien mag iedereen inprincipe maar 1 bolletje en 1 crepe. Dit staat echter nergens aangegeven. Als je een deluxe menu t.w.v 27,80 kiest, mag je wel verwachten dat ze niet moeilijk doen over een plakje crepe, maar helaas deden ze dat wel. Zonde van het geld!
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Mooie concept voor all you can eat, maar helaas is niet alles even lekker de sushi is goed, de rest matig ,de service niet op zijn best soms moet je lang wachten erg irritant ,decor had wat gezelliger gemogen
Michael T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Vrijdag de 20ste februari jl. hebben we met vier personen bij Kyoto gedineerd. Het ging er anders aan toe dan we ons hadden voorgesteld. Bij de reservering konden we kiezen tussen twee sessies. Er was er een om 17.30 uur en de tweede was van 20.15 uur tot 22.15 uur. Wij kozen voor de tweede sessie. We gingen voor het Superior Deluxe Menu van €27,80 p.p. Terwijl wij dachten dat we tot 22.15 uur rustig konden bestellen, kregen we van de bediening te horen dat we om 21.30 uur de laatste ronde moesten bestellen. We we waren toen net ruim een uur aan tafel en zaten nog te eten van de tweede ronde. En dat terwijl op de website staat dat het diner duurt tot 23.00 uur (!).
Wij voelden ons ook niet meer op ons gemak. Ze moeten ook niet op de website zetten dat de sessie van 20.15 uur tot 22.15 uur duurt als de keuken al om 21.30 uur dicht wil.

Op de website staat : "Verspil alstublieft geen eten, bestel met mate, u kunt altijd opnieuw bestellen!". Nou, dat kan dus niet als de keuken al ruim een uur nadat wij aan tafel gaan gaat sluiten.

Er staat nog een foutje op de website: "Wij delen geen boetes uit, als u eten laat staan, maar… we vinden het wel zonde als er teveel wordt weggegooid." Dit terwijl er op de tafeltjes toch duidelijk een briefje ligt met de boetes als er eten over zou zijn.

Er staat op de website ook: "Bestellen doet u altijd bij uw eigen waiter, die u ook evt. tips en aanbevelingen kan geven." Dit klopt ook niet. We moesten gewoon een briefje invullen bij willekeurig iemand van de bediening die langs liep. Tips en aanbevelingen hebben we uiteraard niet gehoord.

Wat ik ook niet goed vind is dat wanneer we vier porties beef bestellen, we twee schoteltjes krijgen zonder dat iemand zegt dat er op een schoteltje twee porties liggen. Twee van ons beginnen dan de beef op te eten in de verwachting dat de andere twee porties nog komen. We melden dit bij een van de mensen uit de bediening, die dan nog zegt dat de rest komt. Uiteindelijk vragen we het aan iemand anders, die ons dat verontwaardigd uitlegt dat we al twee dubbele porties hebben gehad. Bijbestellen kan niet meer want de keuken is al vanaf 21.30 uur aan het sluiten.

Onze ervaring met dit restaurant vroeger was beter. Afgelopen vrijdag vonden wij geen aanbeveling en zijn diep teleurgesteld. Uiteraard hebben het restaurant geschreven voordat we iets op Iens zouden zetten. U raadt het al.....nooit iets van gehoord. Geen aanbeveling dus.
Kelsey F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Als je van vers gemaakte sushi houdt, dan ben je hier aan het goede adres. De garnaal is nog heet in de rol! Heerlijk. Probeer naast de sashimi en sushi ook de lamsrack eens. De bediening spreekt voornamelijk Engels en is niet top. Maar het zeer lekkere eten en het feit dat je geen tijdslimiet hebt, maakt voor mij dat ik Kyoto boven alle andere AYCE ketens kies!
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Op een maandag wezen eten bij Kyoto cafe, het was erg rustig en aan de koude kant. We hadden niet erg veel honger en besloten dan ook de basic menu te nemen, voor deze prijs vergeleken met andere AYCE restaurants was er niet zoveel keus qua sushi. Zo moet je dan bv. bijbetalen of de deluxe menu nemen voor sushi met gebakken garnaal erin. Verder smaakte de sushi goed, er wordt niet teveel rijst gebruikt en de paling maki rollen zijn erg lekker.