Kyoto Sushi & Grill

5,9
Voordelig
B. M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik heb hier nu paar keer gegeten en het is inmiddels mijn favoriete restaurant geworden. Wat is dit lekker eten! Iedereen van ons komt aan zijn trekken. Sushi en vis voor mijn zoon en vrouw en de grill gerechtjes zijn mijn favoriet. Het is steeds dezelfde goede kwaliteit.
Het systeem 5 gerechtjes in 4 rondes zie je ook veel in tapasbars. En je zit echt vol! De bediening is vlot en oké. Wel reserveren want het zit snel vol!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten. Op zich is er op de keuze en de smaak van het eten niets aan te merken. Maar als je hier vaker eet lijkt het wat eentonig te worden. De ervaring die ik krijg in het restaurant lijkt er op dat je ietwat fabrieksmatig wordt bediend (je kruist je wensen aan, briefje wordt afgehaald, bestelling afgegeven en hup.. de volgende ronde.. bestellen en wegwezen). Het restaurant is niet heel groot, en de tafeltjes zijn neergezet op maximale efficiëntie en restaurant vulling, het doet al snel druk aan. Nogmaals, als je lekker wilt eten ga hier dan gerust naar toe, maar verwacht je beleving, kijk dan nog eens om je heen.
Captain_NB .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Hier vanavond met mijn moeder, zus en zwager wezen eten. Gelukkig hadden we gereserveerd, want het was weer stampvol zoals gewoonlijk.
En dat het stampvol is, is niet zonder reden! Allemachtig, wat is dit eten toch lekker. Ik ben bij meerdere sushirestaurants geweest, maar dit blijft toch altijd de beste.
Bediening is hier erg vlot, duidelijk, professioneel en altijd klantvriendelijk en aardig! Zijn stuk voor stuk dames die weten wat ze doen. Laatste keer dat ik hier at was er nog een jongen in de bediening maar die schijnt gestopt te zijn, vind ik wel jammer want dat was zo'n vriendelijke jongeman altijd. Maar deze dames weten van doorpakken en doen hier absoluut niet aan onder!

De inrichting is niet erg flitsend maar dat hoeft in een Japans restaurant ook echt niet. Alles is netjes en schoon, staat recht, duidelijk en geordend en is redelijk spartaans maar wel heel comfortabel en dat is voor een Japans restaurant van dit kaliber erg gebruikelijk.

Kortom, dit restaurant is met mijlen afstand de beste van Drachten. Als je hier eens in de buurt bent en je wilt lekker, goed en veel eten tegen een hele schappelijke prijs en waar het personeel ook nog eens altijd lacht; zoek niet verder!
Fijnproever 8.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vorige week zondag 20:15 naar binnen gegaan om te vragen of we konden eten.
Er werd eerst op de klok gegeten, nagedacht en vervolgens kregen we toch een plekje aangewezen.
Raar? best wel, de keuken is tot 22:00 geopend volgens de website.

De zaak was redelijk druk maar niet storend in overlast.
Aan het decor mag echt wel iets gebeuren. Jeetje wat ongezellig en triest ingericht. Je zou hier maar zitten als er minder gasten zijn.

Het eten ging vervolgens lekker vlot en was verder prima.
Sushi voor de snelle trek en zonder al te hoge verwachtingen, is dit prima.

Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vrijdagavond 15 april met 8 personen gegeten. We werden hartelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. We hebben een beetje uitleg gekregen over hoe het menu in elkaar steekt.
Aan het begin van de avond denk je: hmmm 4x5 gerechtjes, dat is niet veel, straks nog maar even om een gehaktbal naar de snackbar. Nou... dat valt nog niet mee om de derde gang op te krijgen, laat staan de vierde gang. We hebben heerlijk gegeten, genoten van de verschillende smaken vis en vooral ook van de ossenhaas reepjes. Er is echt voor ieder wat wils, ook als je geen visliefhebber bent. De bediening was bij ons accuraat en prettig, incl. vriendelijke glimlach, hier ben je echt gast. Enige minpuntjes, de vloer in het restaurant plakt hier en daar wat ( niet erg schoon) in tegenstelling tot de vloer zijn de toiletten wel weer schoon en fris.
En het is erg lawaaiig in t restaurant , vooral met grotere groepen zit je nogal dicht op elkaar.
Afijn, de plussen tegen de minnen weggestreept, schiet er een ruim voldoende over.
Wij komen absoluut nog eens weer !
Amliw .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gisteren met 4 dames bij Kyoto gegeten. In eerste instantie verder we vriendelijk benaderd door een jongeman. Kregen duidelijke uitleg. Maar toen deze vrij was werden we verder geholpen door 3 meiden. Daar valt nog wel wat over op te merken. de gerechten werden zonder uitleg wat wat was neergezet,en als we vroegen wat het was kregen we de indruk dat dit allemaal te veel moeite was om dit uit te leggen.
Jammer en best irritant, want je bent gezellig een avondje uit en dan wordt klantvriendelijkheid zeer gewaardeerd!!!
Vervolgens zaten 2 van de vier dames na 2 rondes al vol. Dus vroegen we of we ipv nog een ronde eten ook koffie of thee mochten bestellen en dat ook bij de 4 e ronde. Dit was geen probleem. De koffie en of thee zouden we niet hoeven betalen.
Bij afrekenen moesten we de koffie en thee van 1 ronde wel betalen!!!
Wij zijn hier zeer verontwaardigd over. Er was wel €10 kassaverschil en als we dat niet betaalden konden ze wel sluiten!!!
Vond dit ronduit waardeloos.

Mij zien jullie hiet niet meer!!!!
Geachte gast,

U betaald bij ons altijd een vast bedrag ongeacht hoeveel u eet. We hebben wel een optie dat u in plaats van dessert, koffie of thee mag nemen. Hoe het komt dat er een akkoord is gegaan dat u voor de 3de en 4de ronde koffie en thee van het huis mag, is mij een raadsel.

Kardoe .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteren gegeten, maar wat vorige schrijvers ook al aangaven niet meer het niveau als waar ze mee begonnen, jammer. De start was goed, netjes tafel aangewezen en vervolgens drinken besteld. Vervolgens krijgen we twee wit bier met bijbehorende glazen, maar na het inschenken slaan ze gelijk dood. Dit gemeld en glazen werden meegenomen en twee nieuwe met nieuw bier en jahoor in bijzijn van serveerster ingeschonken en ook deze hetzelfde. Gevraagd hoe de glazen schoongemaakt worden, met afwasmiddel is de oorzaak boven water. Dan maar aan de frisdrank. Uitleg gehad over de rondes 4x5 en ronde 5 is het dessert. De eerste en tweede rondegangen goed mede ook omdat het nog niet druk was om 18:15 uur, na dit tijdstip begon het vol te raken en begonnen de problemen in ronde 3 we moesten wat langer wachten, maar goed het wachten werd wat langer op een portie champions 20 minuten en ronde 4 moest dus nog even wachten. Vervolgens in ronde 4 wederom champions besteld en Black pepper Beef, en niet te geloven wederom laten deze keer niet alleen de champions maar ook de Beef op zich wachten. Hiernaar gevraagd bij een serveerster die dit vervolgens ging uitzoeken en terug kwam met de mededeling dat het vergeten was en binnen een kwartiertje zou komen, nou dit werd een Chinees kwartiertje van 25 minuten dit ook nog 5 minuten voor de eindtijd. Wij hebben dit even gemeld aan de balie om niet een discussie aan de tafel te krijgen en hoe dit opgelost gaat worden. Uit eindelijk heeft de serveerster in overleg met iemand achter een gordijn naar de keuken toe ons voorgesteld om de drankjes voor hun rekening en dat wij uiteraard ronde 5 nog rustig konden doen. Bij het afrekenen kwam een Chinese dame achter het eerder genoemde gordijn vandaan en vroeg ons of ze kon helpen en wij gaven aan de rekening te willen betalen. Niet te geloven maar de eerder gemaakte afspraak was niet in de kassa verwerkt en de drankjes staan gewoon op de rekening, wij vertellen de dame van de eerder gemaakte afspraak en roepen de serveerster erbij om dit te laten bevestigen en dat doet ze ook. Vervolgens word het meisje in ons bijzijn met een belerend vingertje terecht gewezen en enig stem verhef dat ze dan wel kunnen sluiten en wat al niet meer welke ik hier niet zal verwoorden. Beste mevrouw, ik hoop dat u dit leest maar dergelijk gedrag doe je niet in bijzijn van uw klanten hoe druk het ook is, en als er dan fouten gemaakt zijn leer daar dan van en schuif dit niet af op uw klanten. Wij misgunnen uw dikke Mercedes echt niet maar om de manier waarop u hiermee om ging word die gunfactor een stuk minder.
Heine .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
We waren hier al een langere periode niet wezen eten maar de herinneringen waren goed dus met goede moed naar " Kyoto".
Bij binnenkomst was er volgens ons niks veranderd aan het interieur van de zaak.
We werden naar een tafeltje gebracht door een vriendelijke jonge dame.
De bediening was vlot met het opnemen van de bestellingen en serveerde het netjes uit.
Het eten was okee maar eigenlijk ook niet meer dan dat.
Bij sommige gerechten kreeg ik het idee dat er goedkopere producten (lees van mindere kwaliteit) werden gebruikt dan in het verleden.
Ook waren de smaken wat vlakker.
Kortom, niet slecht maar ik was beter gewent.
Door de ietwat kale entourage is het er wel wat lawaaierig en dat kan storend zijn. Verder is alles netjes een schoon.
Ik ben benieuwd hoe het eten de volgende keer zal smaken want ze verdienen wel een herkansing.
Hendrie B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Onverwachts in Drachten terecht gekomen, dus ook hier maar is wat eten.
Bediening is goed, snel en correct. Er is weinig persoonlijk contact maar gewoon professioneel.
Decor is niet lelijk maar ook niet echt aansprekend.
Maar naar het belangrijkste.... Het eten.
In verhouding met andere "all you can eat" is de kaart beperkt, maar wel met voldoende keuze. Het concept hier is 4 rondes met max 5 gerechten, dus niet echt all you can eat, maar alla een 4de ronde had er echt niet bij gekund :-)
De sushi was goed, niets uitspringend, de sashimi is 8 plakjes ipv 4, PLUS.
De tepanyaki was....... jammer.... Gyuniku, ossenhaas, was taai, jammer van zo'n mooi stukje vlees. Usuyaki, beefrolletjes miste de knoflook. En dat was eigenlijk de algehele indruk van de tepanyaki, bij alle gerechten, op 1 na, miste gewoon iets. Te weinig kruiden, te weinig saus, te weinig marinade etc.
Maar ik schreef op 1 na, dat was de Black Pepper Beef, die was heerlijk!
Denk dat ik verwent ben geraakt bij Tong Fong in Soest, want meer dan een voldoende kan ik hier niet voor geven.
Kenji N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heb bij vele all-you-can-eat restaurants gegeten, Kyoto hoort zeker in de top 5 thuis.
De sauzen zijn veel smaakvoller vergeleken met andere Japanse restaurants. Sushi is heerlijk, maar de keuze valt tegen. Voor de rest een fijne bediening en zeker de moeite waard om uit te proberen. Overigens is reserveren altijd verstandig vooral in het weekend.
Veel eet plezier!!
EllyB .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Al met al (kan alle gerechten niet opnoemen) niet lekker gegeten, helaas.
Sommige gerechten waren redelijk van smaak, sommige ronduit taai, de tempura was niet lekker, net als de meeste sushigerechten. Gamba's in teveel beslag en sommige hapjes te vet.
Jammer!

Eurocab .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Na de eerste ervaring vorig jaar, zijn we dit keer weer bij Kyoto wezen eten. Geen plek beneden dus boven in de zaal. Maar dit was de laatste keer. Erg ongezellig. Een zaal met tafels en stoelen die onder de spetters zaten. Hoekje waar het lopend buffet staat dat niet in gebruik is. Na mate het drukker werd, vergat men diverse dingen zoals sausjes. Eten was goed maar niet spectaculair. Zoals eerder vermeld jammer.
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Afgelopen donderdag hebben we met 4 personen hier voor de 1 ste keer gegeten en gelukkig hadden we gereserveerd want om 19,00 u waren alle stoelen bezet. Wij vonden het eten erg lekker en verrassend, hoewel het voor mij wel wat pittiger had gemogen. Het personeel is leuk en snel in de bediening. Het pand van Kyoto ziet er van buiten niet uit, binnen is het beter maar het kan wel een opknapbeurt gebruiken maar toch komen we hier zeker terug.
GourmandHolland .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
We blijven hier terugkomen vanwege de constante kwaliteit, de zeer schappelijke prijzen en de vriendelijke bediening. In het weekend is reserveren absoluut noodzakelijk.

4 x 5 gerechten plus nagerecht voor 22 euro:
Sushi & sashimi: prima kwaliteit (voor sashimi geldt een toeslag)
Tempura: Redelijk - niet mijn favoriet
Van de bakplaat: Goed
Daarnaast soep, salades, udon, rijst, edame, etc
Dessert: mijn favoriet: sesamijs

Ingrediënten: Hoeveelheden zijn ruim, redelijke variatie
Bereiding: goed
Originaliteit: Standaard gerechten - zou leuk zijn als er af en toe wat nieuwe gerechten zouden worden toegevoegd
Prijs: Uitstekende prijs-kwaliteit
Ambiance: Gezellig, altijd een vol huis
Gastvrijheid: Uitstekend. Vriendelijke en vlotte bediening.

Ons cijfer: 8.5 - Wij komen erg graag bij Kyoto en bevelen het van harte aan.

Cajorasa .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Ik vond het lelijk dat de afhaal openlijk was waardoor mensen naar je gaan loeren. De inrichting is vrij gewoontjes. De tomatensoep is heel lekker en eigenlijk smaakt alle sushi heel vers. De grillproducten duren soms te lang, ik was al op de helft van de volgende ronde toen kwam het nog een keer. De ene x gebruiken ze meer kruiden als de andere x door vlees/groenten. waardoor het iets anders smaakt. Ze waren ook een keer de patat vergeten waardoor ik er naar moest vragen. Er zit ook verschil in vriendelijkheid van personeel, sommige komen erg bot over..bijv. de deur werd meerdere malen gevraagd om deze dicht te doen ivm vocht. Vervolgens wordt dit gedaan maar als iemand dan weer iets komt afhalen is die weer open...personeel loopt er meerdere malen langs maar doet de deur niet dicht. Verder was het een gezellig avondje weg.
Jelly P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Wederom prima gegeten bij Kyoto, lekkere sushi en grillgerechtjes smaakten ook prima. Alleen een beetje jammer van dat zoete sausje over de grillgerechten, steeds hetzelfde sausje en voor mij te zoet. Vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Leuk concept, 4 rondes waarin je iedere ronde 5 gerechtjes kiest van de kaart. Gevolgd door een toetje als afsluiter. De hoeveelheid was ons meer dan voldoende, we hebben daarom niet elke ronde vijf gerechtjes besteld. Veel waar voor je geld, het restaurant is (altijd) goed gevuld, reserveer daarom op tijd. Een aanrader, en reden genoeg om eens terug te komen.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Groot succes! We zijn met de familie geweest, 12 man. Was super gezellig en de bediening was ook erg goed! Gerechten waren heerlijk en warm en snel! Sushi goede kwaliteit!!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Geweldig eten. Tempura gerechten fantastisch knapperig. Sushi bijzonder smakelijk, vers, juiste consistentie. Zo lekker heb ik weinig gegeten. Ga zo door!
Hans702 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Leuk en gezellig restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! De bediening is snel, correct en vriendelijk, het eten is ronduit heerlijk en er is een ruime keuze uit allerlei heerlijke gerechten.
Absoluut een aanrader...let wel: reserveren is een must, vaak is het erg druk en moet je helaas gaan zoeken naar een ander restaurant :(