Kyoto Sushi & Grill

7,2

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi & Grill

Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Komen erg graag bij Kyoto. Heerlijk eten, goede prijs, fijne sfeer. Erg vriendelijk personeel. Locatie goed te bereiken en ruim parkeerterrein. Mooi restaurant ook om met een grote groep te komen.
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Eten was niet lekker veel gerechten waren gefrituurd in oud frituurvet en te veel vette sauzen....Echt niet lekker.
Bediening was zeer onervaren. Het bestellen van de gangen duurde te lang. Ook rook mijn kleding de volgende dag naar frituurvet hetgeen ik niet verwacht op zo'n mooi locatie langs de Bergse Plas. Ons zien ze nooit meer terug in ieder geval.
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Op zich prima sushi, we moesten alleen lang wachten en een aantal gerechten hebben we helemaal niet gekregen, zelfs niet nadat we aangaven dat er nog gerechten ontbraken die we wel hadden aangekruisd. Maki’s leken gehaast gemaakt te zijn, zaten rommelig in elkaar en vielen snel uiteen. Zonde. Gebakken banaan was taai. Personeel was wel heel vriendelijk, al liep er relatief weinig personeel rond voor zo’n drukke avond.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Eten was niet lekker veel gebakken en niet lekker. Te duur vrijalcohol bier. Ik zal niet meer komen. Gedrag van personeel was niet klantvriendelijk . Een medewerker spreek geen Nederlands. Gewoon slecht restaurant.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De ontvangst was netjes en beleefd, het eten was prima maar ik heb beter gegeten voor die prijs. Het enige nadeel was na de koffie, toen was er geen aandacht meer voor de klant. (Moest zelf naar de bar lopen om af te rekenen en naar de garderobe om mijn jas te pakken)
remco W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
verwacht geen goede sushi, maar zeker niet slecht. ook niet veel keuze in sushi, de bediening was goed en zeer snel. grote zaal. druk maar dat hoort er bij
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Super vriendelijk en netjes!
maaike V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede aankleding en goed eten. Maar keuken of bediening kan het niet aan. Gerechten worden vergeten of pas 4 rondes later geserveerd. Te lang wachten voordat iets gebracht word. Drank en nagerecht waren wel wat sneller.
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gerechten worden er langzaam geserveerd. Na 1uur wordt er gevraagd of we nog iets willen drinken, dit wordt na 40.min geserveerd. Misosoep 1st ronde goed. 2e ronde erg zout. Soep wordt meegenomen om een nieuwe te brengen. gebeurd niet. nog maar een besteld..nog zouter (zeewater) Na ruim 2uur zitten is de 2e ronde nog niet volledig uitgeserveerd...we geven het op en gaan weg.Bij melden klacht bij manager is zijn reactie: "wij hebben geen tijdslimiet".
Na een reeds eerder teleurgesteld bezoek is dit voor ons de laatste keer geweest.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Keuze was voldoende en de gerechten kwamen lekker snel op tafel dus je kan lekker door eten hier.
Eten smaakte goed .
Het enige minpuntje was dat wij ons jas nog niet eens uit hadden en er werd al aan ons gevraagd wat wij wilde drinken....dat.ging dus wel iets te snel!
scheijndel21 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk en gezellig restaurant en het eten is uitstekend! Goede ligging aan een plas, goede parkeergelegenheid! Bediening is erg vriendelijk, kortom een echte aanrader!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vreetschuur. Niks meer en niks minder. Hartstikke druk, zowel bediening als keuken lijkt het niet aan te kunnen. Het duurt lang en de chef lijkt het nog te moeten leren; de sushi's zien er allesbehalve uitnodigend uit. Klein, flinterdunne laagjes vis en alles plakt aan elkaar. Tevens een soep gekregen zonder lepel, kaasrolletjes zonder kaas en geen extra bakje voor afval bij de sojabonen. Klachten gaan oor in en oor uit lijkt het. Ook hebben we na 3 kwartier nog steeds geen drinken. Eenmalig, zonde van het geld.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op 12 nov teleurgesteld. Op 4 okt werden we hier verrast door de bovengemiddelde kwaliteit, dus waren we bereid om vanuit Den Haag speciaal hiernaar toe te rijden. Gratis parkeren en vriendelijke vlotte bediening was er nog steeds. Het nare spaarlampenlicht boven de tafel nemen we voor lief, want we zijn hier voor de smaken. Hier glimlachen ze nog naar je en zeggen ze alstublieft en vragen ze op tijd of je nog iets wil drinken, maar de kok van vanavond was geen ster in het bereiden van vlees. Lamskotelet, eendenborst en beefrolls waren te gaar. Alle gefrituurde gerechten waren wel weer perfect (Tempura groenten, Inktvis), maar de gebakken banaan was bizar groot (2 halve bananen), dan zit je direct vol. Een soort van paniek overvalt ons, nu alle Japanse all-you-can-eat formules afglijden naar matig moeten we weer terug naar 1x per jaar Japans in zo'n duur restaurant voor 70 euro pp terwijl we liever maandelijks voor 70 euro per stel van de mooie Japanse smaken genieten. Bij navraag tijdens het afrekenen bleek de beste kok aan de Tepan plaat te staan in het naastgelegen restaurant, nou dat was dus goed te merken in het all-you-can-eat gedeelte. Iemand nog een tip waar deze formule nog wel goed smaakt?
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Aankleding van het restaurant is niet bijzonder, maar de bediening is aardig en behulpzaam. Er is ruime keuze in sushi, salades, gefrituurde hapjes en meer. Dat kinderen vanaf vier jaar maar 7,50 betalen voor het all you can eatconcept is erg schappelijk. Daar tegenover staat dat je geen glaasje kraanwater voor ze kunt bestellen, je moet meteen een fles Spa blauw à 6,95 kopen. Wat mij betreft echt een afknapper.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Een AYCE restaurant, zelfde als zo veel. Alleen hier is het geen fast-food-gevoel.
Vriendelijke bediening dat van een grapje houdt. Kleine sushi's, zodat je veel meer op kan en verschillende soorten. Warme gerechten waren ook apart, zo heb ik nog nooit kipkerrie op het menu zien staan bij een Japanner, maar dit was ook erg lekker.
DanielleBo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Decor is niet heel bijzonder. Kan soms ook best koud zijn binnen daarom willen we altijd bij de verwarming zitten. Eten word snel geserveerd, soms worden de dushi's erg afgeraffeld, het tempure er letterlijk op gegooid ipv met beleid 'versierd'. Goed in de gaten houden wat je besteld want vaak vergeten ze Perongelijk expres sommige bestelde sushi's te serveren. Is nu al paar keer gebeurd. Codzila roll is aan te raden.
gocram .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Hier vorige week dinsdag met een groepje gegeten. Locatie is mooi aan de plas. Hartelijke ontvangst waar de jassen meteen werden aangenomen en we begeleid werden naar onze tafel. Drankjes kwamen hier snel achteraan.

Eten volgens de bekende formule. Ruime keus en een overzichtelijk menu. Bestellingen kwam snel op tafel en er is geen moment van honger geweest of dat er lege glazen op tafel stonden, mede door de attente bediening.

Al met al een fijne avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Day S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Bedrijfs etentje gehad. Sushi is lekker en goed bereid alleen het restaurant zelf is totaal sfeerloos, fel licht, gedateerde inrichting. Personeel had er deze avond weinig zin in, op 1 meisje na.
gerritgroen6 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
goed restaurant word door de kok aan tafel met een show bereid ,
soms erg veel sojasaus , is wel nogal prijzig en er is niet veel keus op de menukaart .
Isabelle1000 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Hele goede service en ontzettend vriendelijk personeel wat ons goed heeft geholpen! Eten was heerlijk, vooral de rijst met beef erdoorheen. Snel weer een keer langs!