Kyoto Sushi & Grill

Straatweg 107 3054 AC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kyoto Sushi & Grill

Bij Kyoto in Rotterdam kan je genieten van de oosterse keuken op zijn puurst. De japanse keuken wordt omschreven als een van de puurste ter wereld en staat bekend om zijn eenvoud en verfijning. Spaarzaamheid van ingrediënten is een traditie. Deze blijven ongemoeid en blijven in oorspronkelijke smaak tijdens de bereiding.

Kyoto gebruiken de beste Japanse producten en de verste vis. U kunt voor een vaste prijs onbeperkt genieten van de Japanse keuken. Kom proeven van de klassieke sushi's, frisse salades, tempura en de speciale Tappanyaki van de bakplaat.

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi & Grill

Maandag t/m Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi & Grill

Imad K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Helaas viel alles behoorlijk tegen. De sushi was niet verfijnd. Helaas ook niet heel vers, wat wel essentieel is voor smakelijke sushi. Gek genoeg kregen we bij de gegrilde vis (aangezien de sushi tegenviel) die we bestelden Europese sausen. Moest niet gekker worden. Maar dat kon helaas nog wel: de beef teriyaki was taai en smaakte muf. Nee, hier komen we nooit meer.
Asma K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Tevreden
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst en vriendelijke bediening. De 4 rondes plus dessert konden precies in 2½ uur genuttigd worden. Het eten smaakte prima. Al met al een gezellige avond.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was heerlijk, zoals gewoonlijk.
sonja N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer onvriendelijke gastheer. Hebben 1 1/2 uur gewacht voordat dat we het bestelde hadden gekregen. Vervolgens hoofdgerecht nooit gekregen....Toen maar de rekening gevraagd.
R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Lekker gegeten afgelopen week vrijdag met mijn partner. Het restsaurant ziet er gezellig uit met een mooi uitzicht. De bediening is heel erg aardig. Het eten is heerlijk. Sfeer is lekker druk. Veel eten goede prijs.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Prima keuze voor all you can eat waar geen tijdsdruk achter zit. Mooie porties, en lekker, uitgebreide kaart. Aardig personeel. Gezellige inrichting rekening houdende met genoeg privacy. En een speelhoek voor kinderen zodat wij rustig op ons gemak konden eten.
B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ik had graag wat beter ontvangen kunnen worden, ik wist niet waar ik heen moest.
Service zelf was goed. Eten kwam snel naar de tafel. Goede kwaliteit, gezellige sfeer en zag er niet outbollig uit.
Tevreden met de prijs.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Met genoegen hier gegeten. Grote diversiteit aan producten, die heerlijk vers waren. Zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader voor iedereen.
Evelyne L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
3 kwartier moeten wachten tussen ronde 1&2. Ondertussen slechte service. Paar keer gevraagd waar eten bleef. Steeds andere reacties. Uiteindelijk na 50 mn wachten eten gekregen en naar huis gegaan. Voor ons geen all you can eat meer. Betaal liever meer voor betere service.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goed eten en netjes geholpen . Komen zeker een keertje terug.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
reservering was niet goed doorgekomen maar er was gelukkig een tafeltje vrij. eten is zeer goed, ruime keus. Klantvriendelijkheid is top. was wel erg druk en rumoerig, eten werd redelijk snel opgediend. Mijn man kreeg een cadeautje vanwege zijn verjaardag, dat was een leuk extraatje. Ik vind het wel een vrij prijzig restaurant maar vanwege de sfeer en het goede eten blijven we terugkomen.
José V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
het was boven verwachting. Hadden 4 rondes van 5 keuzes maar konden het echt niet op. Hebben na 3 rondes de handdoek moeten gooien. Lekker ijsje toe. Alles liep vlot alles was lekker warm e herl smakelijk. wij gasn hier zeker terug.
Omaraa K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Was hier voor de eerste keer vorige week. Erg vriendelijk personeel! Het eten kon beter. De menukaart was erg klein en door de drukte moesten wij personeel regelmatig roepen om drinken te bestellen.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Verreweg het slechtste sushi restaurant waar wij ooit zijn geweest. Ruim 2 uur gedaan over 2.5 ronde. 2.5, omdat we na bijna een uur op ons eten te hebben gewacht halverwege de 3e ronde zijn weggegaan. Geen excuses, geen compensatie, maar wel een teleurgestelde blik toen ze geen fooi hoefden te verwachten. Echt heel erg slecht, nooit meer.
Jo-Ann L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gisteren was het zo druk dat we de 2e bestelling al mondjes maat binnen kregen en dat we nog op gerechten van 1ronde wachte 1:30 voor een bordje friet en gefrituurde kip voor mijn zoon
N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Alles was positief, gezellig en met duidelijker uitleg voor de eerste keer, leuke en vlotte bediening van aardige medewerkers.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was erg druk en het personeel kon dit totaal niet aan. Gerechten werden vergeten en sushi kwam pas heel laat op tafel. Erg teleurstellend...
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Komen erg graag bij Kyoto. Heerlijk eten, goede prijs, fijne sfeer. Erg vriendelijk personeel. Locatie goed te bereiken en ruim parkeerterrein. Mooi restaurant ook om met een grote groep te komen.
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Eten was niet lekker veel gerechten waren gefrituurd in oud frituurvet en te veel vette sauzen....Echt niet lekker.
Bediening was zeer onervaren. Het bestellen van de gangen duurde te lang. Ook rook mijn kleding de volgende dag naar frituurvet hetgeen ik niet verwacht op zo'n mooi locatie langs de Bergse Plas. Ons zien ze nooit meer terug in ieder geval.