Kyoto Sushi CS

De Ruijterkade 42 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-208950023

Over het restaurant Kyoto Sushi CS

Kyoto sushi CS is ons 5de Japanse restaurant in Amsterdam en Amstelveen. Sinds 1966 serveren wij onze trouwe gasten authentieke en smaakvolle gerechten van de Japanse keuken Graag nodigen wij u uit om deze gerechten op basis van originele en bewezen receptuur van chef kok Osone te komen proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi CS

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken
6,7
jessica_wu_91 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden op station Amsterdam Centraal. Je denkt dat het luidruchtig zou zijn vanwege zijn locatie, maar dat valt reuze mee. Daarnaast is het erg leuk ingericht! De werknemer had geen idee van de reservering, maar er was gelukkig genoeg plek om te zitten.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mijn eerste ervaring met sushi in een restaurant en het was een mooie ervaring. Ga ik zeker vaker doen
Kevin L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het restaurant is zeer mooi ingericht, het heeft een hele rustige romantische sfeer. Het personeel dat er werkte was zeer vriendelijk. De gastvrouw was netjes en behulpzaam. Het eten kwam snel, ik en mijn vriendin vonden het erg lekker! De sushi leek op sushi die wij laatst in Japan hebben gegeten, de sushi was van hoge kwaliteit wat wij erg bewonderen. Hier in Nederland vind je dat niet zo snel.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Het was een leuke avond met mijn vriend. Wij hebben heel lekker gegeten bij Kyoto sushi CS. Het was onze eerste keer bij centraal en we waren erg tevreden. Hoewel we wel bang waren dat het prijzig zou worden aangezien het al le carte is , viel het reuze mee. We hebben genoeg gegeten en het was een redelijk prijs. Leuk om een ander concept te doen dan alleen all u can eat. Sfeer was romantisch en het personeel was vriendelijk. Wij moesten voor een gerecht lang wachten door miscommunicatie en dit had het weer goed gemaakt. Erg tevreden !
ChuiLie W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Goede ontvangst en lekkere verse sushi. Voor een a la carte restaurant is het zeker betaalbaar. Echt een aanrader!