Kyoto Sushi CS

De Ruijterkade 42 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-208950023

Over het restaurant Kyoto Sushi CS

Kyoto sushi CS is ons 5de Japanse restaurant in Amsterdam en Amstelveen. Sinds 1966 serveren wij onze trouwe gasten authentieke en smaakvolle gerechten van de Japanse keuken Graag nodigen wij u uit om deze gerechten op basis van originele en bewezen receptuur van chef kok Osone te komen proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi CS

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken
6,7
Alexia W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Altijd lekker eten hier. Ontzettend tevreden. Mijn vriendin vindt het ook lekker :) de locatie en inrichting zijn veel better dan die andere locatie
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
All-You-Can-Eat is fantastisch, veel keuze en alles wat wij hadden was heerlijk. Absolute aanrader! Wij kwamen al vaak in hun restaurant op het Damrak, maar deze nieuwe locatie is veel beter. Alles ziet er frisser en mooier uit. Wij komen hier zeker vaak terug.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Mooi restaurant, mooie lokatie. Erg lekker gegeten. Alleen jammer dat er nu bijbetaald moet worden voor de sashimi.
Maar goede kwaliteit, aardige bediening. Prima!
Iliaz A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Onduidelijkheid over het all you can eat concept ten opzichte van a la carte. We hadden het laatste en kregen ons eten in badges, jammer! Wel leuke sfeer en sushi en ander eten waren smakelijk!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
-Uitzicht op water was prachtig
-deze locatie is best wel luidruchtig ivm drukte binnnen station
-eten was iets beter kwaliteit dan bij locatie Damrak
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Her was voor ons de eerste keer op deze locatie, we kwamen altijd op het Damrak, maar het is ons zeer goed bevallen. Sushi smaakte heerlijk, uitzicht was super en de bediening was goed. Wij komen wel altijd voor de lunch.
Tiff S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten blijft heerlijk ben alleen geen fan van de nieuwe locatie .
De home made ice tea is een aanrader evenals de Dragon rolls het nieuwe concept is goed
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooie lokatie aan het IJ. Bediening is vriendelijk maar regelmatig wordt het verkeerde geleverd ook bij andere tafels. Eten komt ook wat traag. Misschien door de nieuwe kaart. Salmon rose is nieuw. Errug lekker. Veel nieuwe gerechten. Nog niet alles uitgeprobeerd. Squid poffertjes ook nieuw. Krokant van buiten en drabbig van binnen. Smaakloos, jammer.
Peter Albert V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het duurde erg lang voor het eten kwam. Verder vind ik 6 sushi van 1 soort per keer erg veel, 3 zou beter zijn. Wij komen hier dan ook niet meer terug.
Isabelle M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
De bediening had beter gekund. Ze pakten al borden weg toen ze nog niet helemaal leeg waren. Ze hadden misschien eerst kunnen vragen of we klaar waren ermee.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Een zeer goede service en geweldig eten, dat in hoog tempo voor je klaar wordt gemaakt. Zelfs alleen is de sfeer goed, en kun je rustig van je eten genieten. Zeker een bezoekje waard!
Larry L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
het restaurant was leuk binnen en het personeel was vriendelijk. eten was echt goed als het zou aankomen. wat voedsel kwam nooit meerdere keren als andere tafels besteld waren
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten was weer redelijk. Echter de Yakatori te droog en niet op smaak. Moest erg lang wachten op personeel om de rekening te kunnen vragen. Locatie is echter super centraal gelegen bij het CS.
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima eten. Centraal gelegen. Personeel mag iets enthousiaster zijn.
Anny H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Mooi restaurant dichtbij de treinen met lekkere sushi en een service met een glimlach. Aanrader en zal zeker terugkomen!
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het eten was heerlijk de bediening was slecht.
Ze kwamen het eten brengen en hebben ze niet meer gezien, ook niet vragen of alles naar wens was of we nog wat wilden bestellen???
Het personeel zat de hele tijd te kletsen achter de kassa...heel storend.
Het eten was heerlijk , nadat wij aan een andere tafel gingen zitten omdat de serveerster de drankjes liet vallen op de tafel...wat wel berekend werd op de bon...heel vreemd.
Jammer want het eten was prima!!
Danny D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben lekker gegeten! Voor een maandag vonden we de service echter bijzonder langzaam. Als de service langs loopt kijken ze ook weinig om hun heen naar vragende klanten. Dit kan beter!
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg goed eten, vervelende bediening die alleen maar met elkaar bezig was in een bijna lege zaak.
Thérèse W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Beetje verwarrend dat deel van bediening Nederlands spreekt en deel alleen maar Engels, rustig tafeltje met mooi uitzicht over Ij, nette ambiance
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten met mijn familie! Ondanks ik met mijn luidruchtige kinderen kwam ,kregen we toch een uitstekende service. Ben meestal wel gewend dat we boze of geïrriteerde bediening krijgen vanwege onze kinderen, maar dat was bij Kyoto CS niet gelukkig! Het eten was lekker , duurde soms wel lang naar mijn mening maar dat was totaal niet erg want de bediening maakte het al weer goed met haar excuses.
en ook super leuk ingericht. Ik kom zeker weer terug!