Kyoto Sushi CS

De Ruijterkade 42 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-208950023

Over het restaurant Kyoto Sushi CS

Kyoto sushi CS is ons 5de Japanse restaurant in Amsterdam en Amstelveen. Sinds 1966 serveren wij onze trouwe gasten authentieke en smaakvolle gerechten van de Japanse keuken Graag nodigen wij u uit om deze gerechten op basis van originele en bewezen receptuur van chef kok Osone te komen proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi CS

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken
6,8

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi CS

T.W. L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Een mooi gedecoreerde restaurant met onder andere een prachtig uitzicht over het IJ. Sushi vind ik persoonlijk te groot geserveerd en qua bediening zijn ze heel vriendelijk. Zeker een top restaurant om gezellig te gaan eten!
La J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Echt goede kwaliteit vis zonder dat je oneindig hoeft te wachten op je bestelling
Iliaz A.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het eten is heerlijk. De service is minder: je wacht lang op je bestelling, bestellingen worden incompleet of helemaal niet gebracht. Zonde!
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Erg lekker weer gegeten. Bediening was vriendelijk en attent.
Al jaren mijn nummer 1 sushi restaurant !
Charity D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
M
Beatriks S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De sushi is wel goed maar ik ken wat betere sushi.
De bediening is goed.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Eten was erg lekker weer eens. Bediening was dit keer vreemd. De ober wilde mijn bord onder mijn neus vandaan halen terwijl ik nog overduidelijk aan het eten ben.
Erna probeert hij mij en mijn gezelschap op te jutten want de tafel was na ons gereserveerd. Als hij dat aan het begin had verteld had ik er alle begrip voor maar niet op deze manier. We hadden overigens nog 45 min de tijd.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gisteren hier gegeten met z'n 5-en. Decor is matig, eten is redelijk, maar niet speciaal. Sushi is groot en niet mooi opgezet. Alleen sashimi is uitstekend. Service is slecht. Drankjes duren te lang. Personeel spreekt Engels en Nederlands. Prop de gerechten gewoon op tafel waar er nog plek is en haalt lege glazen en borden niet op. Op zich kan je niet veel verwachten van een AYCE service, maar heb zeker betere service gehad in andere restaurants. Alleen de ligging is een pluspunt.
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het eten is er redelijk. Zalm sashimi is echter altijd goed hier! Kom er vooral vanwege de centrale locatie.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prima voortzetting van Kyoto op het Damrak44
Boriana B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een van mijn favoriete restaurants!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten, prima en vriendelijke bediening en kaart met veel keuze en dat met uitzicht op het het IJ. Geen gedoe met bijvoorbeeld maar 2 gerechtjes per keer bestellen maar gewoon wat je wilt. Heerlijke dragonrolls, gegratineerde scallops en ook de Kyoto mojito was erg lekker. Enige nadeeltje zijn de bankjes zonder rugleuning.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Mooi restaurant op een mooie plak aan het IJ
Ondanks de redelijke drukte ging alles toch wel snel
Sushi's zijn kakelvers en erg smaakvol
Zeer zeker een aanrader om nog eens terug te gaan
martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk eten mooi uitzicht, drankjes hadden wat sneller gemogen, moesten, eten was veel beter georganiseerd :)
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten op een fantastische locatie. We zaten aan het raam, dus konden mooi over het IJ uitkijken. De inrichting is ook leuk en twee medewerkers vonden we erg vriendelijk. Teleurstellend was de ontvangst. Hoewel ik gereserveerd had, werden we er gelijk op gewezen dat de tafel na twee uur niet meer beschikbaar zou zijn. Die tijd hadden we niet nodig, maar het geeft niet zo'n welkom gevoel. Mijn partner was jarig, dus ik wilde voor haar All You Can Eat bestellen. Ik eet veganistisch, dus ik wilde graag het veggiemenu. Hoewel ik begrijp dat ze bang zijn dat ik met haar ga mee-eten, vond ik het jammer dat er totaal niet werd meegedacht of begrip werd getoond. We konden alleen allebei All You Can Eat waarvan ik nauwelijks iets kon eten, of allebei niet. Het werd niet, dus mooi goedkoper voor ons en toch heerlijk gegeten!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goede sushi, mooi plaatje aan het raam met prachtig uitzicht over het water!!
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
naast a la carte is er nu ook het all you can eat concept. op zich wel prima. mist een goede order systeem. wellicht komt dit er nog in de toekomst.
Shaneequa I.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Alexia W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Altijd lekker eten hier. Ontzettend tevreden. Mijn vriendin vindt het ook lekker :) de locatie en inrichting zijn veel better dan die andere locatie
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
All-You-Can-Eat is fantastisch, veel keuze en alles wat wij hadden was heerlijk. Absolute aanrader! Wij kwamen al vaak in hun restaurant op het Damrak, maar deze nieuwe locatie is veel beter. Alles ziet er frisser en mooier uit. Wij komen hier zeker vaak terug.