Kyoto Sushi CS

De Ruijterkade 42 1012 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-208950023

Over het restaurant Kyoto Sushi CS

Kyoto sushi CS is ons 5de Japanse restaurant in Amsterdam en Amstelveen. Sinds 1966 serveren wij onze trouwe gasten authentieke en smaakvolle gerechten van de Japanse keuken Graag nodigen wij u uit om deze gerechten op basis van originele en bewezen receptuur van chef kok Osone te komen proeven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kyoto Sushi CS

• Mastercard , Visa
  • Engels gesproken
6,7

Jouw recensie over het restaurant Kyoto Sushi CS

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gisteren hier gegeten met z'n 5-en. Decor is matig, eten is redelijk, maar niet speciaal. Sushi is groot en niet mooi opgezet. Alleen sashimi is uitstekend. Service is slecht. Drankjes duren te lang. Personeel spreekt Engels en Nederlands. Prop de gerechten gewoon op tafel waar er nog plek is en haalt lege glazen en borden niet op. Op zich kan je niet veel verwachten van een AYCE service, maar heb zeker betere service gehad in andere restaurants. Alleen de ligging is een pluspunt.
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het eten is er redelijk. Zalm sashimi is echter altijd goed hier! Kom er vooral vanwege de centrale locatie.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prima voortzetting van Kyoto op het Damrak44
Boriana B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een van mijn favoriete restaurants!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker gegeten, prima en vriendelijke bediening en kaart met veel keuze en dat met uitzicht op het het IJ. Geen gedoe met bijvoorbeeld maar 2 gerechtjes per keer bestellen maar gewoon wat je wilt. Heerlijke dragonrolls, gegratineerde scallops en ook de Kyoto mojito was erg lekker. Enige nadeeltje zijn de bankjes zonder rugleuning.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Mooi restaurant op een mooie plak aan het IJ
Ondanks de redelijke drukte ging alles toch wel snel
Sushi's zijn kakelvers en erg smaakvol
Zeer zeker een aanrader om nog eens terug te gaan
martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk eten mooi uitzicht, drankjes hadden wat sneller gemogen, moesten, eten was veel beter georganiseerd :)
Hester H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten op een fantastische locatie. We zaten aan het raam, dus konden mooi over het IJ uitkijken. De inrichting is ook leuk en twee medewerkers vonden we erg vriendelijk. Teleurstellend was de ontvangst. Hoewel ik gereserveerd had, werden we er gelijk op gewezen dat de tafel na twee uur niet meer beschikbaar zou zijn. Die tijd hadden we niet nodig, maar het geeft niet zo'n welkom gevoel. Mijn partner was jarig, dus ik wilde voor haar All You Can Eat bestellen. Ik eet veganistisch, dus ik wilde graag het veggiemenu. Hoewel ik begrijp dat ze bang zijn dat ik met haar ga mee-eten, vond ik het jammer dat er totaal niet werd meegedacht of begrip werd getoond. We konden alleen allebei All You Can Eat waarvan ik nauwelijks iets kon eten, of allebei niet. Het werd niet, dus mooi goedkoper voor ons en toch heerlijk gegeten!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goede sushi, mooi plaatje aan het raam met prachtig uitzicht over het water!!
Boterkoek J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
naast a la carte is er nu ook het all you can eat concept. op zich wel prima. mist een goede order systeem. wellicht komt dit er nog in de toekomst.
Shaneequa I.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Alexia W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Altijd lekker eten hier. Ontzettend tevreden. Mijn vriendin vindt het ook lekker :) de locatie en inrichting zijn veel better dan die andere locatie
Wiebe B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
All-You-Can-Eat is fantastisch, veel keuze en alles wat wij hadden was heerlijk. Absolute aanrader! Wij kwamen al vaak in hun restaurant op het Damrak, maar deze nieuwe locatie is veel beter. Alles ziet er frisser en mooier uit. Wij komen hier zeker vaak terug.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Mooi restaurant, mooie lokatie. Erg lekker gegeten. Alleen jammer dat er nu bijbetaald moet worden voor de sashimi.
Maar goede kwaliteit, aardige bediening. Prima!
Iliaz A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Onduidelijkheid over het all you can eat concept ten opzichte van a la carte. We hadden het laatste en kregen ons eten in badges, jammer! Wel leuke sfeer en sushi en ander eten waren smakelijk!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
-Uitzicht op water was prachtig
-deze locatie is best wel luidruchtig ivm drukte binnnen station
-eten was iets beter kwaliteit dan bij locatie Damrak
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Her was voor ons de eerste keer op deze locatie, we kwamen altijd op het Damrak, maar het is ons zeer goed bevallen. Sushi smaakte heerlijk, uitzicht was super en de bediening was goed. Wij komen wel altijd voor de lunch.
Tiff S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten blijft heerlijk ben alleen geen fan van de nieuwe locatie .
De home made ice tea is een aanrader evenals de Dragon rolls het nieuwe concept is goed
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooie lokatie aan het IJ. Bediening is vriendelijk maar regelmatig wordt het verkeerde geleverd ook bij andere tafels. Eten komt ook wat traag. Misschien door de nieuwe kaart. Salmon rose is nieuw. Errug lekker. Veel nieuwe gerechten. Nog niet alles uitgeprobeerd. Squid poffertjes ook nieuw. Krokant van buiten en drabbig van binnen. Smaakloos, jammer.
Peter Albert V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het duurde erg lang voor het eten kwam. Verder vind ik 6 sushi van 1 soort per keer erg veel, 3 zou beter zijn. Wij komen hier dan ook niet meer terug.