Kyoto Sushi - Amsterdam

6,8
Erg kort
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Gisteren hier onverwachts wezen eten
bediening is zeer vriendelijk
gerechten waren van een zeer goede kwaliteit.
Het was heerlijk!
Hannah .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Dit is de eerste keer dat ik sushi heb laten staan, de tonijn was slap en glibberig, de sojaboontjes waren niet gaar en de rijst viel uit elkaar. Om half zeven waren we binnen, pas tegen zeven uur konden we bestellen en een kwartier later kwam de serveerster zeggen dat we de laatste ronde konden bestellen, all you can eat binnen een kwartier? de tonijn heb ik terug gegeven en gezegd 'dit is niet goed meer'. De serveerster kwam nog drie keer terug om te vragen of we nog ijs wilden, nou nee. Onze tafel moesten we ook nog eens vroegtijdig verlaten omdat deze gereserveerd zou zijn, maar na ons kwam niemand. Ik raad iedereen af hierheen te gaan.
Manuela V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Beste Sushi restaurant waar ik ooit gegeten heb! Service was alleen wat afwachtend, maar is niet heel erg. Echt een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat mij betreft beste all you can eat sushi in Amsterdam. Zou je niet verwachten aangezien het op het Damrak zit, dus voelt toeristisch maar is gewoon geweldig.
Joeyb .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Kyoto echt super gegeten! Dit is sushi zoals sushi is bedoeld! Á la minute gemaakt. Super fijn! De gastheren zouden alleen meer aandacht voor de gasten kunnen geven.
ForeverHonger .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik begrijp de hoge cijfers niet helemaal, naar aanleiding daarvan naar Kyoto gegaan. De zitplaatsen zijn ontzettend ongemakkelijk, in een soort zitkuil waar ik niet makkelijk in/uit kwam. Het is binnen pikdonker, ik kon de kaart hierdoor niet lezen. De sushi rollen zijn gigantisch waardoor je zo vol zit, ook niet bijzonder lekker maar gewoon OK, ik nam het Deluxe menu maar dit had niet echt gehoeven. Het personeel was vriendelijk maar ontzettend traag en de garnalen met Madam Jeanette peper snapte ik al helemaal niet in een Sushi restaurant. Ik schrijf niet snel een negatieve recensie, Sorry jongens maar doe hier iets aan!
Imveerman .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Veruit de beste sushi die ik in NL gegeten heb! Favoriet zijn de dragonrol, kyotorol, gyoza, sashimi en lamsrack. Alles is super vers en heerlijk bereid!! Wij gaan hier regelmatig een hapje eten.
YMLL .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ik heb eerder hier gegeten en dit is zeker mijn favoriet! De sushi's smaken echt heerlijk en zien er heel mooi uit vergeleken met de concurrenten. Ik neem altijd de deluxe menu en er is zoveel keuze! Mijn favoriet is de lamsrack en die worden ook zo mooi geserveerd! Ik ben gek op sashimi en die zitten ook inbegrepen in het ''all you can eat'' menu, waar je bij concurrenten vaak extra moet betalen. Je krijgt ook lekker dikke plakken, en bij de concurrenten betaal je al gauw 3/4 euro voor dunne plakjes sashimi.

Verder kan je nog heerlijk bolletje ijs nemen met een pannekoekje erbij, ook weer zo mooi geserveerd!

Enige nadelen: je krijgt gelijk 6 stuks sushi, vind ik een beetje te veel. En altijd als ik sashimi bestel krijg ik het niet? Dan moet ik erom vragen. Dat is het enige.

Voor de rest is de bediening erg vriendelijk. Zij nemen je bestelling op dus je maakt geen gebruik van zo een lijstje of een tablet. Er is daardoor veel contact met de bediening.

Ik heb nooit gedacht dat de kwaliteit zo hoog lag, aangezien het zo toeristisch is gelegen. Ik kan niets meer zeggen dan dat dit een top tent is en ik zeker vaker terug kom!!

Soezy-b .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Nog steeds voor mij het beste restaurant waar je goede sushies en heerlijke warme gerechtjes kunt eten en waar de prijs kwaliteit verhouding erg goed is. Personeel moet soms een beetje op gang komen, maar doen uiteindelijk altijd hun best om je zo snel mogelijk te bedienen en vriendelijk te zijn. Het was weer TOP!!
Kokkie239 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Net heerlijk gegeten , vriendelijke en goede service . De luxe menu met alle gerechten waar je bij de andere " all u can eat " restaurants voor bij moet betalen , inbegrepen is ????
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Afgelopen maandag hier snel een hapje wezen eten. Qua ligging perfect, midden in hartje Amsterdam. Deluxe menu genomen, alle gerechten zijn dan inbegrepen op sint jacobsschelp na, fijn is dat sashimi dan inbegrepen is. Een van de weinige AYCE restaurants die dat doen.
Sushi niet bijzonder. Gyoza was lekker krokant gebakken. Bediening is snel en attent. Voor de ambiance hoef je hier niet naar toe te gaan.
Ron G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Gisteravond hier voor het eerst gegeten. Eten was prima, genoeg keus en goede kwaliteit alles heeft zijn specifieke smaak en wordt op leuke wijze gepresenteerd. Personeel is vriendelijk en bestellingen komen redelijk snel. Voor mensen die niet zo goed zijn geïntroduceerd in de sushi keuken is en keus maken wat lastig met al die kleine fotootjes en slechts de namen erbij. Een negatief punt vond ik dat de geluidsdemping in de zaak dusdanig laag is dat er een erg hoog kippenhok gehalte is en een rustig gesprek erg lastig wordt.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Lekkere sushi. Mijn favouriete plek om sushi te eten. De kat was wel weg uit het restaurant, ik ben daar allergisch voor. De rest is goed.
Bignose .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We zijn hier waarschijnlijk al 100 keer geweest. Tot nu toe qua sushi en sashimi niets beters kunnen ontdekken (voor een all you can eat). Het decor is wat donker achterin, de kuilen waar je kunt zitten heb je liever niet, maar aan de tafels is het oke. De bordenwassers lopen soms door de tent heen en smijten met hun bakken in de keuken. Vroeger was de bediening beter, nu worden er vaak dingen vergeten of veel te laat gebracht. Maar goed, dit is geen michelinster restaurant... en het eten is top!
Cammy W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Als je langsloopt, lijkt het een klein sushi cafeetje te zijn, maar er blijkt nog een hele ruimte binnen waar je fijn kunt zitten. Daar hadden wij een tafel.
All you can eat sushi, maar dan met veel verschillende variaties en stijlen die ik nog niet eerder heb geproefd, heel origineel dus. Omdat we gekozen hadden voor de royale kaart, konden we ook sashimi nemen. Dat smaakte goed. De lamsbout was lekker. Aan andere vleesgerechten waren we niet toekomen omdat we zoveel sushi wilden uitproberen.
Ook fijn dat we gewoon bediend werden en onze bestelling aan de ober konden doorgeven ipv op briefjes schrijven wat je vaak heb bij Japanse All you can eat restaurants.
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wij komen hier al jaren eten. De kwaliteit van de sushi is erg goed en ze hebben ook veel verschillende soorten sushi. Niet alleen rollen, maar ook vissoorten zoals Hamachi (yellowfin tuna). Heel veel verschillende soorten warme gerechten.

Zorg dat je op tijd reserveert, want zonder reservering is het vaak te druk om zomaar binnen te lopen. Het eten komt snel er hangt een prettige sfeer onder de bediening. De deserts zijn iets minder van kwaliteit, maar meestal zitten we toch te vol om deze te bestellen.

Gyoza Hotpot en de warme scallop zijn aanraders. Van de sushi rollen zijn wij dol op de spicy tuna-roll , de scallop-roll en uiteraard de verschillende soorten sushi's...

Zelf vinden wij de Japanse tafels iets minder, je moet dan in een kuil stappen en vooral voor dames is dat soms vervelend. Je kunt ook bij de reservering vragen naar een normale tafel.
Moz .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
All you can eat met betere kwaliteit dan ik ooit heb gehad. De sushi zijn divers en lekker. De sashimi en de zalm teriyaki zijn verrukkelijk. En niet te vergeten: de red bean ice cream. Die is zalig. Een leuk sfeertje.
Chapper .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Eerst gebeld om bepaalde informatie over het eten in te winnen. Persoon aan de telefoon wist dit gelukkig wel dus toen gereserveerd. Dit moest wel allemaal in het Engels. Geen probleem, alleen sprak de telefoniste niet voldoende Engels om ons goed te kunnen verstaan. Toch soort van uit gekomen.
Daar aangekomen was het redelijk rustig, we kregen snel onze plaatsen, onder de juiste naam en we waren klaar voor een hapje sushi. Zij blijkbaar niet want na vijf minuten was er zelfs nog niemand langs geweest om onze drankjes op te nemen. Uiteindelijk kwam iemand onze bestelling opnemen. En ook het eten bestellen ging daarna redelijk vlot. Dit kon niet gezegd worden van het echte serveren van ons voedsel. Niet alleen duurde het lang, ongeveer de helft kwam niet, mede omdat onze 'Engels' sprekende waitress de taal gewoon echt niet voldoende machtig was.
Lang gewacht dus op de helft van ons bestelde eten. Daarna duurde het zo lang dat we onze tactiek hadden aangepast en maar zoveel mogelijk tegelijkertijd hebben besteld wetend dat we niet alles zouden krijgen. Op deze manier waren we er tenminste wel zeker van dat we een groot deel tegelijk zouden krijgen.
Inderdaad 70% ongeveer gekregen en de rest maar laten zitten.
Uiteindelijk gedacht, ijsjes dan maar bestellen. Ook dit kon onze waitress niet onthouden. En de manier waarop het ijs bijna op de tafek werd gegooid met de vermelding: "Drie bolletjes, twee bolletjes.", was uiteingelijk genoeg voor ons om precies het verschuldigde bedrag te betalen en geen stuiver meer.
De sfeer was ook, als je into kelders bent. Ja, het was een beetje donker. Een lichtje of een kaarsje had wel gemogen.
Omdat het zo een smalle en kleine zaak is, en er geen tijdslimiet geldt is het misschien handiger om groepen mensen of aan de bar te plaatsen of als dat niet mogelijk is, of zij na een bepaalde tijd terug willen komen. Als mensen zitten te eten en er staan andere mensen dichtbij dan zijn de billen vam de staanders precies op hoofdhoogte. Soms prettig, maar nu niet. Geen al te beste ervaring.

Olaf M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ik kom hier al jaren! De beste sushi van Amsterdam! Hier moet je heen! Verse zalm en tonijnsashimi, saikaro steak is top en proef de Chili king prawns!
Bramproever15 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
All you can eat maar wel van goede kwaliteit. Vooral de sushi en de sashimi zijn hier te gek. De ambiance is leuk. Echt een aanrader!