Kyoto (Orient Plaza)

Kerkenbos 1017 6546 BB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Kyoto (Orient Plaza)

Verfijnd en geraffineerd

Bij restaurant Kyoto geniet je van specialiteiten uit de Japanse keuken. Hier tref je een kwaliteit aan zoals je die kent uit het land van de rijzende zon. En als je ze nog niet kende, dan maak je er bij Kyoto mee kennis! Bij dit restaurant maken ze van elk gerecht een smaakvol kunstwerk. De Japanse keuken is subtiel en geraffineerd en staat bekend om zijn verfijnde combinaties. Zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Kyoto (Orient Plaza)

Jouw recensie over het restaurant Kyoto (Orient Plaza)

Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ongelooflijk leuk en lekker om met kinderen of meerdere gezinnen te eten. Super lekkere menu's met kwaliteits producten. Wij moeten altijd lachen om de buitenkant vh restaurant en de visvijver ( en als je geluk hebt de live muziek bij het Chinese gedeelte) maar het Japanse restaurant is echt prima met ook hele attente bediening.
Anna Noviomagus N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk uitgebreid eten aan de bakplaat. Vriendelijke bediening, vriendelijke ervaren kok aan de bakplaat. Het eten wordt met zorg bereidt en is verrukkelijk! zeker een aanrader.
jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
het eten was zo als gewoonlijk uitstekend van kwaliteit, we aten tepanyaki en de kok was vriendelijk en zeer bedreven in zijn vak. helaas, het ijs van het dessert was nog bevroren en de warme doekjes werden tegelijk met het dessert op tafel gezet. hierop aangesproken kwam de bediening niet verder dan: oh, oh. excuses konden er niet af. jammer van de ervaring.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Eten was vers en het verschil met andere restaurants proefde je echt heel erg. Daarnaast was de bediening erg aardig en zorgde ze ervoor dat het eten van een persoon aan onze tafel (die allergisch is voor schelpdieren) ergens anders gemaakt werd dan de plaat voor ons (hier lagen namelijk wel schelpdieren op). Daarnaast hadden ze vuurwerk voor de jarige en kreeg de jarige nog een kleinigheidje. Al met al super lekker gegeten en een geweldige avond gehad, mede dankzij de service. Daarnaast zag het er nog mooi Japans uit, maar vond ik het persoonlijk wel duur, maar daarvoor krijg je wel heel erg lekker eten.