Kyoto (Orient Plaza)

Kerkenbos 1017 6546 BB Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Kyoto (Orient Plaza)

Verfijnd en geraffineerd

Bij restaurant Kyoto geniet je van specialiteiten uit de Japanse keuken. Hier tref je een kwaliteit aan zoals je die kent uit het land van de rijzende zon. En als je ze nog niet kende, dan maak je er bij Kyoto mee kennis! Bij dit restaurant maken ze van elk gerecht een smaakvol kunstwerk. De Japanse keuken is subtiel en geraffineerd en staat bekend om zijn verfijnde combinaties. Zeker een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Kyoto (Orient Plaza)

Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
het eten was zo als gewoonlijk uitstekend van kwaliteit, we aten tepanyaki en de kok was vriendelijk en zeer bedreven in zijn vak. helaas, het ijs van het dessert was nog bevroren en de warme doekjes werden tegelijk met het dessert op tafel gezet. hierop aangesproken kwam de bediening niet verder dan: oh, oh. excuses konden er niet af. jammer van de ervaring.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Eten was vers en het verschil met andere restaurants proefde je echt heel erg. Daarnaast was de bediening erg aardig en zorgde ze ervoor dat het eten van een persoon aan onze tafel (die allergisch is voor schelpdieren) ergens anders gemaakt werd dan de plaat voor ons (hier lagen namelijk wel schelpdieren op). Daarnaast hadden ze vuurwerk voor de jarige en kreeg de jarige nog een kleinigheidje. Al met al super lekker gegeten en een geweldige avond gehad, mede dankzij de service. Daarnaast zag het er nog mooi Japans uit, maar vond ik het persoonlijk wel duur, maar daarvoor krijg je wel heel erg lekker eten.
Karman34 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Aantal keren gegeten, een keer aan de plaat, een paar keer in het restaurant. Jaren geleden voor het eerst kennisgemaakt en verslaafd geraakt aan sushi door dit restaurant. Bediening is zoals het hoort: SUPERbeleefd, netjes, hoffelijk. Eten is fantastisch. Uitleg is goed. Een keer een 10-gangenmenu gegeten, jammer dat ik alles zo lekker vond en snoepte van de bijgerechten (rijst enzo) dat ik het niet op kon. Op een gegeven moment gaat de smaak van gebakken knoflook tegen staan, het komt bijna overal in terug bij 10 gangen. Dat was jammer. Maar verder was het echt heerlijk. De sushi is hier toch nog steeds het beste