Kwiezien

Delistraat 20 3072 ZK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kwiezien

Bij restaurant Kwiezien, gevestigd in de levendige stad Rotterdam, maak je kennis met een nieuw, verrassend en smakelijk concept. Hier bestaat je diner namelijk alleen uit culinaire voorgerechten. Uitgebreid dineren voor een schappelijke prijs!

Een menu bestaat uit een 3-, 4- of 5-gangenmenu en kun je geheel zelf samenstellen. De kaart biedt je een diverse keuze uit verschillende smakelijke gerechten ter grootte van een voorgerecht. Alle gerechten worden huisgemaakt met dagverse ingrediënten.

De grote liefde en passie voor het vak, zie en proef je zeker terug in de gerechten! Heerlijke smaken en prachtig opgemaakte borden zullen je verrassen. Vul je diner aan met een heerlijk bijpassend wijnarrangement en geniet van de bijzondere wijn-spijscombinaties.

Wil je ook genieten van bijzondere smaken en overheerlijke combinaties? Stap dan eens binnen bij restaurant Kwiezien in Rotterdam. Ervaar schitterende creaties!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kwiezien

Metro halte Wilhelminaplein wandelen naar hotel New York daar de brug over naar t deliplein
  • : Betaald parkeren

Zondag t/m Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Kwiezien

Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Via de Michelin site gewezen op dit restaurant. Dat schept natuurlijk verwachtingen. We konden heerlijk buiten zitten en werden erg vriendelijk ontvangen. Dat begint al goed.
We beginnen met een lekker starter en bestellen daarbij gelijk wat ‘speciale’ bitterballen. Eigenlijk viel me die wat tegen. Had hier meer van verwacht.
Maar de overige (4 gangen) gerechten waren heerlijk. Kiezen wat je wilde op de kaart en zelf je gangen samenstellen. Leuk is dat. Tempo is vlot. Je hoeft niet lang te wachten op je gerechten.
De wijnen zijn heerlijk, ook de huiswijnen.
Daarbij wordt je erg goed geholpen. Ze willen het je echt naar de zin maken.
En de prijs viel me enorm mee. We hebben met twee man hier gegeten voor €120.
Loek W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Je komt ze in elk dorpje in Frankrijk tegen. Kleine restaurantjes met veel te veel tafels, rumoerig, ontspannen sfeer en Tante Pollewop achter het fornuis.
En zo is het ook in Kwiezien hoewel we dit restaurant dan wel iets te kort doen.
We zijn op tijd maar om 19.30 uur is de zaak stampvol. Er is nog een tafeltje over. Niet de beste tafel. Dicht bij de deur waardoor we steeds getrakteerd worden op een windvlaag. Bij de reservering hebben wij gevraagd om stoelen met een armleuning. We krijgen er een en ontdekken dat elke tafel er een met en een zonder heeft. Eerlijk delen. De kaart is beperkt en we kiezen voor een 4 gangen menu. Kalsmuis, Asperges en Skrei. Als nagerecht ananas souffle. In feite maakt het niet uit wat je kiest. Het is allemaal hoog op smaak en de witte brigade weet van wanten. Prima !
De wijn vraagt om een speciale uitleg. De wijnkaart is beperkt. Maar wil je echt iets bijzonders dan brengen ze een antieke Franse portemonnee (trek dan zelf ook maar de portemonnee want de wijnen op de kaartjes zijn vanaf 65 euro). In de portemonnee zitten 8 kaartjes met de hand beschreven. 4 witte wijnen en 4 rode wijnen. Wij kiezen voor Mount Pleasant Lovedale Semillon uit 2005.
Een echte voltreffer. Wij weten ons te beheersen maar de drang om een 2e fles te laten openen kunnen wij nog net weerstaan. De bediening is vriendelijk en het is grappig hoe ze zwierig tussen de tafels dansen. De ruimte is beperkt. Onze eindconclusie is dat je prima terecht kunt bij Kwiezien en neem je de huiswijn dan is het ook betaalbaar.
We komen vast terug.
nienke V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede bediening.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Super lekker gegeten bij Kwiezien. Bediening is vlot, kundig en leuk.
T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben afgelopen zaterdag een zakelijk diner met buitenlandse collega's gehad bij Kwiezien. We hadden maar een uur de tijd, dus we stonden 10 minuten voor openingstijd al voor het restaurant te wachten. Het regende en het personeel zag dat wij buiten stonden, maar ze deden de deur niet open. Dat vind ik niet erg gastvrij voor een restaurant. Je laat je gasten toch niet buiten wachten in de regen?
Het eten was goed en de wijn ook, maar vanwege deze behandeling zou ik niet nog een keer terugkomen.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Kleine dure gerechten, gingen met trek naar huis. Erg duur voor wat je krijgt.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
23-2-2018
Zoals altijd klopte weer alles! Ongelofelijk lekker gegeten, los van lekker, alles prachtig verzorgd, ontspannen en gezellige atmosfeer, dus zoals altijd: Een feestje om hier te eten!
Dank voor wederom een geweldig gezellige en lekkere avond!
Maarten Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Komen hier al bijna 10 (!) jaar. Blijft een heerlijke plek met heerlijke gerechten en verrassende wijnen.
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Reinita N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Lekker gegeten én gedronken.
We waren er een half jaar geleden ook geweest maar niet aan kwaliteit, sfeer en aandacht ingeboet.
Heerlijk.
Nicolle B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijke gerechtjes en fantastische bediening! Alle gerechtjes werden uitgebreid uitgelegd. Een groot compliment hiervoor. De gerechten zelf waren van hoogwaardige kwaliteit. Schilderijtjes op het bord met veel en heerlijke smaken.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Waarschijnlijk de pech dat het te druk was voor de keuken. Valentijnsdag en dan onderbezet is geen reclame voor je zaak. Mijn verwachtingen waren veel hoger
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten. Kostte wel veel tijd om af te kunnen rekenen of iets te bestellen.
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was weer een top avond alles klopte echt een avond uit.
Uitleg over eten en wijnen, gezellige sfeervolle inrichting.
Gastvrije bediening, kok de komt vragen of alles naar wens is.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Uitstekende gelegenheid met een fantastische gevarieerde keuken. Complimenten aan de kok. Absolute aanrader en eker voor herhaling vatbaar (waren al eerder geweest).
Lily F.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gastvrij ontvangen. We hebben een fijne avond gehad, heerlijk gegeten
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mooie opgemaakte kleine gerechten met lekkere bijpassende wijnen.
1 minpuntje, de dames vonden de vermouth bij het dessert echt niet lekker, hebben volle glazen terug gegeven. Stond toch op de rekening, dat hadden wij niet verwacht. Dit gezien het (stevige) totaalbedrag.
Maar verder een prima avond gehad!!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Vrijdag hier heerlijk gegeten. Wij waren met z'n vieren en hadden gekozen voor een 4-gangen menu. Hierbij was een volledige vrije keuze mogelijk. Wanneer je twee hoofdgerechten wilde dan was dat mogelijk. Dit kom je niet vaak tegen en hebben wij als zeer prettig ervaren. Met het bestellen van drankjes en extra brood ging het een paar keer mis. Wanneer je dit soort prijzen hanteert, mag je ook een wat hoger niveau verwachten.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heel erg lekker gegeten! de gerechtjes waren allemaal zeer goed op smaak. Dit is zeker een aanrader.
klein puntje van kritiek: de ruimte is wat klein en door het soort meubulair dat gebruikt wordt lijkt het nog kleiner en oogt de ruimte erg vol.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Gerechten waren mooi afgemeten en goed van smaak. Voor mij was de kip met Parmesan een geweldige verassing.
Genoten van de sommelier, hij deed het op een ontspannende wijze en wist het wijnarrangement goed uit te leggen. We komen zeker terug.