Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kwiezien

Metro halte Wilhelminaplein wandelen naar hotel New York daar de brug over naar t deliplein
  • : Betaald parkeren

Zondag & Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:30

9,4

Jouw recensie over het restaurant Kwiezien

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Binnen twee weken hier twee keer gegeten. Leuk klein restaurant met smakelijke en mooi opgediende gerechten op de kaart. Alle gerechten zijn van het formaat tussengerecht en kunnen in elke gewenste volgorde worden geserveerd. Ruime keuze in goed smakende wijnen per glas.
De vriendelijke bediening bestond de eerste keer volledig uit mannen en de tweede keer volledig uit vrouwen. De dames hadden niet het overzicht dat we bij de mannen wel zagen. Zo duurde het bijvoorbeeld even voordat wij ons eerste drankje konden bestellen en zagen de dames lege (wijn)glazen over het hoofd terwijl ze gerechten kwamen uit serveren waarna zij dan zo snel weg liepen dat wij hen terug moesten roepen om alsnog wat te kunnen bestellen.
Beide keren waren alle tafeltjes bezet. Gezellige sfeer.
Tip: als je kaashater (de lucht alleen al) bent vraag dan om een tafeltje wat verder bij de kaastafel vandaan. Er is een tafel naast de kaastafel waar de borden worden opgemaakt en die dan even blijven staan om op temperatuur te komen.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vanavond met ons gezin met 8 volwassenen bij Kwiezien gegeten om te vieren dat onze ouders met pensioen zijn gegaan. Dit restaurant is echt aan aanrader. Eten is uitstekend, sfeer is erg gemoedelijk en gezellig. Bediening is top en heeft ook tijd voor je als gast om een praatje met je te maken. Daarnaast valt de prijs van het eten echt mee. Je krijgt hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs. Wij komen graag eens terug om weer te komen eten.
paul J.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Diverse malen hier gegeten. Nog steeds van hoge kwaliteit tegen een redelijke prijs.
We waren erg vroeg in de avond, zaak was nog leeg. Ook later op de avond niet bepaald vol.
Deze zaak verdient meer publiek.
Aanbieding bijzondere bitterbal komt ons een beetje vreemd over want wordt toch gewoon in rekening
Gebracht a 4,- per balletje.
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, weer leuke en verrassende gerechten. Dames heel vriendelijk maar duidelijk verschil in kennis! Inrichting ademt weinig sfeer. Aanpassingen aan kleur, wand en verlichting zullen al een hoop verandering brengen.
marc B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Leuk concept !
Mathieu V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, denkt mee en zorgen voor een ontspannen sfeer. Heel leuk om (bijna) het jaar mee af te sluiten!
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Voor het eerst geweest. Chef table. Als je met zijn tweeen bent is dat de leukste plek lekker op de vingers kijken van de kok en gezellig een praatje maken de hapjes zijn geweldig met zorg bereid bediening is vriendelijk en goed dit is echt een aanrader.
Marja T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Zeer smaakvol. Uitstekende service. Het was niet goedkoop maar wel erg lekker. ".................................."
Gastroo .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechtjes waren zeer bijzonder. Alle porties waren even klein. Bij het hoofdgerecht had ik toch wel een kleine garnering verwacht. Al met al een lekker restaurant waar je wel iets meer kwijt bent voor zowel de maaltijd als de wijn. Goede en vriendelijke service. Qua inrichting zou er wel een tafeltje weg mogen. Het staat vrij vol.
Bram F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Uitstekend eten ;Prima smaken en prachtige presentatie.
Druk en wat klein
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Nog steeds een aanrader al blijft het jammer dar de frieten en sla er niet meer zijn
Heike S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
vriendelijke bediening en er lekker gegeten!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het eten was voortreffelijk. De juiste porties en met zorg bereidt! De bediening voelt de sfeer goed aan. Met tact en oplettendheid hadden ze samen de tent onder controle!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verrassende gerechtjes, waarbij vooral de bitterbal met linzen en de gegrilde kip met kropsla ijs er uit sprongen. Lekkere bijpassende wijnen erbij!
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Afgelopen vrijdag met vrienden en familie mijn 60ste verjaardag gevierd en wat hebben we genoten!
De professionele maar toch ongedwongen sfeer en benadering van de medewerkers waren bewonderingswaardig en wat een gerechten, stuk voor stuk een lust voor het oog en de smaak was fantastisch. Alles zeker voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank, Inge (uit 020....)
Justin B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten met verrassende gerechten. Geen klassiek voor-, hoofd en nagerecht maar je kan elke gang kiezen uit alle gerechten.
Tenslotte, de bitterbal mag eigenlijk niet ontbreken in één van je keuzes!
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Met twee personen gegeten.
Beide hadden we 6 verschillende gerechten.
Alle gerechten van uitstekende kwaliteit.
Ro D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
hier al eerder gegeten, ook nu weer gewoon top, zowel eten, kleine zeer verzorgde gerechten, echte smaakbommetjes, uitstekende bediening als sfeer
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Kwiezien is gezellig druk op een donderdagavond in november.
De auto parkeren was geen probleem in de buurt. Onthou op weg naar de parkeermeter (soms best wel een eindje lopen) wel je kentekennummer want dat heb je nodig!
Bij binnenkomst werden we vriendelijk en met Rotterdamse tongval verwelkomd.
We mochten – indien gewenst – plaatsnemen aan de Chef’s Table.
Eerlijk gezegd wisten we niet wat dat inhield, maar we stemden toe.
Daarop kregen wij 2 plaatsen toegewezen aan het werkblad van de kok. Zodat we deze aan het werk konden zien en een praatje konden maken.
Bij Kwiezien kies je voor een aantal-gangen-menu en daarna maak je je keuze uit de voor- tussen- - hoofd – en nagerechten.
Wij gingen voor het 4 gangen-menu en achteraf bleek dat een perfecte keuze.

Erg leuk is, dat je ook voor een halve wijnen arrangement kunt kiezen. Je drinkt dan verschillende wijnen per gerecht en komt niet met een kegel naar buiten.
Goed concept!
Voor de wijnliefhebber: de eigenaresse heeft bij haar Master of Wine dus de wijnkeuze is in zeer g oede handen in dit restaurant.

Het eten moet je zelf gaan ontdekken, want een ontdekkingsreis is het. Heerlijk op smaak, verrassende keuzes en mooi opgemaakte borden en schaaltjes.
De kok vertelde ondertussen waar hij mee bezig was en ook dat Kwiezien een erg hecht team heeft dat al jaren samenwerkt. Dat is altijd een goed teken.
Het leuke van de Chef’s Table is, dat je als extra tussendoor steeds in het klein een van de andere gerechten op de kaart krijgt. Zo hebben wij dus 4 gangen van ons bestelde menu verorberd en tussendoor nog 3 kleine extra hapjes (tot de beroemde bitterbal van het huis aan toe) van de overige gerechten.
En alles was even lekker en origineel!

Extra vermelding is de timing en vriendelijkheid van het personeel. Ondanks een vrijwel volle zaak liep alles op rolletjes en hoefden we nooit lang te wachten.

Kwiezien is een echte aanrader!!!