Kwartelenmarkt 11

Kwartelenmarkt 11 5911 HZ Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Kwartelenmarkt 11

Een restaurant waar geen menukaart is maar waar de chefkok je graag verrast met het aanbod van de dag. Afhankelijk van het seizoen, de producten en aanbod. Altijd vers en lokaal. Je kunt aangeven wat je minder lekker vindt en wat je juist graag eet. De kok vertaalt het graag naar een volledig menu waar je op een eigentijdse manier verrast wordt met traditionele gerechten. Gastronomisch genieten in een huiselijke sfeer.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kwartelenmarkt 11

Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
In november heb ik een fantastische avond gehad in dit restaurant. Ik ging er alleen eten na een zakelijke afspraak en heb me laten verrassen. Ik was benieuwd naar dit restaurant dat terwijl het nog relatief kort bestaat, al zo'n hoge beoordeling heeft. Terecht, heb ik ervaren!
De bediening (chefkok) is persoonlijk, uiterst vriendelijk en het eten is fantastisch. Geen fratsen, maar pure smaken. Verder is de aankleding mooi en het tafelservies uniek. Ze hebben hier goed begrepen dat de details ontzettend belangrijk zijn. Ik was enorm positief verrast door deze parel in Venlo. Ik kom hier zeker terug als ik weer in de buurt ben. Ga zo door!
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer goed een 10 de aanbeveling waard
Wim C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het eten was uitstekend. Minnetje: er is een risiko met een open keuken (etalage), daar moetop gelet worden.
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Misschien kan er wat aan het geluid gedaan worden.
Gordijnen her of der.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
lekkere gerechten, fijne bediening, voor herhaling vatbaar.
Stefan E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Perfect!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het menu is een verrassing van de chef. Het is een veilig gekozen menu, smaakt goed, maar het is niet iets wat je thuis niet kunt klaarmaken.
De tafel van Will B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Reservering via boekingsapp, herinnering aan deze afspraak, ontvangst en uitleg van de werkwijze van het restaurant waren prima. Rekening werd er gehouden met voorkeuren of allergieën van een ieder. Zeer attent op lege glazen, zeker niet opdringerig. Verzorgd en uitleg bij elke gang van het gerecht. Uitspraak kon wel wat duidelijker. Voor de rest hebben we allen een zeer verzorgde avond ervaren met smakelijke en aparte gerechten. Voor 2 personen was dit restaurant voor de 2e keer zeer geslaagd
Theo V.
Leuke ontvangst, gezellige sfeer, het verrassingsmenu bestond uit heerlijke gerechten, stuk voor stuk culinaire traktaties. Uitstekende, zeer attente bediening. Kortom een geslaagde avond!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Echt geweldig .Ben zelf kok maar zo als hier gekookt wordt en en hoe met de gasten wordt om gegaan top.Het eten is smaakvol en wordt mooi opgediend .De patron wandeld door de zaak en maakt een gezellig praatje . Het eten lijd er niet onder nogmaals top een aanwinst voor Venlo
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
Harald P.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Ongedwongen maar toch professioneel. Hebben een heerlijk broodje ontwikkeld maar door de kaas is het iets te zwaar. Bijna een gerecht op zich zelf.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Echt een super aanrader, doen !!!
Marly S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een heerlijk ontspannen avond gehad. Genoten van heerlijke gerechten zonder keuzestress! Zeker een aanrader.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima restaurant een aanrader. Goede bediening, die ook weet wat iedereen aan tafel heeft besteld qua drinken. De Kok komt aan tafel en vertelt het menu voor die dag. Het tempo waarin het eten op tafel komt is perfect. Er wordt keurig vertelt wat er op je bord ligt. Kleinschalig. Lekker eten!
Rens W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een prima restaurant zonder kaart! Dit is best bijzonder. Laat je lekker verrassen door de chef-kok en maak er vooral een mooie en gezellig avond van. De medewerkers van dit restaurant dragen hier goed aan bij. BTW: een bijpassende wijnarrangement is zeker aan te bevelen!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuk dat de kok aan tafel het menu komt uitleggen.
Wij hebben ons laten verrassen en waarlijk genoten.
Bernard W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wie uiteten als een totaalconcept beschouwt is dit een voltreffer. Laat u gewoon gaan en je geniet van een super moment
Don H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Erg lekker gegeten in een leuke omgeving met goeie bediening. Originele gerechtjes gemaakt met lekkere bijpassende wijn!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het is een heerlijke avond genieten.
Daniëlla H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik schrijf niet snel een recensie, maar dit etentje is zeker een recensie waard.
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader! Bij binnenkomst hartstikke gastvrij ontvangen en de persoonlijke benadering van de kok en het héérlijke!! eten, maken de avond helemaal compleet. Geweldig concept, voor een goede prijs, waarbij je je voor het menu kunt laten verassen. Wij komen zeer zeker nog een keer terug!