Kwartelenmarkt 11

9,1
Kan beter
Jasper K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Een zeer fijne avond die begon met een welkom van de chef. Hij vroeg aan tafel of hij ons mocht verassen. Een top idee. 4 prachtige gangen, zowel qua uiterlijk als qua smaak. Gecompleteerd door het warme weer was het fantastisch toeven op het terras. Grote aanrader. En, laat u verassen!
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Op een woensdag avond bij Kwartelenmarkt 11 gereserveerd met zijn tweeën. We werden hartelijk door gastvrouw ontvangen en een plaats gewezen. Het interieur voelt warm aan en is verrassend intiem voor haar openheid. De tafels zijn netjes gedekt en straalt een bepaalde luxe uit.

Nadat het wijntje ingeschonken werd komt de chef-kok ons persoonlijk welkom heten. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt, maar voelt lekker persoonlijk aan. De chef informeert naar bepaalde dieet- en allergiewensen en gaat vervolgens aan de slag. Wij lieten ons lekker verrassen met een 4-gangen diner.

De gerechten waren stuk voor stuk een kunstwerk met een smaakexplosie. Als voorgerecht een tartaar van Blue Fin tonijn. Het smolt weg op je tong! Ik zit nu gewoon weer te watertanden bij de gedachten. Vervolgens een licht gebonden paddenstoelen veloute gevolgd door gepaneerde kabeljauw met als afsluiter een diamanthaasje. Echt chapeau. Alle gerechten waren fantastisch. Enige minpuntje was dat het aardig lang duurde. Maar goed, wij mogen ook niet klagen. Alles wordt vers bereid met liefde, passie en dat is ook terug te zien op je bord.

Voor een heerlijk avondje uit in Venlo is Kwartelenmarkt 11 zeker aan te raden. Laat je lekker verassen door de chef! Zeker de moeite waard!
stefhenjean .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
wij hadden een 5 gangen menu het was allemaal lekker de ontvangst was goed, de bediening was goed, de aan kleding was perfect, mooi en keurig gedekte tafels, krijgt van ons een 9 zeer aan te bevelen wij hebben een gezellige en lekkere avond gehad super ga zo door Roel veel succes ,
sjraar en jeannette.