Kwang Tung

Meer informatie over restaurant Kwang Tung

7,2
RobertGG .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Op Koningsdag maar eens eten in de stad. We hadden 'zomaar' trek in een chinees en togen daarom naar Kwangtung. Daar had ik pas vijfenveertig jaar geleden nog voor het laatst gegeten. In de jaren zestig serveerde Kwangtung (ook) goedkope en smakelijke gerechten. Prima voor het studentenvolk dus.
Kwangtung zag er nog vertrouwd uit, ongetwijfeld vernieuwd, maar de vanouds belende 'pijpenla'.
Kwangtung serveert inmiddels ook modernere gerechten, zoals Tippans, maar wij namen uit nostalgische overweging tòch een Chinees-Indische rijsttafel. Die smaakte opperbest. Hij was weliswaar nog geheel in de stijl, die de modale Nederlander 40 jaar geleden van een chinees verwachtte, maar hij was ook bijzonder smakelijk bereid. Een kopje capucinno toe (hé, dat is nieuw) wij tevreden.
Opvallend was de bijzonder attente en snelle bediening. Nu ook in perfect Nederlands. Dat was toen wat minder.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wat een heerlijk eten. Altijd consta
nte kwaliteit. Prima porties en een perfecte prijs.
Bediening vriendelijk, attent en flexibel.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wat je ook bestelt, het is altijd heerlijk. Die constante kwaliteit verdient ook een beloning. De huisgemaakte sambal is fantastisch - een stuk beter dan die van mij. De bediening is allerhartelijkst, steeds weer. Ik kom hier graag, in het beste Chinese restaurant van Leiden.
appelenei .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
"Kneuterig" gezellige pijpenla met heerlijke Chinese gerechten. Ondanks dat het restaurant heel klein is, is de sfeer toch ongedwongen. De goede prijs-kwaliteitverhouding, verse en smaakvolle ingrediënten, het vriendelijke personeel en de sfeer maken dat ik hier heel graag kom eten. Absoluut mijn favoriete chinees! De tipan kip met zwarte bonensaus is mijn favo gerecht, om je vingers bij af te likken.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Ik eet hier vaak, want ik voel me er thuis. Een vriendin en ik waren niet zeer hongerig. We konden zonder enig probleem een extra couvert krijgen bij een rijsttafel voor één persoon. Dat we in no time alles naar binnen hadden gewerkt, kwam niet alleen doordat we enige haast hadden maar voornamelijk omdat het zo lekker was.
ottovm .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het was weer eens tijd voor een bezoek aan Kwan Tung .Op vrijdagavond was het afgeladen vol zodat de bediening wat langer duurde ,maar maakte ons niets uit want het was erg gezellig .
Mijn vrouw en ik namen beide de Ti nPan gerechten tw garnalen en ossehaas en hebben overheerlijk gegeten.
De service was zoals bekend uitermate vriendelijk in een zeer gezellige sfeer.
Wij zullen nog vele malen terugkomen.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Was weer heerlijk . Vooral de tepan KWANGTUNG is een aanrader. Lekker in het zonnetje en het was een perfecte moederdag
PvK .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Heerlijke gerechten tegen nette prijzen. Vriendelijke bediening en een prima ligging in het centrum van Leiden. Vooral de tipan gerechten zijn erg smakelijk.
ottovm .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Met regelmaat bezoeken wij dit restaurant, bij mooi weer op het zeer gezellige terras. De kwaliteit van het eten is prima en prijs kwaliteitverhouding uitstekend. Wat iedere keer weer opvalt is de persoonlijke bediening.De eigenaresse kent iedere vaste klant engeeft iederen de nodige aandacht. Laatste keer binnen gegeten.Mijn favoriete gerecht Mihoen Kwantung was weer uitstekend. mijn vrouw had de indische rijsttafel en was ook hierover zeer tevreden.
Het restaurant is binnen wel wat klein en minder gezellig dan buiten op het terras.
Wij komen snel weer terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Dit is toch een verrassing te noemen. Zeer lekkere wangtang soep en een voortreffelijke peking eend en tel daar de voortreffelijke service bij op.
Hier geldt nog veel (lekker eten) voor weinig (euros) de ouderwetse Chinees dus een aanrader. Alleen is het restaurant er klein maar dat wordt als het lekker weer is gecompenseerd door het grote terras. Chinese bier is een aanrader.