Kwan Kookt Thais

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Wi-Fi
Sandor G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik ben vaak in Thailand geweest maar wil je authentiek Thais eten dan raad ik je dit restaurant aan. Wat een feestje!! Kies vooral de viskoekjes, wat een verfijnde smaak. Probeer anders de kipsate. Wat ook een aanrader is is de zelfgemaakte sambal. Kortom ik ben favoriet van dit gemoedelijk restaurant .
Sandor G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gewoon top eten!! De echte Thai !! Ik kom er graag. Goed heerlijk eten voor een goede prijs en niets wat niet zelf gemaakt is.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Al diverse keren aten wij in dit gezellige kleine restaurantje en altijd tot volle tevredenheid. Chef- kok Kwan kookt heerlijk en authentiek Thais. Na afloop komt ze altijd even vragen hoe we het eten hebben ervaren. Of je nu zin hebt in een uitgebreidt menu of een klein gerecht a la carte het kan allemaal bij Kwan. Prijzen van de gerechten zijn zeer redelijk en ook een flesje huiswijn van goede kwaliteit is hier niet duur. Eén van onze favoriete gerechten bij Kwan is pikante roergebakken kip met verse basilicum. Simpel maar o zo lekker ! Kortom wanneer je lekker authentiek Thais wilt eten in een gezellige informele sfeer vinden wij dit restaurant een echte aanrader !
Sawasdee2 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Erg lang moeten wachten op lauw warm eten. Tijdens het wachten aan tafel is het een komen en gaan van afhalers die ook weer (ondanks telefonisch, soms 1 uur ervoor hebben besteld) erh lang (40 min +) moeten wachten waardoor veel stress en gemor ontstaat in de kleine ruimte van het restaurant.

Ik ken de Thaise keuken goed. Het komt in de buurt maar bepaalde gerechten zijn echt te kort bereid (niet gaar en/of niet warm genoeg) zoals de soep die redelijk smaakloos lauw is.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het eten van deze thai is weinig.onderscheidend tegenover de chinees. De loempia s en kroepoek is gebakken oud frituurvet. Erg jammer
Jurgen H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Erg leuk kleinschalig restaurantje met een huiskamer gevoel. Het restaurant(je) zat helemaal vol en de bediening liep benen onder lijf vandaan, maar was gewoon uitermate vriendelijk.
Het eten was erg lekker en van goede kwaliteit; vlees,vis en groenten perfect gebakken. Echt lekker.
Vooral de saté mu was erg lekker en ook de huisgemaakte sambal die bij de kroepoek geserveerd werd.
Alleen..., ondank dat alles erg lekker was, misten we een beetje het "Thailand" in het eten, het was niet zo uitgesproken Thais. Smaken waren redelijk hetzelfde als bij een Chinees wok restaurant, terwijl ik toch vaker Thais heb gegeten wat veel anders en meer uitgesproken van smaak was.
Desondanks zal ik hier vaker gaan eten om ook andere gerechten te proberen.
Sandrakuijpers .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Knus restaurantje met hele vriendelijke mensen. Wij hebben gekozen voor een menu voor 2 personen. Vooraf sate en viskoekjes met een pittig sausje. Gevolgd door een soep met garnalen. Het hoofdgerecht bestond uit zalm met groente en een zoete saus, bief met een pittige gele currysaus, wokgroente en witte rijst. Als nagerecht hebben we koffie genomen. Alle gerechten waren heerlijk, porties meer dan voldoende (wij konden het niet op). Je kunt aangeven of je pittig of een wat mildere variant wilt. Prijs - kwaliteit is prima, absoluut niet duur. Kortom een aanrader!
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Kwan kookt echt heerlijk. De curry is zoals deze moet zijn. De gebakken rijst is ook briljant. het restaurant zelf is zoals t in Thailand is: houten tafeltjes en stoelen, Thaise muziek, overal offerhoekjes,
Mennie14 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Heel erg lekker eten en vers! Lekkerste thais restaurant in omstreken!niet duur maar prijs kwaliteit verhouding zeer goed!echt een aanrader heerlijke zelfgemaakte saté saus om je vingers bij af te lijken!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Beetje lastig om na 1 bezoek al een recensie te schrijven... maar na zeker 25 jaar (of zo) verslaving aan Thais eten kan ik deze zonder meer aanbevelen om uit te proberen. Eerlijk is eerlijk, het begin was even schrikken: de vooraf aangeboden kroepoek was slap en voor mij was het sausje erbij te heftig (zeker om mee te beginnen, dan toch liever de saaie sateh saus erbij). Maar dan: garnalenkoekjes vooraf (heerlijk!) met voor mij voor het eerst: een heuse garnaal als 'kersje op de taart' erbovenop meegebakken. Geweldig! Hoofdgerecht: Paneng Nua (biefstuk in rode paneng curry), de saus zag er wat olieachtig uit... met een vermoeden van een tegenvaller maar... SJONGE wat was die bijzonder en lekker. Duidelijk een kok die niet bij de buren spiekt en namaakt (of uit het standaard Thaise kookboek) maar er iets 'eigens' van maakt. Zeer gewaardeerd in dit geval!
De gigantische pot Jasmijn thee erbij voor 3.50 kreeg ik ondanks verwoede pogingen, niet op. Zeer vriendelijke en efficiënte en attente bediening en kok die zich regelmatig liet zien. Ik let niet zo op decor (heb daar andere over gelezen meen ik) maar dat was prima in orde. Ik zal hier helaas nog vaker naartoe moeten. Vervelend.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Alweer voor de 3e keer bij Kwan. Heerlijk a la carte gegeten. Viskoekjes, loempia's en goudzakjes vooraf. Daarna kip zoetzure saus en pittige bief in groene curry.
Het was gezellig druk en aan iedere tafel hoorden we complimentjes.
Heerlijk eerlijk eten. Doen!!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Vorige week zaterdag bij Kwan Kookt Thais gegeten.
We waren de enige klanten die er waren, er kwam 1 persoon in de 2 uur dat we er waren wat afhalen.
Het decor is wat verouderd en past niet bij elkaar. de kleur van de tafels past niet bij de stoelen past niet bij de vloer.
De dame die ons hielp was erg vriendelijk en behulpzaam.
Als voorgerechtjes hadden we saté-stokjes, gefrituurde garnalen en zakjes met kip erin. Dat was goed te eten, wel eenvoudig.
Als hoofdgerecht hadden we gebakken Thaise bami en gebakken Jasmijnrijst met rundvlees in curry(ikzelf) en zalm in een saus(mijn partner). De curry was heerlijk, ook de rijst en bami waren erg lekker, en de zalm viel goed in de smaak bij mijn partner. We hadden ruim voldoende gehad en een nagerecht was dan ook te veel. Conclusie; je kunt er lekker eten, echter voor de sfeer hoef je er niet naartoe.
Noortje2003 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Voor een zaterdagavond was het erg rustig. We waren (om 19.00 uur) zelfs de enige. Niettemin gingen we voor een menu van 50 euro voor 2 personen en voor een flesje witte huiswijn van 13,50 euro. Het voorgerecht (saté en viskoekjes) was best lekker. Het tussengerecht (kokossoep met o.a. garnalen) was ook OK al had het allemaal wel wat pittiger gemogen. De verschillende gerechten van het hoofdgerecht (groente, rundercurry en gemarineerde zalm) waren wat vlak van smaak. Wat we miste was de typisch frisse Thaise smaak van van o.a. limoen en citroengras. Sommige groente waren wat taai en de zalm droog en mogelijk uit de diepvries. De bediening was OK en de prijs niet te hoog...
Nasser-Al-Attiyah .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
de 15e februari bij Kwan gegeten. Kwan zelf was er niet, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb er werkelijk heerlijk gegeten. Om een of andere reden was her rustig in de toko, wat dan ook wel weer mijn geluk was, want hierdoor heb ik een leuk gesprek kunnen voeren met wederhelft van Kwan. Een zeer enthousiaste man, die het nodig wist te vertellen over Thailand en het eten. En dat voor een echte hollander. :-) Mensen ik kan jullie aanraden om hier te gaan eten, en zeker op vrijdag avond, dan is het rustig en ben je verzekerd van lekker eten en als je er voor openstaat een leuk gesprek met wellicht Kwan, of die enthousiaste wederhelft. SUPER
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Heerlijk gegeten op een prachtige zondagavond. Echt thais, heerlijke voorgerechten vanaf € 4,= en hoofdgerechten vanaf € 12,50. Ook af te halen. De bediening was super vriendelijk en Kwan kwam zelf ook nog even informeren of alles goed was. Dat was 't!!