Kwai Wan

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Kwai Wan

E R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een gemiddelde (afhaal)chinees. Wat ze doen, doen ze prima, maar het is vooral wel erg standaard. Flexibiliteit in wat je wilt bestellen is ingewikkeld (ipv de voor ons veel te zoete tomatensoep in het menu iets anders? Onmogelijk), dus service kan ook ietsje beter.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Terug naar Kwai Wan om ditmaal de tapaskaart te proberen. Mijn verwachtingen lagen na het vorige bezoek vrij hoog en dat bleek volkomen terecht. Enorme variatie in de gerechten en alles zeer goed bereid en overheerlijk. Zeer prettige service en zeer hoog prijs/kwaliteit niveau. Erg knap.
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met een vriend gegeten bij Kwai Wan. We waren laat waardoor we niet de Chinese tapas namen waar we eigenlijk voor kwamen. Alternatief was een driegangen keuzemenu. We kozen de tomatensoep en haaievinnensoep als voorgerecht. De haaievinnensoep was uitstekend. Heerlijke smaak en zeer rijk gevuld. Hoofdgerecht was een combinatie van drie gerechten waarbij we de als bijgerecht de nasi kozen.

Opnieuw prima gerechten waarbij de uitgebalanceerde smaak en de versheid van de producten op viel. Zo waren de groenten in de gerechten en de nasi vol van smaak en precies goed gegaard.

Nagerechten waren koffie en ijs. Op zich prima maar het ijsdessert is wel aan een upgrade toe. Dat kan beter en origineler.

Prettige, deskundige en attente service en bediening. Restaurant oogt traditioneel maar strak, mooi en schoon. Gratis parkeren voor de deur en in de omgeving. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We gaan nog een keer terug voor die tapas. Aanradertje als je van de Chinese keuken houdt.
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Wij hebben onlangs met vier personen bij Kwai Wan gegeten. Wij hadden gekozen voor Tapas. Heerlijk om onbeperkt kleine gerechtjes te bestellen. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening uitstekend en vriendelijk. Kwai Wan een echte aanrader!!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Kom hier regelmatig. Topchinees. Hier eten, is niet naar binnen schuiven maar mede door een zeer aangename bediening een avondje uit. Eigenaar Robert van der Fange is de gastheer en dat doet hij met zoveel overgave en plezier, dat ik er heel graag kom.
De kaart van Kwai-Wan is zoals bij alle Chinezen zeer omvangrijk. Maar wat je ook bestelt, het is met zorg en aandacht bereid. Topper is de Chinese- en Indische Tapaskaart. Heerlijk eten, goede hoeveelheden, hoge kwaliteit.
Maar ook het lopend buffet en à la carte eten is hier meer dan gemiddeld goed. Eigenlijk nog nooit een bok geschoten bij Kwai-Wan. Of het nu het restaurant is of afhalen. De kwaliteit is altijd zeer goed. Iets heel simpels als een gewone bak nasi is nergens lekkerder dan daar. Het restaurant bestaat nu meer dan dertig jaar. Ik hoop dat ze voorlopig niet verdwijnen, zou een enorm gemis zijn.
Jennie B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
We hebben lekker zitten genieten van Chinees Indische Tapas. Zoveel keus en toch alles smakelijk, vooral de groenten waren vers en knapperig. Het restaurant ziet er echt uit als een Chinees-Indisch restaurant met een vriendelijke bediening en schone tafels. De prijs/kwaliteit verhouding mag er ook zijn. We betaalden € 17.50 pp en daarvoor konden we onbeperkt bestellen. Het is dus nog steeds mogelijk om voor niet al te veel geld lekker buiten de deur te eten. Een aanrader voor eenieder die van chinees en variatie houdt.
Anton en Jennie.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en hopelijk tot een volgende gelegenheid

Reactie van proever:

Onze reactie was: Wat leuk!! Dit is de eerste keer dat we een reactie terugkregen en dan ook nog zo snel. Tot de volgende keer.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Zojuist gegeten bij dit restaurant en ik heb er maar 1 woord voor: Fantastisch!!! De bediening is zeer vakbekwaam en alert. Lege borden worden direct opgehaald d.m.v. het kaartsysteem. Als ik een aanbeveling mag doen: ga allemaal voor de autenthieke haaienvinnensoep. Dit is een beleving opzich.
Arjan F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Zelden zo'n hoogstaande culinaire ervaring gehad. Chinees eten zoals chinees eten bedoeld is!
Haaienvinnensoep is een aanrader. Service!!