KW106

• Terras
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant KW106

Geweldig ruim strandpaviljoen waar je je zeker thuis gaat voelen. Heerlijke zomerse atmosfeer en licht ingericht met smaakvolle accessoires en mooi meubilair. Het is een visrestaurant waar je echt alles wat met vis te maken heeft kunt proberen. Uiteraard supervers en goed bereid. Bijzonder uitzicht op het Katwijkse strand wat een heerlijk ontspannen gevoel geeft. Lunch, borrel of diner: het is hier allemaal mogelijk.

Glas champagne

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant KW106

Christian O.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Zoals steeds weer een heel plezierige ervaring.
Het eten is uitstekend, de gerechten worden mooi gepresenteerd en de bediening is uiterst plezierig.
jo D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer goed eten en goede, vriendelijke service.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Verrukkelijk!
Rika K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Geen gezellige tent. Gelukkig zaten we buiten. Eten vond ik ook niet zo. Ik zal er niet snel meer heen gaan.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk prettig
Frank Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Top restaurant!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vanavond gegeten bij de KW106. Bizar genoeg voor het eerst, want eerder een keer of drie zonder succes geprobeerd te reserveren. Nu dus wel. En?!? Super gegeten. In de overgang van winter naar voorjaar waren de hoofdgerechten wellicht nog wat zwaar, maar zeker van hoge kwaliteit en vooral lekker. De voorgerechten waren geweldig. Subtiel, licht, smaakvol en bijzonder. Fusion, combi van East meets West, echt lekker. De wijnen ook prima; fris Duits en droog en kruidig Italiaans. Dat alles in combinatie met een prettige bediening maakt het tot een mooie avond.

Wat aten we?
Ikzelf:
Tataki van zalm met gerookte sesam, zee sla,
krokante gember en aardappelsoep

Gebraden zeeduivel met bleekselderij, knolselderij, katenspek en schaaldieren snert

De dame:
Gebakken diepzee gamba met tzatziki, avocado,
parelcouscous, komkommer en jalapeño

Gebakken grietfilet met hete bliksem, runderstoof, dragon en kalfsjus met kaneel
Hein S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lange wachttijden , prijs hoog voor normaal eten
Dineke O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eten was lekker maar het was erg koud in het restaurant
pjmrbakker B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk menu goede wijn , aardige en goede bediening. Sportief en aangenaam . Een aanrader. Kom graag nog eens terug
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De KW 106 is weer open en het 1e weekend gelijk gereserveerd. Het openingsmenu hebben we uitgebreid naar 4 gangen en het was weer heerlijk. Minpuntje vind ik de koffie toe. Het plastic melkcupje en het koekje zijn dit restaurant onwaardig. Serveer de koffie met een melkkannetje, suikerpotje en een lekker bonbonnetje en dan is het echt top!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Voor de 2e keer bij kw106 gegeten, dit keer met familie. Het was druk en dat was te merken aan de bediening. We hebben veel verschillende mensen aan onze tafel gehad. Bubbel water besteld, we kregen plat, fles wijn besteld moesten we navragen of het nog kwam (hoofdgerecht stond al), bouillabaisse werd maar bij 1 persoon ingeschonken en niet bij 2: slordig. Geen lepels. Je vraagt het aan de 1, je krijgt het van de ander. De gerechten waren lauw, had echt warmer gekund. Waarom toch een 8? De gerechten zijn goed, het is gewoon lekker. Dus, voor volgend seizoen efficiënter gaan werken en we komen zeker nog een 3e keer.
cervantesjjcsterk S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij komen hier regelmatig. Afgelopen vrijdag met bevriend echtpaar. Restaurant was ondanks bar slechte weer
vol. Gebruikelijke vriendelijke en gastvrije ontvangst. Het vóór en hoofdgerecht ( tartaar van tonijn en de vangst van de dag -heilbot-) waren buitengewoon lekker. Met name de heilbot was royaal qua portie, en kakelvers.
Ook de daarbij gedronken wijn , een mix van chardonnay en chenin-blanc beviel ons prima.
Tel daar een gunstige prijs-waarde verhouding bij op en de uitkomst van dat allemaal is een zeer geslaagde avond.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat is het hier heerlijk eten; verfijnd, prachtige combinaties en een mooie presentatie op het bord. Klein minpuntje was de snelheid waarmee het hoofdgerecht kwam. We hadden nauwelijks van de mooie brood/hapjes plank kunnen genieten. De uiterst vriendelijke en niet stijve bediening maakte alles goed.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mooie locatie goede bediening en kwaliteit eten. Helaas was het druk de avond dat we er met een gezelschap aten. We hadden om 19.00 uur een tafel en konden niet meer de fruit de mer bestellen. Daarnaast kregen we bij het voorgerecht 1 gamba per persoon.. Gezien de prijzen die KW hanteert leg ik de lat voor hen vrij hoog. Dat we menu boekjes moeten delen op een drukke avond prima maar reken geen 13.50 euro voor een gamba of voeg iets toe bij het menu. Ze hebben wel erg goed rekening gehouden met allergieën.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer goede service, super lekker eten. Wij hebben een topavond gehad
ron S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten goed jammer geen groente of salade erbij. Wel aan de prijs.ook een haar in mijn vis beetje jammer.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk visrestaurant aan het mooie strand van Katwijk. Onlangs liepen we over het strand en kregen we trek, dus besloten hier wat te gaan eten en drinken. Aangenaam verrast! Zeer nette en vrolijke bediening en heerlijk eten. We kozen voor de kabeljauw en garnalenkroketjes. Lekker vers bereid, mooie saus en opmaak. En dat alles met prachtig uitzicht over het strand. Perfect voor als je culinair, betaalbaar en lekker wilt eten aan zee.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Dit was zeer bijzonder. Tonijn vooraf en corvina als hoofd. Zeer, zeer smakelijk. Bediening is ook heel goed. Ik herken dan ook niet de negatieve commentaren. En niet te vergeten: hele lekkere wijn. Kom zeker terug!
Evelyn R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening & gezellig sfeer!