Over het restaurant KW106

Geweldig ruim strandpaviljoen waar je je zeker thuis gaat voelen. Heerlijke zomerse atmosfeer en licht ingericht met smaakvolle accessoires en mooi meubilair. Het is een visrestaurant waar je echt alles wat met vis te maken heeft kunt proberen. Uiteraard supervers en goed bereid. Bijzonder uitzicht op het Katwijkse strand wat een heerlijk ontspannen gevoel geeft. Lunch, borrel of diner: het is hier allemaal mogelijk.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant KW106

Maandag t/m zaterdag 10.00 - 23:00 uur
Zondag gesloten

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer goede service, super lekker eten. Wij hebben een topavond gehad
ron S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten goed jammer geen groente of salade erbij. Wel aan de prijs.ook een haar in mijn vis beetje jammer.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk visrestaurant aan het mooie strand van Katwijk. Onlangs liepen we over het strand en kregen we trek, dus besloten hier wat te gaan eten en drinken. Aangenaam verrast! Zeer nette en vrolijke bediening en heerlijk eten. We kozen voor de kabeljauw en garnalenkroketjes. Lekker vers bereid, mooie saus en opmaak. En dat alles met prachtig uitzicht over het strand. Perfect voor als je culinair, betaalbaar en lekker wilt eten aan zee.
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Dit was zeer bijzonder. Tonijn vooraf en corvina als hoofd. Zeer, zeer smakelijk. Bediening is ook heel goed. Ik herken dan ook niet de negatieve commentaren. En niet te vergeten: hele lekkere wijn. Kom zeker terug!
Evelyn R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening & gezellig sfeer!
Roeland W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima visrestaurant, goede gerechten met de juiste service zou dit een uitstekend restaurant zijn
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Uitstekend gegeten, verfijnde keuken, ruime keuze. De bediening is echt onder de maat, lomp en niet gemotiveerd. Kortom een restaurant waar deze prijzen gehanteerd worden moet echt een betere bediening verzorgen anders is het niet de moeite waard om hier te gaan eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten in dit pure visrestaurant op heerlijke locatie!
De zeetong was super!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zelf iemand die vis minder lekker vind, zou het hier eens moeten proberen!
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Als Vis kenners en genieters niet eerder een plek gevonden waar vis op de zuiverste en verste manier word klaar gemaakt. We eten hier niet meer van de kaart maar laten ons verrassen op een manier die we niet vaak ergens anders vinden.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hadden via TripAdvisor gereserveerd. Na korte tijd werd ik door het restaurant teruggebeld dat ze eigenlijk vol zaten en vergeten waren de reserveringlijn dicht te gooien via tripadvisor. Toen ik vertelde dat het mijn verjaardag was en dat ik het enorm jammer vond er niet terecht te kunnen, hebben ze alsnog een tafel geregeld en kon ik toch met mijn gezin daar terecht gelukkig. Daar hebben we geen spijt van gekregen. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk met vriendelijke bediening. De ober bracht het met humor en zijn service was goed. Leuke en lekkere aanrader als je van vis houdt! ;))
Kom zeker nog dit seizoen terug. Een minpunt is dat ze op zondag helaas dicht zijn...
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Helaas geen zonnige dag vandaag, maar heerlijke heilbot gegeten! Mooi geserveerd met een bijpassende witte wijn! Het personeel is vriendelijk en onderhoudend! Leuke open keuken! Ik kom hier graag op een zonnige dag terug! Prachtige locatie!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie vis, maar helaas veel te zout bereid. De bijgeleverde friet was korrelig van t zout. Ik miste ook fantasie in de bijgerechten
BietensoepRode .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Je nieren krijgen het flink te verduren hier . . . jammer jammer.
De vis was prima maar het zoutgehalte veel en veel te hoog. We kregen nieuwe friet zonder zout, maar zelfs die bevatte zout. . .
ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een sjieke strandtent ziet er zowel binnen als buiten erg verzorgd uit met heerlijke oesters en sashimi. De bediening is erg professioneel en vriendelijk. Zeker een aanrader.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
De lunch gebruikt in KW106 na een wandeling vanuit Noordwijk.
Gevraagd om gekookte mosselen maar dit restaurant in de vorm van een strandtent bleek zich op meer exquise gerechten te richten. Voor mosselen konden we elders terecht.
M'n tafelgenote genoot van een Gulpener weizen en het gerecht Vispalet: gerookte zalm, rillette van makreel, rosbief van tonijn, Hollandse garnalen, rauwkost en focaccia. Goed bereide vis, goede combinatie, erg lekker!
Ik koos voor een glas grüner veltliner 'Langenlois'. Heel lekker, wel aan de prijzige kant vind ik, een glas voor
€ 5,50 en bij dit kostelijk glas kreeg ik drie fraaie sliptongen op mijn bord. Wellicht iets te veel vetstof gebruikt bij het bakproces maar de smaak was goed en de hoeveelheid was goed. De frieten waren heerlijk. Speciale vermelding verdient de salade. Wat een heerlijke dressing! Die was werkelijk voortreffelijk.
De bediening was gewoon goed. De ambiance heel goed, een mooie lichte inrichting, de keuken zichtbaar midden in de ruimte. Prachtig gelegen aan het strand.
Al met al erg lekker gegeten. Niet goedkoop maar daarvoor levert men kwaliteit en een goede grootte van de portie, Glas Grüner veltliner mag een euro goedkoper.
Wilcopeul .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vol verwachting lunchten we op het terras KW106. Mooie locatie, goede naam en sjieke strandtent in Katwijk. De metalen tafels in de zon verbaasden ons, wat worden onaangenaam heet en zijn ons insziens ongeschikt voor lunch op terras, maar er waren gelukkig ook schaduwrijke tafels.
De spinaziesalade met tartaar van tonijn was fantasieloos en droog. Deze lunch van mijn echtgenote werd deels goed gemaakt door mijn vispalet, dat smaakvol was door de kwaliteit van de vis, maar geen exclusiviteit danwel enige creativiteit van de kok vertoonden.
We hopen, dat deze mooie strandtent in de toekomst haar naam kan waarmaken. Voor nu, niet waargemaakte verwachtingen en net geen voldoende.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Met z'n vieren heerlijk buiten gegeten op een warme zomeravond. Oesters vooraf, ikzelf een zwarte pasta met paddestoelen en truffel en als toetje een mooi taartje met koekjes en daarnaast een bolletje ijs. De wijnkaart ziet er goed uit, maar de prijzen zijn relatief erg hoog. Een goede witte Grüner Veltliner gedronken. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De lokatie aan het strand is aangenaam. Tijdens het eten zie je de zon in de zee zakken. De windmolens op zee zijn storend, maar dat is een ander verhaal.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ja, het is een restaurant op het strand, dat aan het begin van het seizoen wordt opgebouwd en in het najaar weer wordt opgebroken. Een strandtent dus, maar wat voor een. Je kunt hier voortreffelijk eten en met name vis. Genietend van het lekkere weer en het uitzicht op zee hebben we hier geluncht. De zeer vriendelijke bediening nam de bestelling op: Caesarsalade met gebakken zeebaars en Bouillabaisse. Beide waren zeer goed, we komen hier snel terug voor het diner.
AnitaChristel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij KW106. Een sjieke stranttent dat beide goed weet te combineren. Lekker informeel in aankleding en service, eten op hoog niveau en correct geserveerd. We hebben het 3 gangen verrassingsmenu genomen, wat overeen kwam met de dagverse aanbiedingen. Voorgerecht met zalm tartaar was lekker, het hoofgerecht met zeeduivel heerlijk. We hopen er deze zomer zeker nog eens naar toe te gaan.