Meer informatie over restaurant KW106

Zondag Gesloten

Duur
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie vis, maar helaas veel te zout bereid. De bijgeleverde friet was korrelig van t zout. Ik miste ook fantasie in de bijgerechten
BietensoepRode .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Je nieren krijgen het flink te verduren hier . . . jammer jammer.
De vis was prima maar het zoutgehalte veel en veel te hoog. We kregen nieuwe friet zonder zout, maar zelfs die bevatte zout. . .
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een sjieke strandtent ziet er zowel binnen als buiten erg verzorgd uit met heerlijke oesters en sashimi. De bediening is erg professioneel en vriendelijk. Zeker een aanrader.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
De lunch gebruikt in KW106 na een wandeling vanuit Noordwijk.
Gevraagd om gekookte mosselen maar dit restaurant in de vorm van een strandtent bleek zich op meer exquise gerechten te richten. Voor mosselen konden we elders terecht.
M'n tafelgenote genoot van een Gulpener weizen en het gerecht Vispalet: gerookte zalm, rillette van makreel, rosbief van tonijn, Hollandse garnalen, rauwkost en focaccia. Goed bereide vis, goede combinatie, erg lekker!
Ik koos voor een glas grüner veltliner 'Langenlois'. Heel lekker, wel aan de prijzige kant vind ik, een glas voor
€ 5,50 en bij dit kostelijk glas kreeg ik drie fraaie sliptongen op mijn bord. Wellicht iets te veel vetstof gebruikt bij het bakproces maar de smaak was goed en de hoeveelheid was goed. De frieten waren heerlijk. Speciale vermelding verdient de salade. Wat een heerlijke dressing! Die was werkelijk voortreffelijk.
De bediening was gewoon goed. De ambiance heel goed, een mooie lichte inrichting, de keuken zichtbaar midden in de ruimte. Prachtig gelegen aan het strand.
Al met al erg lekker gegeten. Niet goedkoop maar daarvoor levert men kwaliteit en een goede grootte van de portie, Glas Grüner veltliner mag een euro goedkoper.
Wilcopeul .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Vol verwachting lunchten we op het terras KW106. Mooie locatie, goede naam en sjieke strandtent in Katwijk. De metalen tafels in de zon verbaasden ons, wat worden onaangenaam heet en zijn ons insziens ongeschikt voor lunch op terras, maar er waren gelukkig ook schaduwrijke tafels.
De spinaziesalade met tartaar van tonijn was fantasieloos en droog. Deze lunch van mijn echtgenote werd deels goed gemaakt door mijn vispalet, dat smaakvol was door de kwaliteit van de vis, maar geen exclusiviteit danwel enige creativiteit van de kok vertoonden.
We hopen, dat deze mooie strandtent in de toekomst haar naam kan waarmaken. Voor nu, niet waargemaakte verwachtingen en net geen voldoende.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Met z'n vieren heerlijk buiten gegeten op een warme zomeravond. Oesters vooraf, ikzelf een zwarte pasta met paddestoelen en truffel en als toetje een mooi taartje met koekjes en daarnaast een bolletje ijs. De wijnkaart ziet er goed uit, maar de prijzen zijn relatief erg hoog. Een goede witte Grüner Veltliner gedronken. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. De lokatie aan het strand is aangenaam. Tijdens het eten zie je de zon in de zee zakken. De windmolens op zee zijn storend, maar dat is een ander verhaal.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ja, het is een restaurant op het strand, dat aan het begin van het seizoen wordt opgebouwd en in het najaar weer wordt opgebroken. Een strandtent dus, maar wat voor een. Je kunt hier voortreffelijk eten en met name vis. Genietend van het lekkere weer en het uitzicht op zee hebben we hier geluncht. De zeer vriendelijke bediening nam de bestelling op: Caesarsalade met gebakken zeebaars en Bouillabaisse. Beide waren zeer goed, we komen hier snel terug voor het diner.
AnitaChristel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij KW106. Een sjieke stranttent dat beide goed weet te combineren. Lekker informeel in aankleding en service, eten op hoog niveau en correct geserveerd. We hebben het 3 gangen verrassingsmenu genomen, wat overeen kwam met de dagverse aanbiedingen. Voorgerecht met zalm tartaar was lekker, het hoofgerecht met zeeduivel heerlijk. We hopen er deze zomer zeker nog eens naar toe te gaan.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Donderdag jl. , mooi weer. Lekker eten bij KW 106. We dronken een aperitiefje op het terras en gingen voor het diner naar binnen. Aardige ober. Goede service. We waren met 4 personen en we kozen onze voor- en hoofdgerechten.Een van ons, een goede proever en een avontuurlijke klant, koos de rogvleugel. Hij had het nooit gegeten en was bijzonder benieuwd. Helaas was het niet lekker, helemaal niet lekker. Toen de ober vroeg of we lekker gegeten hadden,moest onze avontuurlijke gast "nee"antwoorden.De ober ging daarop naar de kok om te vragen wat er in de saus zat: sjalottencrème, kalfsjus en rookspek. Misschien was het geen goede combinatie?
Jammer dat onze avontuurlijke klant die zich erop verheugd had iets nieuws te eten, de helft moest laten staan. Onze hoofdgerechten waren ok. Maar niet bijzonder. De gamba (voorgerecht van de dag) was heerlijk. Wel vonden we dat de wijnen nogal duur geprijsd waren. Trouwens, de verhouding tussen kwaliteit en prijs vond ik tegenvallen.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ons gezelschap had ieder een ander gerecht. Lekker, maar prijs kwaliteit niet in verhouding. Bediening nonchalant en ongeïnteresseerd. Voor ons geen reden om terug te gaan. We gaan liever vis eten bij Schuitemaker in Sassenheim.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Wij kwamen vandaag lunchen bij kw106. Er was nog niet veel leven en dan voel je je wel een beetje verlaten in zo'n grote strandtent. Wij gingen gezellig buiten zitten. Binnen en buiten staan leuke designstoeltjes. Ik miste een kussentje. Gekozen voor het 12 uurtje. Die bestond uit een klein bakje knolselderijsoep, afgedekt met een laagje olie en daarop een capucinoschuim. Even roeren en wat een heerlijke verrassing was dat! Daarnaast een krokante garnalen kroket. Goed heet van binnen en een ravigot saus met naar het leek een vleugje truffel? Lekker!
Verder een broodje zalm. Samen een mooie lunch.
Mar-go .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Vanaf de start van dit bedrijf kwamen we hier minstens 1 x per jaar genieten van met passie klaar gemaakte visgerechten. Vandaag was het voorlopig ons laatste bezoek. Een grote tegenvaller! We bestelden 'gebakken sliptongen' maar ze bleken gefrituurd. De smaak leek in niets meer op eerder keren dat we hier heerlijke sliptongen hebben gegeten. Het was overigens niet druk in de zaak. De bediening was niet attent. Bij eerder bezoeken hadden we steeds het gevoel dat men hier zijn best deed de gasten het naar de zin te maken, daarvan was vandaag niets te merken. Heel erg jammer, deze ervaring!
Albert F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Al meerdere keren geweest met mijn lief. Meestal met verjaardagen. T moet toch een beetje speciaal blijven om daar te eten. Ik was jarig jl zondag maar dan zijn ze gesloten, helaas. Dit is Katwijk en daar kan dat! Ze kunnen het zich veroorloven want hun vis gerechten overstijgen het niveau van het scholletje en lekkerbekje. Wederom fantastisch gegeten. Een festival van smaken en daar zijn ze bij de KW106 niet zuinig mee. Het oog eet eerst en dat weten ze bij de KW106. De boorden lijken opgemaakt door een kunstenaar. Alles goed op smaak gebracht met specifieke smaken. Met 2 personen eet je daar al snel voor 100 euro. Vis is duur maar meer dan waard. We komen terug!
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gisteren weer voor het eerst dit seizoen bij KW106 gegeten. Zoals altijd was het weer super. Hebben ons laten verrassen door een drie gangen verrassingsmenu dat bleek te bestaan uit gemarineerde zalm. Skrei (echt super en een van mijn favorieten) en daarna creme brulee. zeer goed gegeten, in een super leuke ongedwongen ambiance begeleid door een mooi flesje wit. Een top avond!
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Blij dat het sinds 1 maart weer mogelijk is KW 106 te bezoeken. Prima maaltijd genoten van makreeltartaar, skrei en creme brulee, met fijne wijn. Ontspannen ontvangen en gastvrij bediend. Nog wel een beetje fris om er te komen, maar ja, het is nog winter. We kijken uit naar langere avonden met uitzicht over zee, op deze stijlvaste topstrandlocatie.
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
In de nazomer worden we bediend door uitermate vriendelijk personeel. Direct uit je werk waan je je op vakantie bij ondergaande zon. Het strand van Nederland is en blijft wonderlijk mooi. Eten is heerlijk, maar wel prijzig.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Mooie zaak , maar wat is de kwaliteit van het eten achteruit gegaan sinds de vorige eigenaar weg is gegaan om voor zichzelf te beginnen En de bediening mist een leider .dat is jammer , succes!
Liesbyte .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
De oesters speciaal waren erg lekker, komkommer-limoen-gember-koriander. Dit voegde echt wat toe aan de ziltige zeesmaak. Kreeftesoep vooraf hoog op smaak. Vis in het hoofdgerecht was ook goed klaargemaakt. We hebben genoten.
-Corine- .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Wij hebben supere ervaring met KW106. We komen er regelmatig. Het personeel is erg vriendelijke en de kok weet elke keer weer een heerlijk gerecht op het bord te toveren.
Het is echt een top restaurant. Misschien dat niet alle vis op de kaart staan, maar ze hebben bijna altijd vangst van de dag. En de menukaart wisselt regelmatig. Ik vind dat je beter een selectie vis op de kaart kunt hebben die lekker wordt klaargemaakt als dat je alle vis kunt krijgen met een vast garnituur van salade erbij.

Kortom wij komen hier regelmatig en heel graag en wij vinden jullie echte toppers. Jammer dat het winter seizoen weer voor de deur staat een dat jullie dan weer in moeten pakken. Maar dan is jullie restaurantje aan de Voorstraat, bij de winkel, een goed alternatief.

We zien jullie snel weer. Want het was van de week weer super gezellig en de kabeljauw lamel was heeeeerlijk. Trouwens alles was lekker!!!!
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Meerdere malen bij KW106 gegeten. Ook deze keer weer op deze bijna niet-Nederlandse plek. De plaats bij een prachtige zonsondergang blijft magnifiek. De bediening erg vriendelijk en professioneel. Het viergangen-menu vonden we dit keer uit balans. Voor- en tussengerecht erg lekker. Hoofdgerecht en dessert te groot en zwaar. Vooral het dessert met veel verschillende smaken en room, witte chocolade en crème brule viel als een blok. Jammer.