Kusadassi

Dorpsstraat 31 3433 CJ Nieuwegein Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kusadassi

Rien B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Het restaurant is het meest geschikt voor grote groepen (met kinderen) die veel lawaai maken. Als je gezellig met elkaar wat wilt praten, is dit niet het geschikte restaurant. Het eten is wel prima.
Christine77 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
"Vreeswijk bij Kaarslicht" was de insteek om eens daar te gaan rondneuzen. En we hadden niet verwacht bij een turkse snackbar met restaurant terecht te komen. Maar.... wat een verrassing, een hartelijk welkom door het personeel en een goed advies over de kwantiteit. De mix van voorgerechtjes was heerlijk en...... de hoofdmaaltijd ....wederom tevéééél maar omdat het zo smakelijk was hebben we ons uiterste best gedaan. Lekkere cappucino en een ijsje toe, wat valt er meer te wensen. Let op mijn woorden...... wij gaan hier beslist vaker komen.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Jammer genoeg was er niet genoeg plaats in het restaurantgedeelte en zaten we in het snackbargedeelte van dit etablissement, maar het eten was prima en authentiek Turks. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Bij goed weer heeft dit restaurantje een mooi terras.
Mart4food .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Het eten is goed van smaak de hoeveelheden zijn ok.
Ga geen onbeperkt ribs eten, want de kwaliteit van de ribben laten ze snel achteruit gaan als je nieuwe vraagt
DennisdV .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Mijn favoriete restaurant voor de snelle hap! Ga hier gemiddeld 2 keer per maand eten. Mijn favoriet: de spare ribs! Ontzettend mals en vallen van het bot af, de malste die je in de regio utrecht kunt krijgen!
Midden .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Restaurant met een aparte formule. Op het eerste oog een standaard shoarma "tent" met separaat (turks) restaurant gedeelte. Mooi gelegen - zeker het terras- aan het water in het oude Vreeswijk. Hoewel het restaurant gedeelte licht gedateerd aandoet, zijn met name de authentiek turkse gerechten van verrassend goede kwaliteit. Eigenlijk zou dit restaurant zich daarop moeten concentreren en de "standaard" shoarma gerechten laten vallen. Deze zijn niet bijzonder. Bediening valt vooral op door de leuke, persoonlijke benadering.
Smulpaap1970 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Lekker eten voor een goede prijs/kwaliteit. De lekkerste shoarmashotel van Nieuwegein wat ons betreft. Wat men zeker moet proberen is de wat minder traditionele gerechten, zoals de Sebzeli Yogurtlu Kebab. Allen te krijgen als het niet al te druk is, maar een van mijn favorieten. De bloemetjes op onze tafel vanavond waren wel heel erg verwelkt, wat een beetje treurig was, die hadden rechtstreeks de kliko ingemoeten. Bediening erg vriendelijke en attent en tot slot cappuccino vd zaak wat ook aangenaam is. Goed eten zonder pretenties!