Kurk

Mallemolen 12A 2585 XJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Kurk

Een eet- en proeflokaal waar je smaakpapillen helemaal blij van worden! Je kunt hier fantastische wijnen proeven in het café; allemaal mooie flessen wijn die met de seizoenen mee veranderen. Het is de bedoeling dat de wijnen perfect combineren met seizoensgerechten en dan moet je de wijnkaart regelmatig aanpassen. Eten is hier trouwens ook een feest: creatieve smakelijkheden waar je kennis maakt met trends op culinair gebied.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kurk

tram 9 of 1
  • : ja aanwezig

Maandag t/m zaterdag 15.30 - 22.00 uur
Zondag gesloten

• Doorlopende service , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Kurk

Kim J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Via Social deal 4 gangen menu gegeten hier. Kende het restaurant niet maar bleek in een gezellig straatje te zitten. Veel verschillende gerechten, niet echt een groot hoofdgerecht maar alles was goed op smaak!
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
gisterenavond heerlijk gegeten. 4 gangendiner .Uitstekende kwalitiet/prijs verhouding . Je moet even moeite doen om te parkeren maar het is het dubbel en dwars waard!! Een 10.
Lesley S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Afgelopen maand tweemaal via Social deal gegeten in dit restaurant. Wat een feestje! Je krijgt wel een speciaal menu, maar er telkens keuze uit een aantal gerechten die we ondertussen allemaal geprobeerd hebben en alles is echt heerlijk. De bediening is vlot, vriendelijk en zeer professioneel. De locatie is top, je waant je een beetje in het buitenland want het is een kleine smalle straat met alleen horeca en geen verkeer. Wij zullen hier vaak terugkomen! Veel horeca zou wat kunnen leren van deze manier van klantenbinding.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was middelmatig, risotto was niet gaar. Weinig spannende gerechten gegeten. Personeel was vriendelijk. Gezellige zaak.
marcusreinhart .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We aten hier de Saffraan- risotto met doperwtjes en pecorino. Dat smaakte ons goed. Gezellige zaak. Ik dacht soms wel eens aan de tijd dat hier Indonesisch Restaurant Djawa zat. Dat was ook goed eten.
Olja B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Leuke muziek en heel vriendelijk personeel.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker gegeten naar de porties waren erg klein. Ook al waren het bites en pinchos het was vrij weinig. Burrata met gegrilde groenten, dan verwacht je een goed stuk vurrata en niet burrata als dipsausje voor bij de groente in een klein bakje. De bediening was erg goed al was het op het einde een beetje lastig om de aandacht te krijgen. Verder mooie inrichting! Oh en de huiswijn was heerlijk! Al met al was het ok maar niet geweldig. Ik weet ook niet of ik zo snel nog een keer terug kom.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en super lieve gastvrouw! We kozen ervoor om ons te laten verrassen en als het ware een proeverij van de kaart te nemen. De gerechten waren heerlijk en precies genoeg en Ymke als gastvrouw maakt de avond compleet! Ik kom zeker terug :)
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prima gegeten, aardige bediening. We waren met zijn vieren en hoewel sommige gerechten uit 3 stuks bestonden
kregen we er telkens 4. We kregen ook nog 20 % korting op de rekening. Een aanrader!
C.W. G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hebben erg genoten (op waarschijnlijk de koudste dag van deze winter). De kaart is een concept met tapas, veelal gerechten uit landen rond de Middellandse Zee. We hadden met twee personen vier kleine gerechten vooraf en drie grotere als hoofdgerecht. Je kunt alles delen, wat erg prettig is als de een een grotere eter is dan de ander. Je hebt daardoor regie over hoeveel je eet, wat ik erg prettig vind. Alles was van prima kwaliteit, lekker en leuk opgediend. De bediening was erg vriendelijk en op maat. We willen zeker terugkomen.
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker gegeten, goede tapas, leuke sfeer, goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
C.M. B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Kurk. Vooral de calamares waren echt geweldig !!! We moesten wel lang wachten maar kregen toen een gerecht gratis ter compensatie. Top ????????
Cheera .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Zaterdag avond gegeten en een hele hoop gin tonics geprobeerd. Gerechtjes en de Gin Tonics smaken niet alleen top maar zien er ook heel mooi uit. Serveerster zorgde ervoor dat we niets te kort kwamen, gaf ons een welkom gevoel. Echt een verborgen pareltje in Den Haag. Tot snel!
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Vriendelijk personeel, goede uitleg van het concept. Erg leuk om gerechten te delen.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Super plekje in den haag! Geweldig klein straatje waar leuke horeca zaakjes zitten. Maar bij restaurantKurk geniet ik elke keer weer!

Heerlijke gerechten van uitsluitend verse producten, niks komt uit een potje en dat proef je! Menukaart wisseltmet de seizoenen en daarnaast ruime keuze aan kleine hapjes.

Zeer ruime keuze aan wijnen voor betaalbare prijzen

Personeel dat met je mee denkt, niets is onmogelijk!!

Mijn nieuwe favoriete plekje in den haag.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Pure smaken. Diversiteit in de gerechten. Aanrader!
Wander D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Restaurant Kurk is het leukste restaurantje in de Mallemolen. Super lekkere gerechten, fijne wijnkaart en exclusieve cocktails. Vooral de Gin tonic kaart is indrukwekkend. Ook qua sfeer zit je helemaal goed bij Kurk!
Miesmeijer M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Met vriendinnen veel heerlijke kleine hapjes gegeten. Goede vriendelijke bediening die leuk meedacht!
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegegeten, vooral de toetjes waren voortreffelijk. Hoofdgerecht was de Peruaanse ossenhaas. Heb in tijden niet zo lekker gegegeten, complimenten voor de kok
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten op 2 e kerstdag. Verrassend en goede prijs kwaliteit !