Kunstlokaal Maastricht

Tafelstraat 28 6211 JD Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Kunstlokaal Maastricht

Kunst en gastronomie

Het Kunstlokaal is een tweede huis, dichtbij huis. De plek waar levensgenieters, handelsmannen en nachtbrakers samenkomen om te genieten van een heerlijk menu in een culturele omgeving omarmd door kunst. Dit restaurant biedt een klein en gezond menu met een variëteit aan soepen, wraps en salades. Bij het Kunstlokaal worden al je zintuigen geprikkeld, ga daar maar vanuit!

Meer informatie over restaurant Kunstlokaal Maastricht

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijke en voorkomende bediening. Verse producten die met liefde gemaakt zijn. Wij zaten op de rijkelijk met bloemen en planten begroeide patio. Een oase van rust midden in de stad. Een feestje
P.gerelings .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super lekkere lunch! We hebben ons laten verrassen.
Geweldige locatie met een prachtige patio.
De bediening was vriendelijk en alert.
Aschwin V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Eindelijk eens een eetgelegenheid die veganistisch, vegetarisch en orthomoleculair kookt. Een echte aanrader. We hebben heerlijk bij de open haard gezeten en erna zijn we in de Franse tuin gaan zitten. Zo knus. Kunstlokaal is echt een aanrader.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Fantastische locatie in het Jekerkwartier in Maastricht waar er pure en zeer smakelijke gerechten geserveerd worden. De passie straalt van het bord en het is 'de omweg meer dan waard'!! We hebben genoten van een surprise lunch waarbij we een wrap met onder meer koriander en cashewnoten, heerlijk brood met humus en smakelijke huisgemaakte tonijnsalade en een salade kregen! Zeer goede kwaliteit/ prijs verhouding. Het kunstlokaal is ook super voor koffie en huisgemaakte muffins, taarten en carrot cake! Wij komen zeer zeker terug!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Kunstlokaal Maastricht een echte HOTSPOT!
Genoten op het terras in de zon ????van een heerlijke latte machiatto? + Sweet coffee special (verschillende lekkernijen????) met een frisse gemengde salade met quinoa, feta, aardbeien en noten.
Zeker een heerlijke plek om tot rust te komen en te onthouden!
Tot snel
Inna J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Dit leuke lunchcafe is gelegen in hartje Maastricht.
Het cafe is gecombineerd met een kunstgalerij waar kunstenaars kunst tentoonstellen.
De gastvrouw Niki was erg vriendelijk en de service was snel en goed.
Wij hebben de huisgemaakte taart gegeten die erg lekker was.
Als we nogmaals naar Maastricht gaan, komen wij zeker weer langs voor een kopje koffie en stuk taart.