Kunsthalcafé

Westzeedijk 343 3015 AA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kunsthalcafé

Berdine D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben hier heerlijk geluncht na een bezoek aan de Botero tentoonstelling. We hadden een vega wrap en een geitenkaas crumble salade met peer. We waren allebei zéér tevreden. Er zat nog van alles bij de geitenkaas salade en het was een perfecte combinatie. Het 'brood van menno' was vers en lekker. Het duurde even voor we konden bestellen want het was ontzettend druk. Maar na het bestellen hadden we onze borden snel op tafel.
En het decor, tja, als het zo vol is, is het een gekakel van jewelste en heb je moeite elkaar te verstaan. Gezellig is het niet, maar het eten is goed!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Lekker buiten gezeten gistermiddag voordat we de Kunsthal in gingen. De bediening is erg vriendelijk, wel zijn ze maar met zijn tweeën dus dat was af en toe wel rennen en vliegen. Het eten was erg lekker, ik vond de sandwich met avocado en bacon wel wat prijzig voor wat je er voor krijgt. Mijn tafelgenoot had de pomodori soep die erg lekker was.
Er werd eerst een verkeerde sandwich geserveerd, wat snel werd rechtgezet, ook werd ons water nog vergeten. Ze doen overigens niet moeilijk over het serveren van kraanwater, super!
Gisteren lekker buiten gezeten in de schaduw op heerlijke stoeltjes, binnen is erg industrieel ingericht.
Bot .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Pomodorisoep is heerlijk en vers gemaakt, dat proef je. vriendelijke bediening. Het was druk door een feestje wat gaande was maar we werden niet vergeten. Een heerlijk terras, snelle en leuke bediening en een leuke kaart. Ik kom terug!
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Lunch bestaat uit landbrood met garnalenkroketjes. De garnalenkroketjes smaken heerlijk. De limoensaus is lekker, maar te overheersend. Je proeft de garnalen dan nauwelijks meer.
Eet de limoensasus dus op het landbrood en de garnalenkroketten apart.
Bediening werkt hard, heeft overzicht en het geheel verloopt soepel (dus geen lange wachttijden). En dat ondanks de flinke drukte. Decor; wat roemoerig. Maar ondanks de drukte, zijn de tafels brandschoon. Dikke puim!
Verdere pluspunten: fris in een flesje en gratis wifi.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Het menu leek veelbelovend. Tafelgenoten namen soep voor 2, met Vanmenno brood met Old Amsterdam. Groot was de verbazing toen er broodjes ham werden geserveerd. Het droge commentaar van de ober: De Old Amsterdam was op! Werkelijk ongehoord en absoluut not done, om zonder te informeren dit op tafel te zetten! En dan ook nog ham! Als klap op de vuurpijl kreeg tafelgenote ook nog eens de verkeerde soep geserveerd... Nadat alles was rechtgezet, konden we dan eindelijk van de lunch gaan genieten, die verder prima smaakte. Locatie: strak ingerichte tent met originele inrichting. o.a. lichtsliertjes in cirkelvorm op plafond, en een soort jute op de muur.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Wij hebben hier tijdens de tentoonstelling van Gaultier wat gegeten. Het was behoorlijk druk, dus het duurde nogal lang voordat wij iets konden bestellen. Iets meer personeel inzetten lijkt mij een goede zaak. De appeltaart en de broodjes (kip en tonijnsalade) die wij hebben gegeten waren op zich in orde. Het was allemaal niet heel bijzonder.

M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Hier gegeten met drie kinderen. Zelf had ik een broodje hamburger besteld. Toen ik het broodje kreeg, bleek er geen hamburger in te zitten. Direct de serveerster er op gewezen en zij is teruggegaan naar de keuken. Een van de kinderen wilde graag een kinderbox, maar dan met een tosti. Dat was geen enkel probleem. Alleen moest ze nog wel drinken er bij bestellen omdat de serveerster dacht dat dat er niet bij zou zitten. Toen de kinderbox werd gebracht, zaten er twee pakjes drinken in en we hadden ook nog een extra fristi besteld. Dat was wel erg veel drinken voor een kind. Dit had beter tussen de keuken en de serveerster gecommuniceerd moeten worden.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Op een erg drukke zaterdag( Jean Paul Gaultier genoten mijn vrouw en ik van een heerlijk Lekkerste Broodje( gemengde sla, jonge geitenkaas, Seranoham op knapperig brood van Menno) en een glaasje witte en rode huiswijn. Niks mis mee.