Over het restaurant Kunst&Kitchen

Bij restaurant Kunst en Kitchen ontdek je een wereld met culinaire specialiteiten uit het midden oosten. Deze prachtig opgemaakte gerechten zijn hier niet de enige kunstwerkjes. Kunst en Kitchen biedt verschillende kunstenaars de mogelijkheid om te exposeren. Iedere zes weken is er een nieuwe tentoonstelling, een goede reden om hier vaker te komen eten! Eigenaar Georges Hanna verenigt deze twee werelden. Als kunstenaar heeft hij zijn sporen verdiend, maar ook als chef kok overtreft hij ieders verwachtingen.

Meer informatie over restaurant Kunst&Kitchen

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Kunst&Kitchen

Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten goede bediening
R.on D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk en goed gegeten
JANNY K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Zijn vriendelijk ontvangen en alles was weer heerlijk! Komer zeker weer terug!
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk gegeten en fantastisch personeel
H M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
In dit restaurant wordt je heel fijn ontvangen en is de uitleg van het menu heel goed. De sfeer is prima. Het eten geef ik een zeer ruim voldoende. De porties vond ik wel wat aan de magere kant. Het eten was dan ook aardig snel op.
Voor wat betreft mijn gerecht. Ik had de lams-stoofpot op authentieke Egyptische wijze. Deze vond ik redelijk tot goed. Een klein portie en het voor mij iets kruidiger gemogen ook was de malsheid van het vlees net aan maar wel ruim voldoende.
Overige gerechten waren goed, zoals de Zalm.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
De combinatie van eetculturen blijft verrassen.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
prima gegeten erg smakelijk.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prachtige ambience, mooi ingericht met behoud van het oorspronkelijke. Fijne kaart en enthousiaste bediening
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De bediening was alleraardigst en zeer attent. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug. Dikke aanrader!
H.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Moeste i.v.m. afspraken (erg) vroeg eten; waren de enige gasten. Eten was gewoon erg goed.
Personeel was niet op de hoogte van IENS/AH-actie, maar via telefonisch overleg werd e.e.a. opgelost.
Achtergrondmuziek zou wellicht meer in overeenstemming kunnen zijn met mediterrane keuken van dit restaurant.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten voortreffelijke bediening jullie zien ons zeker snel weer.
Wendyentim T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
lekker eten en goed gekruid.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De dessertkaart is erg beperkt. Wij wilden het dessert met walnotenijs, maar dat was op!
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wat een aangename verrassing hier te eten. We kwamen met wat terughoudendheid na het lezen van de recensies maar jullie hebben ze gelezen en er wat mee gedaan!! Genoten van het eten en de bediening hier! Complimenten! Een aanwinst voor den helder.
Donald F.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten!
Florens J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We gingen voor de vomactiedinerbon
Maar we hebben het benefiet menu voor Zuid Afrika gekozen. Voortreffelijk. De bon gebruiken we de volgende keer.. pluim voor jullie en jullie kok Robin.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fantastisch gegeten en heel erg vriendelijk bedient iets om aan te bevelen.!!!!!!!!!
Lucas C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Duidelijk een restaurant waar nog gefinetuned moet worden.
Het eten is er er uitstekend!
De bediening is aardig en attent hoewel ze de kneepjes van de horeca nog niet onder de knie hebben. Het duurt steeds te lang eer wij te drinken hadden en de rode wijn is véél te warm!
Ook na drie bezoeken was dit niet veranderd. Ook op broodmandje moesten we lang wachten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Sorry, mijn ervaringen zijn helaas niet goed..
Ik ben 2x geweest (1e x met nicht ,2e x met vriendin) en alle drie willen we niet meer terugkomen. Er gaat elke keer wat fout. B.v. ik heb een uienallergie, geef dit door en wat krijg ik op mijn aardappels.. uien..!! Mijn vriendin had 2 rauwe koteletjes... het ijs is echt niet lekker. En de kunst aan de muur vonden we alle drie afschuwelijk.. allemaal geverfde vierkantjes, leek wel Mondriaan.. we zitten toch niet in een Amsterdams café, maar Egyptisch restaurant ! Het plafond is wel gaaf met al die lampen.. Oja bijna 45 minuten gewacht op eten, terwijl we de enige 2 gasten zijn..dat is best lang..
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het was wat minder kindvriendelijk als dat we gedacht hadden. Een klein plekje met een speeltje of kleurboekje had wel leuk geweest. Het personeel was ontzettend lief voor de peuter.