Kunst&Kitchen

Willemsoord 52 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over restaurant Kunst&Kitchen

Bij restaurant Kunst en Kitchen ontdek je een wereld met culinaire specialiteiten uit het midden oosten. Deze prachtig opgemaakte gerechten zijn hier niet de enige kunstwerkjes. Kunst en Kitchen biedt verschillende kunstenaars de mogelijkheid om te exposeren. Iedere zes weken is er een nieuwe tentoonstelling, een goede reden om hier vaker te komen eten! Eigenaar Georges Hanna verenigt deze twee werelden. Als kunstenaar heeft hij zijn sporen verdiend, maar ook als chef kok overtreft hij ieders verwachtingen.

Meer informatie over restaurant Kunst&Kitchen

• : Parkeerplaats

Landen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het is een mooie zaak . Wij hadden een 3 gangenmenu via groupon en konden kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en uit een toetje of koffie. De bediening hield niet goed in de gaten dat je zonder drankje zat , dat was jammer. Het eten was lekker maar toen de kok een rondje door de zaak liep ging hij maar naar een paar tafeltjes om te vragen of dat het lekker was .
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Even ongemakkelijk bij binnenkomst ,maar daarna een leuke en vlotte bediening van Susanne...het eten was top lekker voorgerecht een zeer smaakvol hoofdgerecht en een een verrassend nagerecht met een prima flesje wijn maakte onze dag in Den Helder helemaal af....jammer dat het zover weg is van onze woonplaats....
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was al een feest toen we binnenkwamen, gezellige en leuke bediening. Eerst lekker drankje aan de bar en later smullen van de heerlijke gerechten.

Je kon wel zien dat het een vrije nieuwe, maar frisse onderneming was. Het sterke begin is er en nu gaat de rest vast ook goed komen. Beetje minder is wel dat appelsap uit pak kwam.

Maar als ik er weer ben, zou ik er zo weer gaan eten. Heerlijke, afwisselende gerechten die je niet dagelijks tegen komt.
Retep M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Echt smaakvolle gerechten! Het hoofdgerecht duurde wel erg lang, maar een heerlijke kom soep van het huis maakte alles goed. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Ook leuk dat de kok langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Een aanrader waar we zeker vaker gaan eten! Ga zo door.
Jepser01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was super. Erg goede kwaliteit en een prima portie. (Zonder voor- of bijgerecht iet wat klein) Bediening was een beetje traag. Kwamen niet zelf vragen voor een nieuw drankje oid. Verder zag je het er allemaal erg leuk uit. Prachtig pand van binnen.
MauR .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgestemd op onze eetwensen kwam er een shared dinner voor ons vieren op tafel, om je vingers bij af te likken. Heerlijk gekruid, gevarieerd en overvloedig. Zelfs zo overvloedig, dat we hebben gevraagd of we het restant mee konden nemen. Geen probleem, en alles werd in afzonderlijke bakjes gedaan. De volgende dag hebben we daar met z'n tweeën nog eens heerlijk van gegeten. Complimenten voor George, de enthousiaste kok! Een klein verbeterpuntje: het zou fijn zijn als het bediend personeel weet welke gerechten ze op tafel zetten en dit even benoemen.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben super lekker gegeten bij Kunst & Kitchen en zijn heel erg leuk geholpen door gastheer Erwin. George Hannah is een fantastische kok en we zijn echte fans van dit mooie restaurant met een eigentijdse inrichting en bijzonder kunst aan de muur.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Toen we belden om te reserveren werden we vreemd te woord gestaan, alsof het niet echt uitkwam. We moesten echt zelf navragen wie of wat we aan de telefoon hadden.

We namen plaats op het terras in de zon, dat was heerlijk, we bestelden en kregen onze drankjes en wachtten meer dan een half uur op een medewerker, maar we kregen geen oogcontact. Uiteindelijk ben ik naar binnen gegaan om te bestellen en kreeg te horen dat hij er zo aan zou komen, maar dat het druk was. Gevalletje van onderbezetting... Het voorgerecht was niet gaar, maar dat vind ik met kebab niet zo'n probleem. Vervolgens hebben we drie kwartier op het hoofdgerecht zitten wachten, dat smaakte goed, maar was aan de kleine kant. Niemand kwam vragen of het smaakte.
Arjanenilona .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Kunst&Kitchen is een klein maar gezellig restaurant met een goede sfeer. Het eten is er erg goed en wordt vers bereid. Als je vragen hebt over de gerechten wordt er goed uitgelegd wat het is en wat er in zit. Ook is het mogelijk om samen met de kok een menu naar eigen wens te creëren.
Er wordt echt rekening gehouden met je smaak en wensen. Wij houden erg van de egyptische en arabische keuken en zouden het dan ook iedereen aan raden een keer te proberen. Zeker dit restaurant, echt het proberen waard!
TinekeenJan .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gastvrije ontvangst. Uitleg bij de gerechten op de kaart. Na overleg een keuze menu waarin specialiteiten op advies van de kok. Van een tijdloos diner genoten met een wereldstoetje.
We lopen hier zeker regelmatig naar binnen voor een warm welkom en een culinair Egypte !
Laat je verleiden en kom ook genieten van de wereldgerechten van kok Sjors !! Echt een kunstenaar uit Egypte.
Hathor77 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Wij hebben met zijn 5 en een Sharing Table bij Kunst en Kitchen gegeten en het was heerlijk. Ook veganisten kunnen hier goed eten. Goede bediening, vriendelijke kok en leuke muziek. Zeker voor herhaling vatbaar.
Scott M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Op de terug weg van Texel hebben wij hier fantastisch gegeten met de kinderen. Heerlijk en verfijnd gekruid schotels. Uitstekend prijs-kwaliteit verhouding. Muziek sfeervol, perfecte bediening, een kok die de tafel bezoekt. Kind en vegetarier vriendelijk. Echt een aanrader.
David L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Zonder reservering in het begin van de avond met 2 personen overheerlijk gegeten van de mosselen uit de oven als voorrecht en de maand specialiteit zalm, serranoham en kaas.. Heerlijk..!!
Muziek is sfeervol, modern en qua geluid precies goed. Bediening is vrolijk, geduldig, beleeft en professioneel zonder te zakelijke over te komen. Al met al .. echt een aanrader..
Dennmans .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Dit restaurant is qua eten het best bewaarde geheim van Den Helder. Fantastisch gegeten van de proeverij, veel te weinig betaald voor de kwaliteit. De eigenaren zijn een vriendelijk en bescheiden stel, de kaart is heel uitgebreid en het decor is gezellig maar niet bijzonder. De bediening waren twee lokale dames die allervriendelijkst serveerde. Aanbevolen: neem een proeverij, de mosselen en stoofpotjes zijn niet alleen lekker maar echt verfijnd gekruid, mals en sappig. Geen enkele misser, een hele fijne avond, bedankt!
Rockamedies .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Wij hebben afgelopen week heerlijk gegeten bij Kunst&Kitchen. We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een proeverij van verschillende gerechten. We kunnen niets anders zeggen dan dat het een regenboog van geuren en smaken was. Alles was zeer mooi en goed gekruid. Aan de lamsbouillon zat een echte lamssmaak. De lams, kip en groentegerechtjes zagen er mooi uit en smaakten bovendien voortreffelijk. Dit restaurant is echt een aanrader en wij komen dan ook erg graag terug als we weer in de buurt zijn!!!
Pamela J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Eindelijk eens goed gegeten in Den Helder, gerechten met veel smaak door gebruik van verse producten en kruiden en met zorg en aandacht bereid. Ook is er veel keuze aan vegetarische gerechten. Zeer vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Absoluut een aanrader.
David S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Op advies van de kok hebben mijn vriendin en ik verschillende gerechten geprobeerd. Met een absolute uitschieter, de gemarineerde mosselen. De wijn erbij was ook prima. De jongedame van de bediening heeft ook nog andere tips gegeten voor eten om en rond Den Helder. Ze weten hier echt goed te koken en als ik in Den Helder ben ga ik vast nog eens terug!
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Gezellig uit met school vriendinnetjes. Eerst even iets eten. Ga eens eten bij kunst & kitchen. In een woord heerlijk! Wat een verrassing van smaken. Zowel het lamsvlees en de twee gerechten met kip waren heerlijk. Ik ga het niet uitleggen, gewoon een keer gaan eten , dan zul je ook enthousiast worden!
Jack-Puck .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Met vier personen hier gegeten en wat een verrassing, wij namen het drie gangen lente menu twee personen het lamsvlees-stoofpotje één nam de kabeljauw en één de kalfsbiefstuk .Vooraf allemaal spinaziesoep welke werkelijk heerlijk smaakte, de hoofdgerechten werden keurig geserveerd en ook de bijgerechten waren zeer smaakvol de eigenaar en tevens kok kwam regelmatig langs om uitleg te geven over de gerechten.
Keurig serviesgoed een lieve bediening en een uitstekend glas wijn maken van dit restaurant een echte aanrader.
Lesley C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
De ontvangst liet te wensen over en het duurde erg lang voordat wij de kaart onder ogen kregen. De kok maakte dit al snel goed door persoonlijk naar onze tafel te komen en op te helderen wat de bedoeling van de avond was. Toen we aangaven dat er 2 veganisten in ons gezelschap waren pastte hij zijn gerechten daar op aan en ik moet zeggen dat ik zelden zo lekker heb gegeten.