Kunst&Kitchen

Willemsoord 52 1781 AS Den Helder Nederland Kaart

Over het restaurant Kunst&Kitchen

Bij restaurant Kunst en Kitchen ontdek je een wereld met culinaire specialiteiten uit het midden oosten. Deze prachtig opgemaakte gerechten zijn hier niet de enige kunstwerkjes. Kunst en Kitchen biedt verschillende kunstenaars de mogelijkheid om te exposeren. Iedere zes weken is er een nieuwe tentoonstelling, een goede reden om hier vaker te komen eten! Eigenaar Georges Hanna verenigt deze twee werelden. Als kunstenaar heeft hij zijn sporen verdiend, maar ook als chef kok overtreft hij ieders verwachtingen.

Meer informatie over restaurant Kunst&Kitchen

• : Parkeerplaats

Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk gegeten!! Zeker een aanrader!
Adriaan B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
goed eten en verse groente, zeer vriendelijke en behulpzame bediening warm gevoel van welkom absoluut de moeite waard.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekker gegeten in een mooi historisch pand. Aardige bediening. Menukaart met voldoende keus.
Wij komen zeker terug.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en goede en attente bediening. Mooie locatie en als extra pluspunt Georges Hanna als bescheiden en zeer vriendelijke eigenaar, kok en kunstenaar op de achtergrond aanwezig. Een aanrader om heen te gaan met kunst op niveau aan de wanden.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben super lekker gegeten alles vers, en heel gezellig gezeten de kok (eigenaar) komt langs of alles naar wens was. Ik zelf had Dorado en die was om te smullen zo lekker.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Kwalitatief uitstekend eten. Wij waren zeer onder de indruk. Daarnaast een vriendeijke en behulpzame bediening. De proeverij is een echte aanrader. Wij komen zeker terug!
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een vlotte en hartelijke bediening. Lekker en verrassend gegeten (Egyptische invloed).
Alle ingrediënten waren aanwezig om er een gezellig etentje van te maken.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben ons laten verrassen door de Chef en het Kunst en Kitchen menu besteld. De gerechten zijn mooi verdeeld goede porties. Goede kwaliteit en heerlijk vers bereidt vooral het lamsvlees was opvallen mals.
Een echte aanrader.
Grainne M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Uitstekend gegeten, service goed verzorgd. Je kon op je gemak tafelen
Landen .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het is een mooie zaak . Wij hadden een 3 gangenmenu via groupon en konden kiezen uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten en uit een toetje of koffie. De bediening hield niet goed in de gaten dat je zonder drankje zat , dat was jammer. Het eten was lekker maar toen de kok een rondje door de zaak liep ging hij maar naar een paar tafeltjes om te vragen of dat het lekker was .
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Even ongemakkelijk bij binnenkomst ,maar daarna een leuke en vlotte bediening van Susanne...het eten was top lekker voorgerecht een zeer smaakvol hoofdgerecht en een een verrassend nagerecht met een prima flesje wijn maakte onze dag in Den Helder helemaal af....jammer dat het zover weg is van onze woonplaats....
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was al een feest toen we binnenkwamen, gezellige en leuke bediening. Eerst lekker drankje aan de bar en later smullen van de heerlijke gerechten.

Je kon wel zien dat het een vrije nieuwe, maar frisse onderneming was. Het sterke begin is er en nu gaat de rest vast ook goed komen. Beetje minder is wel dat appelsap uit pak kwam.

Maar als ik er weer ben, zou ik er zo weer gaan eten. Heerlijke, afwisselende gerechten die je niet dagelijks tegen komt.
Retep M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Echt smaakvolle gerechten! Het hoofdgerecht duurde wel erg lang, maar een heerlijke kom soep van het huis maakte alles goed. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Ook leuk dat de kok langs kwam om te vragen of alles naar wens was. Een aanrader waar we zeker vaker gaan eten! Ga zo door.
Jepser01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het eten was super. Erg goede kwaliteit en een prima portie. (Zonder voor- of bijgerecht iet wat klein) Bediening was een beetje traag. Kwamen niet zelf vragen voor een nieuw drankje oid. Verder zag je het er allemaal erg leuk uit. Prachtig pand van binnen.
MauR .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgestemd op onze eetwensen kwam er een shared dinner voor ons vieren op tafel, om je vingers bij af te likken. Heerlijk gekruid, gevarieerd en overvloedig. Zelfs zo overvloedig, dat we hebben gevraagd of we het restant mee konden nemen. Geen probleem, en alles werd in afzonderlijke bakjes gedaan. De volgende dag hebben we daar met z'n tweeën nog eens heerlijk van gegeten. Complimenten voor George, de enthousiaste kok! Een klein verbeterpuntje: het zou fijn zijn als het bediend personeel weet welke gerechten ze op tafel zetten en dit even benoemen.
Gea B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij hebben super lekker gegeten bij Kunst & Kitchen en zijn heel erg leuk geholpen door gastheer Erwin. George Hannah is een fantastische kok en we zijn echte fans van dit mooie restaurant met een eigentijdse inrichting en bijzonder kunst aan de muur.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Toen we belden om te reserveren werden we vreemd te woord gestaan, alsof het niet echt uitkwam. We moesten echt zelf navragen wie of wat we aan de telefoon hadden.

We namen plaats op het terras in de zon, dat was heerlijk, we bestelden en kregen onze drankjes en wachtten meer dan een half uur op een medewerker, maar we kregen geen oogcontact. Uiteindelijk ben ik naar binnen gegaan om te bestellen en kreeg te horen dat hij er zo aan zou komen, maar dat het druk was. Gevalletje van onderbezetting... Het voorgerecht was niet gaar, maar dat vind ik met kebab niet zo'n probleem. Vervolgens hebben we drie kwartier op het hoofdgerecht zitten wachten, dat smaakte goed, maar was aan de kleine kant. Niemand kwam vragen of het smaakte.
Arjanenilona .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Kunst&Kitchen is een klein maar gezellig restaurant met een goede sfeer. Het eten is er erg goed en wordt vers bereid. Als je vragen hebt over de gerechten wordt er goed uitgelegd wat het is en wat er in zit. Ook is het mogelijk om samen met de kok een menu naar eigen wens te creëren.
Er wordt echt rekening gehouden met je smaak en wensen. Wij houden erg van de egyptische en arabische keuken en zouden het dan ook iedereen aan raden een keer te proberen. Zeker dit restaurant, echt het proberen waard!
TinekeenJan .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gastvrije ontvangst. Uitleg bij de gerechten op de kaart. Na overleg een keuze menu waarin specialiteiten op advies van de kok. Van een tijdloos diner genoten met een wereldstoetje.
We lopen hier zeker regelmatig naar binnen voor een warm welkom en een culinair Egypte !
Laat je verleiden en kom ook genieten van de wereldgerechten van kok Sjors !! Echt een kunstenaar uit Egypte.
Hathor77 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Wij hebben met zijn 5 en een Sharing Table bij Kunst en Kitchen gegeten en het was heerlijk. Ook veganisten kunnen hier goed eten. Goede bediening, vriendelijke kok en leuke muziek. Zeker voor herhaling vatbaar.