Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Kunst&Kitchen

Bij restaurant Kunst en Kitchen ontdek je een wereld met culinaire specialiteiten uit het midden oosten. Deze prachtig opgemaakte gerechten zijn hier niet de enige kunstwerkjes. Kunst en Kitchen biedt verschillende kunstenaars de mogelijkheid om te exposeren. Iedere zes weken is er een nieuwe tentoonstelling, een goede reden om hier vaker te komen eten! Eigenaar Georges Hanna verenigt deze twee werelden. Als kunstenaar heeft hij zijn sporen verdiend, maar ook als chef kok overtreft hij ieders verwachtingen.

Meer informatie over restaurant Kunst&Kitchen

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Kunst&Kitchen

Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De bediening was alleraardigst en zeer attent. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug. Dikke aanrader!
H.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Moeste i.v.m. afspraken (erg) vroeg eten; waren de enige gasten. Eten was gewoon erg goed.
Personeel was niet op de hoogte van IENS/AH-actie, maar via telefonisch overleg werd e.e.a. opgelost.
Achtergrondmuziek zou wellicht meer in overeenstemming kunnen zijn met mediterrane keuken van dit restaurant.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten voortreffelijke bediening jullie zien ons zeker snel weer.
Wendyentim T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
lekker eten en goed gekruid.
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De dessertkaart is erg beperkt. Wij wilden het dessert met walnotenijs, maar dat was op!
Kitty J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wat een aangename verrassing hier te eten. We kwamen met wat terughoudendheid na het lezen van de recensies maar jullie hebben ze gelezen en er wat mee gedaan!! Genoten van het eten en de bediening hier! Complimenten! Een aanwinst voor den helder.
Donald F.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker eten!
Florens J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We gingen voor de vomactiedinerbon
Maar we hebben het benefiet menu voor Zuid Afrika gekozen. Voortreffelijk. De bon gebruiken we de volgende keer.. pluim voor jullie en jullie kok Robin.
Corrie Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fantastisch gegeten en heel erg vriendelijk bedient iets om aan te bevelen.!!!!!!!!!
Lucas C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Duidelijk een restaurant waar nog gefinetuned moet worden.
Het eten is er er uitstekend!
De bediening is aardig en attent hoewel ze de kneepjes van de horeca nog niet onder de knie hebben. Het duurt steeds te lang eer wij te drinken hadden en de rode wijn is véél te warm!
Ook na drie bezoeken was dit niet veranderd. Ook op broodmandje moesten we lang wachten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Sorry, mijn ervaringen zijn helaas niet goed..
Ik ben 2x geweest (1e x met nicht ,2e x met vriendin) en alle drie willen we niet meer terugkomen. Er gaat elke keer wat fout. B.v. ik heb een uienallergie, geef dit door en wat krijg ik op mijn aardappels.. uien..!! Mijn vriendin had 2 rauwe koteletjes... het ijs is echt niet lekker. En de kunst aan de muur vonden we alle drie afschuwelijk.. allemaal geverfde vierkantjes, leek wel Mondriaan.. we zitten toch niet in een Amsterdams café, maar Egyptisch restaurant ! Het plafond is wel gaaf met al die lampen.. Oja bijna 45 minuten gewacht op eten, terwijl we de enige 2 gasten zijn..dat is best lang..
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het was wat minder kindvriendelijk als dat we gedacht hadden. Een klein plekje met een speeltje of kleurboekje had wel leuk geweest. Het personeel was ontzettend lief voor de peuter.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het is een Egyptische keuken en wij waren blij verrast met de heerlijke smaakcombinaties.
Wij komen daar terug.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
De eigenaar vertelde dat de ah dinerbon per 1 september zou beginnen. Dat was met IENS afgesproken. Wij hadden dat niet van jullie door gekregen. Ondanks deze misverstand kregen we 1 hoofdgerecht gratis..
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Geen
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Zeker lekker gegeten .

Bediening was wel wat slordig, bij bijna een leeg restaurant duurde het lang voor buiten een kaart gebracht werd. Naast de normale drankjes heb ik gevraagd om een karaf water daar moest ik twee keer om vragen. Borden werden al weggehaald terwijl we nog de laatste frietjes aan het eten waren.

Jammer dat er kant en klare friet geserveerd wordt en geen zelf gesneden friet
Yvonnesheila .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
gevulde artisjok, prima van smaak, maar erg klein portie, net als de sish kebab, 3 kleine rolletjes vlees, helaas zonder roergebakken groente. Weinig voor dat geld. Runderstoofpot , genoeg vlees, erg droog, geen saus. Mixed grill, prima van smaak, wel wat weinig, geen tahinsaus, geen lamsspiesjes! Ik voel me behoorlijk bekocht. Personeel niet erg professioneel, lijken verloren rond te lopen. Benadering kortaf. Bovendien heel erg vervelend dat wij, terwijl het echt niet druk was, 1 1/2 uur op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten! Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ondanks de op zich goede smaken. Misschien wat werkpunten voor de eigenaars?
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Bijna anderhalf uur op eten moeten wachten tijdens de lunch... gerechten waren niet compleet en erg simpel
Voor ons geen Kunst en kitchen meer..
albert95 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
na een drankje op het terras een tafeltje binnen gezocht voor het diner.
en na een blik op de menu kaart een mixed grill besteld.
en die mag er zeker zijn.
heerlijk vlees voldoende groenten lekkere sausjes en super knapperige frites.
en een heerlijk nagerecht
vlotte bediening door vriendelijk personeel.
als we weer eens in den helder zijn gaan we zeker terug.
Joanna K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening. Bedankt voor een leuke avond.